Πως φτιάχτηκαν κάποια από τα εφέ του Star Wars το 1977

Shock

Retired Admin
Joined
13 Ιουν 2006
Μηνύματα
5.315
Αντιδράσεις
230
Ρίξτε μια ματιά σε αυτό το video και "πεστε κάτω και παίρνετε" :)

Making of the Computer Graphics for Star Wars (Episode IV)

[edit] Aυτό το βίντεο διαθέτει περιεχόμενο από το χρήστη Fox, ο οποίος το έχει αποκλείσει για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων [edit]

Όσοι έχουν μια ιδέα από το πως γίνονται τα 3D γραφικά στις ταινίες θα πάθουν πλάκα από αυτό που θα δουν.

Μιλάμε για το 1977 πάντα... πόσο μπροστά ήταν ο Lucas τότε....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
απιστευτο! τι hardware χρησιμοποιουσαν τοτε?
 
το πρώτο και βασικό hardware ήταν η υπομονή..
 
Παντως θα ηθελα πολυ να δω ενα Star Wars οπως θα γινοταν τωρα, με τα εφφε των καινουργιων. Κυκλοφορουσε σε τορρεντς μια fan-made τετοια εκδοση με πολλες τετοιες βελτιωσεις

YΓ. κατι που προσωπικα αργησα να συνειδητοποιησω μεχρι που το διαβασα :p ειναι το λαθος του συγκεκριμενου schematic που εχει το κανονι του Death Star πανω στη μεση του, και οχι στο πανω μερος
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
vagosgta3 είπε:
απιστευτο! τι hardware χρησιμοποιουσαν τοτε?
Απ'οσο ξέρω τα cgi γραφικά του star wars είχαν φτιαχνεί πάνω σε DEC PDP11 υπολογιστές.

Συγκεκριμένα σε DEC pdp 11/45

pdp1145.jpg
pdp1145.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μοιάζει με vectrex πάντως :p , η οθόνη πρέπει να ήταν vector crt !
 
2 πράγματα:

Eίχαν βάλει την κινηματογραφική μηχανή μπροστά στην οθόνη για να τραβήξουν καρέ-καρέ το video!

Διαχειρίζονταν τα 3D objects με αναλογικά ποντεσιόμετρα

Κατά τα άλλα η δουλειά ήταν η ίδια με ότι κάνανε μέχρι το 90 γιατί μετά το γυρίσανε σε 3D αισθητήρες/κάμερες/Lazer scaners
 
Αναρωτίεμαι, ποία ήταν η πρώτη ταινία που χρησιμοποιήθηκαν 3D γραφικά άραγε...

Εντυπωσιακό το βίντεο πάντως!
 
Εγω παντως δεν καταλαβα ποτε πως στο καλο εκαναν τα εφε στο 2001: A Space Odyssey, ιδιαιτερα το "warp", εν ετει 1968

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ εντυπωσιακό. Και φαντάσου πόσο χρόνο αφιέρωσαν (και σε άλλα σημεία φυσικά) για ένα σημείο που στο μέσο θεατή περνάει απαρατήρητο. Και σκηνοθετικά άλλωστε μεγάλο κομμάτι της αναπαράστασης δεν αποτελεί σημείο που εστιάζει η κάμερα.

Η λεπτομέρεια κάνει την τελειότητα.
 
Wally είπε:
Εγω παντως δεν καταλαβα ποτε πως στο καλο εκαναν τα εφε στο 2001: A Space Odyssey, ιδιαιτερα το "warp", εν ετει 1968
Μια ιδέα, χωρίς να ξέρω αν έγινε έτσι.

Για όσους ξέρουν από φωτογραφία και νυκτερινές λήψεις, αν αφήσεις το διάφραγμα (κλείστρο) για αρκετή ώρα π.χ. σε δρόμο με αυτοκίνητα θα πάρεις ένα αποτέλεσμα με κόκκινες, κίτρινες κλπ. γραμμές. Σαν τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν σε καρτ ποστάλ.

Αν τι προβάλλεις σε σειρά όπως στα κινουμένα σχέδια, βάλεις και έναν fish eye φακό στην κάμερα για να δημιουργήσεις παραμόρφωση, πιθανόν να πάρεις αυτό το αποτέλεσμα.

Wally τι λές, το δοκιμάζουμε με καμιά κάμερα?
 
Την δικη σου που ειναι και της προκοπης. Η δικη μου βγαζει "τερατουργηματα" ετσι κι αλλιως :p
 
Μια ιδέα, χωρίς να ξέρω αν έγινε έτσι.

Για όσους ξέρουν από φωτογραφία και νυκτερινές λήψεις, αν αφήσεις το διάφραγμα (κλείστρο) για αρκετή ώρα π.χ. σε δρόμο με αυτοκίνητα θα πάρεις ένα αποτέλεσμα με κόκκινες, κίτρινες κλπ. γραμμές. Σαν τις φωτογραφίες που κυκλοφορούν σε καρτ ποστάλ.

Αν τι προβάλλεις σε σειρά όπως στα κινουμένα σχέδια, βάλεις και έναν fish eye φακό στην κάμερα για να δημιουργήσεις παραμόρφωση, πιθανόν να πάρεις αυτό το αποτέλεσμα.
Slit-Scan:

 
Πίσω
Μπλουζα