10 χρόνια χωρίς 3dfx

Πχ το Realms of the Haunting στο DOS δεν ήθελε επιταχυντή και ήταν από τα καλά fps/adventures της εποχής.
Δεν ξέρω κατα πόσο 3D είναι η 3D engine του συγκεκριμένου παιχνιδιού όμως... Δεν μου φαίνεται πιο advanced από αυτήν του Duke Nukem 3D. Οπότε sprites για εχθρούς, όπλα και objects, παραμόρφωση οταν κοιτάς πάνω/κάτω λόγω έλλειψης perspective correction και διάφοροι άλλοι περιορισμοί που είχαν τα FPS engines πριν το Quake.


Ανάλογα τα παιχνίδια που έπαιζες. Σε Pentium 166, Wing Commander IV και Privateer 2, μια χαρά, έτρεχαν σε 640x480 χωρίς accelerator!!!. Όπως και αρκετοί flying sims!! Γενικά σε πιο "εγκεφαλικά" games, άργησαν (σχετικά) να χρησιμοποιήσουν 3Dfx.
Ισως γιατί αυτά τα παιχνίδια που αναφέρεις δεν έχουν περίπλοκα 3D environments. Τα space sims είναι ουσιαστικά 3D objects σε ένα μαύρο background και τα flight sims είναι περίπου το ίδιο απλά έχουν μπλε background και ένα σχεδόν άδειο flat plain για το έδαφος. Δεν συγκρίνονται τα γραφικά αυτά με Tomb Raider ή Quake που έχουν περίπλοκα 3D environments να εξερευνήσεις.

Και να σου πω την αλήθεια, δεν ξέρω τι εννοείς όταν λες έτρεχαν μια χαρά. Μιλάμε πάντα γα 30fps εφόσον συγκρίνουμε με Playstation. Είμαι λίγο σκεπτικός για το κατά πόσο αυτά τα games έτρεχαν στα 30fps/640x480 με καλό detail level και όχι στα 15 πχ, που ακόμα και αυτό το frame rate το θεωρούσαν μια χαρά τότε γιατί ήταν διαφορετικά τα standards. Εγώ θυμάμαι απο reviews του PC Master ότι τα flight sims είχαν τεράστιες απαιτήσεις παρόλα αυτά και έπρεπε να ρίχνεις τα details πολύ για να έχεις αυτό που εννoούσαν οι συντάκτες ως ομαλό frame rate (το οποίο δεν ξέρουμε ποιο ήταν γιατί ποτέ δεν μιλούσαν με αριθμούς).
 
Τελευταία επεξεργασία:
Ανάλογα τα παιχνίδια που έπαιζες. Σε Pentium 166, Wing Commander IV και Privateer 2, μια χαρά, έτρεχαν σε 640x480 χωρίς accelerator!!!

Ναι, αλλά αυτά προς το τέλος της δεκατίας του 90. Ενώ το Wing Commander III τιμωρούσε τον 486 DX2/66 σε 640χ480 εν έτει 1995.
 
Πίσω
Μπλουζα