Ρετρό αδικημένα παιχνίδια

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
400
Ανοιξα το θεμα για αδικημενα παιχνιδια των αναμνησεων μας. Παιχνιδια καλα, που παντα μας αρεσαν, αλλα που απετυχαν εμπορικα, καταθαφτηκαν απο τον τοτε "ειδικο" τυπο, η απλα για αγνωστους λογους δεν εγιναν ευρυτερα γνωστα..

Ενα λυπηρο παραδειγμα για το πως ενα λαμπρο παιχνιδι, κρεατουργηθηκε απο τους "ειδικους". Αν και δυστηχως το παιχνιδι κυκλοφορησε ως κικνειο ασμα στο μηχανημα, δεν ηταν αρκετο.. Το παιχνιδι εμετικα παρουσιαστηκε ως "φτωχος κλωνος" του Resident Evil / Silent Hill, και οι πωλησεις του ηταν αναλογες..

Η αληθεια ομως ητανε παρα πολυ μακρυα απο εκει. Το παιχνιδι εκτος απο ομορφη μουσικη, εχει πολυ ομορφη υποθεση, και κυριως τον σχεδιασμο του περιβαλλοντος, μιας και αποδιδει υπεροχα το κλιμα ενος αρμονικου παντρεματος "alien meets abyss".. Μεγαλο κριμα που δεν εγινε καποια νεοτερη προσπαθεια σε αυτες τις εκπληκτικες ιδεες, μιας και το πολυ καλο Blue Stinger δεν ηταν σε καμια περιπτωση ισαξιο του..
 
Εξαιρετικό θέμα και ιδέα! Γενικά συμφωνώ με όσα γράφεις αλλά θα μου επιτρέψεις να σχολιάσω και ένα.

Getta Robo είπε:
Ninja Warriors (SNES)....Μπροστα του τα Final Fight ειναι παιχνιδια για νηπια.. Ειχε ομως εδω ενα αδικαιολογητα τεραστιο μειονεκτημα: Δεν υποστηριζε δευτερο παικτη..
Με την ένσταση εδώ ότι και το Final Fight του SNES επίσης δεν είχε υποστήριξη 2 παικτών αλλά πέτυχε. Και το (arcade) Final Fight μόνο νηπιακό παιχνίδι δεν είναι, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. :)

Σαν πρώτη επιλογή μου θα βάλω το ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ από κάθε άποψη

για το Megadrive. Αν και στην ουσία του το παιχνίδι είναι ένα beat 'em up, η εξαιρετική ιδέα του να εκτυλίσσεται μέσα σε ένα κόμικ, με την ανάλογη αισθητική το κάνει να ξεχωρίζει με διαφορά από τον "σωρό", ενώ και τα γραφικά του είναι εξαιρετικά για την εποχή του. Το παιχνίδι απέτυχε κυρίως γιατί κυκλοφόρησε το 1995, εποχή που η Sega είχε ήδη ρίξει όλο το βάρος της στο Saturn, αφήνοντας το Megadrive στην τύχη του. Από ότι είχε πει μάλιστα ένας εκ των δημιουργών του σε συνέντευξη στο Games, δεν έβγαλε καν τα έξοδα του.
Το ευχάριστο εδώ είναι ότι πρακτικά ΟΛΑ τα σύγχρονα compilations που έχει βγάλει η Sega με Megadrive games το συμπεριλαμβάνουν, οπότε πλέον έφτασε και σε ευρύτερο κοινό. Ποτέ δεν είναι αργά για να το τσεκάρετε. Πιστεύω ότι η πρωτοτυπία του και το γοητευτικότατο εικαστικό μέρος θα σας μαγέψουν.
 
Η λίστα είναι τεράστια, για μένα αποτελείται κυρίως από Ιαπωνικά παιχνίδια Mega Drive και Game Boy.

Τρανό παράδειγμα το ΕΠΙΚΟ beat 'em up Maou Renjishi που κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας "μεταλλαγμένο" ως Mystial Fighter.

[edit]This video is unavailable.

 


Sorry about that.[/edit]





Καλό παράδειγμα απλού εθιστικού παιχνιδιού για Game Boy είναι ένα παιχνίδι με κοτοπουλάκια και έναν λύκο το οποίο δυστυχώς έχασα και δεν έμαθα ακόμα τον τίτλο. Φοβερό gameplay που χάθηκε στο χρονοντούλαπο...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Dr. SLUMP είπε:
Η λίστα είναι τεράστια, για μένα αποτελείται κυρίως από Ιαπωνικά παιχνίδια Mega Drive και Game Boy.
Τρανό παράδειγμα το ΕΠΙΚΟ beat 'em up Maou Renjishi που κυκλοφόρησε εκτός Ιαπωνίας "μεταλλαγμένο" ως Mystial Fighter.

http://www.youtube.com/watch?v=F0FFP4X9hII

Καλό παράδειγμα απλού εθιστικού παιχνιδιού για Game Boy είναι ένα παιχνίδι με κοτοπουλάκια και έναν λύκο το οποίο δυστυχώς έχασα και δεν έμαθα ακόμα τον τίτλο. Φοβερό gameplay που χάθηκε στο χρονοντούλαπο...


Μήπως εννοούσες αυτό εδώ;;;

αρχείο λήψης.jpg

Χα χα χα... Κοίτα να δεις...
 
Ενδιαφέρον θέμα! Δύο που μου έρχονται γρήγορα στο μυαλό:

Mortal Kombat Mythologies: Sub-Zero (Πραγματικά κρίμα για τις κριτικές που έλαβε, το χάρηκα πολύ στο Ν64)

Mystical Ninja Goemon - N64 (Το πρώτο ολοκληρωμένο action 3D θα έλεγα με όμορφες μάχες και εξαιρετική μουσική)
 
Είδα τη βαθμολογία του Mortal Kombat (του ενός και μοναδικού της σειράς για Sega CD) στο Αμερικάνικο (τότε) Gamepro και έφριξα. 1, 1.5 ήταν οι βαθμολογίες του. Ε, όχι δα. Η αιτιολογία ήταν ότι το παιχνίδι δεν είχε να προσφέρει κάτι παραπάνω από το αντίστοιχο στο Mega Drive. Εντάξει, δε λέω ότι έχει τρελές διαφορές με το παιχνίδι στο Mega Drive είχε όμως μερικές προσθήκες. Εξάλλου το Mega CD δεν είναι και κανένα υπερμηχάνημα, 16bit είναι. Εγώ για παράδειγμα όταν αγόρασα το Multi Mega προτίμησα να αγοράσω το MK για Mega CD από αυτό του Mega Drive εφόσον δεν είχα το παιχνίδι στο MD.

Επίσης το Cruisin' USA για Ν64 νομίζω ότι έπρεπε να δεχθεί καλύτερες κριτικές. Σε καμία περίπτωση δεν είναι πιστό αντίγραφο του παιχνιδιού από τα arcades αλλά με τα 64 ΜΒ χωρητικότητα κασσέτας και τις δυνατότητες του μηχανήματος τι περίμεναν πια?

Για το Tiny Toons που αναφέρθηκε παραπάνω για Game Boy τι ακριβώς έχει συμβεί? Προσωπικά προτιμώ το Tiny Toons 2 Montana's Movie Madness.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ζelda II: The adventure of link.Μιλαμε για παιχνιδιαρα που οι και καλα ειδικοι και να χαμε να λεγαμε το κατακρεουργησαν στα reviews μονο και μονο για την αλαγη του σεσ χεση με το πρωτο παιχνιδι και λογο της δυσκολιας του.Ας πηγαινανε να παιξουνε με καμια barbie καλητερα και ας αφηναν τα videogames
 
Ανα κονσολα θα μου ερθουν στο μυαλο ευκολοτερα

Ας πω για το πρωτο XBOX

Voodoo Vince. Τι παιχνιδαρα! Απο τα καλυτερα platform της γενιας του. Ειχε ολο το πακετο. Εξαιρετικα γραφικα, παραξενη ατμοσφαιρα (η οποια θεωρω οτι επηρεασε πολυ μετεπειτα παιχνιδια οπως το Psychonauts), προσεγμενη μουσικη, αξιαγαπητο χαρακτηρα, μαυρο χιουμορ και τα mechanics ισοροπημενα. Τιποτα πανευκολο αλλα και τιποτα ανυπερβλητο. Ηταν απο τα λιγα videogames που μεχρι και η MSWally ασχοληθηκε αλλα ηταν η πρωτη και η τελευταια φορα που φαγαμε corruption σε save game και δεν το τελειωσα ποτε

Gun Valkyrie. Shooter που ξεχωριζει τον τυχαιο απο τον πραγματικο gamer. Να χρησιμοποιησω και τη μοδατη ρηση ¨Μικροι, μεγαλοι στο ιδιο καφενειο, γινεται?". Το GV σου προσφερει εναν αρτιο τεχνικο τομεα, ενα απαιτητικο control schema (οχι για γατακια), ενα ευφανταστο σεναριο και φυσικα αμετρητους αιμοδιψεις εξωγηινους για χειρουργικο ξεπαστρεμα. Ηταν κομματι της τελευταιας μεγαλης αναλαμπης της Sega. Smilebit delievered!

Ωπα...πνιγομαι...θα κατω μια παραθεση τιτλων και δεσμευομαι να επανελθω με δυο λογια για το καθενα + κι αλλα παιχνιδια...

Τιτλοι οπως τα Phantom Crash (γραφικαρες, τρελο customization...οτι καλυτερο σε mech...δεν ειχα ποτε το χειρηστηριο ωστε να απολαυσω το Steel Batallion),

Phantom Dust (ισως δουμε συνεχεια του σε αυτη τη γενια κονσολων!!),

το πιο φιλοδοξο παιχνιδι της 7ης γενιας το Advent Rising που τα bugs αποθαρυναν δυστυχως τον πολυ κοσμο να ασχοληθει μαζι του,

το multi αδικημενο Shadow of Memories,

το Metal Arms που και τη τεχνολογια ειχε και το πιστολιδι και την ιστορια και ανεξηγητα δεν πρεπει να το επαιξε κανεις

και φυσικα τα κοσμηματα της From τα δυο Otogi

Wreckless...Αρχες 2002...τι να λεμε

wrecklessyakuzax_002-large.jpg
wrecklessyakuzax_002-large.jpg
 
Getta Robo είπε:
Tiny Toons (GameBoy)

Ενα παιχνιδι που ειχε την.. "ατυχια" να βασιστει πανω στην τοτε δημοφιλη σειρα κινουμενων σχεδιων.. Σε αντιθετη περιπτωση, μαλλον θα μιλουσαμε για εναν πολυτιμο λιθο του μηχανηματος. Το βλεπω συχνα σε διαφορες λιστες αδικημενων παιχνιδιων, και οχι αδικα. Φοβερες ιδεες μεσα στο παιχνιδι, ομορφα επιπεδα, και οπτικοακουστικη πανδεσια οπου ειναι πιο κοντα σε παιχνιδι Mega Drive, παρα σε GameBoy..
Δεν ξερω τι ειχανε γραψει τα reviews και γενικα πια ηταν η γνωμη για αυτo το παιχνιδι, αλλα εγω το ειχα παιξει στην εποχη του και πραγματικα ηταν ενα εξαιρετικο πλατφορμ!
 
Ας θυμηθουμε μερικα ακομα πολυ αδικημενα παιχνιδια!

(Mega Drive)Μια πολυ ομορφη action/platform. Συνδιαζει πανεμορφη μουσικη, καλοσχεδιασμενα επιπεδα, καθως και υλοποιει ενα πολυ καλο συστημα μαγειας, με τον συνδιασμο μιας πληθωρας ξορκιων. Πολλα επιπεδα και τοποθεσιες, πληθωρα εχθρων και η δυνατοτητα να πραγματοποιησεις ως και 36 διαφορετικες μαγικες κινησεις, το κανουν ενα πολυ ενδιαφερων τιτλο.
 
To Μaster of darkness ειναι εξαιρετικο παιχνιδι και σιγουρα ειναι το Castlevania του Master System γιατι οι τυποι σχεδον τα παντα αντεγραψαν μεχρι και πιστα με γραναζια κλπ που ειναι σχεδον ολοιδια με την πιστα clock tower του castlevania εβαλαν.Συμφωνω και επαυξανω οτι παιζεται πολυ ευχαριστα αλλα διαφωνω οτι παιζετε καλητερα απο τα castlevania του ΝES που ειναι της ιδια κλιμακας.

Review εχω γραψει παλαιοτερα εδω http://www.retromaniax.gr/vb/showthread.php?26225-Master-Of-Darkness-(Review)

Το Rockin' kats ειναι απο τα αγαπημενα μου παιχνιδια στο NES και ειδικα ο τελικος το μπουλντοκ με την κουστουμια και το καπελο που πεταει τριγυρω και μας πυροβολαει ενω η πιστα προχωραει και απο κατω εχει καρφια ειναι ολα τα λεφτα.

Το jewler master πραγματικα ειναι πολυ ενδιαφερον και εξαιρετικο παιχνιδι.To ειχε ενας φιλος μου και μετα απο καποια τραμπα που καναμε πραγματικα το ειχα λιωσει.Με θυμιζε πολυ εντονα shinobi που το γουσταρα τρελα οποτε δεν υπηρχε περιπτωση να μην μαρεσει.

Το spawn το ειχε παλι φιλος μου και το παιζαμε και αυτο που μαρεζε ηταν οτι ηταν αρκετα μεγαλο διαρκουσε αρκετη ωρα δηλαδη δεν ηταν παιχνιδι του μισαωρου.Δεν ειμαι ομως 100% σιγουρος και μπορει να μπερδευομαι με καποιο αλλο παιχνιδι αλλα νομιζω αυτο ηταν ειδικα αν εχει εναν αρχηγο που ειναι μια αραχνη που κρεμεται απο πανω και εξαφανιζεται και εμφανιζεται και πεταει κατι μικρες αραχνες.
 
Plok

Είναι πραγματικά κρίμα που δεν κυκλοφόρησε μια συνέχειά του καθώς το θεωρώ από τα καλλίτερα platform των 16-bit. Όμως κάθε φορά που αναφέρομαι στο Plok μου δίνει την εντύπωση ότι είμαι ο μοναδικός στην Ελλάδα που ασχολήθηκε μαζί του, άντε και ο εξάδελφός μου που μου το χαμε ανταλλάξει τότε
 
Το plok ειναι μαγεια και παιχνιδαρα με ολη την σημασια της λεξεως.Δεν ειχα την τυχη να το παιξω στο snes αλλα το εχω τερματισει 3,4 φορες μεχρι τωρα σε emulator και ηταν απο τα πρωτα παιχνιδια που επαιξα οταν εβαλα στο pc μου πριν παρα πολλα χρονια τον ZSNES και εψαχνα τυχαια παιχνιδια που δεν τα ηξερα.Μιλαμε για πανεμορφο και μεγαλο σε διαρκεια παιχνιδι που το υφος του μοιαζη με το yoshi's island και επειδη ειχα ψαξει καποια πραγματακια γιαυτο καποτε ειχα διαβασει πως το παιχνιδι αυτο ειχε κινησει μεχρι και το ενδιαφερον του μεγαλου Miyamoto και ασχοληθηκε γιατι του θυμιζε το yoshi's island.Πραγματικα αξιζει και με το παραπανω να ασχοληθει καποιος μαζι του.
 
Ristar στο Mega Drive

Παιχνιδάρα. Το είχα αγοράσει χωρίς να ξέρω τίποτα γι αυτό. Δεν είχα διαβάσει τίποτα πουθενά. Το ένστικτο μου όμως έλεγε "buy it".

 
darkheart είπε:
Ristar στο Mega Drive
Παιχνιδάρα. Το είχα αγοράσει χωρίς να ξέρω τίποτα γι αυτό. Δεν είχα διαβάσει τίποτα πουθενά. Το ένστικτο μου όμως έλεγε "buy it".
Και το αντίστοιχο του στο Game Gear είναι επίσης πολύ καλό για τα δεδομένα των 8 Bit. Είναι αλήθεια ότι το Feel (αρχικό όνομα του παιχνιδιού) δεν διαφημίστηκε και πολύ.
 
Ναι πράγματι και το φορητό 8-bit-ο έκανε φοβερή δουλειά στο συγκεκριμένο παιχνίδι.

Thanx for the tip πάντως σχετικά με το αρχικό του όνομα. Ομολογώ πως δεν το γνώριζα αυτό το ενδιαφέρον στοιχείο.
 
metalcandyman είπε:
Το plok ειναι μαγεια και παιχνιδαρα με ολη την σημασια της λεξεως.Δεν ειχα την τυχη να το παιξω στο snes αλλα το εχω τερματισει 3,4 φορες μεχρι τωρα σε emulator και ηταν απο τα πρωτα παιχνιδια που επαιξα οταν εβαλα στο pc μου πριν παρα πολλα χρονια τον ZSNES και εψαχνα τυχαια παιχνιδια που δεν τα ηξερα.Μιλαμε για πανεμορφο και μεγαλο σε διαρκεια παιχνιδι που το υφος του μοιαζη με το yoshi's island και επειδη ειχα ψαξει καποια πραγματακια γιαυτο καποτε ειχα διαβασει πως το παιχνιδι αυτο ειχε κινησει μεχρι και το ενδιαφερον του μεγαλου Miyamoto και ασχοληθηκε γιατι του θυμιζε το yoshi's island.Πραγματικα αξιζει και με το παραπανω να ασχοληθει καποιος μαζι του.
Χμμμ.....δεν είχα ιδέα για το Miyamoto. Αυτό όμως που μου είχε κάνει εντύπωση είναι η αναγραφή της Rareware στα endings του παιγνιδιού. Δηλαδή τι σχέση είχε η Rare με αυτό? Έβαλε το χεράκι της ας πούμε η όχι?
 
Ένα παιχνιδάκι που δεν θεωρείται καλό και παίζω αυτές τις μέρες είναι το Armorines Project S.W.A.R.M.!

Με μηχανή γραφικών Turok 2, bugs παντού, ωραίους κόσμους, διάφορες αποστολές είναι διασκεδαστικό για τους λάτρεις των FPS.

Σίγουρα δεν είναι εξαιρετικό αλλά ήταν ένα ιδιαίτερο παιχνίδι που δεν πήρε πολύ καλές κριτικές.. Σίγουρα θα σας κρατήσει το ενδιαφέρον ως το τέλος...
 
Εγώ θα έλεγα το Metroid 2. Από τότε που βγήκε το Prime και έκανε την σειρά πιο γνωστή, πολλοί καινούριοι Metroid fans το θεωρούν το "μαύρο πρόβατο" της σειράς χωρίς να το έχουν παίξει αρκετά οι περισσότεροι. Μου φαίνεται πολύ άδικο να θεωρούν αυτό το χειρότερο Metroid ενώ υπήρχε το Hunters στο DS ας πούμε.

Ουσιαστικά, οι λόγοι που πολλοί θάβουν το παιχνίδι είναι οι εξής:

1- Δεν έχει χάρτη. Αυτό όμως ισχύει και για το original Metroid. Μάλιστα στο οriginal Metroid ήταν πιο δύσκολο να καταλάβεις που είσαι ακριβώς σε σχέση με το Metroid 2.

2- Ηταν και καλά πιο linear. Και αυτό γιατί το παιχνίδι δεν σε αφήνει να προχωρήσεις σε νέα περιοχή αν δεν φύγει πρώτα η λάβα που την καλύπτει. Ομως διαφωνώ κι εδώ. Μπορεί να μην μπορείς να πας στις επόμενες περιοχές αλλά αυτές που είναι ανοιχτές έχουν πολύ εξερεύνηση ενώ αν θες, μπορείς να πας έστω στις πιο παλιές περιοχές για να χρησιμοποιήσεις τα νέα σου power ups. Στην τελική, αν οι Metroid fans είχαν πρόβλημα με την γραμμικότητα τότε θα έπρεπε όλοι να θάβουν το Fusion το οποίο είναι πολύ πιο γραμμικό από το Metroid 2.

3- Εχει κακό soundtrack. Κυρίως γιατί χρησιμοποιεί πολύ silence και ambience σε σχέση με άλλα Metroid. Αυτό ας πούμε το καταλαβαίνω αλλά είναι και θέμα γούστου. Προσωπικά μου άρεσε γιατί δημιουργούσε μια καλή ατμόσφαιρα. Τα λίγα μουσικά κομμάτια που έχει είναι πολύ καλά πάντως. Θα έλεγα ότι έχει καλύτερο soundtrack από το Hunters παρόλο που το τελευταίο έχει περισσότερα μουσικά κομμάτια.

4- Είναι πολύ zoomed in. Ειλικρινά, αυτό ούτε που το είχα παρατηρήσει ποτέ. Πρώτη φορά που το συνειδητοποίησα ήταν όταν το διάβασα σε ένα forum. Το GB έχει μικρή οθόνη και ακόμα πιο μικρή ανάλυση. Πολλά παιχνίδια είναι έτσι στο GB. Τα Super Mario Land 2/3 για παράδειγμα είναι πολύ zoomed in σε σχέση με το Mario Land 1 και όμως ποτέ δεν έχω ακούσει κανέναν να παραπονιέται για αυτό ενώ οι περισσότεροι έχουν το Mario Land 2 σαν καλύτερο του πρώτου. Νομίζω ότι αυτό το τελευταίο είναι απλά ότι ψάχνουν να βρουν λόγους για να έχουν να λένε.

Προσωπικά θεωρώ το Metroid 2 το 3o καλύτερο Metroid μετά το Super και το Prime. Πάλι καλά τουλάχιστον που βγήκε το OtherM και έχουν κάποιο άλλο παιχνίδι να θεωρούν ως μαύρο πρόβατο, αυτήν την φορά όμως με το δίκιο τους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
geo2004z είπε:
Χμμμ.....δεν είχα ιδέα για το Miyamoto. Αυτό όμως που μου είχε κάνει εντύπωση είναι η αναγραφή της Rareware στα endings του παιγνιδιού. Δηλαδή τι σχέση είχε η Rare με αυτό? Έβαλε το χεράκι της ας πούμε η όχι?
Η Rare καποτε ειχε σχεδιασει ενα δεικο της Arcade hardware που ονομαζοταν ''Razz Board'' και το παιχνιδι που σχεδιαζαν τα αδερφια ''Pickford'' οι οποιοι δουλευαν για την Rare να κυκλοφορησουν σε αυτο ονομαζοταν ''Fleapit'' και ο πρωταγωνιστης του παιχνιδιου θα ηταν ο Plok.Το παιχνιδι ομως δεν κυκλοφορησε ποτε και σταματησε η αναπτυξη του οποτε οταν εγειναι αυτο πηραν την ιδεα τους και πηγαν στον επικεφαλης της ''software creation'' Richard Kay και του παρουσιασαν το Polk.Eτσι λοιπον κυκλοφορησε το Polk στο SNES και μπορει να ειχε και καποια ψιλοδικαιωματα η Rare η καποια συμφωνια με τους Pickfords οποτε γιαυτο εμφανιζεται το ονομα της.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα