Σε ποιες ταινίες

RIO

Retro Horrormaniac
Joined
12 Νοέ 2009
Μηνύματα
21.005
Αντιδράσεις
68.213
Όταν τις είδατε για πρώτη φορά, δεν περιμένατε με τίποτα το γύρισμα, που θα γίνει στο ύφος τους ; Θέλω να πω, όταν είχα πέτυχει για πρώτη φορά στην τηλεόραση το " Ένα γελαστό απόγευμα " νόμιζα πως ήταν αισθηματική, σε λίγο πιο ας πούμε " κουλτουρέ " στυλ. Μετά όμως άρχισαν αυτά με τους τρομοκράτες και την κορύφωση στο φινάλε και μου είχε κάνει εντύπωση. Επίσης το " Δεσποινίς ετών 39 ". Μικρός νόμιζα ότι οι ταινίες του Λογοθετίδη, είναι καθαρά κωμωδίες, αλλά ήλθε εκείνη τελευταία σκηνή ( τα μικρούλια που έχουν μείνει μοναχούλια ) και θυμάμαι μου είχε μια αφήσει πικρή αίσθηση.

Εσάς ποιες ταινίες σας έρχονται στο μυαλό;
 
Στην ταινία ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ΠΑΤΙΝΙ, στο τέλος της, η Μαρίκα (Πηνελόπη Πιτσούλη) έχοντας αφησει μόνους παιδιά και συζυγο (Κώστας Τσάκωνας), επιστρέφει από τις διακοπές της.
Βλέποντας την ταινια αυτή πρωτη φορά, νομισα οτι η Μαρίκα θα γυρισει χαρούμενη και ανανεωμένη στο σπίτι της. Αντίθετα, η εικονα παγώνει στο βλέμμα της Μαρίκας...και εκεί τελειώνει η ταινία, απότομα.
 
Στην ταινία Η Στεφανία δεν περίμενα με τίποτα αυτή την έκβαση. Περίμενα ένα θετικό τέλος κυρίως γιατί άξιζε στην ηρωίδα που πέρασε τόσα πολλά
 
παραδοξως ισως, απο χθες που ειδα το ποστ,δεν μου ερχεται καμια
τωρα καλο ειναι αυτο; η κακο; δεν ξερω
 
Στην ταινία οργισμένη γενιά πίστευα ότι το τέλος θα ήταν ευχάριστο και οι δύο πρωταγωνιστές θα ήταν μαζί εκείνος πλούσιος τσακωμένος με τον πατέρα του και αυτή φτωχιά. Όταν την πήρε με την μηχανή έλεγα πως θα έφευγαν μαζί αλλά το φινάλε με αιφνιδίασε. Σκοτώνονται και δύο σε δυστύχημα.
 
Έχω την εντύπωση οτι λίγες είναι οι ταινίες που κατάφεραν να αιφνιδιάσουν με την έκβαση τους, αλλά να δούμε και πως θα πάει το θέμα. Βέβαια ξαναδιαβάζοντας τις απαντήσεις δεν είμαι σίγουρη αν πρέπει να γράψω για αλλαγή ύφους ή για εξέλιξη που δεν περιμέναμε. Θα βάλω και τα δύο.

Κορίτσια στον Ήλιο: Νόμιζα πως θα μέναν κάπως μαζί στο τέλος, αν και τώρα που το σκέφτομαι το φινάλε που δόθηκε ήταν το πιο ταιριαστό που μπορούσε να δοθεί, αλλά έχοντας δει τόσες ελληνικές παραξενεύει να χωρίζει στο τέλος το ζευγάρι.

Μανταλένα: Την έχουμε δει πολλές φορές και πια δεν παραξενεύει, αλλά ξεκινάει ως κωμωδία και ενώ συνεχίζει να έχει κάποια κωμικά στοιχεία, εκτυλίσσονται και σκηνές τραγικές που με τίποτα δε θα τις περιμένει κάποιος που τη βλέπει πρώτη φορά.

Το Πυθάρι: Με έχει σοκάρει αυτή η ταινία. Επίσης λες θα δω μια κωμωδία και λόγω των πρωταγωνιστών και βλέπεις μια θλιβερότατη ιστορία που σε στεναχωρεί με την εξέλιξη της

Ραντεβού στον Αέρα: Μιούζικαλ, κωμικοί, τραγούδια, χοροί, κοπέλες, μαγιό, και ξαφνικά σκάει μια σκηνή με τη Βλαχοπούλου που αν και τα συνήθιζε αυτά ο Δαλιανίδης, εδώ είναι εντελώς αιφνιδιαστική η δραματική σκηνή της.

Ζητείται επειγόντως γαμπρός: Όπως και σε άλλες πιο πάνω, η ταινία είναι κωμωδία. Αλλά τι κωμωδία είναι στη σκηνή που πηγαίνει ο Μπάρκουλης να ζητήσει την κόρη σε γάμο;

Ο Γρουσούζης: Τρώω τα σίδερα μέχρι το τέλος να πάρει ο Αγαθοκλής τη Σκούρα κι αυτή γυρίζει στον άθλιο λιμοκοντόρο με το μαλλί το τραγικό. Και τώρα να τη βάλω να τη δω, λέω δε μπορεί, θα διαλέξει τον Αγαθοκλή! Αλλά αυτή ανένδοτος... σαν το Γεώργιο Παπανδρέου που λέει κι ο Ξενίδης. Αντί να μείνει με τον Αγαθοκλή που την αγαπάει και της φέρθηκε τόσο ζεστά, γυρνάει στο φλώρο της. Αιφνιδιαστική και εκνευριστική εξέλιξη για μενα.

Οι Εχθροί: Εδώ έχουμε φοβερή ανατροπή. Βάζεις να δεις μια ταινία και δε βλέπεις καμία ταινία. Αν δεν είναι αυτό ανατροπή, τότε τι είναι;
 
Στο Ταξίδι είναι τόσο άδικος ο θάνατος της Αλίκης Βουγιουκλάκη πού πραγματικά νιώθω και εγώ στενοχώρια που έφυγε η Αλίκη τόσο άσκοπα και αδοξα
 
Στο Διωγμό η Κατερίνα (Β.Ζουμπουλάκη) δολοφονείται από τους Τούρκους. Περίμενα ότι αφού βρήκε το παιδί της, θα είχε κι αίσιο τέλος. Θα έμενε μαζί με το γιο της κι ολα καλά. Δεν ξέρω γιατί επέλεξαν αυτή την άσχημη εκδοχή...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Νομιζω πως το εχω ξαναγραψει και σε αλλο σχολιο μου εδω στο φορουμ: Με στεναχωρει πολυ το τελος της ταινιας Με φοβο και παθος. Εκει που ο Κουρκουλος τα ξαναφτιαχνει επιτελους με την Ερημου, εκει που πανε ολα ομορφα και πριμα, αποδεικνυεται τελικα πως αυτη ηταν η πραγματικη ενοχη για την δολοφονια του αντρα της. Και ο Κουρκουλος φυσικα την καταδιδει στην Αστυνομια.
Σε μια απο τις τελευταιες σκηνες του εργου που η Ερημου οδηγειται ξανα πισω στις φυλακες εκεινη κοντοστεκεται για λιγο και του λεει "Ο,τι σου ειπα τοτε στη θαλασσα, να ξερεις ηταν αληθινο." Κι εκεινος της απαντα "Τοσο το χειροτερο και για τους δυο μας."
Δεν λεω να μην μπει ενας δολοφονος στην φυλακη, αλλα θα ηθελα μια αλλη εκβαση της ταινιας. Να ηταν η Ερημου αθωα.
Δεν εχω στεναχωρεθει με αλλο φιναλε ποτε τοσο πολυ.
 
Πίσω
Μπλουζα