Juanita
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 23 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.263
- Αντιδράσεις
- 376
Ίσως τα ονόματα Mc Laren, Ferrari, Lamborgini Williams για κάποιους να μη σημαίνουν τίποτα παραπάνω από θόρυβο ανούσιες διαδρομές και βαρετά απογεύματα μπροστά στην Τ.V.
Για κάποιους άλλους, όμως, είναι αφορμή για πολύωρες συζητήσεις για ποια πίστα η πιο ενδιαφέρουσα, ποια μηχανή η καλύτερη και με πόσες πρωτιές, ποιος αγώνας αξέχαστος κλπ κλπ.
Το σημαντικότερο στοιχείο σε αυτούς τους αγώνες είναι αναμφισβήτητα οι πιλότοι. Σουμάχερ, Λάουντα, Κλαρκ, Φαντζιο κλπ έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο αγωνιστικό στερέωμα.
Χωρίς να είμαι λάτρης της Formula 1 ξεχωρίζω τους παρακάτω, τον καθένα για διαφορετικούς λόγους και με πιο σημαντικό και αξέχαστο τον τελευταίο.
Νίκι Λάουντα
Σίγουρα ο πιλότος θρύλος της Φόρμουλα 1. Όχι τόσο για τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες στις πίστες ή τις πρωτιές του Αυστριακού. Θυμάμαι ακόμη την είδηση για το ατύχημά του στην Πράσινη Κόλαση της Γερμανίας. Το γεγονός πως κάποιος άνθρωπος κινδύνεψε να καεί ζωντανός είχε στοιχειώσει τη σκέψη μου για πολλές μέρες. Και δεν μπορώ να πω πως ήταν ο αγαπημένος μου πιλότος. Αλλά ήταν η ζωντανή απόδειξη πως ποτέ δεν πρέπει να παρατάς έναν αγώνα ακόμη και όταν έχεις την ήττα στο τσεπάκι σου.
Αλαίν Μαρί Πασκάλ Προστ
Πρότυπά του ο αδικοχαμένος Τζίμι Κλαρκ και ο Τζάκι Στιούαρτ και μάλλον δεν τον συγκαταλέγει κανείς στους πιο εκπληκτικούς οδηγούς. Έχει όμως κερδίσει με το σπαθί του :wait2: ή καλύτερα με το μυαλό του τον τίτλο του κ. καθηγητή αφού θεωρείται από τους κορυφαίους πιλότους από την άποψη της τεχνικής. Όταν κέρδισε τον 4 τίτλο του το 1993 αποφάσισε να αφήσει το τιμόνι. Άλλωστε, δεν του ήταν και εύκολο να τα βάζει με τον Σένα.
Άιρτον Σένα
Αναμφισβήτητα το μεγάλο φαβορί στην κατηγορία του πιο αγαπημένου πιλότου. Όχι μόνο για τη θεαματική του νίκη έναντι του Αλαίν Προστ το 1990 ή για τις 65 πρωτιές του σε λίγο περισσότερους από 150 αγώνες αλλά κυρίως για τη χαρισματική του προσωπικότητα. Η προσφορά του σε χρόνο και χρήμα προκειμένου να βοηθήσει τα άπορα παιδάκια της χώρας του ήταν τεράστια αλλά κατέστη γνωστή μόνο μετά το θάνατό του. Ο απρόσμενος χαμός του στο Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο την Πρωτομαγιά του '94 έγινε πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο …
Για κάποιους άλλους, όμως, είναι αφορμή για πολύωρες συζητήσεις για ποια πίστα η πιο ενδιαφέρουσα, ποια μηχανή η καλύτερη και με πόσες πρωτιές, ποιος αγώνας αξέχαστος κλπ κλπ.
Το σημαντικότερο στοιχείο σε αυτούς τους αγώνες είναι αναμφισβήτητα οι πιλότοι. Σουμάχερ, Λάουντα, Κλαρκ, Φαντζιο κλπ έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στο αγωνιστικό στερέωμα.
Χωρίς να είμαι λάτρης της Formula 1 ξεχωρίζω τους παρακάτω, τον καθένα για διαφορετικούς λόγους και με πιο σημαντικό και αξέχαστο τον τελευταίο.
Νίκι Λάουντα
Σίγουρα ο πιλότος θρύλος της Φόρμουλα 1. Όχι τόσο για τις ιλιγγιώδεις ταχύτητες στις πίστες ή τις πρωτιές του Αυστριακού. Θυμάμαι ακόμη την είδηση για το ατύχημά του στην Πράσινη Κόλαση της Γερμανίας. Το γεγονός πως κάποιος άνθρωπος κινδύνεψε να καεί ζωντανός είχε στοιχειώσει τη σκέψη μου για πολλές μέρες. Και δεν μπορώ να πω πως ήταν ο αγαπημένος μου πιλότος. Αλλά ήταν η ζωντανή απόδειξη πως ποτέ δεν πρέπει να παρατάς έναν αγώνα ακόμη και όταν έχεις την ήττα στο τσεπάκι σου.
Αλαίν Μαρί Πασκάλ Προστ
Άιρτον Σένα
Αναμφισβήτητα το μεγάλο φαβορί στην κατηγορία του πιο αγαπημένου πιλότου. Όχι μόνο για τη θεαματική του νίκη έναντι του Αλαίν Προστ το 1990 ή για τις 65 πρωτιές του σε λίγο περισσότερους από 150 αγώνες αλλά κυρίως για τη χαρισματική του προσωπικότητα. Η προσφορά του σε χρόνο και χρήμα προκειμένου να βοηθήσει τα άπορα παιδάκια της χώρας του ήταν τεράστια αλλά κατέστη γνωστή μόνο μετά το θάνατό του. Ο απρόσμενος χαμός του στο Γκραν Πρι του Σαν Μαρίνο την Πρωτομαγιά του '94 έγινε πρωτοσέλιδο σε όλο τον κόσμο …