Έχω την εντύπωση οτι λίγες είναι οι ταινίες που κατάφεραν να αιφνιδιάσουν με την έκβαση τους, αλλά να δούμε και πως θα πάει το θέμα. Βέβαια ξαναδιαβάζοντας τις απαντήσεις δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να γράψω για αλλαγή ύφους ή για εξέλιξη που δεν περιμέναμε. Θα βάλω και τα δύο.
Κορίτσια στον Ήλιο: Νόμιζα πως θα μέναν κάπως μαζί στο τέλος, αν και τώρα που το σκέφτομαι το φινάλε που δόθηκε ήταν το πιο ταιριαστό που μπορούσε να δοθεί, αλλά έχοντας δει τόσες ελληνικές παραξενεύει να χωρίζει στο τέλος το ζευγάρι.
Μανταλένα: Την έχουμε δει πολλές φορές και πια δεν παραξενεύει, αλλά ξεκινάει ως κωμωδία και ενώ συνεχίζει να έχει κάποια κωμικά στοιχεία, εκτυλίσσονται και σκηνές τραγικές που με τίποτα δε θα τις περιμένει κάποιος που τη βλέπει πρώτη φορά.
Το Πυθάρι: Με έχει σοκάρει αυτή η ταινία. Επίσης λες θα δω μια κωμωδία και λόγω των πρωταγωνιστών και βλέπεις μια θλιβερότατη ιστορία που σε στεναχωρεί με την εξέλιξη της
Ραντεβού στον Αέρα: Μιούζικαλ, κωμικοί, τραγούδια, χοροί, κοπέλες, μαγιό, και ξαφνικά σκάει μια σκηνή με τη Βλαχοπούλου που αν και τα συνήθιζε αυτά ο Δαλιανίδης, εδώ είναι εντελώς αιφνιδιαστική η δραματική σκηνή της.
Ζητείται επειγόντως γαμπρός: Όπως και σε άλλες πιο πάνω, η ταινία είναι κωμωδία. Αλλά τι κωμωδία είναι στη σκηνή που πηγαίνει ο Μπάρκουλης να ζητήσει την κόρη σε γάμο;
Ο Γρουσούζης: Τρώω τα σίδερα μέχρι το τέλος να πάρει ο Αγαθοκλής τη Σκούρα κι αυτή γυρίζει στον άθλιο λιμοκοντόρο με το μαλλί το τραγικό. Και τώρα να τη βάλω να τη δω, λέω δε μπορεί, θα διαλέξει τον Αγαθοκλή! Αλλά αυτή ανένδοτος... σαν το Γεώργιο Παπανδρέου που λέει κι ο Ξενίδης. Αντί να μείνει με τον Αγαθοκλή που την αγαπάει και της φέρθηκε τόσο ζεστά, γυρνάει στο φλώρο της. Αιφνιδιαστική και εκνευριστική εξέλιξη για μενα.
Οι Εχθροί: Εδώ έχουμε φοβερή ανατροπή. Βάζεις να δεις μια ταινία και δε βλέπεις καμία ταινία. Αν δεν είναι αυτό ανατροπή, τότε τι είναι;