Imgema
Alien RetroDatabase
- Joined
- 4 Ιουν 2009
- Μηνύματα
- 5.415
- Αντιδράσεις
- 1.460
Διαβάζοντας ένα post στο Neo-Gaf για το Super Metroid, βρήκα αυτό το άρθρο σχετικά με το level design του. Ουσιαστικά ο τύπος αποκαλύπτει πόσο προσεκτικά φτιαγμένος είναι ο πλανήτης που πρέπει να εξερευνήσεις, μέχρι και στην πιο μικρή λεπτομέρεια. Και πως το παιχνίδι σε οδηγεί υποσυνείδητα χωρίς όμως να σε πιάνει από το χεράκι και να σου λέει τι να κάνεις.
Φυσικά αναλύει όλο το παιχνίδι σχεδόν οπότε υπάρχουν spoilers. Αλλά για αυτούς που το έχουν παίξει είναι ένα πολύ καλογραμμένο άρθρο με το οποίο συμφωνώ απόλυτα! Και έμαθα και 2-3 πραγματάκια που δεν τα είχα σκεφτεί. Δεν έχω δει και πολλά παρόμοια άρθρα για άλλα games να πω την αλήθεια:
Προσοχή είπαμε, SPOILERS!
http://www.gamasutra.com/blogs/HugoBille/20120114/9236/The_Invisible_Hand_of_Super_Metroid.php
Φυσικά αναλύει όλο το παιχνίδι σχεδόν οπότε υπάρχουν spoilers. Αλλά για αυτούς που το έχουν παίξει είναι ένα πολύ καλογραμμένο άρθρο με το οποίο συμφωνώ απόλυτα! Και έμαθα και 2-3 πραγματάκια που δεν τα είχα σκεφτεί. Δεν έχω δει και πολλά παρόμοια άρθρα για άλλα games να πω την αλήθεια:
Προσοχή είπαμε, SPOILERS!
http://www.gamasutra.com/blogs/HugoBille/20120114/9236/The_Invisible_Hand_of_Super_Metroid.php
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: