Aπαίσια retro games που σας άρεσαν στην παιδική σας ηλικία

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Vetus
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Κι εγώ αν το είχα πάρει γνήσιο θα είχα φρικαρει έχοντας παίξει το ηλεκτρονικό πρωτα. Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα όσο απελπισμένος και να είσαι δεν παίζεται. Γραφικά, κινηση για τα μπάζα ήχος δεν υπάρχει. Τρελή απάτη.

Αμα το βγαζανε έτσι σε Νιντέντο που υπήρχε quality control θα τους είχαν βάλει φυλακη για εξαπάτηση 
 
Και το χειρότερο ήταν που στα κουτιά των παιχνιδιών, έβαζαν επίτηδες φωτογραφίες από το ίδιο παιχνίδι στα 16bit. Πόσες φορές την είχα πατήσει και εγώ.
 
Παρόλα αυτά, ναι τα έπαιζα.

Χάλια ξεχάλια τα έπαιζα και τα παίζαμε. Δε ξέρω, ίσως να θέλαμε μία μεταφορά της arcade αίσθησης στο home micro του δωματίου μας και για αυτό ακριβώς το λόγο ήμασταν διατεθειμένοι να αποδεχθούμε πολλά παπατζοπαίχνιδα με αντίστοιχους συμβιβασμούς. 

Επίσης, ναι, τα κουτιά πολλές φορές ήταν ΠΟΛΥ καλύτερα του παιχνιδιού. Ιδίως της ocean για τον amstrad. Νταξ... είχαμε και pixelόσημο..
 
Χάλια ξεχάλια τα έπαιζα και τα παίζαμε. Δε ξέρω, ίσως να θέλαμε μία μεταφορά της arcade αίσθησης στο home micro του δωματίου μας και για αυτό ακριβώς το λόγο ήμασταν διατεθειμένοι να αποδεχθούμε πολλά παπατζοπαίχνιδα με αντίστοιχους συμβιβασμούς
Αυτο^

Και εγω ειμαι απο αυτους που το παιξα αρκετα το SWIML στον 6128, οταν πηγα arcade το χανε αποσυρει νομιζω, δεν το θυμαμαι καθολου lol.

Eδω επαιξα το Crack Down της Sega στον 6128 επειδη το παιζα στα arcades.

To 'χα παρει και original. :P
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Τα χάλια του τα μαύρα είχε επίσης, στη 16bit εποχή της Amiga το Double Dragon. Φυσικά το παίζαμε και μας άρεσε ... γιατί ... απλά Double Dragon, δεν υπήρχε άλλος λόγος. Ομως σαν μεταφορά ήταν άθλια.
 
Εχω την εντύπωση πως στον amstrad πολλά παιχνίδια θα μπορούσαν να αποδοθούν καλύτερα αλλά από ένα σημείο και μετά απλά αδιαφορούσαν.

Μπορεί και να κάνω λάθος αλλά κάτι τέτοιο μου είχε αποτυπωθεί.    
Δεν συνέβαινε πάντα αυτό,  όταν έδιναν βάση στις δυνατότητες του amstrad, οι μετατροπές από arcades ήταν εξαιρετικές (shinobi, renegade, ikari warriors, chase hq, operation wolf, teenage mutant ninja turtles, p47 κλπ) και μάλλον ήταν οι καλύτερες απ'όλα τα 8bit μηχανήματα. Αλλά είναι αλήθεια ότι γενικά οι εταιρίες δεν έδιναν τόσο βάση στον amstrad αφού σε δημοτικότητα ήταν πολύ πίσω από τον C64.
 
Βασικά πιστεύω είχαν ενα συγκεκριμένο μπάτζετ, δηλαδή δίνω πχ τα λεφτά στην Sega για να βγάλω το conversion εννοείται με λιγότερα λεφτά χωρίς να μου δώσουν τα οριτζιναλ γραφικά, το μπάτζετ ηταν παράδειγμα 200 χιλιαδες ευρώ, τα 150 πηγαίνανε στην Sega αρα δεν υπήρχε φράγκο για προγραμματιστές. Βαζανε κάτι ρομαντικούς πιτσιρικαδες (που πρωτα τους είχαν παει κάποια ντέμο οτι ξέρουν να προγραμματίζουν) να τραβανε βίντεο στα ηλεκτρονικά το παιχνιδι και φτιαχνανε μια εκδοση στο περίπου για σπεκτρουμ και μετα απλα την περναγανε στον αμστραντ. Όπως είπαμε δεν υπήρχε φράγκο ουτε για καφέ. Έχω διαβάσει ιστορίες πως πηγαίνανε στα ηλεκτρονικά, ο πιο καλός έπαιζε, γραφανε σε βίντεο και μετα πηγαίνανε στο σπίτι και αντιγραφανε sprites κλπ πανω στην οθόνη με διαφανές χαρτί ?.. Αμα έλειπαν πίστες συνήθως ο παικτης δεν ηταν τόσο καλός να το φτασει στο τέλος lol
 
Wonderboy in Monster Land. [...] Κρίμα πάντως γιατί ο Amstrad είχε τις δυνατότητες να αποδώσει καλά το συγκεκριμένο παιχνίδι.
Πάντως πέρα από την ταχύτητα και τον ήχο, τα assets του είναι πάρα, μα πάρα, πολύ καλά!

Περιέχει όλα τα κόλπα του original. Όλα τα κρυμμένα νομίσματα, όλες τις κρυφές πίστες, όλα τα μαγαζιά, όλα τα όπλα, όλα τα bosses, όλους τους εχθρούς, όλα τα upgrades, τα γραφικά αν και ασπρόμαυρα είναι πολύ πιστά στο original σκίτσο και στον κώδικα υπάρχει και το original μουσικό χαλί του arcade, που παίζει κατά το Pause, διασκευασμένο ομολογουμένως πάρα πολύ καλά για το AY-3-8912.

Θα αποτελούσε την ιδανική βάση για κάποιο unofficial revision, που θα άνοιγε στόματα και θα γούρλωνε μάτια, κάτι σαν το R-Type 128K του CPC, απλώς και μόνο με την προσθήκη χρώματος, νέων ηχητικών εφέ, ανάδειξη της υπάρχουσας μουσικής και optimization στον κώδικα. Το ίδιο ισχύει και για την Spectrum έκδοση, που είναι μάλιστα και λίγο πιο γρήγορη από αυτή του Amstrad, άρα έχει ήδη περισσότερους ελεύθερους κύκλους.
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πίσω
Μπλουζα