Optimus
RetroActive
- Joined
- 9 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 484
- Αντιδράσεις
- 202
Μετά από 2.5 μήνες συνεχής δουλειά, μπόλικη pure z80 assembly που έκαψε το μυαλό μου, δάκρεια και υδρώτα, έφτασε η ώρα να βγάλω όλη αυτή τη προσπάθεια σε ένα demo που συμμετείχε στο Demosplash 2024 combined demo compo!
Scripted ιστορία με διαστημικές μάχες, πάνω από ένα 3d object την ίδια στιγμή με z-sorting, non convex complex objects όπως ένα lowpoly torus, το πρώτο ίσως Glenz και μια φανταστική ρουτίνα για true antialiased lines στον CPC! Είχα και άλλες ιδέες και σχέδια, το μέλλον είναι να κάνω και έναν gouraud shader που είναι το όνειρο μου. Έπεσε πολύ optimize και με πολύ γνώση και σε αλγοριθμικά 3d tricks και z80 assembly optimize. Και υπάρχουν περιθώρια για άλλο optimize στο μέλλον, φαντάσου τι μπορεί να κάνει ο z80 και ο Amstrad αν προσπαθήσουμε.
Εμπνευσμένος από ένα παλιό demo, το Face Hugger Ultimate Megademo του 1992, αναρωτιόμουνα γιατί κανένας δεν ξαναέκανε τέτοιου είδους realtime 3D engine. Υπήρχαν δηλαδή demos με flat πολύγωνα αλλά η τεχνική από πίσω είχε πολλά precalculations ή animations (π.χ. Batman Forever) αλλά τίποτα που να προσπαθεί να το κάνει realtime. Με αυτήν την engine, μπορώ να τοποθετώ αντικείμενα σε position/rotation και να λέω render. Έχει κάποιους περιορισμούς για την ώρα, αλλά θα βελτιωθούν. Σκέφτομαι θα μπορούσα να κάνω και κανά mini game που χειρίζεσαι το διαστημοπλιάκι και έρχονται από το βάθος πράγματα αν και όπως θα δείτε πέφτει γρήγορα το frame rate. Ίσως κάνω και ένα write up ή video για το τι είδους optimizations έκανα και πως κάταφερα σε 8/16bit values να χωρέσω όλο το precision για fixed point math και διάφορα μαθηματικά tricks.
https://www.pouet.net/prod.php?which=101163
p.s. Το demo τρέχει και σε 64k CPC, ο φίλος μου με έπεισε να προσπαθήσω να υποστηρίξω και τον 64k (ίσως ο 128k να μου έδεινε πιο άνεση για περισσότερα precalculated tabs για λίγο παραπάνω ταχύτητα αλλά και πιο πολλά parts για ένα μεγαλύτερο demo) και υπάρχει στο pouet zip archive και CDT (cassette) version εκτός από DSK.
Scripted ιστορία με διαστημικές μάχες, πάνω από ένα 3d object την ίδια στιγμή με z-sorting, non convex complex objects όπως ένα lowpoly torus, το πρώτο ίσως Glenz και μια φανταστική ρουτίνα για true antialiased lines στον CPC! Είχα και άλλες ιδέες και σχέδια, το μέλλον είναι να κάνω και έναν gouraud shader που είναι το όνειρο μου. Έπεσε πολύ optimize και με πολύ γνώση και σε αλγοριθμικά 3d tricks και z80 assembly optimize. Και υπάρχουν περιθώρια για άλλο optimize στο μέλλον, φαντάσου τι μπορεί να κάνει ο z80 και ο Amstrad αν προσπαθήσουμε.
Εμπνευσμένος από ένα παλιό demo, το Face Hugger Ultimate Megademo του 1992, αναρωτιόμουνα γιατί κανένας δεν ξαναέκανε τέτοιου είδους realtime 3D engine. Υπήρχαν δηλαδή demos με flat πολύγωνα αλλά η τεχνική από πίσω είχε πολλά precalculations ή animations (π.χ. Batman Forever) αλλά τίποτα που να προσπαθεί να το κάνει realtime. Με αυτήν την engine, μπορώ να τοποθετώ αντικείμενα σε position/rotation και να λέω render. Έχει κάποιους περιορισμούς για την ώρα, αλλά θα βελτιωθούν. Σκέφτομαι θα μπορούσα να κάνω και κανά mini game που χειρίζεσαι το διαστημοπλιάκι και έρχονται από το βάθος πράγματα αν και όπως θα δείτε πέφτει γρήγορα το frame rate. Ίσως κάνω και ένα write up ή video για το τι είδους optimizations έκανα και πως κάταφερα σε 8/16bit values να χωρέσω όλο το precision για fixed point math και διάφορα μαθηματικά tricks.
https://www.pouet.net/prod.php?which=101163
p.s. Το demo τρέχει και σε 64k CPC, ο φίλος μου με έπεισε να προσπαθήσω να υποστηρίξω και τον 64k (ίσως ο 128k να μου έδεινε πιο άνεση για περισσότερα precalculated tabs για λίγο παραπάνω ταχύτητα αλλά και πιο πολλά parts για ένα μεγαλύτερο demo) και υπάρχει στο pouet zip archive και CDT (cassette) version εκτός από DSK.