Ρετρό συχνότητες Ελληνικής Κρατικής τηλεόρασης

stakovios

Human RetroDatabase
Joined
21 Αύγ 2009
Μηνύματα
3.242
Αντιδράσεις
920
Με αφορμή τη φωτογραφία αυτή, που γράφει Κανάλι 5 με κεφαλαία, ανοίγω αυτό το νήμα, ευελπιστώντας να μαζέψουμε όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες για τις συχνότητες και τα κανάλια των πρώτων στιγμών της ελληνικής τηλεόρασης. Θα κάνω ερωτήσεις, που δεν τις γνωρίζω- είμαι άσχετος με το θέμα, αλλά θα ήθελα να περάσουμε σε νήμα όλα τα στοιχεία.

Ποιες ήταν οι πρώτες συχνότητες στην ελληνική τηλεόραση (το 1960 πειραματικά και μετά το 1966)?

 


Ποιες ήταν οι συχνότητες της ΤΕΔ και μετέπειτα ΥΕΝΕΔ;


 


Πότε άλλαξαν- αν άλλαξαν οι συχνότητες σε ΕΙΡΤ/ΕΡΤ και ΥΕΝΕΔ/ΕΡΤ-2;


 


Ποιο είναι το τοπίο των συχνοτήτων σήμερα;
 
Ενας πινακας συχνοτητων του 1972

picture.php


και ενα της περιοδου 1974-1975

picture.php
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εδω δυτικα η ΕΡΤ ειχε αναμεταδωτη για την ΕΤ1 στα 3VHF που λειτουργουσε στα Ακαρνανικα μεχρι το 1990 και στο ραδιοφωνο εβγαζε μονο το προγραμμα της ερα2 στους 100.3
 
Ορίστε και οι συχνότητες της ΥΕΝΕΔ (για όσους τις ψάχνουν)

attachment.php
 
Η συχνότητα εκπομπής του Τρίτου προγράμματος ήταν 666ΚΗz.

Ποτέ όμως δεν το δημοσιοποίησαν για ευνόητους ίσως λόγους.
 
Στην Αθήνα η ΕΤ1 ήταν από αρχές δεκαετίας 90 στη συχνότητα 21 και η ΕΤ2 στη συχνότητα 44?Υπήρχαν και σε άλλες συχνότητες πχ VHF?
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
CostasGR είπε:
Η συχνότητα εκπομπής του Τρίτου προγράμματος ήταν 666ΚΗz.
Ποτέ όμως δεν το δημοσιοποίησαν για ευνόητους ίσως λόγους.
χαχαχαχαχαχαχα :D
 
thebest20 είπε:
Στην Αθήνα η ΕΤ1 ήταν από αρχές δεκαετίας 90 στη συχνότητα 21 και η ΕΤ2 στη συχνότητα 44?Υπήρχαν και σε άλλες συχνότητες πχ VHF?