@Bajar Η μοδα μεχρι και τη δεκαετια του '70 ηταν επιτακτικη. Απο το '80 αυτο αρχισε να φθινει και φτασαμε σημερα να ντυνεται ο καθενας οπως θελει. Μινι, μαξι, σορτς, φαρδια, στενα, μακρυ μαλλι και κοντο, ολα παιζουν και βαλτε τωρα που γυριζει.
H επιτακτικοτητα της εκαστοτε μοδας λοιπον επεβαλλε λανθασμενα η καθε ταινια να μη συμβαδιζει με την εποχη που αναφερεται, αλλα με την εποχη που γυριζεται.
Πριν απο λιγους μηνες εβλεπα τις ταινιες Ten North Frederick (1958) και Payment on demand (1951). Ενω και οι δυο με αλλεπαλληλα φλας μπακ μας πηγαιναν 20 - 30 χρονια πισω απο τη δεκαετια του '50, εντουτοις ρουχα και χτενισματα παρεμεναν απειραχτα.
Και μην παμε μακρια. Κι εμεις εδω τα ιδια καναμε. Κατοχικες ταινιες οπως, Υπολοχαγος Νατασα, Η δασκαλα με τα ξανθα μαλλια, Μια γυναικα στην Αντισταση, Αυτοι που μιλησαν με τον θανατο, αντι να δειχνουν ντυσιμο του '40 δειχνουν ντυσιμο του '70 με τις πρωταγωνιστριες να φορανε φουστα πανω απο το γονατο!
Ετσι και στο Some like it hot. Κανονικα η Μαιριλιν θα επρεπε να φοραει ρουχα φαρδια και φορεματα χαμηλομεσα που να καλυπτουν τις καμπυλες της, 1929 γαρ. Εποχη που για πρωτη φορα στην Ιστορια επικρατουσε το μινι και το ντυσιμο που περιγραψαμε και που σημανε την αρχη η την προβα τζενεραλε αν θελετε για αυτο που θα ξεκινουσε προς το τελος της δεκαετιας του '60. Αντ' αυτου ομως, ειδαμε τη Μαιριλιν οπως την ξεραμε παντα: Με τα στενα της, με τα κολλητα της και με τις καμπυλες της σε ολο τους το μεγαλειο.
Ο tempora, o mores!