Aγαπημενα Software Houses

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Metalcandyman
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
D@redevil είπε:
-Microids: Για τα φανταστικά Syberia που λάτρεψα, καθώς και για τα Post Mortem - Still Life! Παιχνιδάρες! :)
Και το πήγαινες τόσο καλά... :(

Nemo είπε:
:wait2: Ούτε ένας την Level9 ??? Και μετά περιμένετε ο Τσουρινάκης να γραφεί στο Retromaniax....
Νομίζω ότι ο Αντρέας είχε προτίμηση στην Magnetic Scrolls. :)
 
alkis21 είπε:
Και το πήγαινες τόσο καλά... :(
Προσωπικά, μου άρεσαν! #)

Τόσο το Post Mortem, όσο και τα Still Life (1 & 2)! Ίσως το SL 2 να ήταν λίιιιιιγο τραβηγμένο από τα μαλλιά (το έπαιξα και τώρα πρόσφατα - πριν κανα τρίμηνο? Τετράμηνο?), αλλά μπορώ να πω ότι με άρεσε! Το μόνο μείον που έχω να του προσάψω, είναι ότι από ένα σημείο και μετά η εξέλιξη είναι αναμενόμενη. Δηλαδή, όταν ξέρω από τη μέση περίπου του παιχνιδιού ποιος είναι τελικά ο δολοφόνος, ε!... Δε με κάνει και τόσο κλικ να το παίξω! :)

Φεύγω offtopic, όμως!

Ας μείνουμε στο ότι τη Microids τη γνώρισα από τα Syberia (που εδώ ό,τι και να με πείτε, δε με αλλάζετε γνώμη! Και το 1, και το 2 είναι ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ! :) ) και ότι έκτοτε έγινε από τις αγαπημένες μου εταιρίες! :)
 
Καταλαβαίνω από αυτά που λες ότι είσαι από τους παίκτες που αν τους κερδίσει η ιστορία του adventure, τους κερδίζει και το adventure. Οι ιστορίες των τίτλων της Microids όπως επίσης και τα γραφικά, η μουσική, τα production values τέλος πάντων ήταν όντως πάρα πολύ καλά. Θεωρώ όμως ότι έπασχε σε σχεδόν όλους τους άλλους τομείς, ενώ κατά την γνώμη μου ευθύνεται -χωρίς να φέρει ευθύνη για αυτό- και για τον 2ο Μεσαίωνα των adventure games (ο πρώτος ήταν το Mystification, ο δεύτερος το Sokalization) με τις υπόλοιπες εταιρείες να προσπαθούν να τη μιμηθούν. Τέλος πάντων, τεράστιο θέμα, ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να μας δοθεί η ευκαιρία να το αναλύσουμε σε κάποια συνάντηση.
 
alkis21 είπε:
:(
Νομίζω ότι ο Αντρέας είχε προτίμηση στην Magnetic Scrolls. :)
Μια και τον εχεις γνωρισει και προσωπικα καποια στιγμη αφαλως κατι θα ξερεις παραπανω ...

Το σχολιο μου εγινε με αφορμη μνημες απο ενα αρθρο στην στηλη Dark Side of gaming οπου εκθειαζε την Level 9 ...
 
Ζητώ προκαταβολικά συγνώμη για το offtopic που έπεται! :)

alkis21 είπε:
Καταλαβαίνω από αυτά που λες ότι είσαι από τους παίκτες που αν τους κερδίσει η ιστορία του adventure, τους κερδίζει και το adventure.
Πράγματι! Αν η πλοκή είναι ενδιαφέρουσα, μπορώ να συγχωρήσω απίστευτα "κενά" / σφάλματα / ατέλειες στο παιχνίδι! Δεν ξέρω αν συμβαίνει με όλους τους adventure gamers. Μη σου πω ότι φτάνω σε σημείο να πίνω νερό στο όνομα του παιχνιδιού.

alkis21 είπε:
Οι ιστορίες των τίτλων της Microids όπως επίσης και τα γραφικά, η μουσική, τα production values τέλος πάντων ήταν όντως πάρα πολύ καλά. Θεωρώ όμως ότι έπασχε σε σχεδόν όλους τους άλλους τομείς, ενώ κατά την γνώμη μου ευθύνεται -χωρίς να φέρει ευθύνη για αυτό- και για τον 2ο Μεσαίωνα των adventure games (ο πρώτος ήταν το Mystification, ο δεύτερος το Sokalization) με τις υπόλοιπες εταιρείες να προσπαθούν να τη μιμηθούν. Τέλος πάντων, τεράστιο θέμα, ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να μας δοθεί η ευκαιρία να το αναλύσουμε σε κάποια συνάντηση.
Άκρως ενδιαφέρον θέμα & θα ήθελα πάρα πολύ να μπορέσουμε να την κάνουμε αυτήν την κουβέντα! Στην πίτα είχα τη χαρά να κάνω ένα πηγαδάκι με ntsmrtz, amigovio & kambia και να συζητάμε για adventures! :) Νομίζω ότι θα χαιρόσουν πάρα πολύ με τον παιδιάστικο ενθουσιασμό μας! :)
 
Ρε αφήστε τα adventures και παίξτε κανένα rpg!!!!!! :P
 
Παρατηστε τα ολα και παιξτε μονο arcades να δειτε το φως το αληθεινο :D
 
Bethesda για τα Elder Scrolls και μόνο

SIERRA για τα απίστευτα adventures

LucasArts (Loom, όλα τα Monkey Island, The Dig, Maniac Mansion: Day of the Tentacle θέλετε κι άλλα????)

Black Isle Studios για το Baldur's Gate και το Planescape: Torment

Η σειρά είναι τυχαία :)

Yγ. Με μπερδέψατε με το LUCASFILM. Εννοείται LucasArts ή όχι?
 
"Lucasfilm Games", (κάποιες φορές γραφόταν και σκέτο "Lucasfilm") ήταν το παλιό όνομα του game development & production τμήματος της Lucasfilm ltd, οπότε ουσιαστικά είναι το ίδιο πράγμα με την μετέπειτα LucasArts.

Παραθέτω λίγο πιό κάτω μερικά χαρακτηριστικά ρετρο-screenshots, για να θυμηθούμε τα νιάτα μας. :)

Προσωπικά πάντως, εκτιμώ πολλά software houses (δεν μπορώ να διαλέξω ορισμένα ως "περισσότερο αγαπημένα" για να μην αδικήσω κάποια άλλα), οπότε δεν έχει νόημα να φτιάξω λίστα...

... όπως καταλάβατε, το παραπάνω αποτελεί φτηνή δικαιολογία, επειδή δυσκολεύομαι να διαλέξω... :P

Rescue on Fractalus: (amstrad)

fractalus.png


Labyrinth: (c64)

labyrinthp.png


The Eidolon: (apple II)

eidolon.png


Koronis Rift: (atari)

koronis.png


The Secret of Monkey Island: (amiga)

14055039578_90c6167e34_o.png


Indiana Jones & the Last Crusade: (st)

indys.png
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
πάντως όσο και να διαφωνείτε σαν παιδάκι στα 8μπιτα θεωρούσα το σήμα της ocean προϋπόθεση ότι θα ακολουθήσει καλό παιχνίδι...στην αμίγκα την ξεπέρασαν και άλλες όμως στα 8μπιτ η όσεαν είναι η πλέον χαρακτηριστική εταιρεία...

@pooky: συνάδελφε ξέρω ότι γεννήθηκες την δεκαετία του ...90 οπότε μπορούμε να καθίσουμε γύρω από το τζάκι να σου πω ιστορίες για τα home computers της δεκαετίας του 80 :P (πλην ατάρι βεβαίως βεβαίως...)
 
spyros_s είπε:
πάντως όσο και να διαφωνείτε σαν παιδάκι στα 8μπιτα θεωρούσα το σήμα της ocean προϋπόθεση ότι θα ακολουθήσει καλό παιχνίδι...στην αμίγκα την ξεπέρασαν και άλλες όμως στα 8μπιτ η όσεαν είναι η πλέον χαρακτηριστική εταιρεία...
Well said. Πραγματικά από κάποιο σημείο (86-87...) και μετά η Ocean/Imagine ήταν έτη φωτός μπροστά από τους υπόλοιπους στην ποιότητα των 8-bit τίτλων της. Ειδικά που η Ultimate "εγκατέλειψε" νωρίς.

Επειδή ήμουν κατά βάση παιδί των arcades, αναπόφευκτα θα επιλέξω την Sega (αδιαμφισβήτητη βασίλισσα του χώρου, έχει και το Guiness των περισσότερων arcade τίτλων) και την Capcom αλλά και (την μη αναφερθείσα μέχρι τώρα) Taito που επίσης μας έδωσαν εκπληκτικά διαμάντια.

Στο PC Gaming δεν μπορώ παρά να τιμήσω με την σειρά μου την Lucasfilm για τα απαράμιλλα adventures της και πρέπει να αναφέρω και την (επίσης μη αναφερθείσα) New World Computing/3DO μόνο και μόνο επειδή έβγαλε τις θρυλικές σειρές των Might & Magic/Heroes of Might & Magic με τις οποίες μάλλον έχω ξοδέψει τις περισσότερες "εργατοώρες" συνολικά στο PC.
 
Πίσω
Μπλουζα