Πόση ζωή ακόμα δίνετε στην 7η γενιά κονσολών;

Το πιο καινοτομο αυτης της γενιας δεν απλως λιγο βελτιωμενα γραφικα ηταν το HD,αλμα τεραστιο!!

Δεν ειναι λιγο πραγμα,ολες οι γενιες μην ξεχναμε στο μοναδικο που συναγωνιζοντουσαν τοσα χρονια ηταν τα γραφικα.
 
DINO είπε:
Θεωρώ οτι το ΕΥΕ ΤΟΥ, όπως επίσης και η μετάβαση του GTA σε 3D ήταν καινοτομίες...
Ε καλά...Πρώτον το Eye Toy ήταν περισσότερο gimmick και δεν είχε καμιά φοβερή συνεισφορά στην εξέλιξη του gaming. Συν ότι φυσικά υπήρχε η τεχνολογία από παλιότερα. Το Eye Toy το έφερε στο mainstream. Το να λέμε ότι το πέρασμα του GTA σε 3D είναι καινοτομία δείχνει πόσο φτωχό είναι το gaming σε νέες ιδέες τα τελευταία χρόνια. Άσε που η ίδια εταιρία είχε κάνει το πέρασμα του GTA σε 3D από την προηγούμενη γενιά με το Body Harvest.

Aardvark είπε:
Το πιο καινοτομο αυτης της γενιας δεν απλως λιγο βελτιωμενα γραφικα ηταν το HD,αλμα τεραστιο!!Δεν ειναι λιγο πραγμα,ολες οι γενιες μην ξεχναμε στο μοναδικο που συναγωνιζοντουσαν τοσα χρονια ηταν τα γραφικα.
Ε όχι και καινοτομία τα HD γραφικά! Οι καινοτομίες είναι στο gameplay. Αλλά ακόμα και έτσι να το πάρουμε, η ανάλυση δεν λέει τίποτα. Στο PC παίζουμε σε αυτές τις αναλύσεις πάνω από μια δεκαετία. Ε και; Που είναι η διαφορά;
 
DINO είπε:
Θεωρώ οτι το ΕΥΕ ΤΟΥ, όπως επίσης και η μετάβαση του GTA σε 3D ήταν καινοτομίες...
Το Eye Toy δεν ήταν καινοτομία της Sony. Κάμερα έβγαλε πρώτα η Sega στο Dreamcast (google "DreamEye") αλλά ο πρώιμος "θάνατος" της κονσόλας δεν άφησε να βγει τίποτα που να την αξιοποιεί ιδιαίτερα.

Η Sony απλά το είδε και είχε τα λεφτά και τον χρόνο στην αγορά για να το αντιγράψει/βελτιώσει. ;)
 
Maddog είπε:
Το Eye Toy δεν ήταν καινοτομία της Sony. Κάμερα έβγαλε πρώτα η Sega στο Dreamcast (google "DreamEye") αλλά ο πρώιμος "θάνατος" της κονσόλας δεν άφησε να βγει τίποτα που να την αξιοποιεί ιδιαίτερα.
Η Sony απλά το είδε και είχε τα λεφτά και τον χρόνο στην αγορά για να το αντιγράψει/βελτιώσει. ;)
Καμμία αντίρρηση...

Το Dreamcast ανήκει στην ίδια γενιά με το PS2. Μιλάω για καινοτομίες από γενιά σε γενιά... ;)

@Leon:

Έ καλά! Μου λες τώρα να συγκρίνω το Spyro The Dragon ή το Hunter (ST/AMIGA), με το GTA Vice City.... :p
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βλέπω ότι πολλοί λέτε πως αυτή η γενιά έχει μείνει σχετικά στάσιμη. Ο νέος χειρισμός (βλ. Wii) που αντικειμενικά έδειξε πως εκεί στηρίζεται το μέλλον στις κονσόλες, δεν είναι κάτι καινοτόμο; Επειδή δεν τον ενστερνίστηκαν όλες οι εταιρίες από την αρχή αυτό δεν νομίζω πως μειώνει την σπουδαιότητα του.

Όπως με το ps1 και το SS η αγορά έδειξε πως πρέπει να γίνει μετάβαση στο 3D, έτσι και με το Wiimote (αλλά και τις μετέπειτα δειλές εμφανίσεις natal, motion controller) δεν υπάρχει μήνυμα ότι πρέπει να υπάρξει διαφορετικό interactivity μεταξύ χρήστη και κονσόλας;
 
Αυτο ειναι το θεμα ,το λαθος μηνυμα που εδωσε η Νιντυ.

Μην παρεξηγηθω για μενα προσωπικα μιλαω που το wiips3mote δεν με ενθουσιαζει οπως δεν με ενθουσιαζει και ο "αερας" του natal.

Γιατι το μηνυμα να μην το παιρνανε απο την Αταρι ; :D

jagvr.jpg
 
Aardvark είπε:
Αυτο ειναι το θεμα ,το λαθος μηνυμα που εδωσε η Νιντυ.Μην παρεξηγηθω για μενα προσωπικα μιλαω που το wiips3mote δεν με ενθουσιαζει οπως δεν με ενθουσιαζει και ο "αερας" του natal.

Γιατι το μηνυμα να μην το παιρνανε απο την Αταρι ; :D

jagvr.jpg
μια από τα ίδια και για μένα, natal κτλ χλωμό το κόβω να αγοράζω...
 
Stormwatch είπε:
Pad+καναπές = εγγύηση
Εξαρτάται από τα παιχνίδια. FPS = ποντίκι. Pad μόνο κατ'ανάγκη. Θα έδινα το ένα μου gaming pc για HALO + mouse. ;) ;)
 
Στην θεωρία αυτό που προσέφεραν τα PS3/Xbox 360 ήταν το HD ομολογουμένως. Κάτι που στο PC gaming υπήρξε πολύ νωρίτερα βέβαια, ενώ η nintendo προσέφερε το casual/motion gaming (κάτι που τώρα αρπάζουν η Sony και η Microsoft με τα δικά τους motion controllers/sensors). Δέν νομίζω ότι μπορούν να πάνε κάπου παραπέρα, είναι ξεκάθαρα πλέον θέμα software. Το ότι το gaming γίνεται περισσότερο casual, περισσότερο downloadable και περισσότερο portable επίσης (ελέω PSP και DS) είναι επίσης ενδεικτικό αυτής της γενιάς κονσολών ( και τα handhelds κονσόλες είναι, και μάλιστα δέν ήταν ποτέ τόσο δυνατές στο παρελθόν). Στον τομέα των παιχνιδιών, νομίζω ότι έχουμε να δούμε μερικά πράγματα ακόμα στο μέλλον, τίτλοι όπως το Flower, το Heavy rain και τώρα με τα επερχόμενα motion controllers, σίγουρα θα υπάρξουν ενδιαφέρουσες προτάσεις και εμπειρίες.

Θεωρώ ότι μια τριετία θα διανύσουμε μέχρι να ακούσουμε για κάποια ανακοίνωση νέου hardware απο κάποια εταιρεία. Ίσως λίγο νωρίτερα απο την nintendo λογω της εμμονής της με τα παλιά hardware.
 
Πίσω
Μπλουζα