exetlaios
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 17 Mαϊ 2006
- Μηνύματα
- 4.474
- Αντιδράσεις
- 1.236
Πολλά από τα αγαθά που στα 80'ς ήταν "οικογενειακά",
σήμερα λόγω της οικονομικής ευμάρειας, κατέληξαν "ατομικά".
Π.χ. το τηλέφωνο.
Σήμερα που είναι αδύνατο να αποχωριστούμε τα κινητά μας,
φαντάζει μάλλον δυσνόητο το πως μπορούσαμε πριν 20 χρόνια
να έχουμε ΜΙΑ συσκευή ("σταθερή" μάλιστα), για ΟΛΗ την οικογένεια !
Φράσεις τύπου "Κωσταντίνε κλείστο, μιλάς 2 ώρες" ακούγονταν συχνά πυκνά.
Εγώ είχα πείσει τους γονείς μου να βάλουν και δεύτερη τηλεφωνική γραμμή,
και όλοι με θεωρούσαν υπερ-τυχερό !
Πράγματι ένοιωθα βασιλιάς, που είχα δική μου γραμμή.
Τελικά σήμερα, καθένας έχει (τουλάχιστον μία) προσωπική γραμμή (κινητό),
24 ώρες το 24ωρο !
Ομοίως με τα αυτοκίνητα.
Όποια οικογένεια είχε και "δεύτερο αυτοκίνητο", θεωρείτο δείγμα
μέγιστης πολυτέλειας και ήταν αντικείμενο θαυμασμού.
Σήμερα, αντιστοιχεί σχεδόν ένα αυτοκίνητο, για κάθε μέλος της οικογένειας !
Ακόμα, επειδή τότε τα αυτοκίνητα ήταν (αναλογικά) αρκετά ακριβά,
η είδηση αγοράς αυτοκινήτου από έναν νέο, ήταν κάτι σημαντικό.
Σήμερα, με τη μαζική παραγωγή και τις μεγάλες ευκολίες πληρωμής,
αν πει ένας νέος ότι αγόρασε αυτοκίνητο, ουδείς θα το θεωρήσει σημαντικό.
σήμερα λόγω της οικονομικής ευμάρειας, κατέληξαν "ατομικά".
Π.χ. το τηλέφωνο.
Σήμερα που είναι αδύνατο να αποχωριστούμε τα κινητά μας,
φαντάζει μάλλον δυσνόητο το πως μπορούσαμε πριν 20 χρόνια
να έχουμε ΜΙΑ συσκευή ("σταθερή" μάλιστα), για ΟΛΗ την οικογένεια !
Φράσεις τύπου "Κωσταντίνε κλείστο, μιλάς 2 ώρες" ακούγονταν συχνά πυκνά.
Εγώ είχα πείσει τους γονείς μου να βάλουν και δεύτερη τηλεφωνική γραμμή,
και όλοι με θεωρούσαν υπερ-τυχερό !
Πράγματι ένοιωθα βασιλιάς, που είχα δική μου γραμμή.
Τελικά σήμερα, καθένας έχει (τουλάχιστον μία) προσωπική γραμμή (κινητό),
24 ώρες το 24ωρο !
Ομοίως με τα αυτοκίνητα.
Όποια οικογένεια είχε και "δεύτερο αυτοκίνητο", θεωρείτο δείγμα
μέγιστης πολυτέλειας και ήταν αντικείμενο θαυμασμού.
Σήμερα, αντιστοιχεί σχεδόν ένα αυτοκίνητο, για κάθε μέλος της οικογένειας !
Ακόμα, επειδή τότε τα αυτοκίνητα ήταν (αναλογικά) αρκετά ακριβά,
η είδηση αγοράς αυτοκινήτου από έναν νέο, ήταν κάτι σημαντικό.
Σήμερα, με τη μαζική παραγωγή και τις μεγάλες ευκολίες πληρωμής,
αν πει ένας νέος ότι αγόρασε αυτοκίνητο, ουδείς θα το θεωρήσει σημαντικό.