"Σοφόν το σαφές", αλλά το open ending στη συγκεκριμένη ταινία υπαγορευόταν από το μυθιστόρημα της Δάφνης ντυ Μωριέ πάνω στο οποίο βασιζόταν. Γενικά στην Ευρώπη το open ending ήταν ανέκαθεν μια τάση που ακολουθούνταν με σκοπό να αφήσει τον θεατή να φτιάξει το δικό του φινάλε.My cousin Rachel (1952) και δυο τα ερωτηματα που γεννωνται:
Στο τελος του εργου η Olivia de Havilland σκοτωνεται στη χαλασμενη γεφυρα απο αμελεια του Richard Burton να την ενημερωσει η απο σκοπιμοτητα για να την οδηγησει στο θανατο;
Και τελικα η Olivia ηταν η δεν ηταν δολοφονος του αντρα της;
Για να πω την αληθεια, το διφορουμενο φιναλε ειναι ο,τι χειροτερο μπορω να φανταστω σε μια ταινια. Θελω οπωσδηποτε τα πραγματα να ειναι ξεκαθαρα και να μην υπαρχουν.....αναπαντητες αποριες.
Οπως ελεγαν και οι αρχαιοι μας προγονοι "Σοφον το σαφες".
Ναι, αλλα εγω ως θεατης δεν ενδιαφερομαι για το δικο μου φιναλε, ουτε για το φιναλε της θειας μου, ουτε για το φιναλε του γειτονα."Σοφόν το σαφές", αλλά το open ending στη συγκεκριμένη ταινία υπαγορευόταν από το μυθιστόρημα της Δάφνης ντυ Μωριέ πάνω στο οποίο βασιζόταν. Γενικά στην Ευρώπη το open ending ήταν ανέκαθεν μια τάση που ακολουθούνταν με σκοπό να αφήσει τον θεατή να φτιάξει το δικό του φινάλε.