@ exetlaios: Το "Ροκάκιας την Ημέρα, το βράδυ Καμαριέρα" είναι σίγουρα μια περίεργη ταινία, με ωραία μουσική, αλλά έναν miscast πρωταγωνιστή (συγνώμη κι όλας, αλλά νομίζω ότι ο Τζεβελέκος είναι εντελώς αταίριαστος, ο Ψάλτης θα ήταν πολύ πιο κατάλληλος). Τεσπά, ομολογώ ότι έχει την πλάκα της (την είδα στην σχετικά πρόσφατη επανέκδοση σε dvd από την Odeon).
Όσον αφορά το "Βλακούν" (ο τίτλος προφανώς εμπνευσμένος από το Platoon του αντισυμβατικού Oliver Stone) είναι συμπαθητική ταινιούλα, τελείως κομμένη και ραμμένη επάνω στα μέτρα του Σωτήρη Τζεβελέκου και μπορείς όντως να περάσεις καλά. Είναι μάλιστα τόσο συμβατική σε όλα της, εκτός από ένα σημείο που είναι εντελώς καλτ · εννοώ φυσικά μία άσχετη προς την πλοκή σεκάνς, περίπου προς το τέλος της ταινίας, όπου υποτίθεται ότι γίνεται μία παράνομη συναλλαγή μεταξύ δύο "κακών". Η σεκανς αυτή είναι εντελώς "ξεκούδουνη", και φαίνεται σαν να γυρίστηκε αρχικά για άλλη ταινία, αλλά τελικά βρέθηκε από σπόντα στο "Βλακούν". Στην καλτ αυτή ξεκούδουνη σεκάνς, ο ένας από τους δύο κακούς δεν είναι άλλος από τον αρχιτέκτονα-ηθοποιό-ζωγράφο Herbie Hofer, ο οποίος δεν έχει ντουμπλαριστεί, αλλά μιλάει σπαστά ελληνικά με την "κανονική" του φωνή. Ειλικρινά δεν κατάλαβα γιατί κόλλησε ο σκηνοθέτης αυτή τη σκηνή · ίσως απλά για να βάλει τον Hofer, προς τέρψη του γυναικείου φιλοθεάμονος κοινού... Ποιος ξέρει....
Όσον αφορά το "Βλακούν" (ο τίτλος προφανώς εμπνευσμένος από το Platoon του αντισυμβατικού Oliver Stone) είναι συμπαθητική ταινιούλα, τελείως κομμένη και ραμμένη επάνω στα μέτρα του Σωτήρη Τζεβελέκου και μπορείς όντως να περάσεις καλά. Είναι μάλιστα τόσο συμβατική σε όλα της, εκτός από ένα σημείο που είναι εντελώς καλτ · εννοώ φυσικά μία άσχετη προς την πλοκή σεκάνς, περίπου προς το τέλος της ταινίας, όπου υποτίθεται ότι γίνεται μία παράνομη συναλλαγή μεταξύ δύο "κακών". Η σεκανς αυτή είναι εντελώς "ξεκούδουνη", και φαίνεται σαν να γυρίστηκε αρχικά για άλλη ταινία, αλλά τελικά βρέθηκε από σπόντα στο "Βλακούν". Στην καλτ αυτή ξεκούδουνη σεκάνς, ο ένας από τους δύο κακούς δεν είναι άλλος από τον αρχιτέκτονα-ηθοποιό-ζωγράφο Herbie Hofer, ο οποίος δεν έχει ντουμπλαριστεί, αλλά μιλάει σπαστά ελληνικά με την "κανονική" του φωνή. Ειλικρινά δεν κατάλαβα γιατί κόλλησε ο σκηνοθέτης αυτή τη σκηνή · ίσως απλά για να βάλει τον Hofer, προς τέρψη του γυναικείου φιλοθεάμονος κοινού... Ποιος ξέρει....