Ψιλικά;

Dominion

RetroMasteR
Joined
17 Μάρ 2006
Μηνύματα
1.463
Αντιδράσεις
528
Αν και δεν είναι καλό να βλογάμε τα γένια μας μόνοι μας...

καλό είναι (όποτε προσπαθούμε να δημιουργούμε και δεν έχουμε πλάτη πολυεθνικής ή άλλου οργανισμού εχμ) να διαφημίζουμε μόνοι την δουλεία μας κατά το ρητό DO IT YOURSELF (punk καταβολής).

Οκ here 's the deal

Καλοκαίρι που μας πέρασε, Πάτρα, βρίσκω έναν τρελό καμέραμάν (πιτσιρικά και ταλαντούχο στο χειρισμό κάμερας dv) συγκεντρώνω 5-6 φιλαράκια (πιτσιρικάδες και αυτή πλύν 2), γράφω ένα σενάριο, κάνω το ντεκουπάζ (storyboard - σκίτσα των πλάνων της ταινίας) και μετά μια βδομάδα ξεκινάμε γύρισμα κάθε μεσημέρι 2-3 ώρες την φορά και για περίπου 5 μέρες. 2 βδομάδες μετά (ο μοντέρ και εγώ είχαμε παει διακοπές και τα φορτώσαμε στον κόκορα για την 1βδομάδα) είχαμε στα χέρια μας το 1ο μικρού μήκους πόνημά μου που ακολουθεί

[edit] Αυτό το βίντεο δεν είναι διαθέσιμο [edit] YouTube - Ξ¨ΞΞΞΞΞ? (Corner Shop?)

αφίσες και άλλα καλούδια από την ταινία εδώ

Αφίσα

afisapsilikako7.jpg


Φωτογραφίες

spsilikastill1eu8.jpg


Λινκ στο cine.gr

http://www.cine.gr/film.asp?id=712014&page=2
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Dominion respect man ;)

Περιμένω τη 2η ταινία σου.

Σου εύχομαι να φθάσεις εκεί που επιθυμείς.
 
Νice ,ενδιαφερουσα με ωραια πλανα.

Αντε και η επομενη μεγαλου μηκους. :thumbup:

Θα επανελθω με περισσοτερα μετα την 2η θεαση.
 
Mπά και η 2η μικρού μήκους θα είναι...

απλά πιο μεγάλη :p

δες εδώ .. είναι στη φάση του μοντάζ

http://www.cine.gr/film.asp?id=712017

Για μεγάλου μήκους χμμ ναι οκ

σενάρια έχω, κάποιο ταλέντο το έχω, διάθεση τρελή και μπόλική έχω... αλλά από λεφτά άστα!
 
Πρώτα από όλα τα θερμά μου συγχαρητήρια για την κινηματογραφική προσπάθεια. Αρκετοί λένε πως μπορούν να το κάνουν πραγματικότητα λίγοι όμως τα καταφέρνουν. Δεν έχει σημασία το αποτέλεσμα και μόνο η προσπάθεια είναι ζηλευτή. Μπράβο!

Το σενάριο είναι κάπως, έχουν κοινά ενδιαφέροντα αυτοί οι δύο χαρακτήρες! Θέλω να δω και την συνέχεια όπωσδήποτε!

Γυρισμένο με Panasonic DVX από όσο είδα. Πάρα πολύ καλή επιλογή και διέκρινα και cinegamma στην εικόνα (η χαμηλή ανάλυση του youtube δεν βοηθάει πάραυτα) τραβηγμένο στα 24p σωστά;

Επέτρεψέ μου σε παρακαλώ λίγες παρατηρήσεις.

- Αν υπάρχει λίγο budget αγοράστε ένα φτηνό steady cam. Ακόμη και ένα αυτοσχέδιο πίστεψέ με κάνει δουλειά. Όσο και σταθερό χέρι να έχει ο κάμερμαν με το να κρατά απλά με τα χέρια του την κάμερα δεν γίνεται δουλειά.

- Eπίσης αν υπάρχει έστω καμιά έξτρα πηγή φωτός να φωτίσετε λίγο το foreground θα έχετε πιστεύω καθαρότερη και γενικά καλύτερη εικόνα.

- Μια και η DVX υποστηρίζει εργοστασιακά xlr outpouts ήχου με phantom power χρησιμοποιήστε αν σας παίρνει οικονομικά τη μέθοδο του booming. Αν και στα εσωτερικά πλάνα χρειάζεσαι ψείρες αλλά άστο κοστίζει αρκετά το όλο σύστημα.

- Χρειάζεται περισσότερο προσοχή στα πλάνα. Εμφανέστατο και το λάθος με το αριστερό χέρι της κοπέλας στην αρχή. Nevermind practice makes perfect.

edit: Αντε και στο επόμενο φεστιβάλ ερασιτεχνικού σινεμά που έρχεται! ;)

Φιλικά
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πoλύ καλο! :thumbup:

Προσπαθώ να καταλάβω σε ποιά γειτονιά είναι γυρισμένο...

Έπαθα με τη μουσική από τα Κινέζικα Παραμύθια!!!!!! :D
 
Aγαπητέ telonio

καταρχάς ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και για την εύστοχη παρατήρησή σου σχετικά με το "πολλοί λένε λίγοι μπορούν."

το σενάριο είναι αυτό που είναι και για να πω την αλήθεια το ήθελα πιο άγριο ακόμα (αλλά τόσο άγριο που να σου φέρνει μειδίαμα στα χείλη)... για συνέχεια βλέπουμε ίσως σε άλλη ταινία. Ειλικρινά το συλλογισμό είναι κάπως δεν μπορώ να τον καταλάβω, εδώ αμερική και ευρώπη γυρίζουνε ακόμα πιο ωμά και ακραία θέματα σιγά τον πολυέλαιο.

Η κάμερα όπως πολύ σωστά παρατήρησες είναι mini dv panasonic και ναι είναι με 24p γυρισμένη (ξέρω ξέρω, το φίλμ δεν το φτάνει ούτε καν συγκρίνεται αλλά μην τα ξαναλέμε αν είχαμε γκαφρά θα είχε γυριστεί με κάμια arriflex χειρός σε super 16 με γωνία κλείστρου 45 μοιρών να μοιάζει στροβοσκοπική σαν το Στρατιώτη Ράιαν - γέλια, και χωρίς ρύθμιση λευκού σε φίλμ kodak - αισθητική Μη Αναστρέψιμος).

Για περισσότερες πληροφορίες μπορώ να σε παραπέμψω στον οπερατέρ μου.

H ταινία έχει αδυναμίες στα πλάνα (σε ορισμένα όχι σε όλα) αλλά... αν ήμουν πλούσιος και αν είχα χρόνο...και πολλούς πολλούς ταλαντούχους συνεργάτες, ε, δεν θα μουνα εδώ να μιλάμε ίσως :p .

Για μένα το ότι κατάφερα να γυριστεί μέσα σε 5 μέρες και από 2-3 ώρες την ημέρα και κάτω από τις συνθήκες καύσωνα ήτανε ήδη ΑΘΛΟΣ ας τα βάλουμε κάτω και ας συλλογιστούμε :) ). Το ότι είναι κουνημένη σε ορισμένα πλάνα ήτανε σκόπιμο (τώρα αν σε κάποιους αυτό δεν αρέσει οκ τι να πω... δε με αφορά ειλικρινά)

κάποια στιγμή θα ποστάρω κάποια Trivia για την ταινία αυτή (σημείωση το κάθε πλάνο έχει προσχεδιαστεί σαν σκίτσο στο χέρι λέγεται ντεκουπάζ aka storyboard)

Όσον αφορά τον ήχο ΝΑΙ είναι με ένα σαράβαλο boom που το κράταγα ΚΑΙ εγώ εκτός κάδρου (ενώ ενδιάμεσα καθοδηγούσα τους ερασιτέχνες ηθοποιούς, τελούσα χρέη βοηθού σκηνοθέτη - σημειώσεις κάδρου, ημερομηνίες, κλακέτα κλπ - καθώς και τα χρέη του still photographer).

Εδώ που τα λέμε έκανα λάθος, έπρεπε την ταινία να την γυρίσω με κάνα κινητό της συμφοράς (πριν να βρω τον οπερατέρ με την πανασόνικ για εκέι πηγαίναμε) και να την ονομάσω ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟΥ ΧΟΥ (ΤΣΟΥ ΑΥΤΟΙ, ΕΜΕΙΣ ΧΟΥ). Τότε θα είχα εξασφαλίσει τα συγχαρήκια ενός κοινού που η αισθητική του έχει διαμορφωθεί μόνο από το τι βλέπει στο youtube ΤΖΑΜΠΑ και έχει την έπαρση ερασιτέχνη κριτικού ποδοσφαίρου (είπαμε το σινεμά είναι πολυτέλεια). Ήθελα να ξερα από σκηνοθεσία ξέρουνε? γιατί εγώ τουλάχιστον κάποια σχετικά σπούδασα και ασχολούμε χρόνια με τα καλλιτεχνικά - δεν έχει σημασία αν είναι σε άλλους τομείς.

Όλα τα άλλα που αναφέρεις σχετικά τα συμπληρωματικά φώτα (με soft boxes ή άνευ) για *****ωμα σκιάς στο κοντράστ του μεσημεριανού καλοκαιρινού ήλιου ναι οκ φίλε μου καλά είναι.. αλλά είπαμε... λεφτά (το κυρίως πρόβλημα). Εξάλλου ήθελα το αποτέλεσμα σκληρό και λίγο ενοχλητικό στο μάτι (διάολε φαντάζεσαι το Ψιλικα? με αισθητική παλιού καλού ελληνικού σινεμά σε 35άρι φιλμ 25asa? γίνεται?). Τουλάχιστον είχαμε ένα πρόχειρο color timing για τον κάθε χώρο.

Πάντως προσωπικά, βαριέμαι την άσκοπη κριτική εκ των υστέρων (έπρεπε εκείνο έπρεπε το άλλο) που γίνετε συνήθως σε ντόπιους δημιουργούς και δη καινούργιους, και δη άνευ πολλών χρημάτων, ενώ βλέπω οι αδυναμίες ολόκληρων εμπορικών μεγαθηρίων (γαλλία-αμερική κυρίως) να είναι εκτός πεδίου βολής... μόνο και μόνο επειδή είναι... ξένες.

Για μένα, μια ταινία, low budjet (εώς μηδενικού budjet) είτε την κάνεις γρήγορα και αποτελεσματικά (με τις όποιες αδυναμίες και αν αυτή θα έχει) ή δεν την κάνεις καθόλου και ασχολήσε με κάτι άλλο.

Αυτά είχα να πω :)

Nα χουμε την υγεία μας να δημιουργούμε

DINO μην ψάχνεις Αθήνα... στην Πάτρα την πόλη μου γυρίστηκε (αν και βοτανικό εκεί κοντά καλά θα ήτανε από όσο έχω δει)

και μια διόρθωση όχι κινέζικα.. γιαπωνέζικα
 
Ακριβώς γι'αυτό ψάχνω! ;)
 
Dominion είπε:
Ειλικρινά το συλλογισμό είναι κάπως δεν μπορώ να τον καταλάβω, εδώ αμερική και ευρώπη γυρίζουνε ακόμα πιο ωμά και ακραία θέματα σιγά τον πολυέλαιο.
Εννοώ πως η ιδέα για το σενάριο είναι ψυχωτική και για αυτό μου αρέσει. Συγνώμη δεν το έγραψα σωστά.

Dominion είπε:
Η κάμερα όπως πολύ σωστά παρατήρησες είναι mini dv panasonic και ναι είναι με 24p γυρισμένη (ξέρω ξέρω, το φίλμ δεν το φτάνει ούτε καν συγκρίνεται αλλά μην τα ξαναλέμε αν είχαμε γκαφρά θα είχε γυριστεί με κάμια arriflex χειρός σε super 16 με γωνία κλείστρου 45 μοιρών να μοιάζει στροβοσκοπική σαν το Στρατιώτη Ράιαν - γέλια, και χωρίς ρύθμιση λευκού σε φίλμ kodak - αισθητική Μη Αναστρέψιμος).
Μα αγαπητέ μου φίλε αν είχες μία κάμερα μερικών χιλιάδω ευρώ αντί για την DVX100 το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο; Το βίντεο θα είχε καθαρή κινηματογραφική αίσθηση αν παιζόταν σε σινεμά; Σαφώς και όχι. Την πραγματική και ολοκληρωμένη κινηματογραφική αίσθηση την προσφέρει το σύνολο που αποτελεί την δημιουργία μίας ταινίας. Η σωστή εικόνα και ο σωστός ήχος, το σενάριο, η σκηνοθεσία, τα πλάνα, οι ηθοποιοί κτλ.

Dominion είπε:
H ταινία έχει αδυναμίες στα πλάνα (σε ορισμένα όχι σε όλα) αλλά... αν ήμουν πλούσιος και αν είχα χρόνο...και πολλούς πολλούς ταλαντούχους συνεργάτες, ε, δεν θα μουνα εδώ να μιλάμε ίσως :p .
Για αυτό έγραψα και μόνο για την σκηνή με την κοπέλα που μπαίνει στο ψιλικατζίδικο.

Dominion είπε:
Για μένα το ότι κατάφερα να γυριστεί μέσα σε 5 μέρες και από 2-3 ώρες την ημέρα και κάτω από τις συνθήκες καύσωνα ήτανε ήδη ΑΘΛΟΣ ας τα βάλουμε κάτω και ας συλλογιστούμε :) ).
Δεν θα χαρκτήριζα σε καμία περίπτωση το γύρισμα μιας ταινίας άθλο. Ακόμη και αν την γύριζα εγώ και πήγαινα στην αφρική για κάποια πλάνα παρέα με γορίλες και λιοντάρια. Όμως και χωρίς να μου έγραφες τις συνθήκες που επικρατούσαν στα γυρίσματα προσωπικά στο αναγνωρίζω πως έκανες σημαντική δουλειά στον ερασιτεχνικό χώρο και από κοντά θα σου έσφιγγα το χέρι.

Dominion είπε:
Εδώ που τα λέμε έκανα λάθος, έπρεπε την ταινία να την γυρίσω με κάνα κινητό της συμφοράς (πριν να βρω τον οπερατέρ με την πανασόνικ για εκέι πηγαίναμε) και να την ονομάσω ΤΟ ΚΡΑΣΑΚΙ ΤΟΥ ΧΟΥ (ΤΣΟΥ ΑΥΤΟΙ, ΕΜΕΙΣ ΧΟΥ). Τότε θα είχα εξασφαλίσει τα συγχαρήκια ενός κοινού που η αισθητική του έχει διαμορφωθεί μόνο από το τι βλέπει στο youtube ΤΖΑΜΠΑ και έχει την έπαρση ερασιτέχνη κριτικού ποδοσφαίρου (είπαμε το σινεμά είναι πολυτέλεια). Ήθελα να ξερα από σκηνοθεσία ξέρουνε? γιατί εγώ τουλάχιστον κάποια σχετικά σπούδασα και ασχολούμε χρόνια με τα καλλιτεχνικά - δεν έχει σημασία αν είναι σε άλλους τομείς.
Το κρασάκι του τσου είναι απλά μια γελοία ιδέα και τίποτα παραπάνω. Δεν έχει σχέση με τον κινηματογράφο σε καμία των περιπτώσεων. Προφανώς ότι τεχνολογικό εξοπλισμό και αν είχαν τα άτομα που το δημιούργησαν στην διάθεσή τους το οπτικοακουστικό αποτέλεσμα δεν θα άλλαζε. Ένα χαζό - αστείο βιντεάκι που μάλλον πετυχαίνει τον σκοπό του - δηλαδή απλά να χαζογελάσει ο θεατής.

Dominion είπε:
Όλα τα άλλα που αναφέρεις σχετικά τα συμπληρωματικά φώτα (με soft boxes ή άνευ) για *****ωμα σκιάς στο κοντράστ του μεσημεριανού καλοκαιρινού ήλιου ναι οκ φίλε μου καλά είναι.. αλλά είπαμε... λεφτά (το κυρίως πρόβλημα). Εξάλλου ήθελα το αποτέλεσμα σκληρό και λίγο ενοχλητικό στο μάτι (διάολε φαντάζεσαι το Ψιλικα? με αισθητική παλιού καλού ελληνικού σινεμά σε 35άρι φιλμ 25asa? γίνεται?). Τουλάχιστον είχαμε ένα πρόχειρο color timing για τον κάθε χώρο.
Ναί έχεις δίκιο πρώτο θέμα είναι το budget καθώς είναι και ακριβό "σπορ" από όποια πλευρά και αν το δει κανείς. Όμως πιστεύεις ειλικρινά πως το σκληρό και ζοφερό αποτέλεσμα της εικόνας δεν θέλει και τον σωστό φωτισμό;

Dominion είπε:
Πάντως προσωπικά, βαριέμαι την άσκοπη κριτική εκ των υστέρων (έπρεπε εκείνο έπρεπε το άλλο) που γίνετε συνήθως σε ντόπιους δημιουργούς και δη καινούργιους, και δη άνευ πολλών χρημάτων, ενώ βλέπω οι αδυναμίες ολόκληρων εμπορικών μεγαθηρίων (γαλλία-αμερική κυρίως) να είναι εκτός πεδίου βολής... μόνο και μόνο επειδή είναι... ξένες..
Πως το βλέπω εγώ. Η κριτική γίνεται επειδή είμαστε ερασιτέχνες με σκοπό να μάθουμε, και το επόμενο project να είναι καλύτερο. Αφου βαριέσαι και βρίσκεις άσκοπη την κριτική εκ των υστέρω δεν επίμενω, πάω πάσο.

Dominion είπε:
Nα χουμε την υγεία μας να δημιουργούμε.
Αυτό ξαναπέστο! :)
 
lol άρα τα πολλά χρήματα χωρίζουνε τον ερασιτέχνη από τον επαγγελματία?

Απλά φίλε telonios λέω ότι καλές οι παρατηρήσεις σου... αλλά για μένα το πιο σημαντικό είναι να παράγεται (και φυσικά να παράγω) έργο.

Έχω δώσει αρκετά λεφτά πριν από χρόνια για να σπουδάσω αλλά να σου πω κάτι καμία σχολή δεν στα μαθαίνει και είναι καλύτερα να κάτσεις κάτω και να στρωθείς και με ότι έχεις σαν μέσο (dv? μάλιστα κε dv) και.. να δημιουργήσεις, να μετρήσεις τις δυνάμεις σου και να σκεφτείς όσο το δυνατόν σαν επαγγελματίας.. και να μην κάθεσαι να σκέφτεσαι πολύ-πολύ (το κάνω και εγώ μην ανησυχείς) μα πως να το γυρίσω αφού δεν έχω την τάδε κάμερα ή το τάδε εργαλείο ή κινηματογραφικό φίλμ.

Όλα αυτά είναι δικαιολογίες για να ΜΗΝ κάνεις έργο. Όταν θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου θα μπορείς να πεις σε καποιον πιχι που μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγή (και έχει μάτι να βλέπει μπροστά) κοίταξε την δουλίτσα μου και να σου εμπιστευτεί τα λεφτάκια του. Για μένα και ένα κινητό να έχεις άμα θες να κάνεις έργο... θα κάνεις. Έστω με τις αδυναμίες του μέσου που έχεις στα χέρια σου.

Τώρα αν είχα τα λεφτά όπως προείπα μην ανυσηχείς θα είχα πάρει κανένα Αρβανίτη ή κανένα Άρη Σταύρου σαν Dp ασφαλώς :) .

Trivia:

1. Η πολυκατοικία και το ψιλικατζίδικο, της ταινίας, ανήκουν στην οικογένεια του σκηνοθέτη και χτίστηκαν το 1969. Το ψιλικατζίδικο λειτουργεί μέχρι και τις μέρες μας.

2. Το γύρισμα της κάθε σκηνής (σύνολο 5) διαρκούσε 2-3 ώρες και ξεκινούσε από τις 2 το μεσημέρι, μέχρι τις 5 το απόγευμα, ωστόσο, η ταινία πήρε 2 εβδομάδες, με ενδιάμεσα κενά, για να γυριστεί και να μονταριστεί. Υποθετικά και με τις ιδανικές συνθήκες θα χρειάζονταν 2-3 μέρες για να ολοκληρωθεί.

3. Η ταινία είναι αφιερωμένη στην μνήμη της Μαρίας Αναστασιάδου Μπαζάκα (κατά κόσμον Κυρά Μαρίας), της γιαγιάς του σκηνοθέτη (από την πλευρά της μητέρας του). Ήταν η ιδιοκτήτρια του ψιλικατζίδικου για 38 χρόνια, μέχρι και το 2007, οπότε και αποσύρθηκε λόγω ασθενείας. Απεβίωσε τον Μάρτιο του 2008, σε ηλικία 83 ετών. Υπάρχει πλάνο που φένεται σε μια παλιά φωτογραφία, με μια σημαία στο χέρι.

4. Το ρόλο του μπούμαν ανέλαβε ο ίδιος ο σκηνοθέτης, σε αρκετές σκηνές, ενώ στις περισσότερες, το μπούμ στηριζόταν εκτός πλάνου και όπου βόλευε. Για το μοναδικό πλάνο του γείτονα, στην 3η σκηνή, τον οποίον έπαιζε ο ίδιος ο οπερατέρ και μοντέρ της ταινίας, την κάμερα χειριζόταν ο σκηνοθέτης. Ο ρόλος του γείτονα, αρχικά, προοριζόταν για κάποιον άλλο ερασιτέχνη ηθοποιό και θα είχε μεγαλύτερη διάρκεια επί της οθόνης, αλλά, μια μέρα πριν το γύρισμα, ο ηθοποιός ακύρωσε την εμφάνισή του, λόγω κάποιας επείγουσας υποχρέωσης. Το ρόλο, αναγκαστικά, ανέλαβε ο οπερατέρ και μοντέρ της ταινίας, Ανδρέας Λαμπρόπουλος. Ήταν η τελευταία μέρα γυρίσματος.

5. Ο ρόλος της πελάτισσας προοριζόταν για άντρα πελάτη, αρχικά. Η ερασιτέχνης ηθοποιός που τον ανέλαβε, είναι πολύ καλή φίλη του πρωταγωνιστή (Παύλος Πολοτσάνην) και δέχτηκε να συμμετάσχει μόλις 2 ώρες πριν να ξεκινήσει το γύρισμα της συγκεκριμένης σκηνής. Το μόνο που απαίτησε ήταν να μην αναφερθεί το επώνυμό της στην ταινία. Αναφέρεται στους τίτλους τέλους ως Ραλού.

6. Κανένας δεν πληρώθηκε για αυτήν την ταινία.

7. Η ταινία είναι γυρισμένη με υπάρχοντες φυσικούς και τεχνητούς φωτισμούς, εκτός από την σκηνή 4, του διαλόγου του ψιλικατζή με την κοπέλα του 1ου ορόφου, όπου χρειάστηκε η ενίσχυση της εικόνας με το διάχυτο φως ενός 500άρι tungsten προβολέα.

8. Τα δεσμά του 1ου θύματος (Κορίνα Ταχυνάκου), στην σκηνή του υπογείου, επιμελήθηκε ο ίδιος ο σκηνοθέτης, μιας και το Ιαπωνικό Βondage (Shibari), είναι μία από τις πολλές ειδικότητές και ασχολίες του.

9. Τα φωτογραφικά stills της ταινίας, καθώς και την αφίσα, επιμελήθηκε ο ίδιος ο σκηνοθέτης.

10. Η ταινία γυρίστηκε με την κάμερα Panasonic AG-DVX100A.

11. Το ντεκουπάζ της ταινίας περιέχει στο σύνολό του, περίπου, 100 πλάνα. Μερικά από αυτά τα πλάνα ήταν φωτογραφίες (σκηνή 1), τραβηγμένες με την φωτογραφική μηχανή του σκηνοθέτη (και όχι σκίτσα), οι οποίες χρησίμευσαν σαν ακριβέστεροι οδηγοί για τον οπερατέρ. Τα σκίτσα ανέλαβε ο ίδιος ο σκηνοθέτης. Οι επιπλέον ιδιότητες που ανέλαβε, αναφέρονται στους τίτλους τέλους, πίσω από το ψευδώνυμο Chriss Jackalman (ουσιαστικά, η κατά προσέγγιση μετάφραση του πραγματικού ονόματος του δημιουργού στα Αγγλικά).

12. Η διεύθυνση του ψιλικατζίδικου της ταινίας είναι Φαναρίου 63, Προσφυγικά, Πάτρα. Η διεύθυνση της πολυκατοικίας της ταινίας είναι Ελλησπόντου 28, Προσφυγικά, Πάτρα. Η πολυκατοικία είναι η πραγματική οικία του σκηνοθέτη.

13. Μερικοί από τους διαλόγους προσαρμόστηκαν αυθόρμητα από τους ερασιτέχνες ηθοποιούς, κατά την διάρκεια του γυρίσματος.

14. Το 2ο θύμα (Xρήστος Γραμμένος) είναι πολύ καλός φίλος του σκηνοθέτη, για πάνω από 12 χρόνια και ένας από τους πρώτους sk8ers της πόλης των Πατρών, στην δεκαετία του 1990.

15. Μέση διάρκεια πλάνου 4,2 δευτερόλεπτα.

16. Το μοντάζ έγινε με το πρόγραμμα Αdobe Premiere Pro.

17. Υπάρχουν κάποια λάθη σε 1-2 πλάνα. Ας βρει το κοινό ποια είναι αυτά ;) .

18. Η σκηνές της ταινίας δεν γυρίστηκαν με χρονολογική σειρά.

19. Το μουσικό χαλί των τίτλων τέλους, είναι μια πρωτότυπη δημιουργία του ίδιου του σκηνοθέτη και εμπεριέχει δείγμα από το μουσικό θέμα των τίτλων της σειράς Η Ζώνη του Λυκόφωτος (Twilight Zone), καθώς και δείγμα από το τραγούδι Teardrop των Massive Attack. Δημιουργήθηκε τυχαία, μια νύχτα του 2002 και, έκτοτε, φυλασσόταν για κάποιο μελλοντικό project.

20. Oι τανάλιες, τα ψαλίδια και λοιπά props, που φαίνονται στην τελευταία σκηνή, κάτω από τον πάγκο της δολοφόνου, ανήκουν στον θείο του σκηνοθέτη, ο οποίος για μεγάλη χρονική περίοδο της ζωής του, υπήρξε επιδιορθωτής ομπρελών, καθώς και κατασκευαστής υφασμάτων για καρέκλες και τέντες. Μερικά από τα props χρονολογούνται από το 1958.

21. Η αιματοβαμμένη κρεμαστή κούκλα, στο δωμάτιο της δολοφόνου, ανήκει στην μητέρα του σκηνοθέτη και χρονολογείται από τα τέλη της δεκαετίας του 1960. Σύμφωνα με την ίδια, πολλές από αυτές τις κούκλες ήταν μόδα να διακοσμούν τα σαλόνια των σπιτιών τις δεκαετίες του 1960 και 1970 στην Ελλάδα (αν όχι και παγκοσμίως). Το ξεραμένο αίμα, στο σώμα της κούκλας, είναι μια μίξη τέμπερας και πλαστικού χρώματος. Η κρεμαστή κούκλα είναι φόρος τιμής στον γνωστό Ιταλό σκηνοθέτη Dario Argento και ακραιφνής αναφορά στην ταινία του Profondo Rosso a.k.a. Deep Red (Βαθύ Κόκκινο) του 1975.

22. Το συνεργείο, μαζί με τους ηθοποιούς της συγκεκριμένης ταινίας, αριθμούσε 7 άτομα. Οι σκηνές γυρίζονταν ανά τετράδες την φορά (σκηνοθέτης, οπερατέρ και 2 ηθοποιοί) και σε διαφορετικές μέρες. Κατά αυτόν τον τρόπο, μερικοί από τους ηθοποιούς δεν συναντήθηκαν ποτέ στο γύρισμα. Ωστόσο, όλοι έχουνε σαν κοινό στέκι τους το Rocky Raccoon, ένα δημοφιλές εικαστικό καφέ-μπαρ των Πατρών.

23. Το Manga Nippon Mukashi Banashi, το μουσικό κομμάτι που ακούγεται στην τελευταία σκηνή της ταινίας, είναι αρκετά αναγνωρίσιμο, μέχρι και σήμερα, στους κύκλους των τωρινών 30άρηδων. Το κομμάτι προέρχεται από τους τίτλους τέλους της ομώνυμης Ιαπωνικής σειράς κινουμένων σχεδίων, η οποία προβλήθηκε, στην Ελλάδα, στις αρχές του 1980 από την κρατική συχνότητα της ΕΡΤ-1, με τον τίτλο Γιαπωνέζικοι Μύθοι. Υπήρξε εξαιρετικά δημοφιλής στα μικρά Ελληνόπουλα εκείνης της εποχής. Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της ταινίας, η παιδικότητα που αναδύεται από το συγκεκριμένο μουσικό κομμάτι, έρχεται σε σύγκρουση με τα δρώμενα της τελευταίας σκηνής και λειτουργεί ειρωνικά στον ψυχισμό του μέσου θεατή. Αυτή ήταν και η αρχική πρόθεση.

24. H τελευταία σκηνή του στραγγαλισμού με τα πόδια της δολοφόνου είναι άμεση αναφορά στην ταινία του Lindsey Shonteff The Million Faces of Sumuru του 1967.

25. Ημερομηνίες παραγωγής : 24 Ιουλίου 2008 – 6 Αυγούστου 2008.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Mα και βέβαια τα χρήματα δεν κάνουν την διαφορά ανάμεσα σε ερασιτέχνη και επαγγελματία. Απο πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα; Άλλα είναι τα σταθμά που το διαχωρίζουν αυτό. Δεν γίνεται όμως να τραβήξεις ταινία που θα παιχτεί στο πανί του σινεμά με κάμερα από τον κοτσόβολο έτσι δεν είναι; Aσφαλώς και δεν θέλει να αγοράσεις την πιο ακριβή κάμερα. Αλλά τα πράγματα είναι απλά φίλε μου. Ακόμη και ταλέντο να έχει ο σκηνοθέτης αν δεν έχουν οι ηθοποιοί, δεν βοηθά σε αποδεκτά επίπεδα η εικόνα και ο ήχος, το σενάριο κτλ τότε το αποτέλεσμα θα είναι μέτριο. Και ναιί με κινητό θα κάνεις έργο αλλά τι έργο ακριβώς; Αυτό που έκαναν και τα παιδιά που γύρισαν το κρασάκι του τσου και μέχρι εκεί. Τίποτα μα τίποτα παραπάνω.
 
Εγω θα ριξω στην κουβεντα το "Blair's Witch Project" ,ταινια σχεδον ερασιτεχνικη γυρισμενη με ελαχιστα χρηματα για τα δεδομενα του χολυγουντ ,τεραστια για τα ελληνικα.

Μεγαλη επιτυχια με τεραστιες οικονομικες απολαβες.

Αντιθετως το sequel γυρισμενο με τα "holywood style" δεδομενα,απετυχε......

Telonio ειμαι amazed απο τις γνωσεις σου περι τα του κινηματογραφου.

Ενδιαφεροντα τα Τrivia.

Trivia για το τριβια:Ρωμαϊκη λεξη περιγραφει δρομο με τρεις κατευθυνσεις.
 
Ερασιτεχνικό ναί το witch αλλά δεν είναι και τραβηγμένο και με κινητό. Ούτε και με hi-def αλλά λέμε τώρα.

Γνώσεις εγώ; what the hell..
 
Ντροπή μου να μην αναγνωρίσω το ψιλικατζήδικο στη Φαναρίου!!! :eek:

Έμενα για περισσότερα από 20 χρόνια, Αγίας Τριάδος κ' Ελλησπόντου!!!
 
telonio είπε:
Ερασιτεχνικό ναί το witch αλλά δεν είναι και τραβηγμένο και με κινητό. Ούτε και με hi-def αλλά λέμε τώρα.
Γνώσεις εγώ; what the hell..

Με ψαρωσες οταν αναγνωρισες με τι καμερα ηταν τραβηγμενο. :D

Ο Dom ειναι σε αλλη κλαση ,το εχει σπουδασει το πραγμα.

Dino μιας και εισαι κοντοχωριανος θα παιξεις και στο Sequel,

"Ψιλικατζης 2 η εκδικηση του Βεροπουλου". :D
 
Aardvark είπε:
Με ψαρωσες οταν αναγνωρισες με τι καμερα ηταν τραβηγμενο. :D
Aχαχαχαχαχα αφού φένεται ολοκάθαρα στις φωτογραφίες! :D
 
Φίλε τελόνιο

Σε τίποτα από αυτά που λες δεν σε αδικώ :)

και τα καταλαβαίνω φυσικά..

αλλά... αν περιμένει τις ιδανικές συνθήκες κανείς και ειδικά εδώ επαρχία, βράσε όριζα :)

σου ξαναλέω είμαι υπερ της άποψης DO IT YOURSELF και με ότι διαθέσιμο

από το MHN DO IT ΚΑΘΟΛΟΥ

Ταινίες που είναι άξιες αναφοράς έχουνε παααρα πολλές αδυναμίες

Ευδοκία του Δαμιανού 1971 (κάκιστο ντουμπλάζ φεριποίν)

No Budget Story του Ρένου Χαραλαμπίδη 1997 (όλο γυρισμένο σε βίντεο)

Σπιρτόκουτο του Οικονομίδη (σε βίντεο και αυτό και από φωτογραφία... μμμ σώθηκες) 2003

και άλλες πολλές

ειναι κρίμα λογο χρημάτων και συνθηκών να χάνει κανείς τη χαρά της δημιουργίας ειδικά αμα είναι ελλάδα και στα 1α του βήματα.. απλά αυτό είναι η σκέψη μου
 
Πολύ θα ήθελα να συζητούσαμε από κοντά φίλε Dominion. :)
 
ομοίως :)

Όποτε ανέβω αθήνα θα στείλω ενα ενημερωτικό πμ
 
Πίσω
Μπλουζα