Ρετρό αδικημένα παιχνίδια

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Getta Robo
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
darkheart είπε:
Thanx for the tip πάντως σχετικά με το αρχικό του όνομα. Ομολογώ πως δεν το γνώριζα αυτό το ενδιαφέρον στοιχείο.
Δεν κάνει τίποτα. Περισσότερες πληροφορίες εδώ.
 
johnny19818 είπε:
Και το αντίστοιχο του στο Game Gear είναι επίσης πολύ καλό για τα δεδομένα των 8 Bit. Είναι αλήθεια ότι το Feel (αρχικό όνομα του παιχνιδιού) δεν διαφημίστηκε και πολύ.
Το εχω ακομα το κασσετακι του gamegear αρκετα καλο πλατφορμ παιχνιδι αν και δεν το τερματισα ποτε κολαγα σε ενα Boss ,δεν θυμαμαι και πολλα πρεπει να εχουνε περασει 16-17 χρονια απο τοτε :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ο John στο DF ειχε, αρχες τη βδομαδας, ενα μινι αφιερωμα στα Wreckless.
Ενθουσιαστηκα διοτι το Wreckless ηταν ενα τεχνολογικο σοκ για εμενα οταν πρωτοβγηκε αλλα κυριως διοτι δεν καταλαβα ποτε γιατι η Bunkasha Games εφτιαξε δυο παιχνιδια και την καταπιε η γη. Θεωρησα οτι ο τυπος θα ηξερε κατι παραπανω.
Ηταν τελικα ελαφρως αρπα κολλα πιστευω, κατι που δεν μας εχει συνηθισει. Ισως φταει ο μετριος καλεσμενος.

Για καποιο λογο...ισως διοτι το Second Clash εσκασε τελη καλοκαιριου του 2005 που περιμενα το 360 σαν τρελος...δεν του ειχα δωσει την σημασια που του αρμοζε. Κατι το 360, κατι που δεν ειχε απο το πρωτο δευτερολεπτο αυτη την κολαση shaders του πρωτου, δεν μου κεντρισε το ενδιαφερον.

Στο DF εκανε μια παρουσιαση και μια επιφανειακη τεχνικη αναλυση και τρελαθηκα. Το παιχνιδι ανετα το μπερδευεις για 360 τιτλο.
Χτες επαιζα κανα 3 ωρο (σε CRT) χωρις να το καταλαβω.
Τεχνικα τρελο και ως παιχνιδι κλασεις πιο διασκεδαστικο απο το πρωτο!

Δωστε του μια ευκαιρια οποτε εχετε καιρο.

Δυστυχως σε XEMU και τα δυο Wreckless εχουν θεμα. To πρωτο οταν ξεκινας να παιζεις εχει μαυρη οθονη, το δευτερο τρεμει.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα, σίγουρα πάντως αδικημένα θα είναι τα αξιόλογα παιχνίδια τα οποία κυκλοφόρησαν σε κονσόλες οι οποίες για τον Χ,ψ λόγο δεν πούλησαν τόσο και δεν έχαιραν της αναγνώρισης και της εκτίμησης από τον κόσμο.

Παιχνίδια ΑΑΑ του Saturn και του Dreamcast θα έβαζα σε αυτή την κατηγορία, όταν και στις δύο περιπτώσεις, ο οδοστρωτήρας που ονομάζεται Playstation δεν τα άφησε να αναδειχθούν, πιστεύω ότι και οι δύο κονσόλες είχαν πραγματικά αφρόκρεμα σε τίτλους, δεν προτιμήθηκαν όμως....
 
Πίσω
Μπλουζα