Ρετρο μηχανάκια - σκοτώστρες

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.282
Πρωτη απο ολες η Kawasaki 750 H2 Mach IV που στη χωρα μας της ειχαν βγαλει το παρατσουκλι Samurai.

Διχρονο 750αρη με αστειο πλαισιο και φρενα, πρεπει να εστειλε αρκετους στον αλλο κοσμο. Παντως αρκετοι μερακληδες αλλαζαν το σκελετο με Harris και ειχαν καποια μεγαλυτερη ασφαλεια.


Ποσταρετε και εσεις κανα μοντελο
 
Αν δεν κανω λαθος ο μυθος γυρω απο το Samurai δεν ειναι για τη μηχανη που δειχνει το πρωτο video αλλα για το kawasaki Mach3 500cc(διχρονο) δεκαετιας 70 που ειχε μπρος πισω ταμπουρα αθλια λαστιχα και αναρτησεις και ο κινητηρας μετα απο καποιες στροφες(7000?)τα εδινε ολα αποτομα..Ειχαν συμβει παρα πολλα ατυχηματα με αυτη τη μηχανη για αυτο και οι διαφοροι αστικοι θρυλοι με ποιο γνωστο αυτον με τους 7 σταυρους!
 
Το καβασάκι αυτό δεν το γνωρίζω αλλά της προάλλες απαντήθηκα με ένα RD 350, μου μύρισε το βενζινόλαδο από χιλιόμετρα σου λέω όσο για τον θόρυβο, από ναυτικά μίλια μακριά.. :)

Κατά την ταπεινή μου γνώμη τα πρώτα Yamaha crypton ήταν σκοτώστρες, λόγο του σκελετού και του μπροστινού συστήματος μετά τα 80 χλμ/ώρα άρχιζε να κουνιέται σαν φτερό στον άνεμο.

Ίσως να είμαι λίγο οφφτόπικ μιας κ λες για μεγάλου κυβισμού στο αρχικό σου ποστ.
 
Το Honda CB900 Bol d'or είχε παρα πολύ κακή φήμη αρχές των 80'ς. Το RD350 όμως δεν το έφτανε :D
 
rd350...εγγυημενη σκοτώστρα

επίσης nsr 250 yamaha,,,γρήγορο και σκοτώστρα! Πειράζανε τα γιουπις (έτσι τα έλεγαν τότε...) και πήγαιναν σαν διαόλια...

Μακριά από μενα...εγώ είμαι των 4τροχών
 
(σκοτώστρα ειναι το μυαλό που καθοδηγεί το χέρι ;) )
 
kawasaki kr1 (λιγο μεταγενεστερο) σκοτωστρα μεγαλη επισης αλλα και για το suzuki katana δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα αλλα και η σειρα xr της honda
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
κλασική ατακα-αγγελία.. "χήρα πουλάει τρακαρισμένο RD για ανταλλακτικά" χαχααχαχα
 
SACHS !

Sachs%20MC250%201978.jpg


Δεν ειναι τυχαιο που δεν εβγαλε μεγαλύτερο από 250cc. :xm:

Απλα αθανατα !!! Υπάρχουν ακόμη καποια λειτουργικά Sachs 50άρια στην περιοχή μου, με 5άρι σασμαν και τελική άνω των 120χλμ :eek:
 
teflon είπε:
SACHS !
Sachs%20MC250%201978.jpg


Δεν ειναι τυχαιο που δεν εβγαλε μεγαλύτερο από 250cc. :xm:

Απλα αθανατα !!! Υπάρχουν ακόμη καποια λειτουργικά Sachs 50άρια στην περιοχή μου, με 5άρι σασμαν και τελική άνω των 120χλμ :eek:
Nομιζω οτι ειχε βγει και ενα μοντελο με 7 ταχυτητες!!!
 
noobsaibot είπε:
Nομιζω οτι ειχε βγει και ενα μοντελο με 7 ταχυτητες!!!
Δεν αποκλείεται!

Θυμαμαι χαρακτηριστικά, τέλη 80, συμαθητές μου από κάποιο γειτονικό χωριό, που κληρονόμησαν απο τους δικούς τους κάτι Sachs Hercules 50άρια και μας ρίχναν στα αυτιά. Τι να κλ@σουν τα 72άρια παπιά με τις sebring μπροστα τους.

Τα περισσότερα από αυτα είχαν πατέντα κοτσαδούρα πίσω για να σερνουν τρέϊλερ , για το λογω οτι είμαστε αγροτική περιοχή και ο κόσμος εκείνη την εποχη βολευόταν με οτι είχε, για τις δουλειές του. Δυνατά μηχανήματα και ανθεκτικά. Ισως και ένας λόγος που δεν υπάρχουν ποιά,.... δεν παθαιναν τιποτα = δεν πουλανε ανταλλακτικά ! :)
 
RD350.JPG


Δεν με γκρέμισε ποτέ.....

Το κολό GPZ-400R όμως τα κατάφερε με τους 16αρηδες τροχούς και τα yokoglitsa λάστιχα του..... ΟΥΣΤ!
 
Δεν αποκλείεται!
ειναι sachs hercules 250cc με 7 ταχυτητες παρακαλω!! το χα μαθει απο ενα ξαδερφο μου ο οποιος ειναι φανατικος μηχανοβιος(το αμαξι τ απεχθανεται οσο τπτ στον κοσμο) μου λεγε χαρακτηριστικα για το συγκεκριμενο(το οποιο ειναι κρος) γκαζια και ταχυτητα!!!κυκλοφορησε την 10ετια του 70.την 10ετια του 80 εμενα στου ζωγραφου οπου στην φοιτητικη εστια στα ιλισια μαζευοταν οι "ανησυχοι" νεοι της εποχης και ξεκαπνιζαν τις διχρονιλες τους. Ειχα δει σουζα και κακο!!!
 
Οντως η απολυτη σκοτωστρα ηταν το samurai με διαφορα απο τις αλλες.

Να διορθωσω οτι το nsr 250 ειναι HONDA (ημουνα κατοχος ενος) και το αντιστοιχο της YAMAHA ηταν το TZR.
 
dkssprs είπε:
Οντως η απολυτη σκοτωστρα ηταν το samurai με διαφορα απο τις αλλες.
Να διορθωσω οτι το nsr 250 ειναι HONDA (ημουνα κατοχος ενος) και το αντιστοιχο της YAMAHA ηταν το TZR.


.......και το RGV της SUZUKI ..................................... :(
 
krhtikos είπε:
RD350.JPG

Δεν με γκρέμισε ποτέ.....

Το κολό GPZ-400R όμως τα κατάφερε με τους 16αρηδες τροχούς και τα yokoglitsa λάστιχα του..... ΟΥΣΤ!
Παντως και ο "καρχαριας" οντως δεν ηταν και απο τα ασφαλεστερα μηχανακια...το αντιθετο θα ελεγα...

Απο τα ντεμι-φρεσκα 250αρια που αναφερθηκαν παραπανω, μαλλον το πιο θανατηφορο ηταν το KR1S.
 
!

"σκωτόστρες" εγώ θεωρώ όλα τα πενηντάρια παπάκια εκείνης της εποχής καθώς και το AR το kawasaki το οποίο δεν εστριβέ με τίποτα...Όταν ήταν να πάρω το πρώτο μηχανάκι μου ο Θείος μου (Νίκος Γκουντούφας, όσοι ασχολείστε με μηχανές υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τον ξέρετε) δεν με αφηνε με τίποτα να πάρω παπακι και μου έδωσε το TSX το Suzuki.
 
Οταν ημουν πιτσιρικας μεναμε 30 μετρα μακρια απο το κλασικο μαγαζι του Γκουντουφα στη Μιχαλακοπουλου.

Αν θυμαμαι καλα ειχε μια τεραστια αφισα της HONDA NR750 (κοκκινη με τα οβαλ εμβολα)...
 
Wally είπε:
Οταν ημουν πιτσιρικας μεναμε 30 μετρα μακρια απο το κλασικο μαγαζι του Γκουντουφα στη Μιχαλακοπουλου.Αν θυμαμαι καλα ειχε μια τεραστια αφισα της HONDA NR750 (κοκκινη με τα οβαλ εμβολα)...
Σωστά θυμάσαι!! στην Μιχαλακοπούλου είναι πάλι το μαγαζί αλλά πιο πριν στο 107. Εκεί που αναφέρεσαι τώρα είναι η αντιπροσωπία της Kawasaki αν δεν κάνω λάθος.
 
Το σαμουραι ηταν τρικιλινδρο και διχρονο ο τριτος κυλινδρος εμπαινε αποτομα σε λειτουργια το ξεσπασμα ηταν αποτομο και σε εστελνε να αγορασεις κανενα οικοπεδακι, "αναλογη αντιδραση ειχαν οι παλιοι τουρματοι κινητηρες που αν εμπαινε η τουρμινα οταν εισουν σε στροφη εβγαζες μαχαιρι να πας για χορτα στον αγρο !!!! Οσο για το RD επειδη εχει περασει απο τα χερια μου το μοτοσακο και σε 250 και σε 350 και σε 500 ειχε τα φρενα και την γεωμετρια που ειχαν ολες οι μοτοσικλετες της τοτε εποχης, μετα βγηκε το delta box και πηραν αλλη τροπη τα πραγματα.
 
Πίσω
Μπλουζα