Συνηθισμένα λάθη σε ταινίες

Πιστεύω ότι πρόκειται για σύγχρονο editing. Δεν υπήρχε η δυνατότητα για τέτοια κόλπα το '70κάτι. Στο πρωτότυπο αν θυμάμαι καλά η Μ.Κωνσταντάρα παρακολουθεί την τηλεόραση (χωρίς να βλέπουμε τι) και σε παράλληλα πλάνα παίζει η συνέντευξη του Λάμπρου από το νυχτερινό κέντρο.
 
Ετσι ηταν παντα η ταινια.
 
Παρότι δεν μου φαίνεται αυθεντική η συγκεκριμένη επεξεργασία και τη θυμάμαι αλλιώς την σκηνή, ούτε απόλυτα βέβαιος είμαι ούτε έχω να δω καμιά παλιά κόπια. Οπότε θα εμπιστευτώ τους παλαιότερους του φόρουμ.
 
Σε ολες τις σκηνες οπου γινεται το πανηγυρι στην ταινια Ποθοι στα σταχυα αλλη μουσικη ακουμε και αλλη φαινεται να παιζει η ορχηστρα.
 
Βρήκα σεναριακό λάθος στο "Βασικά... καλησπέρα σας": Όταν ο Γαρδέλης ανακοινώνει το πάρτι στη ντισκοτέκ, λέει πως το εισιτήριο κοστίζει 300 δραχμές. Όταν, όμως, πάνε οι "αντίπαλοι" ραδιοπειρατές στο πάρτι, ο Παπαδόπουλος τους λέει πως για 5 άτομα η τιμή είναι 1250 δραχμές, δηλαδή 250 ανά άτομο.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Οι μεγαλύτερες συσκευασίες έρχονται φτηνότερα. Και σαπούνια παίρνεις 3 κι έχουν δώρο το τέταρτο. Έτσι και οι ραδιοπειρατές στη συσκευασία των 5 είχαν έκπτωση ένα πενηντάρικο το κομμάτι.
 
Σαρδάμ, το οποίο παρέμεινε στην ταινία, υπάρχει και στο Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι, στη γνωστή ατάκα της Μίτσης Κωνσταντάρα "άτιμη κοινωνία" κλπ. Στο 01.24 του βίντεο, η ηθοποιός λέει "άλλους τους κατεβάζεις και άλλους τους ανεβάζεις στα τάρταρα" αντί του ορθού "άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα".
 
Σαρδάμ, το οποίο παρέμεινε στην ταινία, υπάρχει και στο Ο στρίγγλος που έγινε αρνάκι, στη γνωστή ατάκα της Μίτσης Κωνσταντάρα "άτιμη κοινωνία" κλπ. Στο 01.24 του βίντεο, η ηθοποιός λέει "άλλους τους κατεβάζεις και άλλους τους ανεβάζεις στα τάρταρα" αντί του ορθού "άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις στα τάρταρα".
Μην το λες και σιγουρα πως προκειται για λαθος. Μπορει να εγινε εσκεμμενα για να δειξουν πως η κυρα Δεσποινα νομιζε πως τα Ταρταρα ειναι κανενα ψηλο βουνο, κατι σαν τον Ολυμπο, ας πουμε. ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μην το λες και σιγουρα πως προκειται για λαθος. Μπορει να εγινε εσκεμμενα για να δειξουν πως η κυρα Δεσποινα νομιζε πως τα Ταρταρα ειναι κανενα ψηλο βουνο, κατι σαν τον Ολυμπο, ας πουμε. ;)
Πως είπατε; Επαναλαμβάνει το άλλο καμιά 10ριά φορές.
 
Ουτε μια δεν επαναλαμβανει για Ταρταρα. Που τις ακουσες τις δεκα;
Επαναλαμβάνει καμιά 10αριά φορές πρώτα το "ανεβάζεις" και μετά το "ρίχνεις-κατεβάζεις". Εάν εσύ θεωρείς πως στο συγκεκριμένο πλάνο, που είπε το αντίστροφο, δηλαδή πρώτα το "κατεβάζεις" και μετά το "ανεβάζεις", ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως τις υπόλοιπες φορές, προέκυψε εξαιτίας της αφέλειας του χαρακτήρα της ηρωίδας, τότε εντάξει, πάω πάσο. Για μένα, συγκρινόμενο με τα προηγούμενα, εξακολουθεί να αποτελεί σαρδάμ.
 
Επαναλαμβάνει καμιά 10αριά φορές πρώτα το "ανεβάζεις" και μετά το "ρίχνεις-κατεβάζεις". Εάν εσύ θεωρείς πως στο συγκεκριμένο πλάνο, που εω ίπε το αντίστροφο, δηλαδή πρώτα το "κατεβάζεις" και μετά το "ανεβάζεις", ακριβώς με τον ίδιο τρόπο όπως τις υπόλοιπες φορές, προέκυψε εξαιτίας της αφέλειας του χαρακτήρα της ηρωίδας, τότε εντάξει, πάω πάσο. Για μένα, συγκρινόμενο με τα προηγούμενα, εξακολουθεί να αποτελεί σαρδάμ.
Ακριβως. Πιστευω πως εγινε εσκεμμενα. Επειδη αν ελεγε " Ατιμη κοινωνια, που αλλους τους ανεβαζεις στα Ταρταρα και αλλους τους κατεβαζεις" δεν θα χτυπαγε καλα στο αυτι γιατι δεν θα ειχε καλη εσωτερικη ομοιοκαταληξια, ειπε "αλλους τους κατεβαζεις και αλλους τους ανεβαζεις στα Ταρταρα." Επισης η λεξη Ταρταρα ειναι πιο αστεια και εντυπωσιακη οταν μπαινει στο τελος της προτασης. Βεβαια, ουτε εγω μπορω να αποδειξω πως εχω δικιο, ουτε εσυ πως εχεις δικιο, οποτε μενει να πιστευει ο καθενας ο,τι θεωρει πιθανοτερο.
 
Ακριβως. Πιστευω πως εγινε εσκεμμενα. Επειδη αν ελεγε " Ατιμη κοινωνια, που αλλους τους ανεβαζεις στα Ταρταρα και αλλους τους κατεβαζεις" δεν θα χτυπαγε καλα στο αυτι γιατι δεν θα ειχε καλη εσωτερικη ομοιοκαταληξια, ειπε "αλλους τους κατεβαζεις και αλλους τους ανεβαζεις στα Ταρταρα." Επισης η λεξη Ταρταρα ειναι πιο αστεια και εντυπωσιακη οταν μπαινει στο τελος της προτασης. Βεβαια, ουτε εγω μπορω να αποδειξω πως εχω δικιο, ουτε εσυ πως εχεις δικιο, οποτε μενει να πιστευει ο καθενας ο,τι θεωρει πιθανοτερο.
Μα, το θέμα εδώ δεν είναι ποιός έχει δίκιο ή τί πιστεύουμε εμείς προσωπικά ως "πιθανότερο" που αναφέρεις, αλλά τί είναι το "λογικότερο", ως απόρροια αυτών που έχουν προηγηθεί. Με την ίδια συλλογιστική που χρησιμοποιείς, θα μπορούσα λ.χ. να αναφέρω στο παλικάρι παραπάνω που είπε για το σεναριακό λάθος στο Βασικά Καλησπέρα Σας, πως αρχικά είπαν 300δρχ., αλλά στη συνέχεια σκέφτηκαν να ρίξουν την τιμή για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο. Ως εκ τούτου, κανένα σεναριακό λάθος. Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, δεν είναι θέμα πιθανοτήτων αλλά λογικής συνέχειας-συνέπειας.
 
Μα, το θέμα εδώ δεν είναι ποιός έχει δίκιο ή τί πιστεύουμε εμείς προσωπικά ως "πιθανότερο" που αναφέρεις, αλλά τί είναι το "λογικότερο", ως απόρροια αυτών που έχουν προηγηθεί. Με την ίδια συλλογιστική που χρησιμοποιείς, θα μπορούσα λ.χ. να αναφέρω στο παλικάρι παραπάνω που είπε για το σεναριακό λάθος στο Βασικά Καλησπέρα Σας, πως αρχικά είπαν 300δρχ., αλλά στη συνέχεια σκέφτηκαν να ρίξουν την τιμή για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο. Ως εκ τούτου, κανένα σεναριακό λάθος. Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, δεν είναι θέμα πιθανοτήτων αλλά λογικής συνέχειας-συνέπειας.
Οουυυυφ, βρε Sak1s, φτάνει! Γιατί λιβανίζεις αυτό το όχι και τόσο σημαντικό θέμα; Στις ταινίες δεν έχει σημασία να υπάρχει "λογική" με την έννοια της κανονικής μας ζωής (δεν λέω, πρέπει να υπάρχει) αλλά να υπάρχει "σεναριακή λογική", όπως με το σαρδάμ που ανέφερες παραπάνω και σου εξηγεί η bambinella 100 ότι δεν πρόκειται για λάθος, σεναριακό τουλάχιστον.

Αυτό το λάθος που ανέφερα, ναι, είναι λάθος γιατί ενώ αρχικά λένε 300 δραχμές, μετά χρεώνουν 250 το άτομο. Δεν με/μας ενδιαφέρει ο "σκοπός" της μείωσης της τιμής, η προσέλκυση κόσμου, δηλαδή, και δεν ξέρω 'γω τι άλλο, αλλά το ότι άλλο ειπώθηκε αρχικά και άλλο έγινε αργότερα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Μα, το θέμα εδώ δεν είναι ποιός έχει δίκιο ή τί πιστεύουμε εμείς προσωπικά ως "πιθανότερο" που αναφέρεις, αλλά τί είναι το "λογικότερο", ως απόρροια αυτών που έχουν προηγηθεί. Με την ίδια συλλογιστική που χρησιμοποιείς, θα μπορούσα λ.χ. να αναφέρω στο παλικάρι παραπάνω που είπε για το σεναριακό λάθος στο Βασικά Καλησπέρα Σας, πως αρχικά είπαν 300δρχ., αλλά στη συνέχεια σκέφτηκαν να ρίξουν την τιμή για να προσελκύσουν περισσότερο κόσμο. Ως εκ τούτου, κανένα σεναριακό λάθος. Όπως αντιλαμβάνεσαι λοιπόν, δεν είναι θέμα πιθανοτήτων αλλά λογικής συνέχειας-συνέπειας.
Aυτο ακριβως εννοω: Τι θεωρουμε πιθανοτερο βασει της λογικης και οχι βασει του παραλογου και ηδη ανελυσα τι θεωρω λογικοτερο να συνεβη, αρα και πιο πιθανο.
Ηδη εχω κουραστει με την υπεραναλυση και δεν θα ασχοληθω αλλο. Οποιος καταλαβε, καταλαβε. Αν εσενα σου κανει κεφι να συνεχισεις, συνεχισε.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ουάου! Άλλος εδώ ξεκίνησε την "ανάλυση" και τα "λιβανίσματα" με αυθαίρετα συμπεράσματα του τύπου "Αντί να λέει κ. ΠετρΌχειλε, έλεγε κ. ΠετροχΕΊλε, άρα ήταν χαζούλα και μάλιστα τόσο χαζή που νόμιζε τα τάρταρα είναι ψηλό βουνό. Οπότε, η σκηνή ήταν μιά χαρά" και τώρα μας την έπεσαν κι άλλοι καρδινάλιοι παντογνώστες του φόρουμ, για να μας κουνήσουν το δάχτυλο...Φίλε μου, εγώ δεν είπα πως πρόκειται για σεναριακό λάθος. Αυτό που τόνισα και τονίζω είναι η συνέχεια ή το Continuity που λένε στα Goofs του IMDB. Τα υπόλοιπα αποτελούν ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ και ευσεβείς πόθοι. Τέλος.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Δεν ξερω αν εχει αναφερθει, στην πολυ καλη κωμωδια "Ο γοης" ενω αρχικα εμφανιζονται ως αγνωστοι στην Νορα Βαλσαμη ο Κωστας Βουτσας και ο Χρονης Εξαρχακος σαν κολπο για να μπορεσει να προσελκυσει το ενδιαφερον της Βαλσαμη ο Βουτσας, στην συνεχεια ο Εξαρχακος ειναι συνεχεια μαζι τους ως κολλητος του Βουτσα.Χωρις να εξηγηθει ποτε (να εξηγησουν στην Βαλσαμη δηλαδη) πως απο δυο αγνωστοι που παραλιγο να πλακωθουν για τα ματια της Νορας εγιναν ξαφνικα οι καλυτεροι φιλοι.
 
Δεν θυμάμαι αν το έχω ξαναπεί, αλλά στους Μακρυκωσταίους και Κοντογιώργηδες , η πεταχτούλα καμαριέρα λέει στον Χατζηχρήστο ότι ξυπνάει πάντα με το χαμόγελο , ενώ σύμφωνα με αυτά που λένε μετά, έχει μόνο μια μέρα στο ξενοδοχείο.
 
Πίσω
Μπλουζα