εφυγε ο θρυλος του ευρωπαικου σινεμα αλαιν ντελον

Μαζί του κλείνει μια ολόκληρη εποχή...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πέθανε ο ηθοποιός Αλέν Ντελόν

alain-delon-cov-768x432.jpg


Αλέν Ντελόν – Ο γόης ηθοποιός σύμβολο του γαλλικού κινηματογράφου, πέθανε σε ηλικία 88 ετών. Τα τρία παιδιά του Ντελόν ανακοίνωσαν τον θάνατό του σήμερα με δελτίο Τύπου στο Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων (AFP).


Γεννημένος στις 8 Νοεμβρίου ο Αλέν Φαμπιάν Μορίς Μαρσέλ Ντελόν άφησε εποχή ως ένας από τους διασημότερους Γάλλους ηθοποιούς και σύμβολα του σεξ της Ευρώπης τις δεκαετίες του 1960 και του 1970.
Απέσπασε διθυραμβικές κριτικές για τους ρόλους του σε ταινίες όπως: «Γυμνοί στον ήλιο» (1960), «Η Έκλειψη» (1962), «Ο Γατόπαρδος» (1963), «Ο δολοφόνος με το Αγγελικό Πρόσωπο» (1967), «Η Πισίνα») (1969), «Ο Κόκκινος Κύκλος» (1970), «Ο Μπάτσος» (1972) και «Ο Κύριος Κλάιν« (1976).


Ο ορισμος του Ζεν πρεμιε--Αρσενικου.. Μεγαλος καλλιτεχνης συμβολο μιας εποχης που δεν υπαρχει πια.

Ο Θεός να αναπαύσει την ψυχή του
 
 
Eδω που τα λέμε παιδιά δύο άνδρες σε παγκόσμιο επίπεδο κατάφεραν το μιμιδιο " μα ποιος είσαι τέλος πάντων ο αλεν ντελον" και ο άλλος ήταν ο μαρλον μπραντο εξου και το "τυφλα να χει ο μαρλον μπραντο'. Αυτοί οι δύο ανταγωνιζονται μεταξύ τους για τον πιο σεξι γόη ever του σινεμά
 
Ένας διαχρονικός σταρ.....
Έφυγε και μαζί και μια εποχή ολόκληρη

Αντίο ταλαντούχες κύριε Ρίπλεϊ
 
Ελαφρύ το χώμα. Έβαλα στο πρόγραμμα μου να ξαναδώ το "Μονομαχία στον κόκκινο ήλιο".
 
Eδω που τα λέμε παιδιά δύο άνδρες σε παγκόσμιο επίπεδο κατάφεραν το μιμιδιο " μα ποιος είσαι τέλος πάντων ο αλεν ντελον" και ο άλλος ήταν ο μαρλον μπραντο εξου και το "τυφλα να χει ο μαρλον μπραντο'. Αυτοί οι δύο ανταγωνιζονται μεταξύ τους για τον πιο σεξι γόη ever του σινεμά
Btw....Και ο Μπραντ Πιτ παίζει πια εξίσου δυνατά
 
με αφορμη τον θανατο του το one channel σημερα στις 20:15 θα προβαλλει την ταινια Che gioia vivere ελληνικος τιτλος Γλυκια που ειναι η ζωη

livestreaming https://onechannel.gr/live-tv/
 
Πλήρης έφυγε. Και από καλά και από κακά.
Μου άρεσε πολύ ως άντρας και μου άρεσε πολύ ως ηθοποιός. Δεν τα βρίσκεις εύκολα και τα δύο σ' έναν άνθρωπο.

Δεν μπαίνω στη διαδικασία να μιλήσω για τη ζωή του. Τι να πεις; Είχε τα πάντα. Τα μισά απ' αυτά ήταν ποινικά κολάσιμα.

Τον είχα δει και στο θέατρο. Τι να λέμε τώρα; Γέμιζε την σκηνή. Φωνή, ερμηνεία, συγκίνηση.

Κι είναι κι αυτή η "Πισίνα"... Ερωτισμός που έσπαγε το γυαλί. Να σου 'ρχεται να πάρεις φόρα και να βουτήξεις μαζί τους.

Ποιος Μάρλον Μπράντο και ποιος Μπραντ Πιτ! Όπως λέει ένας φίλος μου, αδιαμφισβήτητα στρέιτ, "εντάξει! αν ήταν να μου την πέσει ο Ντελόν, μέχρι κι εγώ θα του καθόμουν":fafoutis: (το αντίστοιχο σε γυναίκα, να ξέρετε, είναι η Μόνικα Μπελούτσι).
 
Πλήρης έφυγε. Και από καλά και από κακά.
Μου άρεσε πολύ ως άντρας και μου άρεσε πολύ ως ηθοποιός. Δεν τα βρίσκεις εύκολα και τα δύο σ' έναν άνθρωπο.

Δεν μπαίνω στη διαδικασία να μιλήσω για τη ζωή του. Τι να πεις; Είχε τα πάντα. Τα μισά απ' αυτά ήταν ποινικά κολάσιμα.

Τον είχα δει και στο θέατρο. Τι να λέμε τώρα; Γέμιζε την σκηνή. Φωνή, ερμηνεία, συγκίνηση.

Κι είναι κι αυτή η "Πισίνα"... Ερωτισμός που έσπαγε το γυαλί. Να σου 'ρχεται να πάρεις φόρα και να βουτήξεις μαζί τους.

Ποιος Μάρλον Μπράντο και ποιος Μπραντ Πιτ! Όπως λέει ένας φίλος μου, αδιαμφισβήτητα στρέιτ, "εντάξει! αν ήταν να μου την πέσει ο Ντελόν, μέχρι κι εγώ θα του καθόμουν":fafoutis: (το αντίστοιχο σε γυναίκα, να ξέρετε, είναι η Μόνικα Μπελούτσι).
Δεν μας είπες όμως ποια θεατρική παράσταση ειδες; ποσο ήταν ο ντελον τοτε; καλά στην πρώτη του νιοτη δεν ήταν σίγουρα. Είχες εξαιρετική ευκαιρία και ...τυφλα να χει ο μαρλον μπραντο
 
Δεν μας είπες όμως ποια θεατρική παράσταση ειδες; ποσο ήταν ο ντελον τοτε; καλά στην πρώτη του νιοτη δεν ήταν σίγουρα. Είχες εξαιρετική ευκαιρία και ...τυφλα να χει ο μαρλον μπραντο
Το 1998 τον είδα, στις "Αινιγματικές Παραλλαγές" του Έρικ - Εμανουέλ Σμιτ. Ήταν δηλαδή 63 χρονών κι εγώ στην πρώτη χρονιά μου στο Παρίσι.

Το εισιτήριο (αρκετά τσουχτερό κιόλας) το είχα αγοράσει από περιέργεια. Για να τον δω από κοντά βρε παιδί μου και να κλικάρω κι αυτό το κουτάκι (το ίδιο είχα κάνει όταν παίξανε στο θέατρο, όσο ζούσα εκεί, ο Ζαν Πολ Μπελμοντό και η Κλαούντια Καρντινάλε). Δεν περίμενα να εντυπωσιαστώ. Σκεφτόμουν "εντάξει, όμορφος ήταν αλλά τώρα θα έχει γεράσει". Δεν τον πολυπήγαινα κιόλας για όσα είχε κάνει στη ζωή του (στα νιάτα μου ήμουν και πιο απόλυτη σε κάτι τέτοια). Μπήκα λοιπόν στο θέατρο έτοιμη να τον αποκαθηλώσω.

Παρέμενε πολύ γοητευτικός, με μια έντονη σκηνική παρουσία (το απαιτεί το έργο εξάλλου γιατί όλο το έργο στηρίζεται στον διάλογο δύο μόνο χαρακτήρων). Κι ήταν πολύ καλός ηθοποιός, με μεγάλη ευκολία να σου περνά τα συναισθήματα του χαρακτήρα του.

Παρεμπιπτόντως το ίδιο καλός στο θέατρο, με απίστευτη ενέργεια αυτός ενώ ο Ντελόν ήταν πιο "ήρεμος', ήταν ο Ζαν Πολ Μπελμοντό. Η Κλαούντια πάλι μου φάνηκε "μάπα το καρπούζι". Μπορεί βέβαια να έφταιγε και το έργο που ούτε για την (τότε) ηλικία της ήταν ούτε έλεγε τίποτα ως κείμενο.
 
Το 1998 τον είδα, στις "Αινιγματικές Παραλλαγές" του Έρικ - Εμανουέλ Σμιτ. Ήταν δηλαδή 63 χρονών κι εγώ στην πρώτη χρονιά μου στο Παρίσι.

Το εισιτήριο (αρκετά τσουχτερό κιόλας) το είχα αγοράσει από περιέργεια. Για να τον δω από κοντά βρε παιδί μου και να κλικάρω κι αυτό το κουτάκι (το ίδιο είχα κάνει όταν παίξανε στο θέατρο, όσο ζούσα εκεί, ο Ζαν Πολ Μπελμοντό και η Κλαούντια Καρντινάλε). Δεν περίμενα να εντυπωσιαστώ. Σκεφτόμουν "εντάξει, όμορφος ήταν αλλά τώρα θα έχει γεράσει". Δεν τον πολυπήγαινα κιόλας για όσα είχε κάνει στη ζωή του (στα νιάτα μου ήμουν και πιο απόλυτη σε κάτι τέτοια). Μπήκα λοιπόν στο θέατρο έτοιμη να τον αποκαθηλώσω.

Παρέμενε πολύ γοητευτικός, με μια έντονη σκηνική παρουσία (το απαιτεί το έργο εξάλλου γιατί όλο το έργο στηρίζεται στον διάλογο δύο μόνο χαρακτήρων). Κι ήταν πολύ καλός ηθοποιός, με μεγάλη ευκολία να σου περνά τα συναισθήματα του χαρακτήρα του.

Παρεμπιπτόντως το ίδιο καλός στο θέατρο, με απίστευτη ενέργεια αυτός ενώ ο Ντελόν ήταν πιο "ήρεμος', ήταν ο Ζαν Πολ Μπελμοντό. Η Κλαούντια πάλι μου φάνηκε "μάπα το καρπούζι". Μπορεί βέβαια να έφταιγε και το έργο που ούτε για την (τότε) ηλικία της ήταν ούτε έλεγε τίποτα ως κείμενο.
Είδες και Κλαούντια και αλεν και μπελμοντο, απο κοντά όλα αυτά για μας όνειρα θερινής νυχτός, μπραβο ρετροφαν.
 
Καλέ, δεν ήταν κιόλας ότι έπαιρνα το λίαρ τζετ μου και πήγαινα από παράσταση σε παράσταση:)

Στη Γαλλία ζούσα, Γάλλους ηθοποιούς θα πετύχαινα. Κι εδώ έχω να δηλώσω ότι το γαλλικό κράτος (πριν από 25 χρόνια τουλάχιστον) διευκόλυνε αφάνταστα νέους και φοιτητές που θέλανε να παρακολουθούν τα πολιτιστικά δρώμενα. Αν είχες "νεανικό" πάσο, μπορούσες ν' αγοράσεις εισιτήρια λίγο πριν από παραστάσεις θεάτρου και όπερας σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Δηλαδή πιο φτηνά σου πήγαινε να δεις την "Κάρμεν" στην Όπερα Γκαρνιέ, με τη βελούδινη κουρτίνα στο θεωρείο από το να πάρεις κρέπα ζαμπόν-τυρί-ντομάτα να ξεπεινάσεις το βράδυ:fafoutis:
 
Καλέ, δεν ήταν κιόλας ότι έπαιρνα το λίαρ τζετ μου και πήγαινα από παράσταση σε παράσταση:)

Στη Γαλλία ζούσα, Γάλλους ηθοποιούς θα πετύχαινα. Κι εδώ έχω να δηλώσω ότι το γαλλικό κράτος (πριν από 25 χρόνια τουλάχιστον) διευκόλυνε αφάνταστα νέους και φοιτητές που θέλανε να παρακολουθούν τα πολιτιστικά δρώμενα. Αν είχες "νεανικό" πάσο, μπορούσες ν' αγοράσεις εισιτήρια λίγο πριν από παραστάσεις θεάτρου και όπερας σε εξαιρετικά χαμηλές τιμές.

Δηλαδή πιο φτηνά σου πήγαινε να δεις την "Κάρμεν" στην Όπερα Γκαρνιέ, με τη βελούδινη κουρτίνα στο θεωρείο από το να πάρεις κρέπα ζαμπόν-τυρί-ντομάτα να ξεπεινάσεις το βράδυ:fafoutis:
Και πάλι ρετροφαν μου μας χωρίζει αβυσσος
 
Πίσω
Μπλουζα