3DO Doom - Developer Interview

elefas

Retro Member
Joined
14 Αύγ 2007
Μηνύματα
213
Αντιδράσεις
45
Δείτε και ακούστε από το στόμα της μιας και μοναδικής developer του Doom για το 3DO την τσαπατσουλιά και βιασύνη για να βγεί το πασίγνωστο Doom στο 3DO. Με τόσα εμπόδια είναι απορίας άξιο πως κατάφερε έστω και να το παραδώσει για κυκλοφορία. Της αξίζουν συγχαρητήρια.


Ο κώδικας έχει δημοσιευθεί και στο github: https://github.com/Olde-Skuul/doom3do

Επίσης το βιογραφικό της κυρίας, ιδιαίτερα πλούσιο: http://oldeskuul.com/index.php/rebecca-full-bio
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Απίστευτη ιστορία ! Όντως, αφου έμπλεξε με τέτοιους ρεμπεσκιέδες, πάλι καλά που κατάφερε να το βγάλει ! Το κουφό της ιστορίας για μένα, είναι οτι αυτή η εταιρεία που αγόρασε τα δικαιώματα του Doom, μάζεψε τα λεφτά απο την εκκλησία ! Δεν υπάρχουν αυτά τα πράγματα !
 
Ωραίο video, το είχα δει πριν από καιρό.

Πρόσφατα με έπιασε κάτι με 3DO coding και πάλι και κατάφερα να κάνω compile τον κώδικα του Doom. Σκοπεύω να μελετήσω τι μπορεί να γίνει για να κάνω optimize, ήδη έχω πιάσει τα σημεία που το καθυστερούν και έχω στο μυαλό μου κάποιες ιδέες για βελτίωση που θα θέλουν βέβαια αρκετούς πειραματισμούς για να δω αν όντως είναι εφικτοί και φέρνουν αποτελέσματα. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω να το βελτιώσω αρκετά ώστε να παίζεται, θα δείξει με την πορεία (ίσως κάνω release ISO όταν έχω σημαντικές βελτιώσεις ή μέσω τις community contribute τον κώδικα σε παραπλήσιο project).

Ανέβασα ένα video όπου παίζω λίγο με το quality του rendering, δεν είναι πραγματικά optimization ακόμα, περισσότερο μείωση της ανάλυσης, flat shaded πατώματα, κλπ,. βελτιώνουν λίγο αλλά όχι τόσο όσο θα έλπιζα.


Παράλληλα ένας άλλος προγραμματιστής είχε ασχολήθει προσπαθώντας να βάλει νέα τέρατα και features, https://www.youtube.com/channel/UCVVmFiGmKQv1uMBiqAsucxw και συνεργαζόμαστε/συζητάμε, όποτε πιθανόν ότι optimizations κάνω να περαστούν και στον δικό του κώδικα και όταν υπάρχουν βελτιώσεις να βγει κάποιο ISO μέσω αυτού.
 
Πολύ καλή η προσπάθειά σου Optimus! Μακάρι να καταφέρετε κάτι καλό!
 
Μόλις πρόσφατα ανέβασα το πρώτο video μου από μια ανάλυση του Doom wall rendering στο 3DO. Σκοπεύω να κάνω και άλλα video στην συνέχεια, το επόμενο θα είναι περί floor/ceiling rendering στο 3DO Doom, και αργότερα σκοπεύω να φτιάξω και μια σειρά για το GPU rendering του 3DO (το οποίο είναι πολύ ενδιαφέρον και ανακαλύπτω και άλλα όσο ασχολούμαι με την κονσόλα) σε πιο πολύ βάθος. Αυτό ήταν το πρώτο δοκιμαστικό video για να δω αν πραγματικά μπορώ να κάνω τέτοια video στο μέλλον και πόσο θα μου πέρνουν (πιστεύω τώρα θα θέλω ένα 2μηνο ανά βίντεο) και θα επεκταθώ και σε άλλα retro θέματα, π.χ. πως δουλεύουν κάποια demoeffects ή να επεκταθώ σε άλλες πιο retro πλατφόρμες.
 

Φιλε 1@Optimus[/USER] πως γραφεις κωδικα εκει πανω? Εχεις SDK και ταϊζεις το 3DO κατευθειαν?

BTW Kudos!

 

Wally είπε:
Φιλε 1@Optimus[/USER] πως γραφεις κωδικα εκει πανω? Εχεις SDK και ταϊζεις το 3DO κατευθειαν?
BTW Kudos!
Δεν έχω SDK (αυτά νομίζω είναι σπάνια και πανάκριβα), κομπιλάρω στο PC και τεστάρω σε emulator, μετά που και που το περνάω και σε ένα CD για τεστ στο πραγματικό μηχάνημα. Θέλω να δω σε κάποια φάση και ένα SD card replace του CD-Rom που είχε βγάλει ένας Ρώσος, για να μην καίω CD και να μπορώ να κάνω περισσότερες δοκιμές εύκολα.

 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Η συνέχεια της σειράς με το wall/ceiling rendering.

 
Με το που τελείωσα λίγο με τα video είπα να ασχοληθώ ξανά με τον κώδικα του Doom 3DO. Κατάφερα και έκανα port τον αλγόριθμο που χρησιμοποιεί το PS1 για το fire sky, αφού διάβασα πως το κάνει από κάποιους άλλους που το ψάχνουν, και βγήκε καλύτερα από ότι περίμενα και δεν πέφτει η ταχύτητα πολύ.

Λοιπόν, το παλέβω να ολοκληρώσω ότι έχω ακόμα στο νου μου, μπας και προλάβω να βγάλω επίσημο release στις 10 Δεκεμβρίου (αλλιώς πριν το τέλος του χρόνου). Το πρώτο επίσημο upgrade port του Doom 3DO έρχεται!


p.s. Το animated gif δεν αντιπροσωπεύει τόσο την πραγματική ταχύτητα (είναι double clocked emulator) αλλά και στην πραγματική κονσόλα όταν η φωτιά είναι ενεργοποιημένη πέφτει ελάχιστα σε σχέση με το default. Έχω κάνει λίγες βελτιώσεις στην ταχύτητα (low res wall, flat floor τύπου SNES) και δεν δίνει πολύ ακόμα (από 9 FPS π.χ. να πας 12) αλλά για τις μελοντικές εκδόσεις έχω σκέφτει μερικούς τρόπους που ίσως μπορούμε να βελτιώσουμε και άλλο. Αλλά για αυτό το release που έρχεται σύντομα είναι καιρός να βγάλω ότι έχω ως τώρα. Θα ενημερώσω από εδώ.
 
Συμφωνα με την Rebecca Heineman, υπηρξε η ιδεα να δημιουργηθουν FMV αποκλειστικα για την εκδοση του 3DO, πραγματοποιησαν καποιες δοκιμαστικες φωτογραφησεις προκειμενου να προσελκυσουν επενδυτες, αλλα τελικως αυτο δεν προχωρησε.

2339_doom_fmv_art_data_3do_port.jpg
 
Πίσω
Μπλουζα