Wally
Retired Admin
- Joined
- 19 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 25.924
- Αντιδράσεις
- 4.682
Το κειμενο δεν ανηκει σε εμενα αλλα στον nes6502.
Aπλα θα κανω μια διασκευη στα Αγγλικα
Τι χρειαζομαστε:
XDK,VS2003.NET και ενα ΧΒΟΧ ;D
1)Κατεβαζουμε τον source κωδικα της εφαρμογης που θελουμε να πορταρουμε και προσπαθουμε κατ αρχην να την κανουμε compile στα Windows
2)Δημιουργουμε ενα Xbox Αpplication workspace στο VS 2003.Χωνουμε τον οποιο C/C++ κωδικα-αρχεια και τα τυχον obj αρχεια απο την ASM στο προηγουμενο βημα
3)Ξεκιναει το μανικι.Compile...
Τα πιθανοτερα πραγματα που θα "χτυπησουν" ειναι ο τυχον DirectDraw κωδικας(με λιγα λογια το "χρωματισμα" των pixel) και το input (το XBOX δεν διαθετει keyboard,mouse).
Μετα απο πολλες μοντιφες καποια στιγμη θα "κατσει" ;D
Ωραιος-στρωτος κωδικας για πειραματισμους ειναι αυτος του Genadrive
Aπλα θα κανω μια διασκευη στα Αγγλικα
Τι χρειαζομαστε:
XDK,VS2003.NET και ενα ΧΒΟΧ ;D
1)Κατεβαζουμε τον source κωδικα της εφαρμογης που θελουμε να πορταρουμε και προσπαθουμε κατ αρχην να την κανουμε compile στα Windows
2)Δημιουργουμε ενα Xbox Αpplication workspace στο VS 2003.Χωνουμε τον οποιο C/C++ κωδικα-αρχεια και τα τυχον obj αρχεια απο την ASM στο προηγουμενο βημα
3)Ξεκιναει το μανικι.Compile...
Τα πιθανοτερα πραγματα που θα "χτυπησουν" ειναι ο τυχον DirectDraw κωδικας(με λιγα λογια το "χρωματισμα" των pixel) και το input (το XBOX δεν διαθετει keyboard,mouse).
Μετα απο πολλες μοντιφες καποια στιγμη θα "κατσει" ;D
Ωραιος-στρωτος κωδικας για πειραματισμους ειναι αυτος του Genadrive