Τα καλά να λέγονται: Πλαίσιο και αντιμετώπιση.

pooky(1)

MultiDimensional RetroDivinitY
Joined
14 Ιουν 2006
Μηνύματα
9.122
Αντιδράσεις
209
Την Παρασκευή το βράδυ ενώ έφτιαχνα το τετραπύρηνο μηχάνημά μου, από απροσεξία την ώρα που λειτουργούσε έσπρωξα ένα κατσαβίδι που έπεσε στην κάρτα γραφικών.

Όπως καταλαβαίνετε, μύρισαν τα πάντα, πανικός και έπεσε ο σταθεροποιητής.

Άναψα το μηχάνημα, αμ δε...... Του έκανα bios reset επανήλθε αλλά στα παιχνίδια έβγαζε artifacts και μετά από λίγο πάπαλα.

Έβγαλα κάρτα γραφικών και μνήμη, έκανα tests με memtest στο άλλο μου μηχάνημα (το οποίο σημειωτέον αύριο θα πήγαινε προς πώληση.... ) η κάρτα γραφικών τέζα, η μνήμη τίγκα στα errors. Η πλάκα είναι ότι οι μνήμες από το άθικτο pc και η καλή κάρτα γραφικών έβγαζαν προβλήματα στο τετραπύρηνο.

Verdict: Total fail. Το καλό πιστό μου μηχανάκι πήγαινε για ανακύκλωση. Εντάξει, δεν θα σκάσω κιόλας, μια και τα αλλάζω κάθε 10 μήνες, έρχονται και Χριστούγεννα. Αυτό που με σκάει είναι ότι το είχα υποσχεθεί σε φίλο (για φίλο του) και θα έπρεπε αναγκαστικά να ακυρώσω την πώληση. (Φυσικά δεν μου είχε δώσει κανείς χρήματα, οπότε μικρό το κακό, αν βέβαια το ήθελε ο κολλητός για τον εαυτό του θα το έβλεπα αλλιώς.... )

Τα υλικά τα είχα πάρει από το Πλαίσιο, έπρεπε να βγάλω τον επεξεργαστή να τον τεστάρω σε άλλο mobo και είχα χάσει το torque που ερχόταν με τη συσκευασία της ψήκτρας, δεν έχανα βέβαια και τίποτε να τα πήγαινα εκεί να τον βγάλουν τα παιδιά, μια και είχαν εργαλείο που δεν είχα. Βουρ το πύργο στο Πλαίσιο λοιπόν, το παρέλαβαν (το μηχάνημα το είχα πάρει και το είχα συναρμολογήσει εγώ) και μέσα σε λίγο μου κόβουν πιστωτικό για την αξία των υλικών!!!!!!!!!!!!!!

Συγκεκριμένα, τους είχα πει ότι εγώ είχα κάνει χοντρή πατάτα, είχα ρίξει κατσαβίδι πάνω στην κάρτα γραφικών!!!!!! Το μηχάνημα το είχα φέρει για να μπορέσω να ξεβιδώσω τη ψήκτρα και να βγάλω τον επεξεργαστή, δεν ήθελα πιστωτικό! Αλλά δεν με χάλασε στο ελάχιστο!

Κράτησα το δίσκο μου μόνο, δεν δέχτηκα να τον δώσω και έχασα 50 ευρώ, μια και δεν υπήρχε περίπτωση αν αφήσω εκεί δίσκο με κωδικούς χρηματιστηρίου, προσωπικά δεδομένα και άλλα πολλά.

Στο Πλαίσιο έχω κάνει ονομαστικές αγορές χιλιάδων ευρώ για μένα αλλά και για φίλους που αναλαμβάνω να τος στήσω μηχανήματα. Κόβω αποδείξεις στο όνομά μου γιατί αν χαθούν να μη ψάχνω να βρω σε πιο όνομα είναι κομμένη, μπορεί να βοήθησε και αυτό βέβαια, αλλά το αποτέλεσμα είναι πως οι τύποι απέδειξαν περίτρανα ότι είναι έτη φωτός μπροστά.

Δεν είχα χρειαστεί το service του Πλαισίου ποτέ, εκτός από μαι κάρτα γραφικών που είχε έρθει DOA, και αλλάχτηκε στο καπάκι, προσέχω και συντηρώ τα μηχανήματα μου σε βαθμό αρρώστιας ώστε να συμβεί κάτι, αλλά μια φορά που τους χρειάστηκα, φτάνει.

Εύγε και πάλι εύγε, στο Internet έχουμε μάθει να κράζουμε για το παραμικρό, αλλά πρέπει και τα καλά να λέγονται!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
 
Όντως σε κάτι τέτοια το πλαίσιο είναι μανούλα. Έχω αλλάξει 2 φορές την κάρτα γραφικών, πάντα με καλύτερη, τζάμπα.
 
Εγώ πάλι ο καημένος... αγόρασα σκληρό την προηγούμενη εβδομάδα ο οποίος βγήκε DOA. Τον πάω πίσω κι επέμενε να τον κρατήσει (η διαδικασία...) ενώ ήταν δουλειά 20" στην κυριολεξία να τον καρφώσει σε ένα από τα μηχανήματα και να το διαπιστώσει! Τελικά κάναν 4 μέρες για να μου τον αλλάξουν, ενώ συνολικά έκανα τρεις διαδρομές για ένα δίσκο...

Και, ναι, έχω κι εγώ κάνει αγορές χιλιάδων ευρών εκεί.
 
Εμένα πάντως μια φορά (πλαίσιο Βουλιαγμένης) που ι 1ΤΒ δίσκος (τότε που ήταν οι πιο μεγάλοι ακόμα και οι πιο ακριβοί) μετά απο 1 εβδομάδα έπαθε λαλά με το γνωστό πρόβλημα των Seagate, δεν τον τσέκαραν κάν. Επιτόπου μου έδωσαν πιστωτικό και πήρα άλλον.
 
Εγώ όπως o Gryzor και χειρότερα... 2 καμένες κάρτες γραφικών (από το κλειστό κουτί τους) και ένα τροφοδοτικό που μου έριχνε συνέχεια το ρελιέ... το τροφοδοτικό μάλιστα δεν μου το άλλαξαν και πήρα καινούργιο! Υποκατάστημα Πειραιά...
 
Πριν 2 χρονια πεθανε ενα motherboard, το πηγα στο Πλαισιο, το ειδαν και μου ειπαν οτι οντως ειναι προβληματικο και καθως ειναι μεσα στην διετή εγγυηση (οριακα νομιζω 1 ή 2 μήνες πριν λήξει) θα μου εδιναν πιστωτικο. Ελα ομως που οποιο νεο motherboard επαιρνα θα ηθελε σετακι επεξεργαστη, μνημη, καρτα γραφικων κλπ. Αφου τους ρωτησα μπας κι ειχαν κατι αναλογο παλιο για να μην τ'αγοραζω ολα απο την αρχη, μου ειπαν πως δεν υπηρχε τιποτα τοσο παλιο και με ρωτησαν αν τα υπολοιπα τα ειχα απο Πλαισιο κι αν ειχα αποδειξη στο ονομα μου. Τους ειπα ναι, κοιταξαν στο συστημα και μου ειπε να φερω ολο το κουτι οπως ειναι και θα μου εδιναν πιστωτικο για ολα εκτος σκληρου!!! Χωρις να τους παρακαλεσω, χωρις να τους απειλησω, χωρις καν να κανω το ελαχιστο παζαρι, χωρις να εχω τις τρελλες αγορες (1 low end συστημα καθε 2 χρονια και κατι ψιλολογια αναλωσιμα που και που) κι απο μονοι τους προσφερθηκαν να μου κανουν full upgrade με οσα λεφτα ειχα δωσει πριν 2 χρονια. Μετα πως να μην πηγαινω εκει για τα παντα;
 
Κατά γενική ομολογία έχουν βελτιώσει πολύ τις υπηρεσίες τους. Προ τετραετίας με είχαν ταλαιπωρήσει τρία υποκαταστήματα για μια βλάβη, τον τελευταίο καιρο βλέπω βελτίωση. Άλλωστε έχουν αισθητά αυξήσει το προσωπικό που απασχολούν στα καταστήματα.
 
Το καλό με τη λύση του πιστωτικού είναι ότι στην ουσία σου παίρνουν το hardware που είχες αγοράσει δυο χρόνια πριν σε τιμές του τότε!!!

Για παράδειγμα, με τα χρήματα του πιστωτικού τσίμπησα νέο laptop που θα έπαιρνα μετά από ένα μήνα! Φυσικά επέλεξα Turbo - X και μάλιστα με επέκταση εγγύησης. Απλά θα το παραλάβω την Πέμπτη διότι δεν ήταν διαθέσιμο άμεσα με 7 σήμερα.

Και, ναι, ακόμα και αν βρω κάτι 110 ευρώ εκεί και αλλού 105, εννοείται ότι θα το πάρω από κει..........
 
Σε γενικές γραμμές το service του πλαισίου βρισκεται σε αρκετα καλα επιπεδα.

Προσωπικά μου είχαν αλλαξει μια καμμενη motherboard στο τσακ μπαμ χωρις πολλα πολλά.Σε καποιο φιλο ομως του είχαν βγαλει την πιστη με εναν σκληρό.Οπως επίσης πριν κανενα μηνα ο αδερφος ενος φιλου μου, πιτσιρικας, πηγε ενα mini Amilo για εγκατασταση windows επειδη σταματησε να δουλευει το wifi.Ο φωστηρας τεχνικος αφου εβαλε, κατα τα λεγομενα του, 2 φορες τα XP απεφάνθη οτι το wifi ειχε προβλημα και επρεπε να επικοινωνησει ο πιτσιρικας με την Fujitsu.Τελικά το μονο που χρειαζοταν (οπως ανακαλυψα) ήταν ένα απλό Fn+F2...

τα 40 ευρω φυσικά που πληρωσε δεν θα του τα γυρισει κανενας
 
Κάκιστα έβαλαν χέρι σε Fujitsu. Δεν είναι εξουσιοδοτημένοι για αυτή τη μάρκα.

Βέβαια, όποιος έχει Amilo (το δικό μου μπήκε στα 4 χρόνια ζωής) ξέρει ότι έπειτα από επανεκίνηση το wifi είναι κλειστό στα περισσότερα μοντέλα και κάθε φορά πρέπει να ενεργοποιείται.

Όσο για τη χρέωση αν και αδικαιολόγητη, ο πιτσιρικάς έπρεπε να διαβάσει τις βασικές λειτουργίες του υπολογιστή του. Πάντως τον τεχνικό αν ήταν υπάλληλός μου θα τον έστελνα άγρια μεσάνυχτα και χωρίς πολλά - πολλά.
 
Το Πλαίσιο ζορίστηκε και άρχισε να προσφέρει καλές υπηρεσίες DOA.

Βέβαια έχει γίνει ιδιαίτερα δημοφιλές σε ένα μέρος χρηστών (overclockers κλπ)

λόγω της άμεσης σχεδόν αντικατάστασης και έκδοσης πιστωτικών......

Όποιος κατάλαβε κατάλαβε
 
τα καλα να λεγονται αλλα καλο ειναι να ακουγονται και τα κακα οπως σε αυτο που συμβαινει σε εμενα που αγορασα μια φωτογραφικη μηχανη απο το συγκεκριμενο καταστημα πριν ενα μηνα , αρχισε να μου κανει κατι περιεργα να μην αναβει ανα διαστηματα νομιζα οτι εφταιγαν οι μπαταριες αλλα οταν αλλαξα μπαταριες μου ξαναεκανε το προβλημα, το πηγα πισω και ζητησα την αλλαγη του και δεν το δεχτηκαν παρα μονο για αποστολη στην αντιπροσωπια να το εξετασουν για δεκαπεντε μερες, σε αεροπλανο δεν κανουν τοσες μερες για ελενχο,το ιδιο μου εχει συμβει με ενα seagate 500 hdd που ειχα παρει και δεν το δεχτηκαν.
 
Μετα την παροδο 15 ημερολογιακών ημερών το κατάστημα δεν υποχρεούται στην αλλαγή του προιόντος οπότε δεν μπορείς να κατηγορήσεις το πλαίσιο που δεν στο αλλαξε.
 
συγνωμη αλλα αγορασα ενα καινουργιο προιον μετρητοις και η εγγυηση λειτουργιας του ειναι 15 μερες;
 
η εγγυηση ειναι για 2 χρόνια και αφορα επισκευη απο την αντιπροσωπεία.

Η αντικατάσταση για οποιοδήποτε λόγο, ακόμα και αν δε σου αρεσει το χρώμα γινεται σε 15 ημερολογιακές ημερες απο την ημερομηνια αγορας με το προιον αν επιστρεφεται με πληρη συσκευασία και χωρίς εμφανή σημαδια φθοράς.
 
Ακριβώς όπως τα λέει ο Saulot.

Κανένα κατάστημα δεν θα σου αλλάξει ένα προϊόν αν πρώτα δεν το ελέγξει. Που ξέρουν ότι η βλάβη δεν προκλήθηκε επίτηδες ή από αμέλεια; Ούτε είναι δυνατόν να έχουν τεχνικούς για όλα.
 
Γενικά καλό ειναι να ξέρουμε τα δικαιωματα μας σας αγοραστες πριν κατηγορήσουμε οποιοδήποτε κατάστημα (οσο και αν το αξίζει μερικές φορες).

Yπάρχει καποιος λόγος που οι έλληνες θεωρούνται (και τελικά είναι απ' οσο μου εχει δείξει η εργασιακή μου εμπειρία) κακομαθημένοι στη σχέση πελάτη-πωλητή.
 
Το θέμα είναι πως κανείς δεν ξέρει τα δικαιώματά του. Αν κάτσει κανείς και το ψάξει, υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει να αντικαταστήσει το μαγαζί μέσα στην εγγύηση, και όχι να τρέξει σε αντιπροσωπεία. Αυτό μου το είπε δικηγόρος που μας έκανε σε τμήμα μάρκετινγκ, μάθημα με τίτλο "στοιχεια δικαιου". Στην αρχή μου φάνηκε κι εμένα αστείο όταν το πρωτοάκουσα, μιας και δούλευα και σε μαγαζί τότε, και ήξερα τι τακτική ακολουθούμε. Όμως καμιά φορά τα πράγματα, δεν είναι πάντα (στη θεωρία τουλάχιστον) όπως φαίονται. Και λέω στη θεωρία γιατί κανείς δεν κάθεται να το ψάξει. Τώρα για το πλαίσιο, μου φαίνεται περίεργο να μην αλλάξει δίσκο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, από τη στιγμή που τους πήγα έναν seagate που χτυπούσαν οι κεφαλές, 9 μήνες αφού τον αγόρασα, τον τσεκάρανε επιτόπου, και αμέσως μου κόψανε πιστωτικό να πάρω ότι θέλω..
 
markk είπε:
Το θέμα είναι πως κανείς δεν ξέρει τα δικαιώματά του. Αν κάτσει κανείς και το ψάξει, υπάρχει νόμος που λέει ότι πρέπει να αντικαταστήσει το μαγαζί μέσα στην εγγύηση, και όχι να τρέξει σε αντιπροσωπεία. Αυτό μου το είπε δικηγόρος που μας έκανε σε τμήμα μάρκετινγκ, μάθημα με τίτλο "στοιχεια δικαιου". Στην αρχή μου φάνηκε κι εμένα αστείο όταν το πρωτοάκουσα, μιας και δούλευα και σε μαγαζί τότε, και ήξερα τι τακτική ακολουθούμε. Όμως καμιά φορά τα πράγματα, δεν είναι πάντα (στη θεωρία τουλάχιστον) όπως φαίονται. Και λέω στη θεωρία γιατί κανείς δεν κάθεται να το ψάξει. Τώρα για το πλαίσιο, μου φαίνεται περίεργο να μην αλλάξει δίσκο σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, από τη στιγμή που τους πήγα έναν seagate που χτυπούσαν οι κεφαλές, 9 μήνες αφού τον αγόρασα, τον τσεκάρανε επιτόπου, και αμέσως μου κόψανε πιστωτικό να πάρω ότι θέλω..
Το θέμα είναι οτι συμφωνα με την νομοθεσία το κατάστημα για την ελλάδα είναι η αντιπροσωπεία, τα πλαίσιο, eshop, μπακάλης είναι μεταπωλητές.

Γιαυτο και το πλαίσιο και το eshop παρέχουν εγγύηση στα προιόντα που εισάγουν οι ίδιοι αλλα οχι στα προιόντα HP πχ.

Απο την στιγμή που το εργοστάσιο παραγωγής (η καλλίττερα η έδρα της εταιρίας) δέν είναι στην χώρα (η στην ΕΕ) υπέυθυνος να παρέχει εγγύηση είναι ο πρώτος που φερνει το προιόν στην χώρα (η τωρα τελευταία στην ΕΕ πχ αντιπροσωπία ASUS που είναι στην Ιταλία και καλύπτει την Ελλαδα) και όχι ο τελικός μεταπωλητής.

Αυτο που προσπαθούν να κάνουν οι εταιρίες ειναι πολύ ύπουλο και στην Ελλάδα πετυχαίνει.

Φτιάχνουν ενα κέντρο ελέγχου και επισκευών στην Ιταλία η στο Βέλγιο γιατι εκει οι πελάτες ξέρουν τα δικαιώματα τους.

Φτίαχνουν μια αντιπροσωπία στην Ελλάδα πχ και λένε οτι δέν εχουν τεχνικό τμήμα για έλεγχο και τα ελλατωματικά πρέπει να πάνε για έλεγχο στο εξωτερικό.

Αποτέλεσμα, ο πελάτης μιλάει με την αντιπροσωπεία για ενα ελλατωματικό και μαθείνει οτι το σερβις θα παέι στην Ιταλία και θα κάνει κανα μήνα η θα τους το αλλάξει "το μαγαζί"

οπότε πάνε στο μαγαζί το οποίο φυσικά δέν θέλει να το αλλάξει και να το γιατί:

οταν πάρεις εσυ κάτι το μαγαζί παίρνει χρήμα, αν όμως αλλάξει το μηχάνημα στον πελάτη, παίρνει "πιστωτικό" όπου εμμέσως υποχρώνεται να πάρει απο τον ίδιο το προμηθευτή.

Και στα λέω αυτα έκ των έσω έχοντας φάει στην μαπα πίεση απο προμηθευτές για αντικαταστάσεις (πότε λείπει το ανταλακτικό, ποτε δέν υπάρχει στοκ στην αντιπροσωπία κλπκλπ) και την προσπάθεια τους να μου πασάρουν [edited].

τελικά επειδή αυτα δέν περναγαν σε μένα, λαδώσαν τον απο πάνω μου και τωρα πάμε για φούντο γιατι εχουμε [edited] μεσα στα μαγαζιά.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Βρε μαζί σου, έχεις απόλυτο δίκιο, έτσι γίνεται (και θα γίνεται για πολύ ακόμα πιθανόν) εδώ. Απλά σου λέω ότι όσο και αν ακούγεται απίστευτο, το κατάστημα που μεταπωλεί ένα προϊόν, νομικά (τουλάχιστον στη θεωρία) έχει αρκετές υποχρεώσεις και μετά την πώληση. Άλλο θέμα είναι αν εδώ όποιος το ζητήσει αυτό θα φάει πόρτα. Αν το κυνηγήσει μπορεί να κάνει πολύ περισσότερα, όμως αυτό δεν είναι συμφέρον, οικονομικά κυρίως... Ο συγκεκριμένος δικηγόρος που μας το είπε αυτό, είχε και κόλημμα με αυτό το θέμα, και (μιας και δεν του κοστίζει τίποτα...) πάντα το τραβάει όσο πάει και έχει πετύχει πράγματα που ακούγονταν απίστευτα....
 
Πίσω
Μπλουζα