BETTY BOOP
Official *GOD* of RetRo
- Joined
- 25 Απρ 2010
- Μηνύματα
- 9.932
- Αντιδράσεις
- 8.197
Καλείστε να περιγράψετε καταστάσεις όπου είχατε πει ψέματα σε γονείς, συγγενείς ή φίλους για να αποφύγετε κάτι δυσάρεστο. Πώς αποκαλυφθήκατε;
-Αν έπαιρνα κακό/χαμηλό βαθμό στο σχολείο στο Δημοτικό σε τετράδιο, δεν το έλεγα αλλά...έκρυβα το τετράδιο στο βάθος της ντουλάπας μου και αν χρειαζόταν να γράψω, το έβγαζα στο τέλος αφού είχα τελειώσει με τα μαθήματα και τη σχετική εξέταση στο σπίτι, έγραφα αυτά που μας είχε βάλει η δασκάλα και έβαζα το τετράδιο στην τσάντα. Με τα βιβλία δεν γινόταν όμως το ίδιο...
-Σε μια εκδρομή στο Δημοτικό είχα χαρτζιλίκι 1000 δρχ (αρχές της δεκαετίας του 90!!!), μάλλον έχασα τα χρήματα και είπα ψέματα ότι αγόρασα γαριδάκια και πορτοκαλάδα. Δεν με είχαν πιστέψει, περίμεναν να φέρω ρέστα, δεν με θεωρούσαν σπάταλη...
-Στην Α' Λυκείου, είχε διοργανωθεί ενημέρωση γονέων για την πρόοδο των μαθητών. Είχε μοιραστεί η σχετική ανακοίνωση στα παιδιά, αλλά επειδή είχα σε κάποια μαθήματα σχέση ''από μακριά κι αγαπημένοι'' (εκδήλωνα την αντίδρασή μου έτσι), δεν είχα ενημερώσει στο σπίτι για τη συγκέντρωση γονέων. Η μέρα της συγκέντρωσης ήρθε κι έφυγε. Λίγες μέρες αργότερα σε μια τηλεφωνική επικοινωνία της μαμάς μιας συμμαθήτριάς μου με τη δική μου, μαθεύτηκε το γεγονός της συγκέντρωσης. Αρχικά οι δικοί μου παρίσταναν τους ανήξερους.
Ενδεικτικός διάλογος
-Πώς πήγε το σχολείο σήμερα;
-Καλά.
-Σας μοίρασαν καμιά ανακοίνωση;
-Όχι.
-Η μαμά της_______(όνομα συμμαθήτριας) μου είπε ότι είχαν συγκέντρωση γονέων στο σχολείο και δεν μας το είπες!
Τι να μπαλώσεις εδώ...μέχρι και στο Λυκειάρχη πήγα (ευτυχώς δεν έφαγα αποβολή)!
-Στην Γ' Λυκείου είχαμε διαγώνισμα στα Μαθηματικά, σε διαφορετικές μέρες όλα τα τμήματα. Επειδή είχα σχέση ''από μακρια κι αγαπημένοι'' με το μάθημα, δεν είχα διαβάσει. Με μια συμμαθήτριά μου από άλλο τμήμα συναντηθήκαμε για βόλτα στην οποία είχε έρθαν έρθει και οι μαμάδες μας. Η συμμαθήτρια με ρώτησε πώς είχα γράψει στο διαγώνισμα και της έκανα νόημα να σταματήσει την κουβέντα για να μην ακούσει κανείς ότι ήμουν αδιάβαστη. Το θέμα δεν πήρε διάσταση...
Συνήθιζα να ξεφουρνίζω με τρόπο (σιγά μη μας ακούσουν) ''ακανθώθη'' θέματα όπως κακούς βαθμούς ή διαγωνίσματα σε περιπτώσεις που βρισκόμασταν σε φιλικό σπίτι με κοσμοσυρροή, οι μεγάλοι ήταν απασχολημένοι με δικές τους κουβέντες και δεν έδιναν σημασία.
Πάντως είχα αισθανθεί πολύ άσχημα!!!
-Αν έπαιρνα κακό/χαμηλό βαθμό στο σχολείο στο Δημοτικό σε τετράδιο, δεν το έλεγα αλλά...έκρυβα το τετράδιο στο βάθος της ντουλάπας μου και αν χρειαζόταν να γράψω, το έβγαζα στο τέλος αφού είχα τελειώσει με τα μαθήματα και τη σχετική εξέταση στο σπίτι, έγραφα αυτά που μας είχε βάλει η δασκάλα και έβαζα το τετράδιο στην τσάντα. Με τα βιβλία δεν γινόταν όμως το ίδιο...
-Σε μια εκδρομή στο Δημοτικό είχα χαρτζιλίκι 1000 δρχ (αρχές της δεκαετίας του 90!!!), μάλλον έχασα τα χρήματα και είπα ψέματα ότι αγόρασα γαριδάκια και πορτοκαλάδα. Δεν με είχαν πιστέψει, περίμεναν να φέρω ρέστα, δεν με θεωρούσαν σπάταλη...
-Στην Α' Λυκείου, είχε διοργανωθεί ενημέρωση γονέων για την πρόοδο των μαθητών. Είχε μοιραστεί η σχετική ανακοίνωση στα παιδιά, αλλά επειδή είχα σε κάποια μαθήματα σχέση ''από μακριά κι αγαπημένοι'' (εκδήλωνα την αντίδρασή μου έτσι), δεν είχα ενημερώσει στο σπίτι για τη συγκέντρωση γονέων. Η μέρα της συγκέντρωσης ήρθε κι έφυγε. Λίγες μέρες αργότερα σε μια τηλεφωνική επικοινωνία της μαμάς μιας συμμαθήτριάς μου με τη δική μου, μαθεύτηκε το γεγονός της συγκέντρωσης. Αρχικά οι δικοί μου παρίσταναν τους ανήξερους.
Ενδεικτικός διάλογος
-Πώς πήγε το σχολείο σήμερα;
-Καλά.
-Σας μοίρασαν καμιά ανακοίνωση;
-Όχι.
-Η μαμά της_______(όνομα συμμαθήτριας) μου είπε ότι είχαν συγκέντρωση γονέων στο σχολείο και δεν μας το είπες!
Τι να μπαλώσεις εδώ...μέχρι και στο Λυκειάρχη πήγα (ευτυχώς δεν έφαγα αποβολή)!
-Στην Γ' Λυκείου είχαμε διαγώνισμα στα Μαθηματικά, σε διαφορετικές μέρες όλα τα τμήματα. Επειδή είχα σχέση ''από μακρια κι αγαπημένοι'' με το μάθημα, δεν είχα διαβάσει. Με μια συμμαθήτριά μου από άλλο τμήμα συναντηθήκαμε για βόλτα στην οποία είχε έρθαν έρθει και οι μαμάδες μας. Η συμμαθήτρια με ρώτησε πώς είχα γράψει στο διαγώνισμα και της έκανα νόημα να σταματήσει την κουβέντα για να μην ακούσει κανείς ότι ήμουν αδιάβαστη. Το θέμα δεν πήρε διάσταση...
Συνήθιζα να ξεφουρνίζω με τρόπο (σιγά μη μας ακούσουν) ''ακανθώθη'' θέματα όπως κακούς βαθμούς ή διαγωνίσματα σε περιπτώσεις που βρισκόμασταν σε φιλικό σπίτι με κοσμοσυρροή, οι μεγάλοι ήταν απασχολημένοι με δικές τους κουβέντες και δεν έδιναν σημασία.
Πάντως είχα αισθανθεί πολύ άσχημα!!!
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: