exetlaios
Retro PaTRi@RcH
- Joined
- 17 Mαϊ 2006
- Μηνύματα
- 4.507
- Αντιδράσεις
- 1.334
Ο κουδουνίστρας (1985)
RetroDB: http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Ο_κουδουνίστρας
"Τιραμόλα εναντίον κουδουνίστρα".
Πρωτοφανές ανοσιούργημα, διεκδικεί σοβαρά το βραβείο της «απόλυτης μπαλαφάρας» όλων των βιντεοταινιών.
Μαζί, και το βραβείο του πιο «καμμένου» τίτλου.
Ο καθαρώς-εκμεταλευτικός τίτλος της ταινίας, είναι ενδεικτικός του επικρατούντος πνεύματος.
Αποτελεί το “magnum opus” του ηθοποιού Μανώλη Δεστούνη, ο οποίος είναι και η πρόσφατη «ανακάλυψή» μου.
Απαγορεύεται ρητά η έκθεση «αμύητων» στην εν λόγω ταινία, η οποία συνιστάται μόνο σε σκληροπυρηνικούς οπαδούς της βιντεοκασέτας.
Σύμφωνα με το σενάριο, ο «Μπαμπης Μπαμ» και ο «Λάκης Λινάτσας» διευθύνουν ένα γραφείο ιδιωτικών ντέτεκτιβ (με βοηθό τη Νανά Βενέτη).
Για κάποιο αδιανόητο λόγo, μια μεγάλη γερμανική εταιρία ( υπό τη διακριτική επωνυμία «Χεσέ» ! ) αναθέτει στο ελληνικό γραφείο την προστασία της, από τον «αδίστακτο σιτσιλιάνο κακοποιό» με το παρατσούκλι «Δον Κουδουνίστρας».
Ο «Λινάτσας», πιάνει δουλειά ( ως “staff manager” ! ) στο ξενοδοχείο που μένει ο αρχιμαφιόζος με τα τσιράκια του, ώστε να παρακολουθήσει τις κινήσεις τους. Μάλιστα, κατά την εκεί παραμονή του, ο ντέντεκτιβ χρησιμοποιεί το επίθετο «Τιραμόλα» (ενδεχομένως για να μην εγείρει υποψίες ; ).
Η συνέχεια, επί της οθόνης…
Ενδεικτική «αστεία» σκηνή:
Η Νανά Βενέτη, μαθαίνει σκοποβολή. Πυροβολεί με ένα (πασιφανώς πλαστικό) εξάσφαιρο, ακούγεται ένας (παντελώς ψεύτικος) ήχος εκπυρσοκρότησης και αστοχεί.
Η σφαίρα, αντί να καρφωθεί στο στόχο, προσγειώνεται στα οπίσθια του Μανώλη Δεστούνη. Τον οποίο και εν συνεχεία βλέπουμε να χοροπηδά, κρατώντας τον πισινό του.
Αν παρόμοιες εικόνες συνιστούν για σας τον ορισμό του «χιούμορ», τότε αυτή η ταινία είναι “must”.
Προσοχή/Προειδοποίηση:
• Είναι φεμινιστικά-μη-ορθή βιντεοταινία, με τις γυναίκες να κυκλοφορούν -σχεδόν αποκλειστικά- με μαγιώ, ή ελαφρώς-ενδεδυμένες. Όλες δε εξ αυτών, παρουσιάζονται με το κλασσικό 80ʼs στερεότυπο του «αφελούς σκεύους ηδονής». Όσοι ενδέχεται να θιχθούν από τέτοιου είδους απεικονίσεις, καλύτερα να απέχουν.
• Οι βωμολοχίες πάνε-και-έρχονται. (Εκφράσεις όπως «Πω πω, θα γίνει της π….ας» , δεν είναι σπάνιες).
• Τα σεξιστικά/σεξουαλικά υπονοούμενα, έχουν την τιμητική τους. Αν τα θεωρείτε ως «παρακμιακό χιούμορ», τότε προτιμήστε κάτι πιο «κυριλέ».
Ενδεικτικές σκηνές :
Μανώλης Δεστούνης, προπονείται στις πολεμικές τέχνες (με 50ʼs περιβολή παραλίας).
Αυτός, αυτή και τα … πεπόνια !
Το γραφείο των ντέτεκτιβ.
Διακρίνονται (μεταξύ άλλων) :
• Χάρτης με λαμπιόνια («κάθε λαμπιόνι, δείχνει την παρουσία ενός πράκτορά μας, ανά τον κόσμο»),
• Walkie-talkie (για προφανείς λόγους),
• Υπερμεγέθης σκελίδα με σκόρδα !
Προπόνηση σκοποβολής, σε παραλία.
Ο Μανώλης Δεστούνης φέρει :
• Εξάσφαιρο,
• Ριγέ μαγιώ,
• Χακί στρατιωτικό χιτώνιο (ενδεδειγμένο για πλαζ),
• Καπέλο αγγλικού τύπου, α-λα-Livingstone.
«Του πόθου αναδυόμενη Αφροδίτη» (όπως έλεγε και ο Βοσκόπουλος) ;
Όχι, είναι η Νανά Βενέτη (φέρουσα ισχνή περιβολή).
Οι ιδιοκτήτες του γραφείου ιδιωτικών ερευνών : «Μπαμπης Μπαμ» και «Λάκης Λινάτσας».
Νανά Βενέτη, με το λεοπαρδαλέ μαγιώ (το ίδιο ακριβώς, που φορούσε και στο “Ροκάκιας την ημερα, το βραδυ καμαριέρα”).
Μανώλης Δεστούνης, σε ρόλο “hotel staff manager”, με μουστάκι που παραπέμπει σε «άλλες εποχές».
Η απόλυτη 80ʼς «διαμάχη» : Μαγιώ-Τίγρη vs Μαγιώ-Λεοπάρδαλη.
Γιάννης Μαλούχος (ως τσιράκι του Δον Κουδουνίστρα), με προχώ μπλούζα.
Ο (απανταχού παρών) Νότης Πιτσιλός («Βλάσσης Βλακέντιος»), σε ρόλο σεξομανή μασέρ.
«Στολίζει» τη Νανά Βενέτη, με γνήσιες «αντρίκιες» ατάκες, βγαλμένες από τα σπλάχνα της δεκαετίας του 80ʼ : «Με λάδι γλυστράει καλύτερα. Το χέρι, στο μασάζ, εννοώ !»
Ο διαβόητος κακοποιός Δον Κουδουνίστρας (Γιάννης Βογιατζής).
Η εκρηκτική Άντζελα Μεταξά.
Οι «διαβασμένοι», θα τη θυμούνται ως συμπρωταγωνίστρια του Απόστολου Σουγκλάκου, στο «Ρεμάλι της Αθήνας».
“Revenge of the living dead” ?
Όχι, ο Μανούλης Δεστούνης, καθώς «σβήνει» υπό τη σκέπη των μπουτιών της Άντζελας Μεταξά.
Ο Νότης Πιτσιλός, περνάει δύσκολες στιγμές στη λεκάνη …
… καταστρέφοντας την παρʼολίγον-συνεύρεση Δεστούνη-Μεταξά, που κρύβονταν στη ντουζιέρα.
Ο «άνθρωπος με το γαρύφαλλο» ;
Παραλίγο. Ο Μανώλης Δεστούνης μελετά το εγχειρίδιο με τίτλο «Οδηγίες προς βομβιστάς».
Καθαρόαιμο 80ʼs-βιντεοταινία χιούμορ #1:
Μανώλης Δεστούνης ντυμένος γυναίκα (με μουστάκι, φούξια μπλουζάκι και ασορτί καπέλο).
Καθαρόαιμο 80ʼs-βιντεοταινία χιούμορ #2:
Μεσήλικας, ταπεινώνεται (φέροντας μόνο λευκό σώβρακο Μινέρβα), μπροστά σε νεαρές με περιβολή παραλίας.
RetroDB: http://www.retrodb.gr/wiki/index.php/Ο_κουδουνίστρας
"Τιραμόλα εναντίον κουδουνίστρα".
Πρωτοφανές ανοσιούργημα, διεκδικεί σοβαρά το βραβείο της «απόλυτης μπαλαφάρας» όλων των βιντεοταινιών.
Μαζί, και το βραβείο του πιο «καμμένου» τίτλου.
Ο καθαρώς-εκμεταλευτικός τίτλος της ταινίας, είναι ενδεικτικός του επικρατούντος πνεύματος.
Αποτελεί το “magnum opus” του ηθοποιού Μανώλη Δεστούνη, ο οποίος είναι και η πρόσφατη «ανακάλυψή» μου.
Απαγορεύεται ρητά η έκθεση «αμύητων» στην εν λόγω ταινία, η οποία συνιστάται μόνο σε σκληροπυρηνικούς οπαδούς της βιντεοκασέτας.
Σύμφωνα με το σενάριο, ο «Μπαμπης Μπαμ» και ο «Λάκης Λινάτσας» διευθύνουν ένα γραφείο ιδιωτικών ντέτεκτιβ (με βοηθό τη Νανά Βενέτη).
Για κάποιο αδιανόητο λόγo, μια μεγάλη γερμανική εταιρία ( υπό τη διακριτική επωνυμία «Χεσέ» ! ) αναθέτει στο ελληνικό γραφείο την προστασία της, από τον «αδίστακτο σιτσιλιάνο κακοποιό» με το παρατσούκλι «Δον Κουδουνίστρας».
Ο «Λινάτσας», πιάνει δουλειά ( ως “staff manager” ! ) στο ξενοδοχείο που μένει ο αρχιμαφιόζος με τα τσιράκια του, ώστε να παρακολουθήσει τις κινήσεις τους. Μάλιστα, κατά την εκεί παραμονή του, ο ντέντεκτιβ χρησιμοποιεί το επίθετο «Τιραμόλα» (ενδεχομένως για να μην εγείρει υποψίες ; ).
Η συνέχεια, επί της οθόνης…
Ενδεικτική «αστεία» σκηνή:
Η Νανά Βενέτη, μαθαίνει σκοποβολή. Πυροβολεί με ένα (πασιφανώς πλαστικό) εξάσφαιρο, ακούγεται ένας (παντελώς ψεύτικος) ήχος εκπυρσοκρότησης και αστοχεί.
Η σφαίρα, αντί να καρφωθεί στο στόχο, προσγειώνεται στα οπίσθια του Μανώλη Δεστούνη. Τον οποίο και εν συνεχεία βλέπουμε να χοροπηδά, κρατώντας τον πισινό του.
Αν παρόμοιες εικόνες συνιστούν για σας τον ορισμό του «χιούμορ», τότε αυτή η ταινία είναι “must”.
Προσοχή/Προειδοποίηση:
• Είναι φεμινιστικά-μη-ορθή βιντεοταινία, με τις γυναίκες να κυκλοφορούν -σχεδόν αποκλειστικά- με μαγιώ, ή ελαφρώς-ενδεδυμένες. Όλες δε εξ αυτών, παρουσιάζονται με το κλασσικό 80ʼs στερεότυπο του «αφελούς σκεύους ηδονής». Όσοι ενδέχεται να θιχθούν από τέτοιου είδους απεικονίσεις, καλύτερα να απέχουν.
• Οι βωμολοχίες πάνε-και-έρχονται. (Εκφράσεις όπως «Πω πω, θα γίνει της π….ας» , δεν είναι σπάνιες).
• Τα σεξιστικά/σεξουαλικά υπονοούμενα, έχουν την τιμητική τους. Αν τα θεωρείτε ως «παρακμιακό χιούμορ», τότε προτιμήστε κάτι πιο «κυριλέ».
Ενδεικτικές σκηνές :
Μανώλης Δεστούνης, προπονείται στις πολεμικές τέχνες (με 50ʼs περιβολή παραλίας).
Αυτός, αυτή και τα … πεπόνια !
Το γραφείο των ντέτεκτιβ.
Διακρίνονται (μεταξύ άλλων) :
• Χάρτης με λαμπιόνια («κάθε λαμπιόνι, δείχνει την παρουσία ενός πράκτορά μας, ανά τον κόσμο»),
• Walkie-talkie (για προφανείς λόγους),
• Υπερμεγέθης σκελίδα με σκόρδα !
Προπόνηση σκοποβολής, σε παραλία.
Ο Μανώλης Δεστούνης φέρει :
• Εξάσφαιρο,
• Ριγέ μαγιώ,
• Χακί στρατιωτικό χιτώνιο (ενδεδειγμένο για πλαζ),
• Καπέλο αγγλικού τύπου, α-λα-Livingstone.
«Του πόθου αναδυόμενη Αφροδίτη» (όπως έλεγε και ο Βοσκόπουλος) ;
Όχι, είναι η Νανά Βενέτη (φέρουσα ισχνή περιβολή).
Οι ιδιοκτήτες του γραφείου ιδιωτικών ερευνών : «Μπαμπης Μπαμ» και «Λάκης Λινάτσας».
Νανά Βενέτη, με το λεοπαρδαλέ μαγιώ (το ίδιο ακριβώς, που φορούσε και στο “Ροκάκιας την ημερα, το βραδυ καμαριέρα”).
Μανώλης Δεστούνης, σε ρόλο “hotel staff manager”, με μουστάκι που παραπέμπει σε «άλλες εποχές».
Η απόλυτη 80ʼς «διαμάχη» : Μαγιώ-Τίγρη vs Μαγιώ-Λεοπάρδαλη.
Γιάννης Μαλούχος (ως τσιράκι του Δον Κουδουνίστρα), με προχώ μπλούζα.
Ο (απανταχού παρών) Νότης Πιτσιλός («Βλάσσης Βλακέντιος»), σε ρόλο σεξομανή μασέρ.
«Στολίζει» τη Νανά Βενέτη, με γνήσιες «αντρίκιες» ατάκες, βγαλμένες από τα σπλάχνα της δεκαετίας του 80ʼ : «Με λάδι γλυστράει καλύτερα. Το χέρι, στο μασάζ, εννοώ !»
Ο διαβόητος κακοποιός Δον Κουδουνίστρας (Γιάννης Βογιατζής).
Η εκρηκτική Άντζελα Μεταξά.
Οι «διαβασμένοι», θα τη θυμούνται ως συμπρωταγωνίστρια του Απόστολου Σουγκλάκου, στο «Ρεμάλι της Αθήνας».
“Revenge of the living dead” ?
Όχι, ο Μανούλης Δεστούνης, καθώς «σβήνει» υπό τη σκέπη των μπουτιών της Άντζελας Μεταξά.
Ο Νότης Πιτσιλός, περνάει δύσκολες στιγμές στη λεκάνη …
… καταστρέφοντας την παρʼολίγον-συνεύρεση Δεστούνη-Μεταξά, που κρύβονταν στη ντουζιέρα.
Ο «άνθρωπος με το γαρύφαλλο» ;
Παραλίγο. Ο Μανώλης Δεστούνης μελετά το εγχειρίδιο με τίτλο «Οδηγίες προς βομβιστάς».
Καθαρόαιμο 80ʼs-βιντεοταινία χιούμορ #1:
Μανώλης Δεστούνης ντυμένος γυναίκα (με μουστάκι, φούξια μπλουζάκι και ασορτί καπέλο).
Καθαρόαιμο 80ʼs-βιντεοταινία χιούμορ #2:
Μεσήλικας, ταπεινώνεται (φέροντας μόνο λευκό σώβρακο Μινέρβα), μπροστά σε νεαρές με περιβολή παραλίας.
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: