ΤΟ ΠΗΡΑ! [Xbox360]

jumaru17

RetroWannaBe
Joined
31 Αύγ 2007
Μηνύματα
83
Αντιδράσεις
3
Ναι δεν άντεξα και αμάρτησα και εγώ και εδώ και κάποιους μήνες είμαι ένας ευτυχής Xbox 360 Elite! Ομολογώ οτί έχω πλέον εθιστεί με το live, το υπερβολικά βολικό chatpad και ειδικά με το επικό Wolfenstein!

Αγόρασα και τα εξής παιχνιδάκια από live:

Assault Heroes


Outrun HD



Serious Sam HD



Arkanoid Live


Το Xbox live id μου είναι jumaru17c, add me!!!

p1080844.jpg


Είμαι σοβαρά γιατρέ?!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ωραίος!. Πήρες και καλά παιχνίδια. Ninja Gaiden 2, Virtua Fighter 5 και Halo 3 μπορούν άνετα να σε κρατήσουν για ΠΑΡΑ πολύ καιρό αν θέλεις να τα λιώσεις σε όλα τα επίπεδα δυσκολίας και να παίξεις και multi.
 
Άξιος!

Έτσι όμως που έγραψες "το πήρα" νόμιζα ότι το πήρες σήμερα :p

Chatpad δεν έχω δοκιμάσει (νομίζω άμα είσαι σε party με μικροφωνάκι δεν υπάρχει λόγος για chatpad). Είναι βολικο; Με ψήνει σαν extra αξεσουάρ για τον χαβαλέ :p
 
Καλοριζικο!!!Μια και το πηρες παρε και κανα GEARS OF WAR!!Θα με θυμηθεις...
 
Haros είπε:
Άξιος!Έτσι όμως που έγραψες "το πήρα" νόμιζα ότι το πήρες σήμερα :p

Chatpad δεν έχω δοκιμάσει (νομίζω άμα είσαι σε party με μικροφωνάκι δεν υπάρχει λόγος για chatpad). Είναι βολικο; Με ψήνει σαν extra αξεσουάρ για τον χαβαλέ :p
Haros to chatpad voithaei para poli ;) Ego exo tin iaponiki ekdosi gia evnoitous logous :p
 
jumaru17 είπε:
Ναι δεν άντεξα και αμάρτησα και εγώ και εδώ και κάποιους μήνες είμαι ένας ευτυχής Xbox 360 Elite! Ομολογώ οτί έχω πλέον εθιστεί με το live, το υπερβολικά βολικό chatpad και ειδικά με το επικό Wolfenstein!Αγόρασα και τα εξής παιχνιδάκια από live:

Assault Heroes


Outrun HD



Serious Sam HD



Arkanoid Live


p1080844.jpg


Είμαι σοβαρά γιατρέ?!
Καλοριζικο !!! Σου ευχομαι καλο καψιμο! :p Gears Of War 2 και τα μυαλα στα καγκελα !! :biglaugh:
 
μπράβο μαν! καλό κάψιμο!
 
Έλα όπου νά'ναι έρχεται το τρίτο μου!!!!!