elesdee
RetroN00b
- Joined
- 4 Οκτ 2008
- Μηνύματα
- 9
- Αντιδράσεις
- 6
περίοδος 1997-1998 ήταν αντιφατική για το sega saturn. Από τη μια οι developers άρχισαν να βρίσκουν τρόπους για να μπορεί επιτέλους το saturn να αποδίδει αξιοπρεπή για την εποχή 3D γραφικά. Από την άλλη όμως η sega ετοίμαζε ήδη τον διάδοχο του παρακινούμενη από τις απογοητευτικές πωλήσεις του.
Το virtua fighter 3, πρωτοκυκλοφόρησε στα arcades το 1996, τρέχωντας πάνω στο ολοκαίνουργιο sega model 3. Οι δύο επεξεργαστές της REAL 3D, παρήγαγαν εντυπωσιακότατα γραφικά, πολύ μπροστά από οτιδήποτε είχε βγει μέχρι τότε. Φυσικά μια μεταφορά σε ενα home σύστημα της εποχής επιβάλοταν, αλλά η sega δεν ήταν σίγουρη σε πιο σύστημα θα το κυκλοφορήσει στο sega saturn, η στο επερχόμενο dreamcast;
Ο yu suzuki ο δημιουργός της σειράς, μαζεύει τους καλυτερους προγραμματιστές της SEGA και αναλαμβάνει πρώτος την μεταφορά σε sega saturn. Η πρώτη revision του παιχνιδιού λέγεται πως έτρεχε σε υψηλή ανάλυση, με 2d backgrounds όπως το virtua fighter 2, με αρκετά περισσότερα πολύγωνα ώστε τα μοντέλα τουλάχιστον να μην υστερούν πολύ σε σχέση με το arcade. H sega το απορρίπτει. Η δεύτερη revision (Ιούλιος 98) τρέχει στην μισή ανάλυση, αλλά τα πολύγωνα είναι gouraud shaded, και οι πίστες 3D. Αυτό μας κάνει να υποψιαστούμε ότι μαλλον θα βασιζόταν σε μια εξελιγμένη engine του fighters megamix, την οποία ανέπτυξε η ίδια AM2. Λέγεται επίσης ότι η δεύτερη revision είχε δύο μοντέλα για κάθε παίκτη, ένα για τις μάχες και ένα για τις νικητήριες πόζες, όπου τα μοντέλα ήταν πολύ λεπτομερή κοντά στο επίπεδο του arcade. To παιχνίδι στην πρώιμη μορφή του δοκιμάζεται από μερικούς reviewers υπό κλειστών θηρών, σε events όπως το tokyo game show, οι οποίοι κάναν λόγο για το καλύτερο γραφικά παιχνίδι για saturn. Στο μεταξύ η sega έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζεται η έκδοση για saturn, και όλοι οι gamers περιμένουν με αγωνία. Όλα πάνε περίφημα για τον yu suzuki μέχρι τις 17/09/1998. Το παιχνίδι ακυρώνεται από την sega, προτιμά να το χρησιμοποιήσει για την προώθηση του dreamcast, και ένα άλλο team με επικεφαλή τον Genji to ανέπτυξε
Η έκδοση για dreamcast ήταν μάλλον φτιαγμένη στο πόδι, και δεν ήταν πιστή στο arcade παρ'ολο το πολύ καλύτερο hardware του dreamcast σε σχέση με το saturn. Και είναι κρίμα όταν ο yu suzuki, ήθελε να δώσει το τελευταίο και ίσως καλύτερο παιχνίδι για saturn, και απλά το ακύρωσαν. Όχι μόνο το ακύρωσαν αλλά δεν έχουν δώσει κανένα footage έτσι για ιστορικούς λόγους όπως κάναν για το shemnue για saturn. To θάψαν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Χωρίς καμία άλλη πληροφορία από την sega, υπάρχουν πολλά ερωτήματα για αυτό το παιχνίδι. To σίγουρο είναι, όπως επιβεβαιώνει ο ίδιος ο yu suzuki, ότι το παιχνίδι υπάρχει αλλά έχει δεσμευτεί από την sega να μην γίνει νύξη για αυτή την έκδοση μετά την απόφαση για dreamcast. Έπειτα είναι και οι ελάχιστοι reviewers που λένε ότι το έχουν παίξει στα game shows. Υπάρχει όμως η εξής "ανατριχιαστική" φήμη: Ένας από τους reviewers έχει στην κατοχή του αυτή τη beta...
Το virtua fighter 3, πρωτοκυκλοφόρησε στα arcades το 1996, τρέχωντας πάνω στο ολοκαίνουργιο sega model 3. Οι δύο επεξεργαστές της REAL 3D, παρήγαγαν εντυπωσιακότατα γραφικά, πολύ μπροστά από οτιδήποτε είχε βγει μέχρι τότε. Φυσικά μια μεταφορά σε ενα home σύστημα της εποχής επιβάλοταν, αλλά η sega δεν ήταν σίγουρη σε πιο σύστημα θα το κυκλοφορήσει στο sega saturn, η στο επερχόμενο dreamcast;
Ο yu suzuki ο δημιουργός της σειράς, μαζεύει τους καλυτερους προγραμματιστές της SEGA και αναλαμβάνει πρώτος την μεταφορά σε sega saturn. Η πρώτη revision του παιχνιδιού λέγεται πως έτρεχε σε υψηλή ανάλυση, με 2d backgrounds όπως το virtua fighter 2, με αρκετά περισσότερα πολύγωνα ώστε τα μοντέλα τουλάχιστον να μην υστερούν πολύ σε σχέση με το arcade. H sega το απορρίπτει. Η δεύτερη revision (Ιούλιος 98) τρέχει στην μισή ανάλυση, αλλά τα πολύγωνα είναι gouraud shaded, και οι πίστες 3D. Αυτό μας κάνει να υποψιαστούμε ότι μαλλον θα βασιζόταν σε μια εξελιγμένη engine του fighters megamix, την οποία ανέπτυξε η ίδια AM2. Λέγεται επίσης ότι η δεύτερη revision είχε δύο μοντέλα για κάθε παίκτη, ένα για τις μάχες και ένα για τις νικητήριες πόζες, όπου τα μοντέλα ήταν πολύ λεπτομερή κοντά στο επίπεδο του arcade. To παιχνίδι στην πρώιμη μορφή του δοκιμάζεται από μερικούς reviewers υπό κλειστών θηρών, σε events όπως το tokyo game show, οι οποίοι κάναν λόγο για το καλύτερο γραφικά παιχνίδι για saturn. Στο μεταξύ η sega έχει ανακοινώσει ότι ετοιμάζεται η έκδοση για saturn, και όλοι οι gamers περιμένουν με αγωνία. Όλα πάνε περίφημα για τον yu suzuki μέχρι τις 17/09/1998. Το παιχνίδι ακυρώνεται από την sega, προτιμά να το χρησιμοποιήσει για την προώθηση του dreamcast, και ένα άλλο team με επικεφαλή τον Genji to ανέπτυξε
Η έκδοση για dreamcast ήταν μάλλον φτιαγμένη στο πόδι, και δεν ήταν πιστή στο arcade παρ'ολο το πολύ καλύτερο hardware του dreamcast σε σχέση με το saturn. Και είναι κρίμα όταν ο yu suzuki, ήθελε να δώσει το τελευταίο και ίσως καλύτερο παιχνίδι για saturn, και απλά το ακύρωσαν. Όχι μόνο το ακύρωσαν αλλά δεν έχουν δώσει κανένα footage έτσι για ιστορικούς λόγους όπως κάναν για το shemnue για saturn. To θάψαν σαν να μην υπήρξε ποτέ. Χωρίς καμία άλλη πληροφορία από την sega, υπάρχουν πολλά ερωτήματα για αυτό το παιχνίδι. To σίγουρο είναι, όπως επιβεβαιώνει ο ίδιος ο yu suzuki, ότι το παιχνίδι υπάρχει αλλά έχει δεσμευτεί από την sega να μην γίνει νύξη για αυτή την έκδοση μετά την απόφαση για dreamcast. Έπειτα είναι και οι ελάχιστοι reviewers που λένε ότι το έχουν παίξει στα game shows. Υπάρχει όμως η εξής "ανατριχιαστική" φήμη: Ένας από τους reviewers έχει στην κατοχή του αυτή τη beta...