Τα καλά να λέγονται: Πλαίσιο και αντιμετώπιση.

βρε παιδια ειναι σαν να μου λετε οταν αγορασεις ενα προιον πρεπει να το περασεις της πρωτες μερες σε χιλια τεστ να σιγουρευτεις οτι δουλευει καλα!

Εγω απλα το δοκιμασα στην αρχη αν δουλευει, και μετα απο 25 μερες που το ξαναεβγαλα απο το κουτι αρχισε να κανει τα προβληματα,και τους το πηγα με το κουτι οπως το αγορασα αγρατζουνιστο.

Το θεμα ειναι οτι αυτα βγαινουν σε γραμμη παραγωγης και σιγουρα καποια απο αυτα θα τυχαινουν να υπαρχει και καποιο ελατωμα.

Το λαθος μου ειναι οτι αργησα να τους το παω τελικα (δεν ηξερα οτι οι 30 μερες ειναι πολλες) αλλα οταν τρεχεις και για αλλα πραγματα δεν μπορεις να σκεφτεσαι οτι μαλλον τον προιον που αγορασες οντως εχει προβλημα.

Οσο για το θεμα "έλληνες θεωρούνται κακομαθημένοι στη σχέση πελάτη-πωλητή." εδω κανεις λαθος γιατι η Αντιμετωπιση στην Γερμανια και ειδικα στην Αμερικη ειναι αμεση μεσα στο χρονο,απο εμπειριες φιλων που εχουν κοψει να ψωνιζουν στην ελλαδα και αγοραζουν απευθειας απεξω και πιο φθηνα.

Μια περιπτωση φιλου που αγορασε dvd εγγραφεα του ειπαν οτι πρεπει να το παει καπου στο μαρουσι και το παιδι δουλευε 9 με 7 και δεν προλαβαινε και ενημερωσε μεσω email στην κεντρικη εταιρια (Γερμανια) τι του συμβαινει και του εστειλαν courier να παραλαβουν το μηχανημα και σε μια εβδομαδα του εστειλαν πισω καινουργιο και ενα email για συγνωμη της κακης λειτουργιας του μοντελου,(μετα απο 8 μηνες λειτουργιας!) και εχω πολλες αλλες περιπτωσεις, τωρα αν εμεις ειμαστε κακομαθημενοι τοτε εξω ζουν σαν βασιλιαδες.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Εγώ δεν μπορώ να καταλαβω γιατί ευχαριστάμε τις εταιρίες για το αφτονόητο! Δηλαδή τη ΔΕΔΟΜΕΝΗ εξυπηρέτησή τους. Πάσο όμως....
 
Ο έλληνας ειναι κακομαθημένος γιατι πιστευει οτι επειδή πληρώνει μπορεί να καβαλήσει τους πάντες.

Μερίδιο ευθύνης έχουν και οι έλληνες εμποράκοι που δεν του βάζουν τα 2 πόδια σένα παπούτσι.

Οταν δούλευα σε μαγαζί στους αμπελοκήπους είχα αρνηθεί πολές φορές να πουλήσω σε κακότροπους πελάτες και επειδή είχα σωστό διευθυντή, παντα με υποστήριξε. Η πλάκα είναι οτι οι ίδιοι πελάτες ηρθαν μετα σαν βρεγμένες γάτες και συμπεριφερθηκαν σωστά γιατι τα υπολοιπα καταστηματα τους εγλυφαν αλλα δεν τους εξυπηρετούσαν.

Πρεπει να καταλάβει ο πελάτης οτι δέν θα γίνω εταίρα για τα λεφτά του, αυτός θελει αυτο που έχω και θα πληρώσει για αυτο οσο πιστευω οτι κάνει (συμφωνα και με τους νόμους της αγοράς).

Αλλα ο Ελληνάρας πιστευει οτι θα με κάνει άλογο με τα λεφτά του και θα του το χαρίσω κιόλας.

Ο Γερμανός δέν θα κάνει παζάρια, θα είναι σωστός σαν πελάτης και δεν θα γκρινιάξει οπότε δικαίως έχει την εξυπηρέτηση και την υποστίριξη που βλέπουμε στο εξωτερικό.

Στην Ελλάδα όμως έχουν μάθει απο τον Ζήκο που δεν θέλει να πληρώνει τον ΙΚΑ
 
Αν πας μια βόλτα από το ins0mi@ θα δεις ένα σωρό απάλευτα τυπάκια που επειδή αγόρασαν κάτι φέρονται σαν άρχοντες των πάντων, απαιτούν και βρίζουν για το παραμικρό.

Οι περισσότεροι κάνουν λαλακίες και μετά, ως συνήθως, ρίχνουν τις ευθύνες στους πωλητές και τις εταιρείες. Οι έλληνες με τη τακτική του "μαμάω" , καλά να πάθουμε. Βρισκόμαστε στη θέση που βρισκόμαστε επειδή δεν αξίζουμε κάτι καλύτερο. Εις κατώτερα. :p

Αυτό που μου κάνει εντύπωση, στο εν λόγω φόρουμ, είναι και η τακτική του "πως μπορώ να κάψω κάτι μια μέρα πριν την εγγύηση για να πάρω τσάμπα τη νέα σούπερ - ντούπερ κάρτα γραφικών" . Καλή γλαρόσουπα.
 
Saulot είπε:
Ο έλληνας ειναι κακομαθημένος γιατι πιστευει οτι επειδή πληρώνει μπορεί να καβαλήσει τους πάντες.
Έτσι, έτσι. Με τον ΜΠΑΡΆ του ο κάθε κάφρος θαρρεί πως τους "έχει" όλους. Πω ρε ξύλο...
 
Και η μέγιστη πλάκα είναι πως όσοι έχουν πραγματικά dough (μιλάμε για πραγματικό χρήμα όχι ψιλικά και κλωστές) έχουν εντελώς διαφορετική αντιμετώπιση προς τα καταστήματα και τους πωλητές.

Μου κάνει μέγιστη εντύπωση πως ο κάθε κακοπληρωμένος παρταϊμάκιας των 450 ευρώ το μήνα το παίζει Ωνάσης όταν αγοράζει κανένα σκληρό δίσκο, κοιτώντας τους "άσχετους" πωλητές με μισό μάτι, ενώ ο πραγματικά έχων (όχι νεόπλουτος, αυτοί έχουν προσωρινά, μετά από λίγο καιρό δεν τους μένει μία) τους αντιμετωπίζει σαν ανθρώπους και όχι σαν ζώα, με ευγένεια. Εισπράττει, δε, αυτό που δίνει, εξυπηρέτηση.

Έχω βρεθεί άπειρες φορές στο Πλαίσιο της Αγίας Παρασκευής (κάθε μέρα εκεί είμαι σχεδόν) και έχω βρεθεί σε σκηνές άπειρης γραφικότητας από κάθε λογής καγκουροελληναράδες ως επί το πλείστον άφραγκους.
 
Saulot είπε:
Ο έλληνας ειναι κακομαθημένος γιατι πιστευει οτι επειδή πληρώνει μπορεί να καβαλήσει τους πάντες.Μερίδιο ευθύνης έχουν και οι έλληνες εμποράκοι που δεν του βάζουν τα 2 πόδια σένα παπούτσι.

:eek:

Το πρόβλημα συμπεριφοράς το έχουν συνήθως οι πωλητές και τα αφεντικά τους (μιας και οι τελευταίοι κακοπληρώνουν τους πρώτους) και όχι οι πελάτες οι οποίοι συνήθως χρυσοπληρώνουν κακές υπηρεσίες και προϊόντα.

Στη χώρα όπου οι τιμές είναι κατά πολύ υψηλότερες από αυτές στην Ευρώπη (σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία), ζητούμε από τους εμπόρους να μας... «βάζουν και τα 2 πόδια σε ένα παπούτσι»;

Μήπως να μας δέρνουν κιόλας αν πηγαίνουμε πίσω ένα ελαττωματικό προϊόν; :)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Επειδη εχω ζησει αρκετα στο εξωτερικο να ξερεται το να ψωνισει καποιος ενα προιον αξιας σπαει τα νευρα στον εμπορο και ειναι πολυ σχολαστικος με αυτο που θα παρει δεν υπαρχει περιπτωση να παρει ελατωματικο προιον και να μην αλλαχτει γιατι εξω κατι που δεν υπαρχει στην ελλαδα υπαρχει προστασια καταναλωτων που παιρνουν κεφαλια κατι που δεν γινεται εδω,και υπαρχουν αρκετες καταγκελιες με το παραμικρο γιαυτο εξω ειναι σωστη η εξυπηρετηση (και οχι οτι οι Γερμανοι ειναι καλοι ανθρωποι) και μου το ελεγαν κατι Γερμανοι και Εγγλεζοι οτι ειναι χαλια το Ελληνικο εμποριο,και σαν Ελληνας και νιωθω περηφανος απαιτω οπως απαιτει ο πωλητης την καταβολη ολης της αξιας προιοντος να μου φερθει αναλογα σωστα,και δεν εχω παει ποτε να το παιξω μαγκας η ξερωλας (αντιθετος εγω ειμαι αρκετα ευγενικος γιαυτο την παταω).

Αρα να μην κατηγορουμε οτι ολοι ειναι "Ελληναρες" αγοραστες, και πως γινεται αφου ειμαστε τοσο χαλια αγοραστες να τα παμε καλα με τους ξενους πωλητες και να τα παμε χαλια με τους "Ελληναρες" εμπορους.

Και στο κατω κατω εξω δεν θα βρεθεις να εχεις αγορασει 3 φορες original παιχνιδι και ο κωδικος να χρησιμοποιείτε στο internet ,να εχεις αγορασει ps3 παιχνιδι και ειναι ολο το κουτι σπασμενο (ευτυχως που το ανοιξα εξω απο το μαγαζι και το ειδα),και γνωστου μου να πηγε καινουργιο αυτοκινητο στο πρωτο σερβις και να το βρηκε με χαρακια στο ταμπλο και ενα κατσαβιδι πανω και να πουλανε πνευμα αλλα μεσω της καταγκελιας στην fιαt italy να το αλλαζουν αμεσως και δωρεαν,η να μην κλεινουν σε αλλη εταιρια το καπακι του injection σε σερβις και να καταστρεψει την μηχανη μπορω να γραφω μεχρι το βραδυ τι εχουν κανει πολλοι "Ελληναρες".

Αρα ποιος ειναι ο "Ελληναρας" σε αυτη την περιπτωση ;
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Ελληνάρας είναι και ο έμπορος και ο καταναλώτής, δεν θα μπορούσε να γίνει αλλιώς αφου ο ένας εφτιαξε τον αλλο.

Και Alucard, κανεις λάθος.

Οσο λίγο και να πληρώνει ο διευθυντής τον υπάλληλο, δεν τον αφήνει να εχει κακή συμπεριφορά και τον τρέχει αλογάκι. οι εξεραίσεις είναι ελάχιστες και απλα επιβεβαιώνουν τον κανόνα.

Τώρα αν εσένα σου συμβαίνει συνέχεια, μαλλόν θα πρέπει να κοιτάξεις αλλου και όχι στον υπάλληλο.
 
Καλως η κακως η αληθεια ειναι οτι υπαρχει τεραστιο προβλημα εξυπηρετησης στην Ελλαδα. Και οχι μονο στον τομεα των υπολογιστων, ειναι γενικοτερο και διαχρονικο το φαινομενο. Προσωπικα το αποδιδω στην παντελη ελλειψη επαγγελματικης δεοντολογιας και σωστης επιχειρηματικοτητας. Οι περισσοτεροι επαγγελματιες στηριζονται οχι στις ανωτερες υπηρεσιες αλλα στο ''και που θα παει?''. Η αγορα ειναι μικρη, λιγο πολυ μοιρασμενη και τα περιθωρια κερδους συγκεκριμενα, οποτε εχουν λιγο πολυ βολευτει οι περισσοτεροι. Ενας αγενης πελατης ειναι σιγουρα ασχημο πραγμα, αλλα ειναι μεσα στο προγραμμα. Ομως ενας αδιαφορος, απληροφορητος ή ακομη χειροτερα αγενης πωλητης ειναι οτι χειροτερο.

Πιστευω πως μεγαλο ρολο παιζει το γεγονος οτι οι εταιρειες πληρωνουν ψιχουλα με αποτελεσμα οι πωλητες να ειναι απλα εκει. Δεν εχουν κινητρο να εμβαθυνουν στο αντικειμενο, να ψησουν τον πελατη, απλα ειναι νεαρα παιδια με βασικες γνωσεις που πανε κι ερχονται ανα διαστηματα και που το παραπονο τους θα το βγαλουν οταν και οπου τους παιρνει με μορφη κακης εξυπηρετησης.

Το ιντερνετικο εμποριο θα ειναι η μεγαλη δοκιμασια για τους περισσοτερους εμπορους και τις μαγκιες τους.
 
Πριν 2 μήνες αγόρασα από το πλαίσιο ένα καλώδιο Fire wire (i Link) 4pin σε 4pin για να συνδέσω την κάμερα μου με ένα laptop.

Είχα ήδη 2 καλώδια fire wire,το ένα 4pin σε 4pin για σύνδεση με το DVD recorder και το άλλο 4pin σε 6pin για σύνδεση με το Pc.

Το καλώδιο που αγόρασα είχε ελαττωματικά βύσματα με αποτέλεσμα να μου καταστρέψει το βύσμα iLink της βιντεοκάμερας .

Επικοινώνησα μέσω mail με το πλαίσιο και μέσα σε μια μέρα πήρα απάντηση να πάω στο service ης μεταμόρφωσης την κάμερα μαζί με το καλώδιο για ελενχο.

Παραδέχτηκαν το λάθος τους και ανέλαβαν να μου την επισκευάσουν. Έπειτα από 12 μέρες με ειδοποίησαν ότι είναι έτοιμη και πήγα και την πήρα και δουλεύει τέλεια χωρίς να πληρώσω ούτε σεντς.

Η κάμερα αγοράστηκε από άλλη αλυσίδα ηλεκτρικών το 2004 και έχει παίξει συνολικά 10 ώρες ενώ το κόστος επισκευής ρωτώντας στο service της Sony ανερχόταν στα 89 ? .

Συμφωνώ ότι όπως κράζουμε κάποιους έτσι πρέπει να λέμε το σωστό για αυτούς που κάνουν σωστά την δουλειά τους και σέβονται εμάς τους καταναλωτές.
 
Πίσω
Μπλουζα