Σχολικές εξετάσεις

χαχαχα καταλαβαίνω κι εγώ παρά λίγο να μείνω μετεξεταστέος στην Α λυκείου στα μαθηματικά αλλά είχαμε και τον χειρότερο μαθηματικό στα χρονικά
 
Μίξη Θεολογίας και Θερμοδυναμικής γίνεται;

Κι όμως, το ακόλουθο ερώτημα τέθηκε σε εξετάσεις Θεμοδυναμικής.

"Είναι η κόλαση εξωθερμική (εκπέμπει τη θερμότητα) ή ενδοθερμική (απορροφά τη θερμότητα);"

Να μια εμπεριστατωμένη απάντηση από κάποιον εξεταζόμενο :

"Πρώτα, πρέπει να ξέρουμε πώς η μάζα της κόλασης αλλάζει εγκαίρως.

Έτσι πρέπει να ξέρουμε το ποσοστό που οι ψυχές κινούν στην κόλαση και το ποσοστό που φεύγουν.

Σκέφτομαι ότι μπορούμε ακίνδυνα να υποθέσουμε ότι μόλις φτάσει μια ψυχή στην κόλαση, δεν θα φύγει.

Επομένως καμία ψυχή δεν φεύγει.

Όσον αφορά σε πόσες ψυχές εισάγει την κόλαση, αφήνει να εξετάσει τις διαφορετικές θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο σήμερα.

Μερικές από αυτές τις θρησκείες δηλώνουν ότι εάν δεν είστε μέλος της θρησκείας τους, θα πάτε στην κόλαση.

Δεδομένου ότι υπάρχουν περισσότεροι του ενός αυτών των θρησκειών και δεδομένου ότι οι άνθρωποι δεν ανήκουν σε περισσότερες από μια θρησκείες, μπορούμε να προβάλουμε ότι οι περισσότερες ψυχές πηγαίνουν στην κόλαση.

Με τα ποσοστά γέννησης και θανάτου όπως είναι, μπορούμε να αναμείνουμε τον αριθμό ψυχών στην κόλαση για να αυξηθούμε εκθετικά.

Τώρα, εξετάζουμε το ποσοστό αλλαγής του όγκου στην κόλαση επειδή ο νόμος Boyle δηλώνει ότι για η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση μένουν οι ίδιες, ο όγκος της κόλασης πρέπει να επεκταθεί αναλογικά όπως οι ψυχές προστίθενται.

Αυτό δίνει δύο δυνατότητες:

1. Εάν η κόλαση επεκτείνεται σε ένα πιό αργό ποσοστό από το ποσοστό στο οποίο οι ψυχές εισάγουν την κόλαση, κατόπιν η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση θα αυξηθούν έως ότου θα σπασει χαλαρά η κόλαση.

2. Εάν η κόλαση επεκτείνεται σε ένα ποσοστό γρηγορότερα από την αύξηση των ψυχών στην κόλαση, κατόπιν η θερμοκρασία και η πίεση θα μειωθούν έως ότου παγώσει η κόλαση. "

Λέγεται ότι το γραπτό με την παραπάνω απάντηση πήρε 10...

-
 
V.I.Smirnov είπε:
Μίξη Θεολογίας και Θερμοδυναμικής γίνεται; Κι όμως, το ακόλουθο ερώτημα τέθηκε σε εξετάσεις Θεμοδυναμικής.

"Είναι η κόλαση εξωθερμική (εκπέμπει τη θερμότητα) ή ενδοθερμική (απορροφά τη θερμότητα);"

Να μια εμπεριστατωμένη απάντηση από κάποιον εξεταζόμενο :

"Πρώτα, πρέπει να ξέρουμε πώς η μάζα της κόλασης αλλάζει εγκαίρως.

Έτσι πρέπει να ξέρουμε το ποσοστό που οι ψυχές κινούν στην κόλαση και το ποσοστό που φεύγουν.

Σκέφτομαι ότι μπορούμε ακίνδυνα να υποθέσουμε ότι μόλις φτάσει μια ψυχή στην κόλαση, δεν θα φύγει.

Επομένως καμία ψυχή δεν φεύγει.

Όσον αφορά σε πόσες ψυχές εισάγει την κόλαση, αφήνει να εξετάσει τις διαφορετικές θρησκείες που υπάρχουν στον κόσμο σήμερα.

Μερικές από αυτές τις θρησκείες δηλώνουν ότι εάν δεν είστε μέλος της θρησκείας τους, θα πάτε στην κόλαση.

Δεδομένου ότι υπάρχουν περισσότεροι του ενός αυτών των θρησκειών και δεδομένου ότι οι άνθρωποι δεν ανήκουν σε περισσότερες από μια θρησκείες, μπορούμε να προβάλουμε ότι οι περισσότερες ψυχές πηγαίνουν στην κόλαση.

Με τα ποσοστά γέννησης και θανάτου όπως είναι, μπορούμε να αναμείνουμε τον αριθμό ψυχών στην κόλαση για να αυξηθούμε εκθετικά.

Τώρα, εξετάζουμε το ποσοστό αλλαγής του όγκου στην κόλαση επειδή ο νόμος Boyle δηλώνει ότι για η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση μένουν οι ίδιες, ο όγκος της κόλασης πρέπει να επεκταθεί αναλογικά όπως οι ψυχές προστίθενται.

Αυτό δίνει δύο δυνατότητες:

1. Εάν η κόλαση επεκτείνεται σε ένα πιό αργό ποσοστό από το ποσοστό στο οποίο οι ψυχές εισάγουν την κόλαση, κατόπιν η θερμοκρασία και η πίεση στην κόλαση θα αυξηθούν έως ότου θα σπασει χαλαρά η κόλαση.

2. Εάν η κόλαση επεκτείνεται σε ένα ποσοστό γρηγορότερα από την αύξηση των ψυχών στην κόλαση, κατόπιν η θερμοκρασία και η πίεση θα μειωθούν έως ότου παγώσει η κόλαση. "

Λέγεται ότι το γραπτό με την παραπάνω απάντηση πήρε 10...

-
Ψαγμένη η απάντηση...κάτι ήξερε ο εξεταζόμενος!!!
 
ειχα το προνομιο?? (δεν ξερω αν θεωρειται ετσι) λογο ενος προβληματος με το γραψιμο (κανω πολυ χαλια γραμματα) να δινω τις εξετασεις προφορικα μαζι με αλλα 4 5 παιδια το κακο σε αυτο ειναι οτι ξερεις αμεσως αν εχεις περασει η οχι αλλα για καποιον λογο υπηρχε η αντιληψη οτι για μας ηταν πιο ευκολα δεν ηταν ετσι ομως τρελλο αγχος του τι θα πεις το πως θα το πεις πως θα καταλαβεις απ το βλεμμα του καθηγητη αν εχεις περασει η οχι αλλα και αυτο που καναμε καποιες φορες επειδη διναμε ενας ενας και τους υπολοιπους μας ειχανε σε αλλο δωματιο χωρις επιτηρηση να λεμε μεταξυ μας τις απαντησεις στις πανελληνιες ηταν πολυ πιο αυστηρα γιατι εκει προφορικα δινεις σε μια επιτροπη 3ων ατομων ομως καταφερα να περασω ηλεκτρολογος παρολα αυτα επισης τις πιο πολλες φορες μεχρι να με φωναξουν εγω ειχα ηδη γραψει στην κολλα αυτα που θα πω και ελεγα τα υπολοιπα δεν ξερω αν υπαρχει και καποιος αλλος απο εδω περα που να ηταν στην περιπτωση μου
 
Στην Α' Γυμνασίου στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας είχαμε γραπτή εξέταση στο τέλος της χρονιάς στο δημοτικό τραγούδι ''Ο γυρισμός του ξενιτεμένου'', ήταν ένα από τα τελευταία κείμενα που είχαμε κάνει στην τάξη...

Στη Β' Γυμνασίου στην Ιλιάδα του Ομήρου, λόγω της μεγάλης ύλης, είχα διαβάσει πολύ καλά το απόσπασμα της ραψωδίας που αναφέρει την επιστροφή του Εκτορα στην οικογένειά του και τη συνάντησή του με τη σύζυγο και το γιο του, ο μικρός γιος τρόμαξε όταν είδε τον πατέρα του με την πολεμική περιβολή...Το κείμενο προσφερόταν για ανάλυση και το προτίμησε η καθηγήτρια στη γραπτή εξέταση...

...και στα δύο παραπάνω μαθήματα είχα γράψει πολύ καλά...
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Άσχετο, αλλά πολύ καθήκι ο ξενιτεμένος που έκανε και τεστάκι στη σύζυγο μπας και του προκύψει "εύκολη", ενώ αν είχε όντως πεθάνει ο άντρας της είχε κάθε δικαίωμα η χήρα να ψάχνει για τον επόμενο - πέρα από το ότι ποιος ξέρει με πόσες είχε τσιλιμπουρδίσει αυτός εκεί στη μαύρη ξενιτιά, βλέπε και Οδυσσέα που έκανε τα μύρια όσα με θεές, μάγισσες και Ναυσικάες ενώ στην Ιθάκη η ηλίθια η Ποπίτσα ράβε-ξήλωνε στον αργαλειό αντί να διαλέξει τον πιο νταβραντισμένο μνηστήρα να χαρεί τα νιάτα της. Αν ήμουν εγώ στη θέση τους, και της Πηνελόπης και της κόρης πόπλενε σε μαρμαρένια γούρνα, θα τον είχα στείλει εκεί πού 'ρθε
 
Πίσω
Μπλουζα