16 bit χρώματα

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας iliekater
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης

iliekater

RetroMasteR
Joined
21 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.393
Αντιδράσεις
224
Πρόσφατα είπα να ξανασχοληθώ λίγο με τη προσομείωση . Πήγα λοιπόν να τρέξω κάποιους προσομειωτές για Mega Drive και όλοι τους δεν έδειχναν τίποτα . Δοκίμασα τον έναν , δοκίμασα τον άλλον , τίποτα , όλα παρήγαγαν μουσική , αλλά από εικόνα τίποτα . Μου φάνηκε πολύ περίεργο διότι θυμάμαι στον παλιό μου υπλογιστή τρέχανε μια χαρά . Τελικά σε κάποιο παλιότερο προσομειωτή μου έβγαλε μύνημα πως στην επιφάνεια εργσίας έχω ορίσει 32 bits χρώματα , αλλά για να τρέξει κατάλληλα θα πρέπει να είναι ρυθμισμένη στα 16 bits . Όταν έκανα την αλλαγή όλοι οι προσομειωτές δούλευαν καλά . Θέλω λοιπόν να ρωτήσω :

1) Έτσι πρέπει να είναι ; Δεδομένου ότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που ασχολούμουν με προσομείωση και έχω ξεχάσει .

2) Αν όντως το αφήσω έτσι στα 16 bits , θα έχω αλλού κάποιο μεινέκτημα ; Π.χ. σε σύγχρονα Windows παιχνίδια θα υπάρχει κανένας αντίκτυπος στα χρώματα ή κάτι άλλο ;
 
Ναι, οι περισσότερες φωτογραφίες είναι 24-bit για παράδειγμα. Τα παιχνίδια λογικά θα βάζουν από μόνα τους την ανάλυση.
 
Καλά, τι emulator χρησιμοποιείς που απαιτεί 16-bit χρώμα;;; Αυτά τα κόλπα τα χρειαζόμασταν το 1996!

Try Kega Fusion.
 
Ναι , χρησιμοποίησα και το KEGA , αλλά ήταν στην έκδοση 3.51 :P . Σας ευχαριστώ .

Βρήκα πρόσφατα το Sonic 2 Long Version το οποίο περιέχει και τις ζώνες που κόπηκαν στην τελική έκδοση . Έφτασα μέχρι τη Wood Zone η οποία έιναι πολύ ωραία και μπράβο σε εκείνον που την ξαναπρόσθεσε στο παιχνίδι . Δυστηχώς δεν μπόρεσα να πάω παραπέρα διότι ο τελικός ήταν δύσκολος !
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα