Ο John στο DF ειχε, αρχες τη βδομαδας, ενα μινι αφιερωμα στα Wreckless.
Ενθουσιαστηκα διοτι το Wreckless ηταν ενα τεχνολογικο σοκ για εμενα οταν πρωτοβγηκε αλλα κυριως διοτι δεν καταλαβα ποτε γιατι η Bunkasha Games εφτιαξε δυο παιχνιδια και την καταπιε η γη. Θεωρησα οτι ο τυπος θα ηξερε κατι παραπανω.
Ηταν τελικα ελαφρως αρπα κολλα πιστευω, κατι που δεν μας εχει συνηθισει. Ισως φταει ο μετριος καλεσμενος.
Για καποιο λογο...ισως διοτι το Second Clash εσκασε τελη καλοκαιριου του 2005 που περιμενα το 360 σαν τρελος...δεν του ειχα δωσει την σημασια που του αρμοζε. Κατι το 360, κατι που δεν ειχε απο το πρωτο δευτερολεπτο αυτη την κολαση shaders του πρωτου, δεν μου κεντρισε το ενδιαφερον.
Στο DF εκανε μια παρουσιαση και μια επιφανειακη τεχνικη αναλυση και τρελαθηκα. Το παιχνιδι ανετα το μπερδευεις για 360 τιτλο.
Χτες επαιζα κανα 3 ωρο (σε CRT) χωρις να το καταλαβω.
Τεχνικα
τρελο και ως παιχνιδι κλασεις πιο διασκεδαστικο απο το πρωτο!
Δωστε του μια ευκαιρια οποτε εχετε καιρο.
Δυστυχως σε XEMU και τα δυο Wreckless εχουν θεμα. To πρωτο οταν ξεκινας να παιζεις εχει μαυρη οθονη, το δευτερο τρεμει.