Φλας μπακ : Πράγματα απο την καθημερινότητα μας που μας θυμίζουν κάτι απο την Ρετρό εποχή..

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Always Somewhere
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

Always Somewhere

I Came from the Time Machine...
Joined
9 Νοέ 2019
Μηνύματα
5.792
Αντιδράσεις
14.272
Πράγματα απο την καθημερινότητα μας που μας θυμίζουν κάτι απο την Ρετρό εποχή...


Μου συμβαίνει συχνά να βρίσκομαι μπροστά σε κάτι που να μου θυμίζει κάτι ρετρό και την δεκαετία 80.

Είμαι σίγουρος ότι και σε εσάς θα έχει τύχει αυτό.

Σε αυτό το θέμα θα καταγράφουμε αυτά ακριβώς τα πράγματα/αντικείμενα/σημεία απο την καθημερινότητα μας που μας θυμίζουν κάτι απο το παρελθόν.


d130221b809b7e836a9160799fb799f1.gif

Τα Ρετρό ζουν ανάμεσα μας!! :icon_lol:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Και ξεκινάω!!! :cool:

Σε κάποιο λεωφορείο είδα τα καθίσματα...

1000007983(1).jpg


Αμάν!! Η μπάλα στο Wizball!!!!

Untitled.jpg

Wizball-Bonus.gif


 
Περπατώντας στον Πειραιά αντίκρισα στη ταράτσα μιας παλιάς μονοκατοικίας της δεκαετίας 70 αυτό το παλιό αεροπλάνο...

IMG_20250613_141301655(1)(1).png

Μα καλά τι θέλει το P-47 εκεί πάνω...

hqdefault.jpg



:biglaugh:
 
Πάλι στο Πειραιά, έξω απο ένα σπίτι αντίκρισα αυτό το θέαμα!

IMG_20191121_141214 (1)(2).jpg

Πέραν του ότι έβαλα τα γέλια με το θέαμα... :biglaugh::biglaugh::biglaugh:

Αναλογιστικά τι θέλει αυτός ο τεράστιος καναπές έξω απο την είσοδο αυτού του σπιτιού.
Και αυτή η γάτα... Πασάς!!!!

Γάτα... Flashback...

Το Alley Cat το θυμάστε;;


alley-cat_1.png


alley-cat_4.gif

 
Ωραίο θέμα Βαγγέλη, θα συνεισφέρω με την πρώτη ευκαιρία.

Ξέρεις, το Boing Ball Demo είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό κομμάτι της ιστορίας των υπολογιστών. Πρωτοπαρουσιάστηκε το 1984 στο Winter CES, όπου οι Dale Luck και RJ Mical το έτρεξαν στην πρωτότυπη Amiga, τότε ακόμα με το όνομα Lorraine.

Με γύρισες πολύ πίσω με το Alley Cat. Θυμήθηκα τον Amstrad 1512 σε σπίτι φίλου. Η x86 έκδοση του παιχνιδιού ήταν γραμμένη σε assembly και είχε κάτι μοναδικό: με το που ξεκινούσε, έκανε έναν γρήγορο υπολογισμό για την ταχύτητα του επεξεργαστή και προσαρμοζόταν ανάλογα. Δούλευε ομαλά σχεδόν σε κάθε μηχάνημα (τουλάχιστον μέχρι την εποχή των Pentium). Πολύ ωραίο χαρακτηριστικό!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πραγματικά ιστορικό το Amiga Boing Ball για εκείνη την εποχή! Amiga for ever!! :worship:

Όσο για το alley cat και εγώ στον Amstrad pc 1512 που είχα εκείνη την εποχή το έπαιξα για πρώτη φορά. Με CGA γραφικά!! Αξέχαστες εποχές..
 
Πολύ πιθανόν όσοι απο εσάς ταξιδεύετε το καλοκαίρι για να πάτε διακοπές σε κάποιο νησί να έχετε προσέξει στο λιμάνι του Πειραιά το Πλωτό Μουσείο καράβι (τύπου Λίμπερτυ) "HELLAS LIBERTY"

1000008058.jpg

Οπότε βλέπω αυτό το καράβι απο κάποιο ντόκο (dock) στο λιμάνι του Πειραιά μου θυμίζει και την εισαγωγική οθόνη του θρυλικού παιχνιδιού για την Amiga "Port Of Call".

Αν δείτε και το καράβι στο παιχνίδι είναι τύπου Liberty! :)

hqdefault.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία:
Με γύρισες πολύ πίσω με το Alley Cat. Θυμήθηκα τον Amstrad 1512 σε σπίτι φίλου. Η x86 έκδοση του παιχνιδιού ήταν γραμμένη σε assembly και είχε κάτι μοναδικό: με το που ξεκινούσε, έκανε έναν γρήγορο υπολογισμό για την ταχύτητα του επεξεργαστή και προσαρμοζόταν ανάλογα. Δούλευε ομαλά σχεδόν σε κάθε μηχάνημα (τουλάχιστον μέχρι την εποχή των Pentium). Πολύ ωραίο χαρακτηριστικό!

Ακριβώς, τα τζιμάνια το είχαν κάνει future-proof το παιχνίδι τους. Νομίζω ότι και άλλα παιχνίδια της εποχής έκαναν τον ίδιο (Paratrooper κλπ.)
 
Ακριβώς, τα τζιμάνια το είχαν κάνει future-proof το παιχνίδι τους. Νομίζω ότι και άλλα παιχνίδια της εποχής έκαναν τον ίδιο (Paratrooper κλπ.)
Συνήθως τότε έγραφαν παιχνίδια με fixed delays, οπότε όταν ήρθαν οι 386/486 όλα έτρεχαν σφαίρα καθιστώντας τα συχνά unplayable. Xαρακτηριστικό παράδειγμα το King’s Quest I, η Sierra αναγκάστηκε αργότερα να βγάλει διορθωμένες εκδόσεις για νεότερα συστήματα.
Το Alley Cat όμως ήταν μπροστά από την εποχή του.

Σωστά το επισημαίνεις, ορισμένα που ξέρω σίγουρα και το Wing Commander, το Ultima VI, και το Prince of Persia, που χρησιμοποιούσαν παρόμοιες τεχνικές. Γενικά, αυτή η μέθοδος ήταν συνηθισμένη σε παλιότερα DOS παιχνίδια.
 
Συνήθως τότε έγραφαν παιχνίδια με fixed delays, οπότε όταν ήρθαν οι 386/486 όλα έτρεχαν σφαίρα καθιστώντας τα συχνά unplayable. Xαρακτηριστικό παράδειγμα το King’s Quest I, η Sierra αναγκάστηκε αργότερα να βγάλει διορθωμένες εκδόσεις για νεότερα συστήματα.

Kάπου στο 1996-1997 εμφανίστηκε εκείνο το "turbo" όπου επιλάγαμε τα επιθυμητά MHZ του επεξεργαστή μας, το αφήναμε ανοικτό, και μπαίναμε στο εκάστοτε "προβληματικό" παίγνιο. Θυμάμαι όμως ότι δεν ήσαν όλα ρόδινα, γιατί κάποια παιχνίδια έτρεχαν κάπως "σπασμωδικά".
 
Kάπου στο 1996-1997 εμφανίστηκε εκείνο το "turbo" όπου επιλάγαμε τα επιθυμητά MHZ του επεξεργαστή μας, το αφήναμε ανοικτό, και μπαίναμε στο εκάστοτε "προβληματικό" παίγνιο. Θυμάμαι όμως ότι δεν ήσαν όλα ρόδινα, γιατί κάποια παιχνίδια έτρεχαν κάπως "σπασμωδικά".
Πολύ νωρίτερα!
Το turbo button εμφανίστηκε στα μέσα των 80s σε 8088/8086 και κυρίως σε 286 μηχανάκια. Fun Fact: Δεν έδινε turbo, αλλά το αντίθετο, με turbo on το μηχάνημα έτρεχε στην κανονική του ταχύτητα, ενώ με turbo off επιβραδυνόταν για να παίζουν σωστά τα παλιότερα DOS παιχνίδια που δεν είχαν frame limiting.

Ήταν πολύ χαρακτηριστικό της εποχής, όποιος το έζησε το θυμάται.
Το πρώτο μου 286 είχε τέτοιο κουμπί. Από 12 MHz έπεφτε στα 8 όταν το έκλεινες.
 
Πολύ νωρίτερα!
Το turbo button εμφανίστηκε στα μέσα των 80s σε 8088/8086 και κυρίως σε 286 μηχανάκια. Fun Fact: Δεν έδινε turbo, αλλά το αντίθετο, με turbo on το μηχάνημα έτρεχε στην κανονική του ταχύτητα, ενώ με turbo off επιβραδυνόταν για να παίζουν σωστά τα παλιότερα DOS παιχνίδια που δεν είχαν frame limiting.

Ήταν πολύ χαρακτηριστικό της εποχής, όποιος το έζησε το θυμάται.
Το πρώτο μου 286 είχε τέτοιο κουμπί. Από 12 MHz έπεφτε στα 8 όταν το έκλεινες.
Το θυμάμαι αυτό το κουμπί!!!!
 
Πω πω αναμνήσεις… Πρώτα ξεκλείδωνες το keylock (μην τυχόν έβλεπε κανείς κανένα ύποπτο βίντεο) και μετά με turbo off του έλεγες: Ηρέμησε λίγο, μη τρέχεις σαν τρελό. Στα 486 το turbo ήταν καθαρός κόφτης: από τα 66 MHz σε περίπου 20, σχεδόν τριπλάσια αργοπορία, γύρω στα 46 εκατομμύρια κύκλους διαφορά.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πολύ νωρίτερα!
Το turbo button εμφανίστηκε στα μέσα των 80s σε 8088/8086 και κυρίως σε 286 μηχανάκια. Fun Fact: Δεν έδινε turbo, αλλά το αντίθετο, με turbo on το μηχάνημα έτρεχε στην κανονική του ταχύτητα, ενώ με turbo off επιβραδυνόταν για να παίζουν σωστά τα παλιότερα DOS παιχνίδια που δεν είχαν frame limiting.

Ήταν πολύ χαρακτηριστικό της εποχής, όποιος το έζησε το θυμάται.
Το πρώτο μου 286 είχε τέτοιο κουμπί. Από 12 MHz έπεφτε στα 8 όταν το έκλεινες.

My bad, εννοούσα το proggie "turbo" και όχι το κομβίο. Το κομβίο το θυμάμαι πολύ χαρακτηριστικά να φέρνει 486 από τα 66 στα 33 MHZ, που και πάλι ήταν φοβερά γρήγορο για πολλά παλιότερα παιχνίδια.
 
Χμμμ καλά το μεγαλύτερο μέρος της συλλογής βιντεοπαιχνιδιών που έχω είναι από τα 80s. Μάλλον όμως το ερώτημα στο συγκεκριμένο ποστ δεν είναι αυτό...
 
Πίσω
Μπλουζα