Χαρίζονται δίσκοι IDE/SATA/floppy/δισκετες/μικροεξαρτήματα

Rygar

Apple Lover
Joined
14 Ιουλ 2006
Μηνύματα
8.576
Αντιδράσεις
4.542
Παίδες δείτε τις εικόνες και πείτε μου ποιός θελει τί. Θα προτιμούσα να μην τα στέλνω ενα ενα αλλά σε σετ των 2-3 τεμαχίων. Αν καποιος φαταούλας τα θέλει όλα, θα ήθελα να περιμένει να απαντήσουν κι άλλα παιδιά. Ολα είναι μεταχειρισμένα, άλλα πολύ άλλα λιγότερο.

Ναι όντως, δίνω και ενα chromecast αλλα μη χαίρεστε, δεν είναι το google chromecast TV αλλα μια παλιότερη γενιά. Λειτουργεί όμως, αν και η google τα έχει πλέον EOL.

Το κουτί με τις δισκετες είναι σφραγιζμένο.

Στελνω με BOX NOW, δείτε εδώ τα κόστη. Εχω υλικά συσκευασίας με τα οποία μπορώ να φτιαξω μικρά πακέτα για να πληρώσετε το ελάχιστο κόστος των 3€. Είδα ότι πλέον υπάρχει και μια θυρίδα για δέματα μεγέθους ΜΙΝΙ αλλα είναι sold-out. Επιπλέον διαπίστωσα (είχα και καιρό να στείλω) ότι πλεον υποστηρίζει αντικαταβολή, άρα θα είστε προστατευμένοι από εμένα. :mitsotakis:

First In First Out.

Οι δίσκοι με το μπλε ταμπελάκι (με έναν τρίτο non-μπλε) είναι IDE, όλοι οι άλλοι SATA.

-------------------------------------------
Το chromecast, οι τρεις ssd και ο 2ΤΒ έκλεισαν.
 

Συνημμένα

  • IMG_20260621_075337.jpg
    IMG_20260621_075337.jpg
    434,3 KB · Προβολές: 19
  • IMG_20260621_075423.jpg
    IMG_20260621_075423.jpg
    442,7 KB · Προβολές: 21
  • IMG_20260621_075504.jpg
    IMG_20260621_075504.jpg
    459,6 KB · Προβολές: 20
  • IMG_20260621_075532.jpg
    IMG_20260621_075532.jpg
    445,5 KB · Προβολές: 20
  • IMG_20260621_075615.jpg
    IMG_20260621_075615.jpg
    459,5 KB · Προβολές: 21
  • IMG_20260621_075638.jpg
    IMG_20260621_075638.jpg
    462,7 KB · Προβολές: 19
  • IMG_20260621_080748.jpg
    IMG_20260621_080748.jpg
    388,6 KB · Προβολές: 17
Τελευταία επεξεργασία:
Δηλώνω ενδιαφέρον για το Chromecast και αν περισσέψει κανα δίσκο ότι θες για να συμπληρωθεί δύο τρία τεμάχια.
ευχαριστούμε.
 
Θα με ενδιέφερε ο δισκος 2ΤΒ, αλλα δεν βλεπω κατι αλλο που να μου χρειαζεται.

Αν εισαι ok να στειλεις μονο ενα πραγμα πες μου, αλλιως μην στεναχωριεσαι, δεν χαλασε ο κοσμος.
 
Δηλώνω ενδιαφέρον για το Chromecast και αν περισσέψει κανα δίσκο ότι θες για να συμπληρωθεί δύο τρία τεμάχια.
ευχαριστούμε.
Θα με ενδιέφερε ο δισκος 2ΤΒ, αλλα δεν βλεπω κατι αλλο που να μου χρειαζεται.

Αν εισαι ok να στειλεις μονο ενα πραγμα πες μου, αλλιως μην στεναχωριεσαι, δεν χαλασε ο κοσμος.
Οκ δικά σας. Στείλτε μου voucher ή κοντινότερο boxnow.
 
Καλησπέρα σας.
Συγχαρητήρια για την κίνησή σας. Εκδηλώνω το ενδιαφέρον μου για τους δίσκους των φωτογραφιών 3 και 4 και για το flopy disk και τις δισκέτες της φωτογραφίας 6, εφόσον μπορούν να αποσταλούν με boxnow φυσικά με δική μου διαδικασία. Ευχαριστώ.
 
Καλησπέρα σας.
Συγχαρητήρια για την κίνησή σας. Εκδηλώνω το ενδιαφέρον μου για τους δίσκους των φωτογραφιών 3 και 4 και για το flopy disk και τις δισκέτες της φωτογραφίας 6, εφόσον μπορούν να αποσταλούν με boxnow φυσικά με δική μου διαδικασία. Ευχαριστώ.
Τους κρατάω για εσάς. Επειδή είναι αργά τώρα, μιλάμε τις επόμενες ημερες για τις λεπτομέρειες.
 
Καλημέρα. Eγώ θα ήθελα τον 1ΤΒ Ηitachi δίσκο της 2ης φώτο (και έναν ή και τους δύο 500άριδες seagate αν δεν πάρει κάποιος άλλος) και τον μικρό 2.5 HGST 500άρη που είναι στην 5ή φώτο.

Αλλά επειδή βλέπω ότι ζήτησα 4 δίσκους και μπορει να θέλει να παρει και καποιος άλλος, με σειρά προτεραιότητας βαζω Hitachi 1ΤΒ > HGST 500GB> Seagate 500GB.

Eυχαριστώ:)
 
Τελευταία επεξεργασία:
Καλημέρα. Eγώ θα ήθελα τον 1ΤΒ Ηitachi δίσκο της 2ης φώτο (και έναν ή και τους δύο 500άριδες seagate αν δεν πάρει κάποιος άλλος) και τον μικρό 2.5 HGST 500άρη που είναι στην 5ή φώτο.

Αλλά επειδή βλέπω ότι ζήτησα 4 δίσκους και μπορει να θέλει να παρει και καποιος άλλος, με σειρά προτεραιότητας βαζω Hitachi 1ΤΒ > HGST 500GB> Seagate 500GB.

Eυχαριστώ:)
Hitach 1TB+2.5"+2x 500GB δικοί σου.


Καλησπέρα σας.
Συγχαρητήρια για την κίνησή σας. Εκδηλώνω το ενδιαφέρον μου για τους δίσκους των φωτογραφιών 3 και 4 και για το flopy disk και τις δισκέτες της φωτογραφίας 6, εφόσον μπορούν να αποσταλούν με boxnow φυσικά με δική μου διαδικασία. Ευχαριστώ.



Και οι δύο έχετε τις πιο κατω επιλογές:

1) Μου στέλνετε σε PM ποιό boxnow σας εξυπηρετεί (+ονοματεπώνυμο+τηλεφωνο+email).
2) Μεσω της εφαρμογής boxnow φτιάχνετε εσείς μια αποστολή δέματος με παραλήπτη τον εαυτό σας και μου στέλνετε σε PM τον κωδικό που θα σας εμφανίσει το σύστημα. Κι ετσί δε χρειάζεται να μου στείλετε προσωπικά στοιχεία.
 
Παρέλαβα και να ευχαριστήσω και από εδώ τον Rygar.
Όλα κομπλέ και τα κουλουράκια σου πεντανόστιμα να'σαι καλά.
 
Καλησπέρα και από εμένα, αν έχουν περισσέψει μερικοι ssd και κανένας δίσκος των 500 gb και πάνω θα με ενδιέφερε, ευχαριστώ πολύ.
 
Καλησπέρα και από εμένα, αν έχουν περισσέψει μερικοι ssd και κανένας δίσκος των 500 gb και πάνω θα με ενδιέφερε, ευχαριστώ πολύ.
Οχι δυστυχώς! Εφυγαν όλοι. Αλλα θα κοιτάξω μπας και εχει ξεμείνει κανείς στη δουλειά σε κανένα συρτάρι.
 
Προς όλους όσους λαβουν τα εξαρτήματα, καταρχάς ευχαριστώ που μου αδειάσατε το χώρο. Κατά δέφτερον, δεν ξέρω αν καποιος από τους δίσκους έχει bad blocks. Ολοι αυτοί βγήκαν από λειτουργικά μηχανήματα που αντικαταστάθηκαν από νεα (στη δουλειά πάντα). Επειδή στη δουλειά μου έχω μάθει στη χειρουργική ακρίβεια και στην πρόληψη, όταν ενας δίσκος είχε έστω και ενα bad block, πήγαινε ανακύκλωση. Αρα ό,τι μού είχε απομείνει, ήταν λειτουργικό. Στους μηχανικούς δίσκους, κάντε full format για να είστε βέβαιοι. Ενεργοποίηστε το S.M.A.R.T στο BIOS ώστε να σας εμφανίσει ειδοποίηση, σε περίπτωση που ο δίσκος κοντεύει στο τελος του (EOL) ή έχει καποιο αλλο πρόβλημα, ακομα κι αν ο δίσκος είναι SSD.
 
Πίσω
Μπλουζα