ερωτήσεις για τους emulators του sharp x68000

krem13

RetroNuts!
Joined
11 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.520
Αντιδράσεις
58
χρησιμοποιώ για την εξομοίωση του sharp x68000 τους δύο πιο γνωστούς emulators,δηλάδη τον xm6 και τον winx68k .και τους δύο όμως δεν έχω καταφέρει να τους καταλάβω εντελώς (και να απολαύσω τα παιχνίδια) λόγω κάποιων προβλημάτων/αποριών που έχω,για τα οποία δεν έχω βρει βοήθεια στο ίντερνετ...

είναι τα εξής

1) αρχικά έχω πρόβλημα με τη ρύθμιση των κουμπιών,δεν μπορώ να βγάλω άκρη καθώς τα κουμπιά του x68000 αναγράφονται ως button 1-9 (και όχι π.χ up,down) αλλά ταυτόχρονα,τα κουμπιά του χειριστηρίου που χρησιμοποιώ (saitek p2600 rumble) αναγράφονται με τον ίδιο τρόπο! έτσι δημιουργείται τρομερό μπέρδεμα και δεν μπορώ να τα ρυθμίσω όπως τα θέλω...

για να καταλάβετε τι εννοώ ορίστε στο περίπου πως είναι η οθόνη των ρυθμίσεων των κουμπιών

sharp x68000 button 1 controller (saitek p2600) button 3

2) κάποια παιχνίδια δεν παίζουν σε κανένα απ'τους δύο emulators (π.χ το prince of persia) ,μήπως πρέπει να αλλάξω στις ρυθμίσεις τη ταχύτητα του επεξεργαστή και τη ποσότητα μνήμης?

3) σε κάποια άλλα παιχνίδια,που αποτελούνται από πολλές δισκέτες,κάποια στιγμή μου ζητάει π.χ τη δισκέτα 3,έχω προσπαθήσει να τη βάλω και στα δύο εικονικά fdd drives που προσφέρουν αλλά χωρίς αποτέλεσμα,τι κάνω λάθος?

4) επίσης,σε κάποια παιχνίδια,πριν εμφανιστεί η splash screen του αντίστοιχου παιχνιδιού,μου βγάζει ένα πλαίσιο με κείμενο στα ιαπωνικά το οποίο περιλαμβάνει και τρια κεφαλαία αγγλικά γράμματα (συγκεκριμένα τα A,R,I ),τι πρέπει να κάνω ώστε να συνεχίσω το παιχνίδι?

5) τέλος,η γλώσσα προγγραματισμού που είχαν,η human 68k είναι προσβάσιμη στους emulators?
 
τελικά υπάρχει κάποιος που να ξέρει κάτι παραπάνω γι'αυτούς τους emulators?
 
picture.php


Μεταξυ μας ,κι εγω μαυρα μεσανυχτα εχω απο Χ68000 ....
 
πως κατάφερες να τρέξεις το prince of persia,μπορείς να μου πεις τι έκανες ακριβώς? εγώ έχω φτάσει το πολύ μέχρι την εισαγωγή του παιχνιδιού αλλά μέσα στο παιχνίδι δεν κατάφερα να μπω...
 
picture.php


πατας enter

picture.php


εδω εισαγουμε/open την τριτη δισκετα στο FDD1/ Floppy Drive#1 ( αναλογα με τον εξομοιωτη )

και enter ξανα

picture.php


και ετοιμος

Υ.Γ.

Οπως βλεπεις τρεχει και στο winx68k highspeed v095 και στο XM6 (version 2.01) αλλα και στο XM6 2.05 TypeG (προηγουμενο reply )
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
ευχαριστώ για τις οδηγίες! θα το δοκιμάσω με τη πρώτη ευκαιρία.
 
και να μην ξεχασω να αναφερω

- την μεταφρασμενη στα ελληνικα X68000 version του Bubble Bobble

http://www.greekroms.net/files/bubgr110.zip'>http://www.greekroms.net/files/bubgr110.zip (μονο το patch )

- και τo μμεταφρασμενo στα ελληνικα WinX68k High-Speed 0.92

http://www.zophar.net/download_file/2449

απο την http://www.greekroms.net (Vag )

τελος στο http://www.mame.gr εκτος απο τον Vag ,υπαρχουν και αλλα παιδια (ολοι σχεδον βεβαια πενανε και απο εδω )

που γνωριζουν περισσοτερα απο μενα οσων αφορα το X68000 emulation , υπαρχει και ο Scatman που γνωριζει γιαπωνεζικα ......
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Nemo είπε:
και να μην ξεχασω να αναφερω - την μεταφρασμενη στα ελληνικα X68000 version του Bubble Bobble

http://www.greekroms.net/files/bubgr110.zip'>http://www.greekroms.net/files/bubgr110.zip (μονο το patch )

- και τo μμεταφρασμενo στα ελληνικα WinX68k High-Speed 0.92

http://www.zophar.net/download_file/2449

απο την http://www.greekroms.net (Vag )

τελος στο http://www.mame.gr εκτος απο τον Vag ,υπαρχουν και αλλα παιδια (ολοι σχεδον βεβαια πενανε και απο εδω )

που γνωριζουν περισσοτερα απο μενα οσων αφορα το X68000 emulation , υπαρχει και ο Scatman που γνωριζει γιαπωνεζικα ......
oops Εγκληματικη μου παραλειψη να αναφερω οτι ο Vag εχει μεταφρασει και την νεωτερη v.0.95 του WinX68kHighSpeed μαλιστα με καποιες επιπλεον διορθωσεις ατελειων του πρωτοτυπου.

http://www.greekroms.net/files/WinX68kHighSpeed%20(Greek).zip
 
Με το παραπανω core πλεον παιζω με ευκολια τα παιχνιδια του συστηματος τοσο στο RetroPie οσο και στο PC με LaunchBox/RetroArch.

Με εχει εντυπωσιασει το ποσο ωραια ρεουν ολα στην οθονη. Εξαιρετικη πλατφορμα το X68000.

Δεν βρισκω καποια τεχνικη συγκριση παντως με Amiga. Θεωρω οτι το Sharp ειναι πολυ ισχυροτερο αλλα θα ηθελα να δω αν τα κατεφερνει χρησιμοποιωντας brute force ή την προσεγγιση της Amiga με εξυπνα υποσυστηματα

Εχω ενα θεμα...στα multi disk παιχνιδια, στο μενου το browse με αφηνει να το κανω μονο μεσα στο C drive ενω εγω εχω τα Roms στο I drive. Κανω κατι λαθος? εχει καποια μαγκια που δεν βλεπω?
 
Για τα multidisk βολευει να φτιαχνετε m3u* αλλα και με το Disk Control του RetroArch ειναι παιχνιδακι η αλλαγη δισκετων

Με το συγκεκριμενο core παντως αντιμετωπιζω προβληματα στο Illumination Laser και το Y2 που φαινεται να απουσιαζει ενα layer γραφικων...

*Για batch δημιουργια m3u, αποθηκευστε τα παρακατω σε bat αρχεια και τρεχτε τα μεσα στο φακελο που εχετε τα παιχνιδια

Για παιχνιδια 2 δισκετων

@echo off
setlocal ENABLEDELAYEDEXPANSION
for /R "." %%f in ("*(Disk 1 of 2)*.dim") do (
set f1=%%~nf
set f2=!f1:Disk 1 of 2=Disk 2 of 2!
echo %%~nf.dim > "!f1:~0,-4!.m3u"
echo !f2!.dim >> "!f1:~0,-4!.m3u"
)


Για παιχνιδια 3 δισκετων

@echo off
setlocal ENABLEDELAYEDEXPANSION
for /R "." %%f in ("*(Disk 1 of 3)*.dim") do (
set f1=%%~nf
set f2=!f1:Disk 1 of 3=Disk 2 of 3!
set f3=!f1:Disk 1 of 3=Disk 3 of 3!
echo %%~nf.dim > "!f1:~0,-4!.m3u"
echo !f2!.dim >> "!f1:~0,-4!.m3u"
echo !f3!.dim >> "!f1:~0,-4!.m3u"
)




Αντιστοιχα φτιαχνετε για περισσοτερα

Ισχυει γενικα (οχι μονο για X68000) απλα θελει τη συγκεκριμενη κωδικοποιηση (Disk x of y)
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Δεν το έχω δοκιμάσει ποτέ αυτό το core. Κάποια στιγμή μπορεί να το προσθέσω όταν τελειώσω με τα άλλα.
 
Μην το πιανεις ακομα.

Εχω ξεκινησει Spectrum/Amstrad/C64/X68000 με RetroArch και Amiga με WinUAE - αμοφοτερα πανω σε LaunchBox (και Big Box)

Eιναι πολυ ευκολο να μεταφερεις τα configs στον Rocket Launcher

Θα χρειαστω τη βοηθεια σου για καποια missing media οταν κλεισω το πακετο.
 
Πίσω
Μπλουζα