mhmerotategiatipino
RetroMasteR
- Joined
- 28 Νοέ 2007
- Μηνύματα
- 1.404
- Αντιδράσεις
- 457
Λεγε λεγε λεγε λεγε λεγε λεγε!!!!! 

ChristosM είπε:Αν δεν υπαρξει συντομα καποια εξελιξη με το Τριτο Στεφανι (γιατι εχω καποιες πληροφοριες) θα ανεβασω εγω ενα μικρο αποσπασμα στο youtube.
xaris21, μπορείς να είσαι πιο συγκεκριμένος?xaris21 είπε:τελειο το θεατρικο
Παίζεται στο θέατρο η μεταφορά του βιβλίου,αυτή τη χρονιά (δεν θυμάμαι σε πιο θέατρο).Παίζει και η Νένα Μεντή.bernard.c είπε:xaris21, μπορείς να είσαι πιο συγκεκριμένος?
noxrider είπε:Έχοντας διαβάσει όλα τα βιβλία του Κώστα Ταχτσή πιστεύω ότι δεν θα ήθελε τον Δαλιανιδη σκηνοθέτη στο Τρίτο Στεφάνι αν ήταν ακόμη ζωντανός.Κατά τη γνώμη μου η σκηνοθεσία και γενικότερα οι λήψεις ήταν εντελώς "Ρετιρέ" (προσωπικά δεν άντεξα το θέαμα πάνω από 15 λεπτά).
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό! Η σειρα έχασε πολύ λόγω Δαλιανίδη. Θύμιζε ρετιρέ στον μεσοπόλεμο. Νόμιζες, οτι η Μεντή και η Πρωτοψάλτη θα άρχιζαν να συζητούν, για το πόσο αργεί το λεωφορείο να ρθει στην στάση ή αν πρέπει να αγοράσουν καινούργιο ραδιόφωνο. Δεν γίνεται, απο το ρετιρέ και τους...αραχτούς και λάιτ να το γυρίσεις σε μυθιστόρημα, με έντονο το δραματικό στοιχειό...
RIO είπε:noxrider είπε:Έχοντας διαβάσει όλα τα βιβλία του Κώστα Ταχτσή πιστεύω ότι δεν θα ήθελε τον Δαλιανιδη σκηνοθέτη στο Τρίτο Στεφάνι αν ήταν ακόμη ζωντανός.Κατά τη γνώμη μου η σκηνοθεσία και γενικότερα οι λήψεις ήταν εντελώς "Ρετιρέ" (προσωπικά δεν άντεξα το θέαμα πάνω από 15 λεπτά).
Συμφωνώ απόλυτα σε αυτό! Η σειρα έχασε πολύ λόγω Δαλιανίδη. Θύμιζε ρετιρέ στον μεσοπόλεμο. Νόμιζες, οτι η Μεντή και η Πρωτοψάλτη θα άρχιζαν να συζητούν, για το πόσο αργεί το λεωφορείο να ρθει στην στάση ή αν πρέπει να αγοράσουν καινούργιο ραδιόφωνο. Δεν γίνεται, απο το ρετιρέ και τους...αραχτούς και λάιτ να το γυρίσεις σε μυθιστόρημα, με έντονο το δραματικό στοιχειό...
Εκτος του οτι διαφωνω ως προς την αποψη πως η σειρα, σκηνοθετικα, θυμιζει Ρετιρε, θελω να τονισω και να υπενθυμισω πως η προσφορα του Γιαννη Δαλιανιδη στην τηλεοραση ηταν πολυ μεγαλη και σημαντικη. Προσπερνω πολυ γρηγορα το τεραστιο κεφαλαιο κινηματογραφος, μια και ολοι γνωριζουμε τις υπεροχες δραματικες και κωμικες ταινιες που εγραψε και σκηνοθετησε, μα και τα μοναδικα μιουζικαλ που ειναι ενα κοσμημα για τον ελληνικο κινηματογραφο.
Στην τηλεοραση, λοιπον, ταυτιστηκε με πολυ μεγαλες επιτυχιες, ξεκινωντας απο το θρυλικο Λουνα Παρκ που κρατησε εφταμιση χρονια και ηταν η δημοφιλεστερη σειρα για τις σεζον 1976-77 και 1977-78.
Ακολουθησαν Τα Καθημερινα, μια πολυ μεγαλη επιτυχια που κρατησε δυο χρονια και ηταν η δημοφιλεστερη σειρα την σεζον 1982-83.
Τα Λιονταρακια, αλλη μια εξαιρετικα πετυχημενη σειρα, τερματισε πρωτη την σεζον 1984-1985.
Ακολουθησε η Οδος Ανθεων και παλι πρωτη για την σεζον 1987-88.
Μετα απο ολα αυτα και με το ξεκινημα της ιδιωτικης τηλεορασης, ηρθε το Ρετιρε, το οποιο εκανε και αυτο μια πολυ πετυχημενη πορεια για δυο χρονια και υπηρξε η δημοφιλεστερη σειρα για τις σεζον 1989-90 και 1990-91. Το γεγονος οτι το MEGA εχει τσακισει τα νευρα των τηλεθεατων, προβαλλοντας την σειρα 19 φορες σε επαναληψη, ειναι και ο λογος που εχει δημιουργηθει αυτο το αρνητικο κλιμα απεναντι σε μια ευχαριστη σειρα για την εποχη της. (Φυσικα 15 και 20 χρονια μετα η σειρα ειναι βλεπεται με εντελως διαφορετικη ματια).
Για να συντομευσω το μηνυμα αυτο, να πω πως οι Αραχτοι και Λαιτ ηταν μια πολυ κακη σειρα, ομως μετα απο τοσες επιτυχιες νομιζω πως δικαιουται και αυτος ενα λαθος.
Οταν ομως κανεις μεσα απο εκατονταδες επιτυχημενες δουλειες απομονωνει την μια αποτυχια (αντε και δυο ή και τρεις) για να χαρακτηριζει εναν δημιουργο τοτε αυτο λεγετε προκαταληψη.
Υ.Γ. Τα στοιχεια που παραθετω σχετικα με τις "πρωτιες" προερχονται απο την AGB και το περιοδικο Ραδιοτηλεοραση.
Και στις Απιστίες του 97. Αίσχος κατά τη γνώμη μου...RIO είπε:Δεν του πήγαινε το δραματικό. Το έδειξε και στο χρώμα του φεγγαριού το 1996.
Δε συμφωνώ. Ο Φίνος δεν έβαζε "τυχαίους" και ατάλαντους ανθρώπους στην εταιρία του. Το αντίστροφο απλά δεν ίσχυε - ότι δηλαδή όλοι οι "καλοί" δεν ήταν απαραίτητα στην FINOS FILMS.saboter είπε:..και έρχομαι με τη σειρά μου να αναρωτηθώ: μήπως τα χρόνια εκείνα για να είσαι στον αφρό έπρεπε να ανήκεις στην αυλή του Φίνου;
Το αν οι θεατές θυμούνται να μνημονεύσουν τα ονόματα συντελεστών της FINOS FILMS αντί άλλων ανθρώπων, αυτό δεν ακυρώνει την αξία των όποιων σπουδαίων ανθρώπων βρίσκονταν εκτός FF. Με την ίδια λογική, γενικεύοντας αυτό το φαινόμενο, υπάρχουν άνθρωποι σήμερα που δεν μιλούν για την αξία ηθοποιών που δεν εμφανίστηκαν παρά ελάχιστα (ή καθόλου) στον Ελληνικό κινηματογράφο, όπως η Κατερίνα Ανδρεάδη (κυρία Κατερίνα), η Κατίνα Παξινού και άλλοι. Μήπως σημαίνει αυτό ότι οι ηθοποιοί αυτοί δεν είναι σπουδαίοι? Ασφαλώς όχι!saboter είπε:και μήπως έχουμε υπερεκτιμήσει πρωταγωνιστές, σκηνοθέτες και λοιπούς που καθιερώθηκαν από τις παραγωγές της συγκεκριμένης εταιρείας και τους έχουμε εμπεδώσει για τα καλά χάρη στις αμέτρητες επαναλήψεις που έχουμε δει;
Λάθος των θεατών αν δεν θυμούνται/γνωρίζουν τον Βασίλη Γεωργιάδη. Ο Β. Γεωργιάδης έκανε καταπληκτικές δουλειές και στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Και ας μην ξεχνάμε ότι ήταν συνεργάτης της μοναδικής άλλης (πέραν της FF) θρυλικής κατά τη γνώμη μου εταιρίας του Ελληνικού σινεμά: της Δαμασκηνός-Μιχαηλίδης.saboter είπε:Διότι δεν είναι τυχαίο πως αν ζητήσεις από 100 νεαρά παιδιά να σου πουν κάποιο σημαντικό Έλληνα σκηνοθέτη, άπαντες θα αναφερθούν στο Δαλιανίδη και κανείς δε θα μνημονεύσει το Βασίλη Γεωργιάδη π.χ που μας χάρισε τα αριστουργηματικά "Κόκκινα φανάρια".