Συνεντευξη Richard Leadbetter (Official Sega Saturn Magazine)

Μην συγχεεις το γιουρουσι-αεεερα-Tekken με τον αδαμαντα που λεγεται Soul Calibur.

To VF series θεωρειται και ειναι, το elite του fighting genre
 
Σαφώς θεωρώ το SC πολύ ανώτερο των Tekken games.

Τώρα για το VF,anyway.... :p
 
Το tekken όπως είπε και ο Πάνος είναι σκέτο 'γιουρούσι' ,όπως και τα περισσότερα του είδους...το virtua όμως αν προσπαθήσεις να παίξεις 'τεχνικά' είναι πολύ 'παραπέρα'!

Πάω στα 3do μου πάλι γιατί είμαι έξω απο τα νερά μου! :D
 
pitsunami είπε:
... το polystation γιατί είχε άθλια γραφικά και σαβουροπαίχνιδα!!Αν δεν υπήρχε η πλύση εγκεφάλου της sony θα σας έλεγα που θα ήταν τώρα...
Διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως και διαγωνίως!!!

Αν τα προηγούμενα παιχνίδια που ανέφερα, είναι σαβουροπαίχνιδα, τότε το Saturn μπορεί να κοντραριστεί στα ίσα με το 360 ή το "Polystation" 3...
 
Wally είπε:
To VF series θεωρειται και ειναι, το elite του fighting genre
Ναι έτσι είναι, αλλά και το Tekken έχει το χαβαλέ του και είναι φυσικά πιο προσιτό σε μεγαλύτερο κοινό (κάτι καθόλου κακό κατά τη γνώμη μου). Το VF είναι σαφώς πιο τεχνικό.

Όμως δεν είναι δυνατό να μιλάμε για ΕΝΑ παιχνίδι για να εξάρουμε ή να κατακρίνουμε μια κονσόλα. Ναι δεν είχε VF το PS, ε και; Είχε τόσα άλλα διαμάντια. Και όχι μόνο mainstream. Η πιο πετυχημένη κονσόλα μέχρι το PS2 είχε απλά τα πάντα. Mainstream, hardcore, obscure, αριστουργήματα και φυσικά σκουπίδια (αναπόφευκτο). Για όλους έχει ο μπαχτσές. :D

Το Playstation είναι ένα τεράστιο κεφάλαιο του gaming και δεν είναι δυνατό να το διαγράφουμε χωρίς δεύτερη σκέψη.
 
Άν και είμαι fan της sega [και ειδικά του saturn :p ] μου φαίνετε πως κάπως υπερβάλει ο editor. Είναι ποιο απλά τα πράματα, ή τρώς το κώλυμα ή όχι. Το playstation μια χαρά παιχνίδια έχει και ευτηχώς ή δυστηχώς άλλαξε τη βιομηχανία, με την έννοια ότι έφτασε να το μάθει και η κουτσή Μαρία με όλα τα κάλα και τα κακά. To saturn απλά πλήρωσε τις βλακείες της εταιρίας. Τέλος το sega saturn magazine είναι ίσως το καλύτερο περιοδικό που έχω διαβάσει, απλά. :cool:

υγ: Virtua Fighter = τεχνική μετά από λιώσιμο

Tekken = Combos με του πατήσεις κάποιο συνδιασμό
 
θα διαφωνησω κι εγω με τη θεοποιηση του saturn που βλεπω...το saturn ειναι μια κονσολα με προβληματικο hardware αλλα ΚΑΙ software...το software του ps ηταν ειτε το θελουμε ειτε οχι πολυ ανωτερο απο του saturn αν και τα σαβουροπαιχνιδα του ps ηταν πολυ περισσοτερα..μην ξεχναμε τα τοσα rpg ακομα που βγηκαν για το ps τα οποια μονο mainstream δεν μπορω να τα χαρακτηρισω
 
No problem. Όπως είπαμε και τότε, το Saturn είτε το καταλαβαίνεις είτε όχι. Δες τα πρώτα μηνύματα του thread αν δεν το έκανες ήδη.

Αυτό που με κάνει να απορώ είναι γιατί γίνεται χαμός με μια πλήρως "αποτυχημένη" (κατά ορισμένους) κονσόλα και εδώ, στο κομμάτι που είναι αφιερωμένο στον κατά κράτος νικήσαντα ανταγωνιστή υπάρχει η απόλυτη ερημιά.

Εμένα αυτό μου λέει πολλά περισσότερα από όσα λένε οι θεωρίες. :)
 
δεν ειμαι sonακιας αλλα η αληθεια να λεγεται..το software του playstation ηταν πολυ δυνατο...οντως ηταν πολυ mainstream αλλα τα διαμαντια για τους πιο hardcore υπηρχαν αρκει να τα ψαξει κανεις..το saturn αντικειμενικα βλεποντας το κανεις ειναι μια αποτυχημενη κονσολα (συγκριτικα με τον ανταγωνισμο).και εμπορικα αλλα και απο αποψη software..το saturn εμεινε στην ιστορια για το nights και το panzer dragoon...το playstation απο την αλλη εχει μεγαλη λιστα με υπεροχα παιχνιδια που εμειναν στην ιστορια και παρεμειναν διαχρονικα...οσο για τις τεχνικες δυνατοτητες του saturn εννοειται οτι ειναι και παλι κατωτερο του μηχανηματος της sega.ας σκεφτουμε απλα το symphony of the night στο ps και το saturn...αν και 2d στο saturn το παιχνιδι ηταν αισθητικα χειροτερο..

ps..εκεινη την εποχη ειχα παρει n64...ναι...ουτε saturn ουτε ps!!!
 
Φυσικά και είχε και κάποια δυνατά παιχνίδια το PSX. Αυτό έλειπε, με τόσες χιλιάδες τίτλους να μην έχει και μερικούς καλούς...

Όμως...

Ατυχές παράδειγμα το SOTN.

-Μιλάμε για ένα προιόν της Konami (και οι πέτρες ξέρουν ότι δεν επένδυσε σοβαρά ούτε στο Saturn ούτε στο Dreamcast, απλά έκανε μερικά port χωρίς να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί πλήρως το hardware. Και αρκετά από τα μεγαλύτερα της franchise τα κράτησε μακριά χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Είναι γνωστό ότι δεν είχε ποτέ ιδιαίτερα καλές σχέσεις με την Sega)

-Μιλάμε για ένα προιόν που την αναμφισβήτη ποιότητα του οι "μοδάτοι" χρήστες του PSX απλά την αγνόησαν γιατί προτιμούσαν τα διάφορα 3D σκουπίδια και αυτό τους φαινόταν πολύ old school. Το παιχνίδι δεν πέτυχε εμπορικά στην αρχική του κυκλοφορία (είναι ένας από τους λόγους που είναι τώρα τόσο σπάνιο και ακριβό). Τότε το εκτίμησαν και το αγόρασαν μια χούφτα άνθρωποι. Η ποιότητα του ανακαλύφθηκε καιρό αργότερα, οπότε και έγινε ο ντόρος που συνεχίζεται ως σήμερα.

-Μιλάμε για ένα προιόν που είχε μεν καλύτερα γραφικά στο PSX, αλλά στο Saturn είχε επιπλέον exclusive content. Κάποιοι fan προτιμούν το ένα πλεονέκτημα, κάποιοι το άλλο.

Και τέλος, μιλάμε για ίσως το μοναδικό 2D παιχνίδι που η έκδοση του PSX ήταν καλύτερη από του Saturn σε γραφικά. Γιατί δεν κοιτάς το Metal Slug που στο PSX φόρτωνε ακόμα και στην μέση του level; Ή οποιοδήποτε από τα παιχνίδια της Capcom που αντίθετα με την Konami επένδυσε σοβαρά σε Saturn και DC;

Και η ταμπακέρα για την οποία δεν μιλάει ποτέ κανείς είναι ότι για το "υπέρτατο" και τρελά επιτυχημένο μηχάνημα της Sony, σχεδόν κανένας δεν έχει όρεξη να μιλήσει σήμερα με τις ώρες. Ή να ανοίξει ένα thread στο forum. Μόδα ήταν και πέρασε. Πήραν το επόμενο και το ξέχασαν κάπου στο ντουλάπι.

Αντίθετα, όσοι είχαν το πνεύμα του Saturn μέσα τους, δεν το ξέχασαν ποτέ και έχουν ακόμα όρεξη να μιλάνε για αυτό. Αυτό λέει ο Leadbetter και αυτό δεν καταλαβαίνει κανένας από όσους είναι έξω από το πνεύμα του Saturn. Απλά μιλάμε άλλη γλώσσα. :)
 
Πίσω
Μπλουζα