milntov
Retro Member
- Joined
- 12 Ιαν 2014
- Μηνύματα
- 1.804
- Αντιδράσεις
- 1.721
Φωτογραφιες και πληροφοριες για τον σχεδιασμο των παλιων παιχνιδιων 80s 90s.
Το τελικο αποτελεσμα της εικονας των παιχνιδιων ηταν στην CRT οθονη..Χωρις τα pixels και το ξεπλυμενο αποτελεσμα που βλεπουμε στις σημερινες hd τηλεορασεις απο τις αυθεντικες κονσολες και τις πλακετες των arcade παιχνιδιων η στους emulators που αν δεν βαλουμε crt φιλτρα και το φιλτρο θολουρας bilinear filtering φαινεται ενα ξεπλυμενο αποτελεσμα με τα pixels στην hd οθονη.
Ακομα και στα παιχνιδια του Game & Watch οπως πχ στο παιχνιδι Octopus στην lcd δεν βλεπαμε κανενα pixel το 1981
https://vgdensetsu.tumblr.com/post/179656817318/designing-2d-graphics-in-the-japanese-industry
Το τελικο αποτελεσμα της εικονας των παιχνιδιων ηταν στην CRT οθονη..Χωρις τα pixels και το ξεπλυμενο αποτελεσμα που βλεπουμε στις σημερινες hd τηλεορασεις απο τις αυθεντικες κονσολες και τις πλακετες των arcade παιχνιδιων η στους emulators που αν δεν βαλουμε crt φιλτρα και το φιλτρο θολουρας bilinear filtering φαινεται ενα ξεπλυμενο αποτελεσμα με τα pixels στην hd οθονη.
Ακομα και στα παιχνιδια του Game & Watch οπως πχ στο παιχνιδι Octopus στην lcd δεν βλεπαμε κανενα pixel το 1981
https://vgdensetsu.tumblr.com/post/179656817318/designing-2d-graphics-in-the-japanese-industry




