Επειδή ως φοιτητής είχα πρωινή ερωμένη μόνον την επιστήμιν, τα βράδυα με τα άλλα ρεμάλια συμφοιτητές μου αλωνίζαμε
τις βιβλιοθήκες τα μουσικά χαμαιτυπεία. Έδρασα στην περοιχή των Αθηνών και νομίζω ότι εσύ αγαπτητή Mygdala έδρασες στην λατρεμένη μου Σαλόνικα.
Πάμε στα Αθηναϊκά
1. Το ΚΛΙΚ προμοτάρισε το
FAZ (ναός). Απίστευτο μαγαζί με στυλ και μουσικάρες Techno-House. Σκληρή πόρτα ακόμα και για δυνατή γυναικοπαρέα. Βοηθός πόρτας ο Αλέκος Συσσοβίτης και στη γκαρνταρόμπα η θεά Τζίνα Αλιμόνου σε νεαρή ηλικία. Μέσα όλοι χόρευαν στον νέο ρυθμό και κάποιοι φόραγαν πολύ περίεργα ρούχα (κάτι σε flamboyant ρε παιδί μου!). Είναι αξιοσημείωτο ότι άνδρες και γυναίκες ήταν όλοι πολύ όμορφοι και προσεγμένοι. Δεν εννοώ την ομορφιά εκ φύσεως αλλά το ωραίο στυλ άσχετα από τη φάτσα). Ατραξιόν η
Θοδώρα που χόρευε και τη χάζευες. Δεν ήταν του μαγαζιού χορεύτρια αλλά έβγαζε πολύ γκλάμουρ. Να είναι καλά. Ο ιδιοκτήτης είχε και κατάστημα ρούχων στο Κολωνάκι (το AREA) με πολύ ωραία, σχετικά ακριβά ρούχα-κλώνους ξένων σχδιαστών (ARMANI, YAMAMOTO) με ποιοτικότατα Ελληνικά και Ιταλικά υφάσματα και ΑΨΟΓΗ Ελληνική ραφή. Τα λέω αυτά διότι ήμουν πελατάκος και είχα γνωριστεί με το προσωπικό. Επιπλέον ο αείμνηστος πατήρ μου ήταν βιοτέχνης και γνώριζα από χιλιόμετρα το ποιοτικό ύφασμα και την καλή ραφή/κατασκευή των ενδυμάτων. Αφού το έφερε η κουβέντα θέλω να πω ότι από τότε που εμφανίστηκαν οι ΖΑΡΕΣ και οι Π_ΠΑΡΕΣ η ποιότητα πήγε περίπατο. Αφού διέλυσαν τον ανταγωνισμό (νάυλον vs ολόμαλλο) κατέστησαν ακριβά τα συνθετικά σάβανα που πουλάνε. Προσωπικά τα σκάω (δεν το λέω με έπαρση) για ποιοτικά ρούχα γιατί θέλω ΟΛΟΜΑΛΛΟ, ΛΙΝΟ, 100% ΒΑΜΒΑΚΕΡΟ και όταν η σύζυγος εμφανίζει τα συνθετικά σκουπίδια των παραπάνω απατεώνων γίνομαι έξω φρενών.
ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΣΤΗ ΡΕΤΡΟΝΕΟΛΑΙΑ: Μην αγοράζετε ρούχα του ενός εξαμήνου από δαύτους. Είναι μαζικά και απρόσωπα χωρίς ίχνος προσωπικού στυλ και ποιότητας. Είναι σαν να κοιμάσαι αγκαλιά με τα πλαστικά σκουπίδια του ΤΖΑΜΠΟ αντί με την κούτα του παλιού SUBBUTEO!
Να πω ότι ήμουν καψουράκος με μια ενζενί υπάλληλο του AREA που ήταν κάθε βράδυ στο FAZ αλλά δεν ξεκόλλαγα να της μιλήσω. Τελικά την τσίμπησε με το μυτάκι ο νεόφερτος στον ΑΠΟΛΛΩΝΑ Ντέμης. Και γκολ έφαγα σαν Ολυμπιακός και πήρε και το κορίτσι. Ξυδάκι ο Τακέρο.
2.
LYCABETTUS (ψηλά στη δεξαμενή Κολωνακίου). Έπαιζε Techno. Ήταν ότι πιο ακατάλληλο για κλαμπάκι. Στο υπόγειο μιας πολυκατοικίας με μία μόνο είσοδο-έξοδο. Είχε γίνει ντου από σκινάδες και μας έσωσε η Αστυνομία. Το είχε ένας Γιάννης, νεαρός ηθοποιός με ξανθιά κόμη και αλογοουρά. Πολύ προχώ μαλλί για την εποχή. Έπαιζε στην πολύ καλή σειρά της ΕΡΤ "ΜΙΚΡΟΙ-ΜΕΓΑΛΟΙ" όπου στην αρχή έπαιζε μικρό σκετς με σύγχρονα εφηβικά θέματα και ακολουθούσε συζήτηση με τους συντελεστάς.
3.
CAMEL στο αεροδρόμιο του Ελληνικού. Στην αρχή λεγόταν απλά
ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ και έπαιζε Techno. Τι να πω για αυτό το καλοκαιρινό όνειρο;;; Χόρευες με τις ενζενι και μπροστά σου προσγειώνονταν τα τσάρτερ με ρυπαρούς άγγλους νεολαίους της γουόρκινγκ κλας για διασπορά σε Faliraki, Cavos, Laganas. Μαγαζάρα. Ατραξιόν οι 2 υπέργηροι τύποι που έσκαγαν με σακακιά, βερμούδα και σκαρπίνια και 2 ΚΑΛΟΝΕΣ μονδέλες έκαστος! Έριχναν τρελούς χορούς για μισή ώρα και εξαφανίζονταν όπως ο Κόμης Δράκουλας το ξημέρωμα. Απίστευτοι τύποι!
4.
ΑΤΟΜΟ, +SODA, WILD ROSE (στέκι Τζίγκερ). Τα είπαμε παραπάνω.
5.
FACTORY (κοντά στην Ομόνοια). Έπαιζε Techno-Disco house- Hi energy ΜΟΥ-ΣΙ-ΚΑ-ΡΕΣ. Περίεργο μαγαζί. Φουλ γκαίυ club με πρόστυχο υπόγειο και όροφο αλλά χωρίς να νιώθει άβολα ο στρέητ νεανίας που ήξερε που πήγε. Φυσικά εντός κυκλοφορούσαν σούπερ κουκλάρες που πήγαιναν για τη μουσική και γιαυτές πηγαίναμε εμείς τα λιγκόνια. Πήγα αρκετές φορές ώσπου μια φορά είδα έναν γνωστό την εποχή εκείνη γκαίυ να μιλά με ένα αγόρι το πολύ 15-16 χρονών και να το αρχίζει σε κάτι γλωσόφυλλα και μπαλαμουτιάσματα. Αηδίασα από την εικόνα και δεν ξαναπάτησα. Να τονίσω ότι στο υπόγειο και στον όροφο γίνονταν σε κοινή θέα σεξουλικά όργια αλλά δεν με ενοχλούσε το θέαμα διότι ήταν όλοι ενήλικες και στο κάτω κάτω αυτός ήταν ο χώρος τους, έτσι διασκέδαζαν. Επιπλέον ήμουν θαμώνας του PIERROS στη Μύκονο και δεν με ξένιζαν τα σκηνικά αυτά. Το περιστατικό με τον πιτσιρικά με αηδίασε και από τότε δεν ξαναπάτησα και σιχάθηκα τον συγκεκριμένο. Κλείνωντας να πω ότι πάντα και παντού τα γκαίυ κλαμπ έχουν την καλύτερη χορευτική μουσική και ποτέ κανένας δεν θα ενοχλήσει στρέητ άτομο γιατί μας καταλαβαίνουν από μακριά και δεν ενδιαφέρονται. Με τον συγκεκριμένο τύπο είχα θέμα με αυτό που έκανε. Τι να πω. Μαγκιά του.
@Mygdala εδώ χόρευε με γυαλιά ηλεκτροκόλλησης εντός μεταλλικού κλωβού ο go go boy Loretzo!
6.
ΜERCEDES. Όλοι ξέρουν για δαύτο. Επικά μαγαζιά ο Τσίλη αν και κάποιες φορές η βλαχογκλαμουριά λύγιζε τις γκλίτσες όπως ο Γιούρι Γκέλερ τα κουτάλια.
7.
ΑΛΕΚΟΣ στον Κάλαμο. Η παπάτζα της δεκαετίας. Ο ξεβλαχωτής μας είχε πρήξει με το εν λόγω κατάστημα. Η εντύπωση που μου έδωσε ήταν ότι επρόκειτο για πρωην χασαποταβέρνα που το γύρισε σε στυλ μπριζόλα, μαρτίνι και γκλάμουρ. Υποπτευόμουν ότι ο ξεβλαχωτής τα έπαιρνε από τον τσοπάνι για να παιανίζει προπαγάνδα στο ΚΛΙΚ.
8.
Kahlua στο Πόρτο Ράφτη. Βλ. Αλέκος. Γκλαμουραίοι-καγκουραίοι Κορωπιώτες και Σπαταναίοι. ΜΑΚΡΙΆ.
Δεν θυμάμαι να είχε αναφορές ο ξεβλαχωτής σε μαγαζιά εκτός Αττικής αν και κάθε καλοκαίρι έβγαζε "
Οδηγό Επιβίωσης" (τι λαλα_ίες) για τα νησιά. Αν πήγαινες σε αυτά που ενδύκνειε θα έπινες σίγουρα μπόμπα και θα έτρωγες κατιμά. Τα μόνα αξιόλογα που ανέφεραν οι εκάστοτε "ΟΔΗΓΟΙ" ήταν φυσικά το
REMEZZO και το
PIERROS στη Μύκονο. Μην πω για το πρήξιμο που μας έριξε με το
SEA SATIN. Άσε ρε ξεβλαχωτή, έπαιζες και στο Βόλο πόλεμο με αστακούς (τέτοιες λαλακίες έκανε το παρεάκι εκεί μέσα).
Κλείνω με μια μαγαζάρα που είχα πάει το 1991 στη Σαλόνικα, το
KOKO'S. Δεν θυμάμαι αν το είχε αναφέρει το ΚΛΙΚ αλλά ήταν τέλειο καλοκαιρινό μέρος προς το αεροδρόμιο.