Shinobi
RetroMasteR
- Joined
- 26 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.209
- Αντιδράσεις
- 770
Αφορμή για να κάνω update την έκδοση ΜΑΜΕ που χρησιμοποιούσα (0,149) ήταν το lag που είχε σε ορισμένα παιχνίδια όπως Wonderboy in monsterland και άλλα.
Κατ αρχάς κατεβάζουμε το clrmame pro ανάλογα με το λειτουργικό που χρησιμοποιούμε 32μπιτ η 64μπιτ αν δε το έχουμε ήδη.
http://mamedev.emulab.it/clrmamepro/download.htm
Κατεβάζουμε επίσης το dat file για την έκδοση ΜΑΜΕ που θέλουμε απο εδώ.
http://www.progettosnaps.net/dats_en.html
H διαδικασία για να μετατρέψουμε τα roms στην έκδοση που θέλουμε περιγράφεται στο mame.gr δε χρειάζεται να το ξαναγράψω αφού είναι πανεύκολο απλά παίρνει ώρα για να γίνει το update ειδικά αν έχουμε πολλά roms.
http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?f=2&t=1000
Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που έχουμε τα roms και τον emulator στημένο και θέλουμε να παίξουμε..
Αυτή είναι η εικόνα που θα πάρουμε τη πρώτη φορά που θα τρέξουμε το ΜΑΜΕ...
Μπαίνουμε στα settings και ενεργοποιούμε από τη καρτέλα advanced τις επιλογές triple buffering, wait for vsync, HLSL.
Τώρα θα χρειαστεί να αλλάξουμε το aperture mask του ΜΑΜΕ. Σβήνουμε το aperture.png που υπάρχει στο φάκελο artwork και περνάμε μέσα αυτό.
save as... στο φάκελο artwork του ΜΑΜΕ και είμαστε ωραίοι.
Τώρα ανοίγουμε το αρχείο mame.ini που βρίσκεται μέσα στο φάκελο ini και αλλάζουμε τα εξής.
hlsl_enable 1 (αν δε το ενεργοποιήσαμε πριν)
hlsl_prescale_x 4
hlsl_prescale_y 4
shadow_mask_alpha 0.15
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 640
shadow_mask_y_count 480
scanline_jitter 0.10
saturation 1.3
κατεβάζουμε το floor στο 0.0, 0.0, 0.0 αν δεν είναι ήδη 0.
Κατεβαίνουμε λίγο πιο κάτω και αλλάζουμε το
raster_bloom_scale 0.125
Αυτά σε ότι αφορά το mame.ini πρέπει να αλλάξουμε και κάτι ακόμη πολύ σημαντικό. Μπαίνουμε στο φάκελο HLSL ανοίγουμε το prescale.fx και στις πρώτες γραμμές αλλάζουμε τα εξής
Texture = ;
MipFilter = NONE;
MinFilter = NONE;
MagFilter = NONE;
AddressU = CLAMP;
AddressV = CLAMP;
AddressW = CLAMP;
αλλάζουμε δηλαδή τα MipFilter, MinFilter, MagFilter σε ΝΟΝΕ βγάζουμε δηλαδή το φίλτρο bilinear γιατί θολώνει πολύ την εικόνα.
Αποτέλεσμα.
Μια εικόνα πολύ κοντά νομίζω σε αυτή ενός πολύ καλού arcade monitor.
Η έκδοση του ΜΑΜΕ είναι ΜΑΜΕUI64 0.151.
http://www.mameui.info/
Προβολή συνημμένου 90770Προβολή συνημμένου 90771Προβολή συνημμένου 90772
Κατ αρχάς κατεβάζουμε το clrmame pro ανάλογα με το λειτουργικό που χρησιμοποιούμε 32μπιτ η 64μπιτ αν δε το έχουμε ήδη.
http://mamedev.emulab.it/clrmamepro/download.htm
Κατεβάζουμε επίσης το dat file για την έκδοση ΜΑΜΕ που θέλουμε απο εδώ.
http://www.progettosnaps.net/dats_en.html
H διαδικασία για να μετατρέψουμε τα roms στην έκδοση που θέλουμε περιγράφεται στο mame.gr δε χρειάζεται να το ξαναγράψω αφού είναι πανεύκολο απλά παίρνει ώρα για να γίνει το update ειδικά αν έχουμε πολλά roms.
http://www.mame.gr/forum/viewtopic.php?f=2&t=1000
Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο που έχουμε τα roms και τον emulator στημένο και θέλουμε να παίξουμε..
Αυτή είναι η εικόνα που θα πάρουμε τη πρώτη φορά που θα τρέξουμε το ΜΑΜΕ...
Μπαίνουμε στα settings και ενεργοποιούμε από τη καρτέλα advanced τις επιλογές triple buffering, wait for vsync, HLSL.
Τώρα θα χρειαστεί να αλλάξουμε το aperture mask του ΜΑΜΕ. Σβήνουμε το aperture.png που υπάρχει στο φάκελο artwork και περνάμε μέσα αυτό.
save as... στο φάκελο artwork του ΜΑΜΕ και είμαστε ωραίοι.
Τώρα ανοίγουμε το αρχείο mame.ini που βρίσκεται μέσα στο φάκελο ini και αλλάζουμε τα εξής.
hlsl_enable 1 (αν δε το ενεργοποιήσαμε πριν)
hlsl_prescale_x 4
hlsl_prescale_y 4
shadow_mask_alpha 0.15
shadow_mask_texture aperture.png
shadow_mask_x_count 640
shadow_mask_y_count 480
scanline_jitter 0.10
saturation 1.3
κατεβάζουμε το floor στο 0.0, 0.0, 0.0 αν δεν είναι ήδη 0.
Κατεβαίνουμε λίγο πιο κάτω και αλλάζουμε το
raster_bloom_scale 0.125
Αυτά σε ότι αφορά το mame.ini πρέπει να αλλάξουμε και κάτι ακόμη πολύ σημαντικό. Μπαίνουμε στο φάκελο HLSL ανοίγουμε το prescale.fx και στις πρώτες γραμμές αλλάζουμε τα εξής
Texture = ;
MipFilter = NONE;
MinFilter = NONE;
MagFilter = NONE;
AddressU = CLAMP;
AddressV = CLAMP;
AddressW = CLAMP;
αλλάζουμε δηλαδή τα MipFilter, MinFilter, MagFilter σε ΝΟΝΕ βγάζουμε δηλαδή το φίλτρο bilinear γιατί θολώνει πολύ την εικόνα.
Αποτέλεσμα.
Μια εικόνα πολύ κοντά νομίζω σε αυτή ενός πολύ καλού arcade monitor.
Η έκδοση του ΜΑΜΕ είναι ΜΑΜΕUI64 0.151.
http://www.mameui.info/
Προβολή συνημμένου 90770Προβολή συνημμένου 90771Προβολή συνημμένου 90772
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: