Παρουσίαση Everdrive-64 v2.5

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
7.687
Αντιδράσεις
4.653
Ας ριξουμε μια ματια στην νεα γενια των Everdrive flashcarts για το N64 και πιο συγκεκριμενα στο Everdrive-64 v2.5. Οι διαφορες στις δυνατοτητες και επιδοσεις με την προηγουμενη γενια πολλες και σημαντικες. Οι διαφορες με το σημαντικα ακριβοτερο v3 ειναι ελαχιστες και αφου ουτε και το v3 υποστηριζει memory snapshots.

2018-01-08-07h08m45.JPG

2018-01-08-07h09m07.JPG

Το Everdrive-64 v2.5 δεν ερχεται σε καποια ιδιαιτερη συσκευασια, περιεχει το UltraCIC II, που το καθιστα συμβατο και PAL και NTSC κονσολες και επιτρεπει να παιζουν τα παιχνιδια που χρησιμοποιουν το CIC-6105. Ομοιως και το κελυφος του flashcart ειναι φτιαγμενο ετσι ωστε να μπαινει σε ολες τις κονσολες. Υποστηριζει SD/SDHC καρτες φορμαρισμενες σε FAT16/32. Υποστηριζει cheats τυπου Gameshark και on the fly patching των roms. Η συμβατοτητα προσεγγιζει πλεον το 100%.

Σε PAL κονσολα

2018-01-06-04h48m18.JPG

Σε NTSC pikatsu κονσολα

2018-01-08-07h28m00.JPG

Ας δουμε λιγο την λειτουργια του flashcart. Ξεκινωντας βλεπουμε την λιστα φακελων/αρχειων.

2018-01-08-07h09m54.JPG

Επιλεγοντας μια rom, εχουμε την δυνατοτητα να την φορτωσουμε στην μνημη και να αρχισουμε να παιζουμε, απλα να την φορτωσουμε στην μνημη, να δουμε πληροφοριες για την rom, να δουμε τα περιεχομενα της rom με hex viewer.

2018-01-08-07h12m49.JPG

2018-01-08-07h13m11.JPG

Επιλεγοντας ενα αρχειο save εχουμε διαφορες επιλογες επεξεργασιας του αρχειο.

2018-01-08-07h14m09.JPG

Επιλεγοντας ενα αρχειο αποθηκευσης περιερχομενων controller pak (mpk) εχουμε δυνατοτητα να αποθηκευσουμε τα περιεχομενα της μνημης ενος pak απο και προς ενα αρχειο.

2018-01-08-07h13m43.JPG

Το κεντρικο μενου

2018-01-08-07h10m18.JPG

Λιστα επιλογων

2018-01-08-07h12m30.JPG

Τα παιχνιδια που παιξαμε προσφατα

2018-01-08-07h10m40.JPG

Διαχειριση controller paks

2018-01-08-07h10m53.JPG

Cheats

2018-01-08-07h11m03.JPG

Self test

2018-01-08-07h12m06.JPG

Οθονη about

2018-01-08-07h12m15.JPG

Ας δουμε και μερικα παιχνιδακια

Carmageddon

2018-01-08-07h16m00.JPG

H PAL εκδοση δεν παιζει στην NTSC κονσολα

2018-01-08-07h14m54.JPG

Aerofighters Assault

2018-01-08-07h17m14.JPG

2018-01-08-07h17m37.JPG

Densha De Go! 64

2018-01-08-07h18m45.JPG

2018-01-08-07h19m21.JPG

Star Soldier Vanishing Earth

2018-01-08-07h20m13.JPG

2018-01-08-07h20m48.JPG

Daikatana

2018-01-08-07h35m05.JPG

2018-01-08-07h35m29.JPG

Tι να πει κανεις για το Everdrive-64 v2.5; Ειναι ενα ώριμο ολοκληρωμένο προϊόν που κανει οτι υποσχεται απροβληματιστα. Must have.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
359
Ερωτησις. Προτιμησες το Everdrive 64 2.5 εναντι του 64Drive λογω κοστους, η επειδη σε καλυπτει το Everdrive; Η 100% συμβατοτητα του 64Drive σε συνδιασμο με την πληρη υποστηριξη των παιχνιδιων του 64DD παντως, θεωρω οτι ειναι τεραστιο πλεονεκτημα.
 

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
7.687
Αντιδράσεις
4.653
Ποια ειναι τα σημαντικα πραγματα που παιζουν στο 64drive και δεν παιζουν στο everdrive-64;

Γενικα παντως, προτιμω προιοντα krikzz και η τιμη σιγουρα επαιξε σημαντικο ρολο...
 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
359
Συμφωνα με αυτη την σελιδα δεν τρεχει το Pokemon Stadium 2 καθως και εχει (ειχε ; ) διαφορα προβληματα με τα αρχεια αποθηκευσης. Δεν γνωριζω αν διορθωθηκε προσφατα ομως αυτο.

http://micro-64.com/features/everdrive64.shtml

Το 64Drive δεν εχει καμια απολυτως ασυμβατοτητα ουτε χρειαζεται καποια επιπλεον μετατροπη, τουλαχιστον προς το παρων. Βεβαια κοστιζει και 100$ πανω.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:

Uskoke

RetroAdept
Joined
9 Φεβ 2011
Μηνύματα
1.905
Αντιδράσεις
2.074
αυτό το densha de 「電車で」σημαίνει στα γιαπωνέζικα με το τραίνο, κυριολεκτικά με το ηλεκτρικό τραίνο (το πρώτο ιδεόγραμμα ηλεκτρισμός, το δεύτερο όχημα). Θα ήθελα να το παίξω αυτό το παιχνίδι, τσιν τσον.
 

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
7.687
Αντιδράσεις
4.653
Συμφωνα με αυτη την σελιδα δεν τρεχει το Pokemon Stadium 2 καθως και εχει (ειχε ; ) διαφορα προβληματα με τα αρχεια αποθηκευσης. Δεν γνωριζω αν διορθωθηκε προσφατα ομως αυτο.

http://micro-64.com/features/everdrive64.shtml

Το 64DD δεν εχει καμια απολυτως ασυμβατοτητα ουτε χρειαζεται καποια επιπλεον μετατροπη, τουλαχιστον προς το παρων. Βεβαια κοστιζει και 100$ πανω.
Στο everdrive-64 v3 παιζει κανονικα και αν αυτο ειναι το ενα παιχνιδι που δεν παιζει σωστα στο 2.5 γιατι να μην δωσεις 10-15 ευρω και να το αγορασεις αυθεντικο και να δωσεις 100 ευρω για να παρεις το 64drive....
 

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
359
Στο everdrive-64 v3 παιζει κανονικα και αν αυτο ειναι το ενα παιχνιδι που δεν παιζει σωστα στο 2.5 γιατι να μην δωσεις 10-15 ευρω και να το αγορασεις αυθεντικο και να δωσεις 100 ευρω για να παρεις το 64drive....
Δεν ειναι το προβλημα αυτα τα 2 παιχνιδια καθεαυτου, αλλα παραπονα πως διαγραφονται τυχαια τα saves. Δεν βρισκω τις παραπομπες τωρα να τις παραθεσα, αλλα αν οντως πχ στο Jet Force Gemini διαγραφει τα saves κατα τυχη, ειναι ζητημα. Δεν γραφει τις διορθωσεις που εγιναν στο changelog της αναβαθμισης, και η τελευταια παντως ηταν το 2015...

Συμφωνω παντως, οποιος το θελει για να παιζει τα "γνωστα" (Zelda, Mario κτλ) ειναι μαλλον η απολυτη επιλογη.
 

freaktmp

Expert
Joined
20 Απρ 2009
Μηνύματα
7.687
Αντιδράσεις
4.653
Καλα για τα saves τα εχω ακουσει για οποιοδηποτε everdrive θες και ποτε δεν ειχα προβλημα. Ειναι εμφανες οτι ειναι θεμα κακης χρησης και φτηνιαρικων sd καρτων...
 
Μπλουζα