Σχεδιασμός 2D γραφικών 80ς 90ς

milntov

Retro Member
Joined
12 Ιαν 2014
Μηνύματα
1.553
Αντιδράσεις
1.450
Φωτογραφιες και πληροφοριες για τον σχεδιασμο των παλιων παιχνιδιων 80s 90s.

Το τελικο αποτελεσμα της εικονας των παιχνιδιων ηταν στην CRT οθονη..Χωρις τα pixels και το ξεπλυμενο αποτελεσμα που βλεπουμε στις σημερινες hd  τηλεορασεις απο τις αυθεντικες κονσολες και τις πλακετες των arcade παιχνιδιων η στους emulators που αν δεν βαλουμε crt φιλτρα και το φιλτρο θολουρας bilinear filtering φαινεται ενα ξεπλυμενο αποτελεσμα με  τα pixels στην hd οθονη.  

Ακομα και στα παιχνιδια του  Game & Watch οπως πχ στο παιχνιδι Octopus στην lcd δεν βλεπαμε κανενα pixel το 1981

https://vgdensetsu.tumblr.com/post/179656817318/designing-2d-graphics-in-the-japanese-industry

tumblr_inline_phiwurxiH51w169t0_500.jpg


tumblr_inline_phiwslorim1w169t0_500.jpg


tumblr_inline_phiwiy4TDy1w169t0_500.jpg


tumblr_inline_phiwexvGTu1w169t0_500.jpg


tumblr_inline_phiws71HsE1w169t0_500.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα