"Τολμηρό" Κουίζ

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Bambinella
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
sorry για το offtopic

Bλεπoντας το συγκεκριμμενο quiz οπως και αλλα και τις απαντησεις μεταξυ αλλων απο τους συνηθεις υποπτους , προσεξα οτι εχουμε αρκετο καιρο να δουμε καποιο quiz ή καποια ενδελεχη απαντηση σε καποιο απο τον johnalepou .

 


Σαν να ψιλοχαθηκε απο το φορουμ ή ειναι ιδεα μου ....

 

 


 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
sorry για το offtopic
Bλεπoντας το συγκεκριμμενο quiz οπως και αλλα και τις απαντησεις μεταξυ αλλων απο τους συνηθεις υποπτους , προσεξα οτι εχουμε αρκετο καιρο να δουμε καποιο quiz ή καποια ενδελεχη απαντηση σε καποιο απο τον johnalepou .

 


Σαν να ψιλοχαθηκε απο το φορουμ ή ειναι ιδεα μου ....

 

 


Dont worry θα επανελθει δριμυτερος πολυ συντομα, απλα πρεπει να βρει χρονο γιατι εχει χασει πολλα και πρεπει να διαβασει πληθος μηνυματων :)
 
Οι απαντήσεις

1. Η Κατερινα Χελμη δερνει αλυπητα τη Ζωη Λασκαρη στον Ιλιγγο.


2. Η Ελενα Ναθαναηλ επροκειτο να παρει το ρολο της Τζενης Ρουσσεα στον Εγωισμο.



3. Ο Νικος Κουρκουλος κλεβει τα ρουχα της Ζωης στον Κατηφορο γιατι εκεινη φλερταρει με το Βαγγελη Βουλγαριδη και διωχνει τον Κουρκουλο απο το σπιτι της οταν αυτος εισβαλλει απροσκλητος. Οπως λεει κι ο ιδιος λιγο πριν φυγει με τα ρουχα της στα χερια του, δε σηκωνει τις προσβολες.



4. Ο Αλεκος Αλεξανδρακης ειναι πατριος της Ζωης στον Ιλιγγο και στα Δακρυα για την Ηλεκτρα. Στην πρωτη ταινια εκεινη τον θελει αλλα δεν ενδιδει, ενω στη δευτερη δεν τον θελει και ενδιδει!



5. Η Ζωη δινεται ερωτικα στο Βαγγελη Βουλγαριδη στην ταινια Νομος 4000, γιατι εκεινος πηγαινει συχνα με ιεροδουλες, αλλα και μια φορα με τη συμμαθητρια της Ζωης, Χλοη Λιασκου. Δεν τα φτιαχνει μαζι της, αλλα κανει one night stand οπως λενε και στα Τρικαλα.



6. Η Ζωη κανει βολτα με ελικοπτερο διπλα στο Λακη Κομνηνο, στην ταινια Δακρυα για την Ηλεκτρα και απο ψηλα βλεπει τη μητερα της με τον εραστη της.



7. Στη Στεφανια βλεπουμε τη Ζωη στο κρεβατι οχι με εναν, αλλα με δυο αντρες.
 
Πολύ ενδιαφέρον το κουίζ, τώρα το ανακάλυψα, μάλιστα πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να κάνει αντίστοιχα κουίζ και συνδυασμούς στις ταινίες του Δαλιανίδη.Και επειδή δεν έχω βρει κάποιο τοπικ αφιερωμένο στον Δαλιανίδη θέλω να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αρκετό καιρό όσον αφορά τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.Μηπως ο Γιάννης Δαλιανίδης είναι ο σημαντικότερος σκηνοθέτης του παλιού ελληνικού κινηματογράφου υπό την έννοια ότι αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως παλιό καλό σινεμά οφειλεται στο μεγαλύτερο μέρος σ αυτόν, δηλαδή αυτός τον διαμόρφωσε ετσι;
 
Πολύ ενδιαφέρον το κουίζ, τώρα το ανακάλυψα, μάλιστα πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να κάνει αντίστοιχα κουίζ και συνδυασμούς στις ταινίες του Δαλιανίδη.Και επειδή δεν έχω βρει κάποιο τοπικ αφιερωμένο στον Δαλιανίδη θέλω να ρωτήσω κάτι που με απασχολεί αρκετό καιρό όσον αφορά τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο.Μηπως ο Γιάννης Δαλιανίδης είναι ο σημαντικότερος σκηνοθέτης του παλιού ελληνικού κινηματογράφου υπό την έννοια ότι αυτό που έχουμε στο μυαλό μας ως παλιό καλό σινεμά οφειλεται στο μεγαλύτερο μέρος σ αυτόν, δηλαδή αυτός τον διαμόρφωσε ετσι;
Προσωπικα θεωρω σημαντικοτερο ολων τον Αλεκο Σακελλαριο, αλλα η απαντηση του καθενος εξαρταται απο το τι θεωρει καλο σινεμα.
 
Προσωπικα θεωρω σημαντικοτερο ολων τον Αλεκο Σακελλαριο, αλλα η απαντηση του καθενος εξαρταται απο το τι θεωρει καλο σινεμα.
Ναι και ο Σακελλαριος.Δαλιανιδης Σακελλαριος Δημόπουλος αλλά και Λάσκος πρέπει να έχουν την μεγαλύτερη φιλμογραφια και την μερίδα του λέοντος στις πιο γνωστές ταινίες.Αν παρατηρήσεις κάποιον να μιλάει για παλιές ταινίες σίγουρα θα αναφέρεται σε κάποια από τις ταινίες τους ακόμα και αν δεν ξέρει ότι είναι δικιά τους.Σιγουρα αυτοί οι 4 διαμόρφωσαν σε μεγάλο βαθμό τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο απλά επέλεξα τον Δαλιανίδη γιατί ασχοληθηκε με όλα σχεδόν τα είδη και επίσης ανακάλυψε αλλά και ανέδειξε πάρα πολλούς ηθοποιούς.Επισης συνεργάστηκε σχεδόν με τους πάντες.Θελω να πω με αυτό ότι όταν σκεφτούμε παλιό σινεμά δύσκολα δεν θα πάει το μυαλό μας στα μιούζικαλ στον Βουτσά στην Λασκαρη στην Βλαχοπουλου σε κάποια σκηνή ταινίας του Δαλιανίδη.Δεν έχει να κάνει με καλό σινεμά αλλά με τον παλιό ελληνικό κινηματογράφο τον ίδιο.
 
Εχει βαλει τη σφραγιδα του ο Δαλιανιδης στο σινεμα. Αυτο ειναι αναμφισβητητο. Πολυ καλος σκηνοθετης και οσον αφορα εμενα, μου αρεσουν πολυ οι δραματικες ταινιες του παρα τα μιουζικαλ και οι κωμωδιες. Εχει κανει πολυ δυνατα δραματα, ιδιως αυτα με τη Λασκαρη.
Tωρα κατι αλλες ταινιες του απο τη δεκαετια του '80 οπως Καμικαζι αγαπη μου και Ελα να γυμνωθουμε νταρλινγκ, προτιμω να τις αφησω ασχολιαστες.
 
Δεν αναφέρομαι στις ταινίες του '80, αλλά μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του '70.
 
Μου φαίνεται πολύ περίεργο που η τελευταία ταινία του Δαλιανίδη στον λεγόμενο εμπορικό κινηματογράφο ήταν "ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται" του 1977 και η επόμενη του χρονικά ήταν τα "Τσακάλια" του 1981. Δηλαδή με μόλις 4 χρόνια απόσταση. Λες και αυτές οι δύο ταινίες δημιουργήθηκαν από άλλο σκηνοθέτη. Μεγάλη απορία ...
 
Μου φαίνεται πολύ περίεργο που η τελευταία ταινία του Δαλιανίδη στον λεγόμενο εμπορικό κινηματογράφο ήταν "ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται" του 1977 και η επόμενη του χρονικά ήταν τα "Τσακάλια" του 1981. Δηλαδή με μόλις 4 χρόνια απόσταση. Λες και αυτές οι δύο ταινίες δημιουργήθηκαν από άλλο σκηνοθέτη. Μεγάλη απορία ...
Νομίζω η εξήγηση είναι ο Φινος.Αλλα ισχύει αυτό που λες, στον κυρ Γιώργη υπάρχει ακόμα αυτή η αίσθηση του παλιού κινηματογράφου, ενώ στα Τσακάλια φαίνεται πλέον ότι έχουμε μπει για τα καλά στην δεκαετία του '80 και στην μετά Φινος Φιλμς εποχη με αποτέλεσμα ακόμα και αυτά τα 4 χρόνια να φαίνονται πάνω από δεκαετία και διαφορετικό σκηνοθέτη.
Από την άλλη ίσως οφείλεται και στη προσαρμοστικοτητα του Δαλιανίδη ο οποίος συνέχισε τις επιτυχίες αλλά και την ανάδειξη νέων πρωταγωνιστων.
 
Πίσω
Μπλουζα