Οι ιστορίες των τίτλων της Microids όπως επίσης και τα γραφικά, η μουσική, τα production values τέλος πάντων ήταν όντως πάρα πολύ καλά. Θεωρώ όμως ότι έπασχε σε σχεδόν όλους τους άλλους τομείς, ενώ κατά την γνώμη μου ευθύνεται -χωρίς να φέρει ευθύνη για αυτό- και για τον 2ο Μεσαίωνα των adventure games (ο πρώτος ήταν το Mystification, ο δεύτερος το Sokalization) με τις υπόλοιπες εταιρείες να προσπαθούν να τη μιμηθούν. Τέλος πάντων, τεράστιο θέμα, ελπίζω κάποια στιγμή στο μέλλον να μας δοθεί η ευκαιρία να το αναλύσουμε σε κάποια συνάντηση.