Χειρότερο studio ανάπτυξης παιχνιδιών για το Saturn

Getta Robo

RetroNuts!
Joined
27 Οκτ 2007
Μηνύματα
2.280
Αντιδράσεις
399
Μια απο τις διαχρονικες συζητησεις για το μηχανημα, ποια εταιρια κυκλοφορησε τα χειροτερα παιχνιδια για το αγαπημενο μηχανημα. Πρωτη επιλογη νομιζω πως ειναι η κοινη στους περισσοτερους, η μισητη Electronic Arts. Ειχε την οικτροτερες μεταφορες απο ολα τα υπολοιπα μηχανηματα οπου προγραμματιζαν και κυκλοφορουσαν παιχνιδια, και δεν νομιζω να ελειπαν σε κανεναν οι τιτλοι της, αν αποφασιζαν να μην κυκλοφορουσαν παιχνιδια για το Saturn. Κερασακια στη τουρτα, τα οικτρα απαισιοτατα FIFA 98 & Independence day, οπου πραγματικα ειναι μαρτυριο να τα βλεπει και να τα παιξει κανεις.

Δευτερη επιλογη, ισως η μετεπειτα Acclaim. Αν και ξεκινησε καλα, μετα απο ενα σημειο κυκλοφορησε κατω του μετριου και προχειροπαιχνιδια για το Saturn. Το Crow και το Dragonheart παραμενουν απο τους χειροτερους τιτλους του συστηματος.

Ποιες εταιριες πιστευετε πως λαβωσαν περισσοτερο το αγαπημενο μηχανημα;
 
H EA κυκλοφορησε υποπτως inferior ports το Saturn και εγκατελειψε το Dreamcast
 
Πραγματι. Ο "ειδικος τυπος" υπενθυμιζε τακτικα την "ανωτεροτητα" του PS1 στα παιχνιδια, και οι συγκρισεις με τους κοινους τιτλους της EA ηταν οι πιο δημοφιλεις.

Φυσικα, απειροελαχιστοι μπηκαν στο κοπο να κανουν κατι αντιστοιχο με τους αντιστοιχους πχ της Capcom.. Αλλα ολα αυτα δεν ηταν τυχαια.

Υπο-τιμητικη προσθηκη μαλλον η ιδια η Sega, μιας και δεν κυκλοφορησε ποτε επισημως το Sonix Xtreme. Ουτε και καποιο καινουργιο παιχνιδι Sonic στα προτυπα των παλιων της προκοπης..
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Σε πρωτη φαση θα πω οτι ητανε η EA αλλα στα τελευταια παιχνιδια που εβγαλε για το Saturn και ξερουμε ποια ειναι (FIFA 98, NBA LIVE 98, Nascar 98 κ.α.). Ηταν για μενα τα ποιο χειροτερα ports που ειχα δει σε κονσολα. Η επομενη εταιρεια που ειχα σε εκτιμηση παρα πολυ για τα ports του Saturn (Wipeout,97 και Manx TT)ητανε η Tantalus Studios.Oταν ακουσα οτι ειχε αναλαβει το House Of The Dead στην αρχη χαρηκα αλλα οταν πηρα το παιχνιδι πραγματικα λυπηθηκα τα λεφτα που εδωσα, το χαλι το ιδιο.Μετα απο αυτο επεσε απο τα ματια μου σαν ομαδα αναπτυξης. Η Acclaim ειχε τα καλα της και κακα της σε οτι αφορα τα ports.

Εαν η Sega ειχε αναθεση πολλους τιτλους της στην Traveller Tales θα μιλουσαμε για διαμαντα καταστασεις γιατι η ομαδα ηξερε πολυ καλα το μηχανημα ακομα και απο την ιδια την εταιρεια (παρτε παραδειγμα απο το Sonic R).
 
Πίσω
Μπλουζα