Φυσικά και είχε και κάποια δυνατά παιχνίδια το PSX. Αυτό έλειπε, με τόσες χιλιάδες τίτλους να μην έχει και μερικούς καλούς...
Όμως...
Ατυχές παράδειγμα το SOTN.
-Μιλάμε για ένα προιόν της Konami (και οι πέτρες ξέρουν ότι δεν επένδυσε σοβαρά ούτε στο Saturn ούτε στο Dreamcast, απλά έκανε μερικά port χωρίς να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί πλήρως το hardware. Και αρκετά από τα μεγαλύτερα της franchise τα κράτησε μακριά χωρίς ιδιαίτερο λόγο. Είναι γνωστό ότι δεν είχε ποτέ ιδιαίτερα καλές σχέσεις με την Sega)
-Μιλάμε για ένα προιόν που την αναμφισβήτη ποιότητα του οι "μοδάτοι" χρήστες του PSX απλά την αγνόησαν γιατί προτιμούσαν τα διάφορα 3D σκουπίδια και αυτό τους φαινόταν πολύ old school. Το παιχνίδι δεν πέτυχε εμπορικά στην αρχική του κυκλοφορία (είναι ένας από τους λόγους που είναι τώρα τόσο σπάνιο και ακριβό). Τότε το εκτίμησαν και το αγόρασαν μια χούφτα άνθρωποι. Η ποιότητα του ανακαλύφθηκε καιρό αργότερα, οπότε και έγινε ο ντόρος που συνεχίζεται ως σήμερα.
-Μιλάμε για ένα προιόν που είχε μεν καλύτερα γραφικά στο PSX, αλλά στο Saturn είχε επιπλέον exclusive content. Κάποιοι fan προτιμούν το ένα πλεονέκτημα, κάποιοι το άλλο.
Και τέλος, μιλάμε για ίσως το μοναδικό 2D παιχνίδι που η έκδοση του PSX ήταν καλύτερη από του Saturn σε γραφικά. Γιατί δεν κοιτάς το Metal Slug που στο PSX φόρτωνε ακόμα και στην μέση του level; Ή οποιοδήποτε από τα παιχνίδια της Capcom που αντίθετα με την Konami επένδυσε σοβαρά σε Saturn και DC;
Και η ταμπακέρα για την οποία δεν μιλάει ποτέ κανείς είναι ότι για το "υπέρτατο" και τρελά επιτυχημένο μηχάνημα της Sony, σχεδόν κανένας δεν έχει όρεξη να μιλήσει σήμερα με τις ώρες. Ή να ανοίξει ένα thread στο forum. Μόδα ήταν και πέρασε. Πήραν το επόμενο και το ξέχασαν κάπου στο ντουλάπι.
Αντίθετα, όσοι είχαν το πνεύμα του Saturn μέσα τους, δεν το ξέχασαν ποτέ και έχουν ακόμα όρεξη να μιλάνε για αυτό. Αυτό λέει ο Leadbetter και αυτό δεν καταλαβαίνει κανένας από όσους είναι έξω από το πνεύμα του Saturn. Απλά μιλάμε άλλη γλώσσα.