Ρετρό αεροπλάνα

Eagle 1

RetroMasteR
Joined
31 Ιαν 2016
Μηνύματα
1.298
Αντιδράσεις
4.569
Με αφορμή αεροπορική εκδήλωση σε αερολέσχη παρακείμενης πόλης παραθέτω φωτογραφίες που τράβηξα από τα ρετρό αεροπλάνα (όλα πλόιμα) που συμμετείχαν. Πρόκειται για SG-38, T-6 Harvard, Τ 28 Trojan, Boeing Stearman, YAK 52 και YAK 55.











































 
Πολύ όμορφα τα αεροπλάνα. Υπάρχουν πληροφορίες για την χρονολογία κατασκευής τους;
 
Ευχαριστώ πολύ johnny 19818.

Το SG-38 κατασκευάσθηκε το 1938 και ανακαινίσθηκε το 1990. Ήταν εκπαιδευτικό ανεμόπτερο.

Το T-6 Harvard (Harvard λεγόταν στην Κοινοπολιτεία, στις ΗΠΑ Τ-6) στην περίοδο 1939-1944. Ήταν εκπαιδευτικό.

Το Τ-28 Trojan ήταν επίσης εκπαιδευτικό και αντικατέστησε το Τ-6. Κατασκευάσθηκε στην περίοδο 1950-1957. Οι σημερινοί ιδιοκτήτες του συγκεκριμένου (το απέκτησαν πριν λίγο) είναι το γνωστό στη Γερμανία δίδυμο πατέρα (Walter) και υιού (Toni) Eichhorn που μας τρέλαναν στην κυριολεξία με τα ακροβατικά τους (έχουν και σύγχρονα αεροσκάφη). Κυβερνήτες και οι δύο στη Lufthansa μεταξύ άλλων σε 747 με τον πατέρα (συνταξιούχος πλέον) να έχει πάρα πολλές ώρες πτήσης και σε Messerschmit Me-109 και σε JU-52. Πετούσε τα γερμανικά αεροπλάνα εποχής στις ταινίες Memphis Belle και Operation Walkuere.

Το διπλάνο Stearman της Boeing ήταν επίσης εκπαιδευτικό και κατασκευάσθηκε στην περίοδο 1936-1944.

Τέλος τα ρωσικά: Το Yak 52 πρωτοπέταξε το 1976 και χρησιμοποιήθηκε σαν εκπαιδευτικό από το 1979.

Το Yak 55 πρωτοπέταξε το 1981 και είναι εκπαιδευτικό-ακροβατικό.

Στην εκδήλωση γινόταν αναφορά από μεγάφωνα στα τεχνικά στοιχεία του κάθε συγκεκριμένου αεροπλάνου, αλλά ήταν τόσα πολλά, έβγαζα φωτογραφίες, έκανα και πτήση εθισμού και έτσι δεν μπόρεσα να συγκρατήσω λεπτομέρειες από όλα.
 
Πόσο θα 'θελα να πετάξω με αυτά τα αεροπλάνα για να νιώσω αυτή την διαφορετική αίσθηση που έχουν απο τα σημερινά..
 
circleag είπε:
Πόσο θα 'θελα να πετάξω με αυτά τα αεροπλάνα για να νιώσω αυτή την διαφορετική αίσθηση που έχουν απο τα σημερινά..
Πράγματι circleag, είναι τελείως διαφορετική η αίσθηση και μόνο που ακούς τον κινητήρα τους να δουλεύει. Χώρια η απογείωση/προσγείωση που γίνεται αργά, με κάποια μεγαλοπρέπεια που δεν έχουν τα αεροδυναμικά και κομψά αεροπλάνα του σήμερα. Μιά και η εκδήλωση ήταν ανάμικτη (παλιά-νέα αεροσκάφη) η ρετροαίσθηση ήταν εμφανής!!!! Βοηθούσε και ότι η πίστα δεν ήταν τσιμεντένια, αλλά από χόρτο. Σαν να ήταν κανείς σε άλλη εποχή. Δυστυχώς οι πτήσεις εθισμού γινόταν μόνο με σύγχρονα, στη δική μας απογείωση το Stearman πέρασε δίπλα μας για να πάρει γραμμή για απογείωση πίσω μας. Τόσο κοντά, τόσο όμορφο, με τον πιλότο του στον αέρα και όχι πίσω από καλύπτρα... Δεν είναι τυχαίο, ότι το περισσότερο χειροκρότημα το μάζεψαν τα ρετρο-αεροπλάνα....
 
Oι περισσότεροι simulators (ακόμα και οι online πια) έχουν "σεβαστεί" τα παλιά μονοκινητήρια, και πάντα υπάρχουν σαν επιλογές...

Έτσι, ο ήχος π.χ. είναι ακόμα ζωντανός.
 
ΦΖΠ1 είπε:
Oι περισσότεροι simulators (ακόμα και οι online πια) έχουν "σεβαστεί" τα παλιά μονοκινητήρια, και πάντα υπάρχουν σαν επιλογές...Έτσι, ο ήχος π.χ. είναι ακόμα ζωντανός.
Έτσι είναι! Πάντως ακούγοντας τον ρετρό κινητήρα "ζωντανά" στα 5 μέτρα, σε πιάνει σύγκρυο! Εντυπωσιακότερος όλων ήταν ο του Stearman.....
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα