50 χρονια μπαντιλικια

Wally

Retired Admin
Joined
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
25.794
Αντιδράσεις
4.286
Μιαμιση ωρα ντοκυμαντερ για ραλλυ. Μεγαλοι πρωταγωνιστες, φοβερα στιγμιοτυπα...

Δημιουργος του "The evolution of the drift angle" ο γνωστος στους λατρεις του αθληματος Helmut Deimel.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4yFNQI1PYGc#at=69

Καταστραφειτε!
 
ανήκω στους τυχερούς που το έχουν σε γνήσιο dvd!

Ανατριχιάζω όποτε βλέπω τα εσκορτ μαρκ 2 να πλαγιολισθαίνουν αναγνωρίζω όμως ότι τα τέρατα του γκρουπ μπι ήταν η κορύφωση των ραλλυ! Must see για όσους αγαπούν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό!
 
Ανήκω στους τυχερούς που έχω και το γνήσιο DVD, αλλά και τίμησα το άθλημα για πολλά χρόνια. Τώρα έχω αποσυρθεί, αλλά το μικρόβιο δεν σβήνει (έχω φάει αφαίρεση διπλώματος για street drifting πρόσφατα) και κάποια στιγμή σχεδιάζω επαναφορά.

Το DVD απλά τα σπάει. Αλλά δεν θέλω να βλέπω παλιά, ιστορικά αυτοκίνητα να ταλαιπωρούνται έτσι. Αν το βρείτε παραγγείλτε το, αξίζει με τα χίλια, είναι βίβλος για τους "καμένους" .
 
τι πισωκούνα έχεις pooky;
 
Τoyota Corolla AE86 , και μια παλιά Corvette που έχει πουληθεί. Έχω μπει και κανά εξάμηνο σε Nissan Silvia αλλά ήταν μεγάλος πονοκέφαλος τα ανταλλακτικά μια και έπρεπε να τα φέρεις από εξωτερικό.

Το πιο πρόσφατο ήταν ένα RX-8 το οποίο μου έμεινε στα χέρια σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα, αν και η εμπειρία ήταν μακράν άπαιχτη.

Είχα ξεκινήσει σε φτιαγμένο LADA 1200 με δίλιτρη μηχανή από Mirrafiori, συνέχισα με Starlet πισωκούνα του 1984 και έπειτα ήρθε το ερείπιο η AE86. Σήμερα η ΑΕ86 βρίσκεται σε κατάσταση mint φτιαγμένη όσο δεν παίρνει, κλεισμένη στο γκαράζ μου στη Καλαμάτα.

Το πιο πρόσφατο πισωκούνι που απόκτησα είναι μια Chevy Impala του '64. Αυτό δεν έχει βγει πίστα και ούτε πρόκειται ποτέ να βγει.

Ήμουν συχνός θαμώνας του καρτοδρομίου Αφιδνών όπως και των Μεγάρων, όπως και του Υμηττού, η πλάκα είναι ότι τη κατραπακιά την έφαγα με τη T-Sport μου (στα 216 άλογα παρακαλώ) γιατί έκοβα χειρόφρενα στη πλατεία Καμαράτου στο Χολαργό (για τους σχετικούς που γνωρίζουν) .

Εντάξει, μου άξιζε και με το παραπάνω, πήγαινα γυρεύοντας.
 
Επίδηξης Ικανοτήτων!
 
εγώ το έδωσα το μκ2 πριν λίγα χρόνια σε κάποιον μερακλή δωρεάν...εκείνος το έφτιαξε και το χαίρεται τώρα!

Πλέον μόνο χόντα εγω...
 
Αν το σέβεται, γιατί λίγο πριν τη "κρίση" είχε καταντήσει η κάθε μαλάμω να αλλάζει τα τζοιπ σαν πουκάμισα, χαλάλι του!!!!!!

Honda; Ποτέ δεν έχω ασχοληθεί με τα συγκεκριμένα, παρότι γνωστός Japanese car fanatic. (Εντάξει γουστάρω σαν παλαβός τα παλιά γνήσια του Ανατολικού Μπλόκ και τα Αμερικάνικα. )
 
ο τύπος το ανακαίνισε πλήρως το εσκορτάκι!

Τώρα για τα χόντα εφόσον είχες το τ-σπορτ...καταλαβαίνεις συγκριτικά τι κάνει το v-tec!!!

Ειδικά στα παλιά ελαφρια σιβικ των 90'ς κάνουν παπάδες και ντροπιάζουν πολύ ακριβές σπορ προτάσεις! Όπως κάνουν τα φτιαγμένα ραλλυ σε ευρωπαικό επίπεδο!

rx8;;; Βενζινάδικο πρέπει να έχεις με δαύτο...(να γράψω και την κακία μου: και λαδάκι...πολύ λαδάκι...)
 
Kαι εγώ λόγω κρίσης το έδωσα το miataki μου. Βέβαια με τρώει το πόδι μου, και μόλις τελειώσω με τη μαμά πατρίδα θα ξαναπάρω ένα, ή θα αποκτήσω το όνειρό μου (μια ΑΕ86). Για όποιον ενδιαφέρεται για τα αμερικάνικα αυτοκίνητα υπάρχει και το www.detroitcruisers.gr.

Πλέον από τα ρετρό οχήματα έχω ένα Triumph 2000 MK2 (Πολύ βαρύ και αργό για ντριφτ... :) ), μία Toyota Celica ST TA22 (έρωτας αυτό το αμάξι), μία Chevrolet Bel Air του 1950 (Η πρώτη και η αυθεντική) και ότι απέμεινε από ένα Opel Kapitan cabrio του 1938.
 
Πίσω
Μπλουζα