Παρουσιαση Mister FPGA

εξαρτάται την εταιρεία, πχ StarTech έχουν,
Ναι, αλλα αυτο δεν συνοδευει motherboard! Εγω ειχα πει συγκεκριμενα για αυτα που συνοδευουν motherboards, επειδη εχω ενα βουνο απο τετοια. :)
 
Θα συνεχισω την περιπετεια μας με μια αποτυχημένη αγορα. Βρηκα αυτον εδω τον μετατροπέα που μετατρέπει το usb pin header σε δυο usb a θύρες. Η συσκευασία




Ο μετατροπέας




Δυστυχώς, παρολο που δουλεύει, δεν κανει γιατι δεν χωράει μεσα στο κουτι του MMS.



Απέκτησα ενα διαφορετικό pin header σε usb a. Αυτο μοιαζει αρκετα με το αλλο που ειχα δοκιμασει, αλλα ειναι μικροτερο σε μηκος καλωδιο και λιγο πιο λεπτο, οποτε μπορουμε να το μανουβράρουμε στα ενδότερα του κουτιου πιο εύκολα.





Τελος αγορασα εναν ακομα sata σε usb adapter. Αυτος ειναι πιο λεπτος και βγαζει το καλωδιο απο το πλαι, οποτε ελπιζω να βολεύει καλύτερα. Η συσκευασία.



Ο μετατροπέας. Η φωτογραφία ειναι απο το web γιατι ξεχασα να βγαλω.



Δυστυχώς ακόμα και με αυτον δεν χωραει το scart βυσμα. Αποφάσισα να αφαιρέσω το πλαστικό κάλυμμα.



Με αυτον τον τροπο κερδισα μερικα χιλιοστα. Επισης ξεβιδωσα τον δισκο και τον εβαλα χυμα μεσα στο κουτι του MMS. Για να μην γινει κανα βραχυκύκλωμα καλυψα τις επιφάνειες με κολλητικη ταινια.



Μια πρωτη δοκιμη στον αερα. Ολα καλα.



Με ολες τις αλλαγες, πλεον χωραει κανονικα το scart καλωδιο.



Με το πολυ βιδωνε/ξεβιδωνε, τελικα φυγανε μεσα απο το κουτι καποια χωνευτά παξιμαδακια που ειχαν τοποθετήσει για να πιάνουν οι βιδες. :banghead::bash: Αποφάσισα να τα κολλήσω στην θεση τους με κολλα στιγμής και επιταχυντή. Μπελαλίδικη δουλεια, αλλα τελικα έκατσαν ολα καλα.

Για πρωτη φορα ειναι ολα στην θεση τους και χωρις να περισσεύουν καλώδια απο πισω. :happyjump:




Ας παιξουμε και τιποτα.

Double Dragon (Arcade)




Dynamite Dux (Arcade)



Στην συνέχεια θα δουμε τον Saturn SNAC adapter και τελικά συμπεράσματα.
 
Πριν δουμε τον Saturn SNAC adapter, καλο ειναι να καταλαβουμε τι εστι SNAC. Ειναι τα αρχικα απο την φραση Serial Native Accessory Converter. Με αυτον τον τροπο τα διαφορα περιφερειακα (κατα κανονα κλασσικα χειριστηρια) συνδεονται απευθειας με τον FPGA πυρηνα, παρακαμπτωντας το linux που τρεχει στην arm μερια του επεξεργαστη. Με αυτο τον τροπο επιτυγχανεται η απολυτως ελαχιστη δυνατη καθυστερηση. Ετσι, σε συνδιασμο με την συνδεση με μια CRT τηλεοραση, μπορουμε να πετυχουμε το δευτερο καλυτερο δυνατο αποτελεσμα, με πρωτο παντα να ειναι η ιδια η αυθεντικη κονσολα. Αξιζει να αναφερουμε εδω οτι επειδη το SNAC παρακαμπτει το λειτουργικο συστημα, δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε τα χειριστηρια που συνδεονται μεσω αυτου για να ελεγξουμε το Mister FPGA. Ετσι πρεπει να κρατησουμε συνδεδεμενο και το usb/bluetooth χειριστηριο που εχουμε για να μπορουμε να φορτωνουμε πυρηνες ή παιχνιδια και να κανουμε διαφορες ρυθμισεις κλπ.

Στις κλασσικες υλοποιησεις του Mister FPGA, το SNAC ειναι μια θυρα που φυσικα μοιαζει με, αλλα δεν ειναι, USB. Απαγορευεται δια ροπαλου να συνδεσουμε usb συσκευες σε αυτη την θυρα γιατι θα γινει ζημια. Στο MMS υπαρχει αυτη η θυρα, αλλα αναπαραγεται η λειτουργικοτητα της με το cartridge slot. Πιστευω οτι αυτο ειναι μια καλυτερη υλοποιηση γιατι με αυτον τον τροπο δεν μπορει να γινει καμια στραβη και να τον κλαιμε τον εξοπλισμο μας.

Ας δουμε τωρα την λειτουργια του Saturn SNAC adapter. Πρωτο βημα ειναι να αντικαταστησουμε το μπροστινο καλυμμα με το μικροτερο, που εχει το κενο για το cartridge.




Μετα καρφωνουμε το cartridge και συνδεουμε το saturn gamepad. Η τοποθετηση του cartridge ειναι ευκολη και η συνδεση ειναι πολυ σταθερη. Δυστυχως η θυρα saturn game port ειναι τελειως χαλαρη και οτιδηποτε συνδεσουμε μπορει να φυγει με το παραμικρο, χωρις να χρειαστει να καταβαλουμε καμια δυναμη.



Αφου αναψουμε την κονσολα και φορτωσουμε τον saturn πυρηνα, παμε στις ρυθμισεις και ενεργοποιουμε την λειτουργια SNAC.



Λογω της χαλαρότητας της θυρας δεν κανει καλη επαφη με το gamepad και δεν λειτουργει σωστα. Ετσι εκανα μια πατεντα και στριμωξα το βυσμα με πιεση προς τα πανω. Ετσι πλεον δουλεψε αψογα.



Bubble Bobble also featuring Rainbow Islands



Εδω ομως τελειωνουν τα καλα νεα. Το Retro-bit Saturn Wireless 8-button Arcade Pad 2.4GHz δεν παιζει. Αναβει το led στο δεκτη, συγχρονιζει το gamepad με τον δεκτη, αλλα δεν επικοινωνει καθολου με την κονσολα. :(

Ακομα χειροτερα, δεν παιζει ουτε το Virtua Gun lightgun. :banghead::bash: Δουλευει το κουμπι start και η σκανδαλη, αλλα βαραει παντα στο γαμο του καραγκιοζη. Δοκιμασα PAL παιχνιδια, ρυθμισα τον πυρηνα σαν europe region, δοκιμασα ολους τους συνδιασμους στις ρυθμισεις για snac. Δυστυχως τιποτα δεν δουλεψε. Εδω που τα λεμε, δεν ειμαι σιγουρος αν θα επρεπε να δουλεψει. Δεν μπορω να βρω μια σιγουρη απαντηση ετσι ή αλλιως.




Τελικα συμπεράσματα για το Mister Multisystem με το κουτι, οπως πωλειται απο την εταιρια Heber.

Αν κανεις θελει οπωσδήποτε να κανει το Mister FPGA του να μοιαζει με κονσολα και δεν θελει να μπλεξει με εναν ατελειωτο λαβυρινθο DIY, τοτε δεν υπαρχουν πολλες επιλογες. Περα απο το MMS υπαρχει μονο το Ironclad DX που μετατρεπει το Mister FPGA σε ενα πληρες itx motherboard. Το ironclad ειναι μια πιο συγχρονη λυση με καλυτερη σχεδιαση και περισσοτερες δυνατοτητες, αλλα ενα itx συστημα δεν μοιαζει απαραίτητα με κονσολα.

Αξιζει εδω να ξεχωρισουμε το MMS motherboard απο το 3d printed κουτι της Heber. Το motherboard ειναι διαθεσιμο και ξεχωριστα και ειναι open source οι διαστάσεις του κλπ. Ετσι διαφοροι τριτοι εχουν δημιουργήσει δικα τους κουτια (ή παραλλαγες οπως αυτη που χρησιμοποιησα με το άνοιγμα για το scart βυσμα). Μαλιστα η εταιρια Ultimate Mister πουλαει ετοιμο kit ή σκετο ενα διαφορετικο κουτι για το MMS που εχει και αυτο πολυ ωραια σχεδιαση, αλλα μικροτερες διαστασεις (οποτε μαλλον δεν χωραει δισκος εσωτερικα. Προσπάθησα να τους ρωτησω σχετικα, αλλα νομίζω οτι ειναι Πολωνοί και τα αγγλικα τους ειναι μάλλον περιορισμέναo_O ).

Το ιδιο το motherboard ειναι μια ενδιαφέρουσα σχεδίαση με πολλες εξυπνες ιδεες. Το 2021 ηταν μια εντυπωσιακή λύση, αλλα 4 χρονια μετα, υπαρχει πολυ μεγαλύτερη εμπειρία στο θεμα και αυτο φαινεται στην σχεδιαση του Mister Multisystem 2, που λυνει πολλα απο τα θεματα που εχει το MMS1. Το βασικότερο προβλημα ειναι η υλοποίηση του scart βυσματος. Το σημειο που βρισκεται ειναι εξαιρετικα αβολο και δημιουργει πολλα χωροταξικά προβλήματα, ειδικα αν θελουμε να προσθέσουμε εσωτερικό δισκο στην εγκατασταση μας. Το δευτερο προβλημα ειναι η χρηση usb pin headers στο εσωτερικο της κονσολας. Μαλιστα οι pin headers αυτοι ειναι ειναι καπως ασυμβατοι με την πλειοψηφια των διαφορων adapters (που προέρχονται απο motherboard). Στο MMS2 το scart rgb υλοποιείται εξωτερικα με βυσμα megadrive 2 και υπαρχει εσωτερικα μια κανονικη θυρα usb για να συνδεσουμε συσκευες χωρις adapters.

Απο κει και περα το motherboard ειναι σχεδιασμενο απο πραγματικούς μηχανικούς που ξερουν την δουλεια τους και ετσι ειναι κατι που μπορει κανεις να εμπιστευτει οτι δεν κλαταρει και δημιουργησει προβληματα. Επίσης η κατασκευή ειναι εξαιρετικής ποιότητας, απέχει παρασάγγας απο τις κινέζικες e-waste αηδίες που εχουν πλημμυρίσει τον πλανήτη.

Το κουτι ειναι αλλη ιστορια. Η αρχικη εκδοχη του κουτιου δεν ειχε προβλεψη για εσωτερικο δισκο. Αυτο προστεθηκε αργοτερα και φαινεται. Το ολο πραγμα απλα ειναι κακοσχεδιασμενο και ενας τεράστιος πονοκέφαλος. Η λυση που εδωσαν να αφαιρέσουμε το κάλυμμα του scart βύσματος ειναι κατα την αποψη μου απαράδεκτη. Η συναρμολογηση του κουτιου δεν ειναι οτι πιο ευκολο και αν κανεις χρειαστει να το ανοιξει/κλεισει πολλες φορες θα εχει προβληματα με τα χωνευτά παξιμαδακια που φευγουν απο την θεση τους και μετα τρεχα γυρευε να τα ξαναβαλεις. Παντως για καποιον που θελει να κανει μια πιο απλη και φυσιολογική εγκατάσταση, το κουτι δεν θα προβληματίσει και ομολογώ οτι μου αρεσει παρα πολυ η εξωτερικη του εμφανιση.

Ευτυχως η κατασκευη ηταν καλυτερη απο την σχεδιαση. H Heber εχει μεγαλη 3d printer farm και εμπειρια στον χωρο. Τα κομματια του κουτιου κατα κανονα ειναι καλα τυπωμενα και ταιριαζουν σωστα μεταξυ τους. Οχι οτι δεν υπαρχουν και εδω προβληματα. Το πανω καπακι ηταν ελαφρα σκεβρωμενο και υπηρχαν καναδυο αρκετα εμφανεις γρατζουνιες. Ευτυχως που το αντικατεστησα με το τροποποιημενο καπακι που τυπωσε ο φιλος @dkssprs το οποιο ηταν απλα σε αλλο επιπεδο ποιοτητας.

Αξιζει τελικα να αποκτησει κανεις MMS το 2025; Αν εχετε ενα DE10 Nano ή MisterPi και θελετε μια υλοποιηση που να μοιαζει με κονσολα τοτε ειναι μια αξιολογη λυση, αλλα σιγουρα δεν ειναι plug and play και εχει τα προβληματα της. Εγω θα ελεγα πουληστε το DE10 Nano και αγοραστε το MMS2. Αν μπορειτε να συμβιβαστειτε με κατι λιγο πιο συμβατικο εμφανισιακα και δεν θελετε να χασετε ενα σωρο λεφτα με την πωληση του DE10 Nano, το Ironclad DX ειναι μια τεχνολογικα εντυπωσιακη λυση. Αν ηταν να ξεκιναγα σημερα απο το μηδεν, θα αμφιταλλαντευομουν μεταξυ των δυο.

Αξιζει να αναφερω οτι οταν το αγορασα, το MMS συν κουτι απο Heber ηταν σημαντικα φτηνοτερο απο την αντιστοιχη λυση του Ultimate Mister, παρολο που ερχεται απο Αγγλια (οποτε πληρωσα δασμους και τελη εκτελωνισμου).

Δεν τελειωνουμε εδω. Οταν μελλοντικα εχω κατι ενδιαφερον σχετικα με το θεμα Mister FPGA ή το MMS Θα το αναφερω σε αυτο εδω το thread.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ξεκινησα τις διακοπες μου με καλη διαθεση, αλλα μετα συνεβει αυτο



Τελος παντων, πανω που ειχα πει οτι τελειωσα με την συναρμολογηση του MMS και ολα ειναι στην τελικη τους θεση, βρηκα αυτον εδω τον μετατροπεα και ειπα να κανω μια ακομα δοκιμη.





Δυστυχως μολις για ελαχιστο δεν χωραει μεσα στο κουτι.



Ας δουμε μερικα αλλα ενδιαφεροντα πραγματακια. Διαπιστωσα οτι με την τελικη μου εγκατασταση, μια στις τοσες ξεκιναει το mister fpga, αλλα δεν βλεπει τον ssd. Βρηκα μια παραμετρο στο mister.ini που διορθωνει το προβλημα

waitmount=/media/usb0

Βρηκα ενα πολυ ωραιο script που μας επιτρεπει να διαβαζουμε τα logs που δημιουργει το update_all. Με αυτον τον τροπο μπορουμε ευκολα και γρηγορα να ενημερωθουμε για τις αλλαγες και προσθηκες τις καθε αναβαθμισης.




Μιας και μιλαμε για αναβαθμισεις, αξιζει να αναφερουμε εδω ενα αρκετα σοβαρο κενο ασφαλειας με το linux του mister fpga, που το περνανε τελειως στο ντουκου. Αν αναβαθμιστει το linux, τοτε θα επαναφερει στις αρχικες ρυθμισεις οτι αλλαγες εχουμε κανει και αυτο συμπεριλαμβανει και τον default κωδικο του root χρηστη. Ετσι πολυ ευκολα μπορει να νομιζει καποιος οτι εχει ασφαλισει την εγκατασταση του, ενω αυτο δεν θα ισχυει. Ευτυχως τετοια αναβαθμιση συμβαινει σπανια.
 
πάει κι αυτό* το FPGA για το χρονοντούλαπο τις ιστορίας σε λίγο... νέο DE-25 διαθέτει 128mb ενσωματωμένης sdram , 138k LEs (Logic Elements) (110k έχει το DE10) - cores όπως Saturn/N64/486 θα πάνε σφαίρα σε αυτο! Ετοιμαστείτε να τα ακουμπήσετε πάλι :rofl:



FeatureTerasic DE10-NanoTerasic DE25-Nano
FPGAIntel Cyclone V SE (5CSEBA6U23I7)Intel Agilex 5 SoC (A5EB013BB23BE4SR1)
FPGA Logic Elements110K LEs138K LEs
Embedded Memory5,570 Kbits8.42 Mbits (30% more Block RAM)
Hard Processor System (HPS)Dual-core ARM Cortex-A9 at 800 MHzQuad-core ARM Cortex-A55 and A76 cores
DRAM1GB DDR3 (32-bit data bus)1GB LPDDR4 (32-bit data bus)
Data Rate400 MHz (DDR3)2133 MT/s (LPDDR4)
SDRAMNone128MB SDRAM (16-bit data bus)
ConnectorsHDMI TX, USB OTG, Gigabit Ethernet, MicroSD socket, Arduino header, two 40-pin GPIO headersHDMI Output (up to 1080p), USB Type-C, Gigabit Ethernet, MicroSD socket, MIPI connector, two 2x20 DE-GPIO headers, 8-channel ADC
Primary Use CasesEducation, embedded systems, digital logic, and is famously used as the base for the MiSTer FPGA project.More advanced applications like AI/machine vision, robotics, and video processing, as well as a more powerful platform for hobbyist projects and a potential successor for projects like MiSTer.


*η κλασσική περίπτωση με τα FPGA... :)
 
Οπως με ολα τα πραγματα η τεχνολογια προχωραει ,καλα να ειμαστε την υγεια μας να εχουμε να τα ξανασκασουμε.:clap:
 
νέο DE-25 διαθέτει 128mb ενσωματωμένης sdram , 138k LEs (Logic Elements) (110k έχει το DE10
Καλα αυτο ειναι κλασσικα στην κατηγορια 3 με 5 χρονια στο μελλον.

Εξαλλου μετα την εκρηξη που ειχαν τα κλωνοποιηµένα boards (Mister Pi κλπ) δεν νομιζω οτι υπαρχει περιπτωση να επιστρεψουμε ξανα σε SBC της Terasic.
 
Αν και MSX διαθετει το μαγαζι, δυστυχως δεν καταφερα ποτε να τσακωσω MSX2 και ετσι οπως ειναι οι τιμες δεν το βλεπω να συμβαινει. Ειπα να να παρηγορηθω με τον MSX2 πυρηνα στο Mister FPGA. Βασικα υπαρχουν δυο σχετικοι πυρηνες. Ο ενας ειναι αυστηρα MSX και ειναι παρα πολυ κοντα στο αυθεντικο hardware. Ο αλλος (1chipmsx) υποστηριζει ολες τις γενιες MSX και ειναι φτιαγμενος για πιο ευκολη χρηση με hard disk images (vhd). Αυτος ειναι ο πυρηνας που μας ενδιαφερει.

Στα σκοτεινα μονοπατια του διαδικτυο βρηκα δυο συλλογες. Η μια ειχε μεσα δυο διαφορετικα vhd images και μια αλλη με μονο ενα. Ακολουθησα τις οδηγιες για το πως πρεπει να ρυθμισει ο πυρηνας.



Το πρωτο image φορτωνει και δειχνει ενα menu με τρεις επιλογες. Θα χρειαστει να συνδεσουμε πληκτρολογιο για να προχωρησουμε.



Η πρωτη επιλογη ειναι ο file manager MultiMente. Δεν το εψαξα παρα πολυ, αλλα φαινεται για ενα πανισχυρο εργαλειο. Λειτουργει αποκλειστικα με πληκτρολογιο.



Η δευτερη επιλογη ειναι το γνωστο προγραμμα Sofarun που ειχα παρουσιασει παλιοτερα. Αυτο εδω δουλευει και με joystick. Στο image υπαρχουν ξεχωριστοι φακελοι για MSX και MSX2 παιχνιδια.




Για MSX2 υπαρχουν ξεχωριστοι φακελοι για disk images, rom images, παιχνιδια που παιζουν απευθειας απο τον σκληρο δισκο και μουσικη vgm.



Απο κει και περα, τα διαφορα images ειναι μεσα σε αρχεια zip, ετσι ωστε να διατηρουνται τα long filenames.



Το δευτερο vhd φορτωνει απευθειας σε sofarun και εχει μια παρομοια δομη αρχειων. Συνεπως, εκτος και αν επιλεξουμε καποιο παιχνιδι που απαιτει πληκτρολογιο, μπορουμε να κανουμε τα παντα μονο με controller.




Το τριτο και πιο αξιολογο κατα την αποψη μου, εχει ενα εντυπωσιακο γραφικο μενου.



Εκτος απο τις επιλογες που εχουμε ηδη δει, μας δινει και προσβαση στο symbos, το παραθυρικο λειτουργικο συστημα για z80 συστηματα που εχουμε δει στο παρελθον σε Amstrad CPC.



Ας δουμε μερικα παιχνιδια. Στις οδηγιες για την ρυθμιση του πυρηνα μας προτρεπουν να βαλουμε την ταχυτητα του επεξεργαστη σε turbo. Αυτο βοηθαει οσο επιλεγουμε και φορτωνουμε παιχνιδια, αλλα μια στο τοσο θα χρειαστει να επαναφερουμε την ταχυτητα στα φυσιολογικα, αναλογα παντα με το παιχνιδι. Επαιξα πολλα πραγματα, αλλα δεν μπορω να πω οτι συναντησα bugs ή προβληματα συμβατοτητας κλπ.

Vampire Killer (rom image)




Metal Gear (rom image)




Snatcher (αρχεια στον σκληρο δισκο)





Aleste 2 (multidisk)





Ειμαι παρα πολυ ικανοποιημενος απο την εμπειρια με τοn msx2 πυρηνα και ειδικα αυτα τα ετοιμα vhd images λυνουν τα χερια. :award:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ειπα να ριξω μια γρηγορη ματια σε μια ακομα εξωτικη ασιατικη πλατφορμα με δυνατα παιχνιδια, το Sharp x68000. Ο πυρηνας υποστηριζει διαφορων ειδων images, αλλα απ' οσο μπορω να καταλαβω, το πιο βολικο ειναι HDF hard disk images που το καθενα περιεχει ενα autoboot παιχνιδι.

Υπαρχει το Neon68K project απο την ιδια ομαδα με τα AmigaVision και 0ΜHz DOS Collection. Εχει γινει μια φοβερη δουλεια και εδω και οπως με το 0MHz μπορουμε να εγκαταστησουμε επιλεκτικα οσα παιχνιδια θελουμε και να απορριψουμε κατηγοριες παιχνιδιων που δεν μας ενδιαφερουν (πχ παιχνιδια που απαιτουν γνωση ιαπωνικης γλωσσας κλπ). To Neon68K βασιζεται και αυτο στην λειτουργια shortcuts τυπου MGL, οποτε δημιουργει μια νεα επιλογη στο κεντρικο μενου του Mister FPGA.

Επελεξα τελικα να βαλω μια σκετη συλλογη απο hdf images, απο αυτες που κυκλοφορουν στα σκοτεινα μονοπατια του διαδικτυου.

Ας δουμε και μερικα παιχνιδια. Αν και τα περισσοτερα παιχνιδια δεν χρειαζονται πληκτρολογιο για το gameplay, καποια εχουν επιλογες κατα την εκκινηση (για χρηση midi κλπ) που πρεπει να γινουν με το πληκτρολογιο.

Akumajo Dracula




Cho Ren Sha 68K




Daimakaimura




Final Fight




Δυστυχως ο πυρηνας ειναι ακομα σε μορφη beta. Αν και δεν βρηκα καποιο παιχνιδι που να μην τρεξει, σε παραπανω απο μια περιστασεις διαπιστωσα προβληματα με τον ηχο ή τα γραφικα. Αυτο δεν σημαινει οτι παρα πολλα παιχνιδια δεν παιζουν αψογα, αλλα χρειαζεται ακομα αρκετη δουλεια μεχρι να παιζουν ολα.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ειπα να ριξω μια γρηγορη ματια σε μια ακομα εξωτικη ασιατικη πλατφορμα με δυνατα παιχνιδια, το Sharp x68000. Ο πυρηνας υποστηριζει διαφορων ειδων images, αλλα απ' οσο μπορω να καταλαβω, το πιο βολικο ειναι HDF hard disk images που το καθενα περιεχει ενα autoboot παιχνιδι.

Υπαρχει το Neon68K project απο την ιδια ομαδα με τα AmigaVision και 0ΜHz DOS Collection. Εχει γινει μια φοβερη δουλεια και εδω και οπως με το 0MHz μπορουμε να εγκαταστησουμε επιλεκτικα οσα παιχνιδια θελουμε και να απορριψουμε κατηγοριες παιχνιδιων που δεν μας ενδιαφερουν (πχ παιχνιδια που απαιτουν γνωση ιαπωνικης γλωσσας κλπ). To Neon68K βασιζεται και αυτο στην λειτουργια shortcuts τυπου MGL, οποτε δημιουργει μια νεα επιλογη στο κεντρικο μενου του Mister FPGA.

Επελεξα τελικα να βαλω μια σκετη συλλογη απο hdf images, απο αυτες που κυκλοφορουν στα σκοτεινα μονοπατια του διαδικτυου.

Ας δουμε και μερικα παιχνιδια. Αν και τα περισσοτερα παιχνιδια δεν χρειαζονται πληκτρολογιο για το gameplay, καποια εχουν επιλογες κατα την εκκινηση (για χρηση midi κλπ) που πρεπει να γινουν με το πληκτρολογιο.

Akumajo Dracula




Cho Ren Sha 68K




Daimakaimura




Final Fight




Δυστυχως ο πυρηνας ειναι ακομα σε μορφη beta. Αν και δεν βρηκα καποιο παιχνιδι που να μην τρεξει, σε παραπανω απο μια περιστασεις διαπιστωσα προβληματα με τον ηχο ή τα γραφικα. Αυτο δεν σημαινει οτι παρα πολλα παιχνιδια δεν παιζουν αψογα, αλλα χρειαζεται ακομα αρκετη δουλεια μεχρι να παιζουν ολα.

Όχι Star Cruiser? Ντροπή!!!! :p:p
 
Αυτα εβγαλα φωτογραφιες. Δοκιμασα πολυ περισσοτερα πραγματα.:eviltongue:
 
Πίσω
Μπλουζα