Alien (1979)

Alucard

RetroMasteR
Joined
15 Αύγ 2006
Μηνύματα
1.315
Αντιδράσεις
485
Alien (1979)

In space no one can hear you scream...

alien_el_octavo_pasajero_1979.jpg
Προβολή συνημμένου 131509



Το 1979 ήταν μια χρονιά ορόσημο για τις sci-fi horror movies. Η ταινία Alien: The Eighth passenger (ή ο επιβάτης του διαστήματος όπως μεταφράστηκε στα ελληνικά), σκηνοθετημένο από τον Ridley Scott και παραγωγούς τους Gordon Carroll και David Giler θα ήταν ίσως μια από τις πιο διαχρονικές ταινίες του είδους της. Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στα studio της fox όπου εκείνη τη χρονιά προσπαθούσε να σκηνοθετήσει κάποια ταινία που θα συναγωνιζόταν την επιτυχία του Star Wars.

To 1980 τελικά της απονεμήθηκε το Oscar καλύτερων οπτικών εφφέ ενώ ήταν υποψήφια και για το Oscar καλύτερης σκηνοθεσίας.

Ίσως είναι μια από τις πρώτες και περισσότερο έντονες κλειστοφοβικές ταινίες που έχουν γυριστεί. Η μουσική επένδυση του Jerry Goldsmith είναι η πιο κατάλληλη που μπορούσε να συνοδεύσει την ταινία και το σενάριο, ενώ τα σκίτσα του H.R. Gigger (από το Necronomicon), τόσο των Aliens όσο και του περιβάλλοντα χώρου, παραπέμπουν σε ανθρώπινα σεξουαλικά όργανα έχοντας παράλληλα κάτι το ιδιαίτερα απόκοσμο και αποκρουστικό.

Το σενάριο:

Το διαστημικό μεταγωγικό Nostromo όπου η αποστολή του είναι η μεταφορά μεταλλευμάτων, επιστρέφει προς τη γη. Το πλήρωμά του: Ellen Ripley (Sigourney Weaver), Dallas, Lambert, Kane, Ash, Parker και Brett βρίσκονται στο θάλαμο όπου χρησιμεύει για τον κρυογονικό ύπνο του πληρώματος όταν o υπολογιστής του διαστημοπλοίου (Mother) τους ξυπνά ενημερώνοντας τον αρχηγό της αποστολής πως πρέπει να ερευνήσουν ένα άγνωστο σήμα το οποίο προέρχεται από κάποιον πλανήτη κοντά στο σημείο που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή.

[edit] dead pic [edit]

Καθώς προσγειώνεται μια ομάδα 3 ατόμων (Dallas, Lambert και Kane) αποστέλλεται για να ερευνήσει την προέλευση του σήματος, ανακαλύπτουν όμως πως δεν πρόκειται για SOS, αλλά για σήμα προειδοποίησης.

[edit] dead pic [edit]

Κατά την εξερεύνηση ένας οργανισμός (παράσιτο) προσκολλάται στο πρόσωπο ενός εκ του πληρώματος (Kane) και η ομάδα επιστρέφει στο διαστημόπλοιο, για να προσπαθήσουν να το αφαιρέσουν.

[edit] dead pic [edit]

Ο οργανισμός αυτός έχει καταστήσει αναίσθητο τον Kane ενώ του παρέχει ο ίδιος οξυγόνο μέσω ενός οργάνου το οποίο έχει εισχωρήσει στην αναπνευστική του οδό. Η προσπάθεια να κοπούν κάποια από τα πλοκάμια του οργανισμού με λέιζερ έχει σαν αποτέλεσμα να «αιμορραγήσει» οξύ το οποίο είναι τόσο όξινο ώστε διαπερνά την μεταλλική κατασκευή του διαστημοπλοίου. Είναι ένα από τα αμυντικά συστήματα του οργανισμού αυτού.

[edit] dead pic [edit]

Αργότερα ο οργανισμός αυτός αποκολλάται μόνος του από το πρόσωπο του αστροναύτη πέφτοντας νεκρός. Ο Kane ανακτά τις αισθήσεις του και στο τελευταίο γεύμα πριν τον κρυογονικό ύπνο και πάλι, μοιάζει να πνίγεται ενώ προσπαθώντας τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος να τον βοηθήσουν βρίσκονται αντιμέτωποι με μια από τις πιο φρικιαστικές σκηνές στον κινηματογράφο όπου ένας νέος οργανισμός (Alien) σκίζει τον θώρακά του και τρέχοντας εξαφανίζεται κάπου μέσα στο σκάφος. To facehugger είχε αφήσει τον "σπόρο" του στο θώρακα του Kane.

[edit] dead pic [edit]

Η συνέχεια βρίσκει τον Brett να γίνεται το δεύτερο θύμα του Alien ψάχνοντας για τον γάτο Johnsey της Warrant Officer, Ripley.

Ο Dallas μέσα στους αεραγωγούς του σκάφους με ένα φλογοβόλο προσπαθεί να αντιμετωπίσει το Alien, έχοντας όμως την ίδια τύχη με τον Brett. Επικεφαλής τίθεται λόγω ιεραρχίας η Ripley η οποία ανακαλύπτει πως ο Ash είναι ένα ανδροειδές το οποίο έχει αποστείλει μαζί με το υπόλοιπο πλήρωμα η εταιρεία κι έχει σκοπό πλέον να μεταφέρει ζωντανό το Alien ώστε να μελετηθεί και όπως θα αποδειχθεί στις συνέχειες της σειράς, να χρησιμοποιηθεί για πολεμικούς σκοπούς. Το ανδροειδές προσπαθεί να σκοτώσει την Ripley ενώ ο Parker την τελευταία στιγμή την σώζει, καταστρέφοντας τον Ash.

Στο τέλος οι εναπομείναντες αποφασίζουν να διαφύγουν με ένα μικρό διαστημόπλοιο (Narcissus). Προσπαθώντας όμως να μεταφέρουν φιάλες οξυγόνου στο μικρό σκάφος, το Alien επιτίθεται σκοτώνοντας τους Parker και Lambert.

H μόνη που έχει απομείνει είναι η Ripley η οποία θέτει σε λειτουργία το σύστημα αυτοκαταστροφής του Nostromo, ενώ έπειτα από μεγάλη προσπάθεια, καταφέρνει να επιβιβαστεί και να απομακρυνθεί με το σκάφος διαφυγής, προτού το Nostromo εκραγεί.

alien_1979_still01.jpg
Προβολή συνημμένου 131510

Λίγο πριν θέσει τον εαυτό της σε κρυογονικό ύπνο ανακαλύπτει πως δεν είναι μόνη της στο σκάφος διαφυγής αλλά έχει μεταφέρει μαζί της και το Alien το οποίο είχε κρυφτεί στο σκάφος της για να αποφύγει την έκρηξη. Δημιουργώντας αποσυμπίεση στην καμπίνα του σκάφους, η Ripley κατορθώνει να εκτοξεύσει το πλάσμα στο διάστημα ενώ αυτό καίγεται σε έναν από τους εξαγωγείς καυσίμου του σκάφους.

Το «πλήρωμα»:

Dallas (Tom Skerritt)

Ripley (Sigourney Weaver)

Parker (Yaphett Kotto)

Lambert (Veronica Cartwright)

Kane (John Hurt)

Ash (Ian Holm)

Brett (Harry Dean Stanton)

Εδώ μπορείτε να δείτε το trailer της ταινίας.

[edit] Aυτό το βίντεο δεν είναι πλέον διαθέσιμο λόγω υποβολής αξίωσης πνευματικών δικαιωμάτων από το χρήστη Twentieth Century Fox Film Corporation [edit]

Παραλειπόμενα:

1)Το Alien ήταν η πρώτη ταινία της Sigourney Weaver για τον κινηματογράφο, η οποία μέχρι εκείνη τη στιγμή είχε εμπειρία μόνο από θεατρικούς ρόλους.

2)Η αμφισβήτηση του Yaphett Kotto (Parker στο έργο) στο πρόσωπό της ήταν τόσο μεγάλη, ώστε στη σκηνή στην οποία η Ripley αποφασίζει για το σχέδιο στο οποίο θα κινηθούν για να εξουδετερώσουν τον εξωγήινο, η Sigourney Weaver (Ripley) του απαντά εκνευρισμένη με τέτοιο τρόπο κι ένταση, ώστε ο Ridley Scott παρόλο που το σενάριο δεν προέβλεπε κάτι τέτοιο κράτησε τη σκηνή αυτή.

3)Η δεύτερη γυναίκα του πληρώματος Veronica Cartwright (Lambert) είχε ταξιδέψει αρχικά στο studio παραγωγής της ταινίας παραπληροφορημένη πως αυτή θα ήταν η πρωταγωνίστρια της ταινίας.

4)Ο ηθοποιός Yaphett Kotto (Parker) ο οποίος έχει το ρόλο του μαύρου Chief Engineer στην ταινία, είχε κάθε λίγο και μια διαφορετική ιδέα για το πως θα πρέπει να γυριστούν πολλές σκηνές, πιέζοντας συνεχώς τον Riddley Scott να τις αλλάξει. Ο Riddley Scott ερχόμενος στο studio μεταξύ σοβαρού και αστείου έλεγε στο προσωπικό να του υποδείξουν ένα δρόμο ώστε να μην συναντήσει τον ηθοποιό Yaphett Kotto και τον «πρήξει» και πάλι με τις ιδέες του. Αποκορύφωμα όλων ήταν η ημέρα γυρίσματος θανάτου του Parker από το Αlien, όπου ο ίδιος μπήκε το πρωί στο studio φωνάζοντας βIΚΌ m not gonna die today, IΚΌm gonna kill that son of a bitchβ¦.β

5)Κάποιες από τις σκηνές οι οποίες κόπηκαν παρουσιάζουν τον Dallas να παρακαλά την Ripley να τον σκοτώσει μιας και είχε μετατραπεί σε κουκούλι από το Alien.

6)Η αρχική ιδέα του σεναρίου προέβλεπε πως η Ripley θα ήταν άνδρας κι όχι γυναίκα.

7)Προς το τέλος της ταινίας το σενάριο επίσης προέβλεπε πως η Ripley πριν τον κρυογονικό της ύπνο θα έμενε τελείως γυμνή, αλλά η fox αρνήθηκε να γυρίσει κάτι τέτοιο μιας και πίστευε πως οι αντιδράσεις των Καθολικών θα ήταν μεγάλες.

8)Η ηθοποιός Veronica Cartwright (Lambert) στη σκηνή όπου το Alien βγαίνει από το θώρακα του Kane, δεν περίμενε πως θα ψεκαστεί με τόσο αίμα, έτσι η αντίδραση αηδίας που παρουσιάζει στην ταινία είναι αυθεντική (μάλιστα από τον τρόμο της έπεσε κάτω 2 δευτερόλεπτα μετά) και λόγω της αληθοφάνειας αυτής η σκηνή κρατήθηκε.

9)Ο συνθέτης της μουσικής υπόκρουσης Jerry Goldsmith, είχε σημαντικότατες διαφωνίες με τον Riddley Scott όταν απορρίφθηκε η αρχική του ιδέα για την μουσική επένδυση που σχεδίαζε εβδομάδες και χρησιμοποιήθηκε η μουσική όπου έγραψε σε μόλις 5 λεπτά, η οποία όμως προτιμήθηκε από τον Ridley Scott κι έμεινε έπειτα διαχρονική.

10)Ο σκιτσογράφος H.R. Gigger επισκέφθηκε το studio για να παρακολουθήσει τα γυρίσματα της ταινίας, προκαλώντας τρόμο σε πολλούς από το προσωπικό τόσο λόγω της εμφάνισής του (ντυμένος πάντα στα μαύρα και μιλώντας χαμηλόφωνα και περίεργα), όσο και για τις φήμες που τον συνόδευαν πως κρατά στο σπίτι του ακόμη, το σκελετό της πρώην του που αυτοκτόνησε πριν χρόνια.

11)Τα κουστούμια των αστροναυτών ήταν τόσο ζεστά όπου προκάλεσαν την λιποθυμία πολλών ηθοποιών (μέχρι και των παιδιών του Ridley Scott) όπου τα χρησιμοποίησαν για το γύρισμα κάποιων σκηνών. Ο λόγος γιΚΌ αυτό ήταν πως είχαν παραλείψει να βάλουν σύστημα εξαερισμού στις στολές, με αποτέλεσμα οι ηθοποιοί μετά από λίγη ώρα να αναπνέουν το διοξείδιο του άνθρακα από τις εκπνοές τους.

12) Άλλη μια σκηνή η οποία κόπηκε είναι αυτή όπου, η Ripley πηγαίνοντας να παρακολουθήσει την κατάσταση της υγείας του Kane, δέχεται την επίθεση της Lambert όπου της ρίχνει ένα πολύ ηχηρό χαστούκι. Κατά τα γυρίσματα η Veronica Cartwright δεν μπορούσε να πετύχει την Sigourney Weaver αλλά όταν τα κατάφερε το χαστούκι ήταν ηχηρότατο με αποτέλεσμα η Sigourney Weaver να ξεσπάσει σε κλάματα μετά το τέλος του γυρίσματος της σκηνής.

Επιμέλεια: Alucard

Πηγές:


Alien (1979)



Alien Quadrilogy
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Alucard τα συγχαρητήρια μου για το αφιέρωμα. Άψογος!
 
Φοβερή ταινία και ισάξιο sequel. Από τις ελάχιστες φορές που συμβαίνει κάτι τέτοιο. Πολύ αξιόλογο το αφιέρωμα.
 
Οι πρώτες 2 ταινίες σπέρνανε!Μπράβο σου Alucard για το αφιέρωμα! :thumbup:
 
Kαι η τελευταια ταινια με θεματολογια τα alliens rated R παρακαλω ,οχι σαν το πρωτο συντομα κοντα σας.

Αllien vs Predators 2

[edit] dead pic [edit]
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Μπραβο Aluc εγραψες παλι !!! :thumbup:
 
Εξαιρετικό αφιέρωμα Alucard,όπως αρμόζει σε μια ταινία τέτοιου βεληνεκούς!!! :thumbup:
 
Τελικά θα υπάρξει η 5η και τελευταία ταινία? Μην ξεχνάτε πως με βάση την πλοκή, η ανθρώπινη φυλή, ποτέ δεν έχει πάει στον original πλανήτη των aliens...

Vampire in a Cathedral
 
alucard πολυ καλο το αφιερωμα σου :) η αγαπημενη μου απο την τετραλογια ειναι το αξεπεραστο alien 3 (ξεχωριζει για τον φωτισμο της η ταινια και για την φωτογραφια της) αλλα το τελος μας αφισε ολους αφωνους :) οσο για το 5 ολο και κατι ακουγετε, μακαρι τι να πω. Μια γερη δοση alien προς το παρον σε δυο μηνες στην μεγαλη οθονη(A V P 2)
 
τα κοστουμια των αστροναυτων τα ειχε σχεδιασει ο moebius(τωρα ποιος ειναι αυτος θελουμε ενα καρο σελιδες,το πραγματικο του ονομα ειναι ζαν ζιρο,εχει κανει απο tron,willow, κομικ κτλ κτλ κτλ ,πολλα κτλ ομως!)ο ριντλευ σκοτ ειχε κανει και storyboard για τη ταινια (προχειρο κομικ οπου δοκιμαζονται το τι πλανα θα βαλουν,πως θα αναπτυσσεται η δραση)ο γκιγκερ αν δε το ξερετε ηταν να κανει και τα σκηνικα του dune ,αλλα τελικα χαλασε η δουλεια απο οσο ξερω
 
Σας ευχαριστώ πολύ για τα καλά σας λόγια. Μου δίνετε κίνητρο να συνεχίσω :)
 
Μερικες φωτο απο την τελευταια ταινια με θεμα τα alliens το Alliens vs predators 2.

aliens-vs-predator-2-requiem-20070822061454719.jpg
aliens-vs-predator-2-requiem-20070822061454719.jpg

[edit] dead pic [edit]

[edit] dead pic [edit]

[edit] dead pic [edit]

Kαι το τελευταιο τερατακι οπως και τα παραπανω ειναι η απαντηση στο τι παιρνεις αν διασταυρωσεις allien με predator. :D

To predallien (δεν κανω πλακα ετσι το λενε).

AVP2x-large.jpg
AVP2x-large.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
o_Oo: Mάλλον το παρακάνανε νομίζω. Μου μοιάζει περισσότερο τραγελαφικό το πλάσμα παρα τρομαχτικό. :biglaugh: Ωραίες φωτογραφίες επι τη ευκαιρία. :)
 
Ασχημα τα νεα,μεγαλη πατατα μυριζει μου φαινεται η ταινια,αν και δε θελω να ειμαι βιαστικος....

Ακου εκει ομως Predalien...!!!

Σιγα μην ειναι και Pardalien..!!!!
 
ALIEN (Ridley Scott)

ALIEN(1979) (Μ.Βρετανία)

Ελληνικός τίτλος: Άλιεν, ο Επιβάτης του Διαστήματος




Είδος: Επιστημονικής Φαντασίας, Τρόμου

 


[edit] dead pic [edit]

Σκηνοθεσία

Ridley Scott

Ηθοποιοί

Sigourney Weaver, Tom Skeritt, Ηarry Dean Stanton, John Hurt, Ιan Holm

Σενάριο

Dan O'Bannon

Παραγωγή

Gordon Carroll, David Giler, Walter Hill

Μουσική

Jerry Goldsmith

Φωτογραφία

Derek Vanlint

Μοντάζ

David Crowther, Terry Rawlings, Peter Weatherley

Υπόθεση:

Το εμπορικό διαστημόπλοιο «Νοστρόμο» λαμβάνει σήμα κινδύνου από έναν κοντινό πλανήτη και πηγαίνει να το ερευνήσει. Κατά τη διαμονή της αποστολής εκεί ένα άγνωστο πλάσμα προσκολλάται στο πρόσωπο μέλους του πληρώματος και μεταφέρεται στο σκάφος για εξετάσεις.

Σχόλια:

Ταινία- σταθμός στον κινηματογράφο επιστημονικής φαντασίας και τρόμου, που ήταν η αρχή μια χρυσοφόρου βιομηχανίας με 3 ακόμα κινηματογραφικές συνέχειες, βιβλία, κόμικς, κουκλάκια και μοντέλα. Σκοτεινό, κλειστοφοβικό, απαισιόδοξο, αγωνιώδες, τρομακτικό, το ALIEN τα Κ½χει όλα. Από το σκηνοθέτη RidleyScott μέχρι το καταπληκτικό cast με SigourneyWeaver, TomSkeritt και άλλα γνωστά ονόματα του Hollywood.

Η παραγωγή είναι πλούσια, τα ειδικά εφέ ανεπανάληπτα με αποκορύφωμα το πλάσμα δημιουργία του Ελβετού καλλιτέχνη H.R. Giger που κέρδισε Oscar για τα ειδικά εφέ του, και όχι άδικα θα μπορούσα να προσθέσω. Η ατμόσφαιρα είναι σχεδόν αδιαπέραστη και κλειστοφοβική, ενώ το εξωγήινο ον είναι ίσως από το πιο τρομακτικό και απειλητικό στην ιστορία του σινεμά παράξενων και εξωγήινων πλασμάτων.

Όλα στο ALIEN λειτουργούν σωστά. Με αφετηρία τα σκοτεινά και επιβλητικά πλάνα του διαστήματος και τα καταθλιπτικά εσωτερικά των διαστημοπλοίων που μοιάζουν πιο πολύ με εσωτερικό εργοστασίου παρά διαστημόπλοιου, μαζί με την υποβλητική μουσική του JerryGoldsmith το ALIEN σε βάζει στο νόημα με τη μία. Ξέρεις ότι δεν θα είναι η τυπική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας τύπου STARTREK, STARWARS κλπ, που είχε συνηθίσει το κοινό μέχρι τότε. Το μέλλον που παρουσιάζεται στο ALIEN προκαλεί μία αίσθηση καταπίεσης και κατάθλιψης στο θεατή, η οποία μεγαλώνει όταν σιγά σιγά και με σκηνοθετική μαεστρία ο RidleyScott αναδιπλώνει τις λεπτομέρειες αυτής της μακρινής εποχής (κατάσταση χειμερίας νάρκης στο πλήρωμα για μεγάλα χρονικά διαστήματα των διαστημικών ταξιδιών, ύπαρξη της «Εταιρίας» που είναι κάτι σαν ένας παντοδύναμος κρατικός οργανισμός, κλπ).

Όταν η ομάδα των εξερευνητών προσγειώνεται στον πλανήτη, το ALIEN αρχίζει να απογειώνεται. Τα σκηνικά διαδέχονται το ένα το άλλο, με αποκορύφωμα την κλασσική στιγμή που το άτυχο μέλος του πληρώματος συνέρχεται από το κώμα που είχε πέσει, και με αιματηρό τρόπο το πλάσμα πρωτοεμφανίζεται στο πλήρωμα και στους θεατές. Όταν δε το πλάσμα εμφανίζεται ώριμο πλέον στο κλασσικό πια πλάνο που προσγειώνεται αθόρυβο και τερατώδες πίσω από τον Stanton, αρχίζει το κυρίως μέρος του ALIEN που κρατάει το θεατή στην άκρη του καθίσματός του μέχρι το τέλος.

[edit] dead pic [edit]

Όλοι οι πρωταγωνιστές είναι στο κλίμα της ταινίας, αλλά η SigourneyWeaver είναι φοβερή στον ρόλο της Ρίπλεϋ που έγινε σήμα κατατεθέν της και στις επόμενες συνέχειες του ALIEN, και έδωσε στην καριέρα της τεράστια ώθηση, με αποτέλεσμα σήμερα να έχει καθιερωθεί ως πρωτοκλασάτο και ακριβοπληρωμένο όνομα στο Hollywood.

Δεν έχει νόημα να πούμε περισσότερα για μια ταινία που όλοι έχετε δει σίγουρα και πάνω από μία φορά, εκτός του να θυμίσουμε ότι το ALIEN ενέπνευσε και μια σειρά κατώτερων απομιμήσεων τα χρόνια που ακολούθησαν την κυκλοφορία της (π.χ. CONTAMINATION (1980), "ALIENTERROR" κλπ), ενώ μέχρι σήμερα δε νομίζω ότι έχει παρουσιαστεί σε ταινία πειστικότερο τέρας από τον εξωγήινο του ALIEN.

Επιβάλλεται να υπάρχει σε κάθε ταινιοθήκη.

[edit] dead pic [edit]

Πηγή: www.b-movies.gr


Πηγή: Βικιπαίδεια

Η RIPLEY ΚΑΙ ΤΑ ALIENS



Η Sigourney Weaver έχει μία μακρά καριέρα ηθοποιού τόσο στο θέατρο όσο και στο κινηματογράφο. Από το The Year Of Living Dangerously (Peter Weir) στο Death and the Maiden (Roman Polanski) και από το Working Girl στο Ice Stormοικοδόμησε μια καριέρα βασισμένη σε ρόλους δυναμικών και απόλυτα αφοσιωμένων στο σκοπό τους, γυναικών. Μακριά από τις γοητευτικές και σαγηνευτικές γυναικείες παρουσίες που το Χόλιγουντ σε τακτά χρονικά διαστήματα προωθεί (για να χαθούν στην λήθη ύστερα από λίγο χρόνο), η Sigourney Weaver κατασκεύασε στον κινηματογράφο την εικόνα μιας γυναίκας αποφασισμένης να παλέψει μέχρι το τέλος για να υπερασπιστεί τον εαυτό της και τα πιστεύω της. Είναι αυτή η εικόνα που συναντάμε στην τριλογία -τετραλογία με την νέα ταινία- Alien. Η Sigourney Weaver αποτελεί την πρώτη ηρωίδα ταινιών δράσης που επιβιώνει -κυριολεκτικά και μεταφορικά-, μια γυναικεία παρουσία αυτάρκη και σχεδόν απόλυτα φεμινιστική: οι άνδρες στις ταινίες της σειράς Alien, απλώς αποτελούν στην πλειοψηφία τους μέρος του ντεκόρ και πρόσωπα προς ανάλωση, από το πανταχού, παρόν τέραςβ¦

Δ.Μ.



Η ΑΡΧΗ

Ο Ridley Scott και εγώ ήμασταν σε παρόμοιες θέσεις -είχε κάνει μόνο μια ταινία, το Duellist. Υπάρχει κάτι που έχει σχέση με την εντιμότητα και την ευθύτητα του Ridley, και το οποίο που έδωσε στο πρώτο Alien, τόση ανθεκτικότητα. Στο πρώτο Alien αισθάνθηκα ότι η Ripley θα προερχόταν από μια οικογένεια στρατιωτικών. Πηγαίνει σύμφωνα με τους κανονισμούς και όταν άρχισε όλο αυτό το χάος δεν υπήρχε πουθενά να στηριχθεί, παρά μόνο στα ένστικτα της. Ετσι η διαδρομή που διανύει στην διάρκεια της ταινίας είναι από μια δύσκαμπτη νεαρή αξιωματικός σε μια επιζών.

ALIENS

Στο Aliens ο Jim Cameron απλώς μου έγραψε ένα υπέροχο ρόλο. Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα που μπόρεσε να πάρει το χαρακτήρα της Ripley και να τον εμπλουτίσει, να τις δώσεις τόσο δυνατά πράγματα να κάνει. Η ιδέα της Ripley ως επαναστάτριας -η εταιρία την αφαιρεί τα πολιτικά της δικαιώματα όταν γυρίζει πίσω. Είναι ένα ανεπιθύμητο πρόσωπο, είναι μια επαναστάτρια ενάντια στο σύστημα γιατί ξέρει τι πραγματικά είναι αυτό το σύστημα. Εδωσε μ' ένα διαφορετικό τρόπο στην Ripley τόσο πολύ κουράγιο και τόση πολύ ακεραιότητα.

ALIEN3

Και φυσικά είχε αυτή την ελάσσονα ιστορία αγάπης και στο Alien3 το πρώτο πράγμα που κάνει ο David Fincher είναι να καταστρέψει όλη την ιστορία. Σκοτώνει το μικρό κορίτσι και παίρνει το μόνο πρόσωπο με το οποίο συνδέεται συναισθηματικά, τον Michael Biehn και τους βάζει και τους δύο στο νεκροτομείο. Η Ripley χάνει οτιδήποτε, στο οποίο θα μπορούσε να προσβλέπει για το μέλλον, για μια φυσιολογική ζωή. Και φυσικά ανακαλύπτει ότι έχει ένα alien μέσα της. Αυτό για μένα είναι το πιο υπαρξιακό στοιχείο. Η όλη εμπειρία του Alien3 ήταν δύσκολη. Το στούντιο προσέλαβε τον David Fincher και σκέφτηκα ότι ήταν υπέροχος. Ομως όταν αυτός άρχισε να δουλεύει πανικοβλήθηκαν. Και θεώρησα ότι ήταν ασυγχώρητοι: ξέρεις να προσλαμβάνεις ένα θαυμάσιο νεαρό σκηνοθέτης και να μην τον υποστηρίζεις.

Εκείνη την εποχή ήθελα πραγματικά να κάνω ένα σωρό άλλα πράγματα. Ήταν τέλεια [που ο χαρακτήρας που υποδυόμουνα πέθανε] -έπρεπε να αποχωρήσω και να κάνω αλλού είδους δουλείες και μετά να γυρίσω μ' ένα σχεδόν νέο χαρακτήρα.

ALIEN RESURRECTION

Άκουσα ότι θα έκαναν το Alien εναντίον του Predator. Δεν ήθελα να έχω σχέση με κάτι τέτοιο: το τελευταίο πράγμα που θα ήθελα είναι να κολλήσω σε μια σειρά, η οποία θα γινόταν μόνο για τα χρήματα. Ο Tom Rothman και ο Peter Chernin (από την εταιρεία παραγωγής Fox) προσέλαβαν τον Joss Whedon (Buffy the Vampire Slayer) για να γράψει ένα σενάριο το οποίο βρήκα αξιόλογο. Με σαγήνευσε. Κατά πρώτο ρόλο δεν θα υποδυόμουνα τον ίδιο ρόλο. Και ήταν πρόκληση για μένα να επανέλθω στη ζωή. Ξαφνικά συζητούσαμε για μια εποχή όπου θα μπορούσαν να σε επαναφέρουν στη ζωή ενάντια στην θέληση σου.

Στο Alien Resurrection η Ripley είναι κατά ένα μέρος alien. Δεν ανήκει σε κανένα κόσμο. Αισθάνομαι ότι περισσότερο της λείπει ο κόσμος του alien, έχει κάπως κολλήσει στον κόσμο των ανθρώπων, ο οποίος της φαίνεται λίγο γελοίος, εξαιτίας του ότι αυτοί πάντα καυγαδίζουν. Προέρχεται από τον τόπο του θανάτου -αν πραγματικά έχεις πεθάνει έχεις μια πολύ διαφορετική άποψη για την επιβίωση. Δεν είναι πλέον στις προθέσεις να σώζει ανθρώπινες ζωές. Είναι μάλλον περισσότερο μια μηδενίστρια. Από την άλλη πλευρά το ζώο [alien] μέσα της θα έκανε τα πάντα για να επιβιώσει. Είναι σαν το αίμα του alien να την κάνει να αισθάνεται περισσότερο ζωντανή και περισσότερο μέσα στο σώμα της. Είναι τόσο δυνατή, είναι αισθησιακή, είναι πολύ απαιτητική, έχει μεγαλύτερη αίσθηση του χιούμορ. Νομίζω ότι αυτό συμβαίνει επειδή έχει πεθάνει.

(αποσπάσματα από συνέντευξη της Sigourney Weaver στην ειδική έκδοση του αμερικάνικου περιοδικού Premiere: Women In Hollywood 1998- απόδοση Δημήτρης Μπάμπας)

Πηγή: www.cinephilia.gr

Είναι μια ταινία που με είχε στοιχειώσει όταν την πρωτοείδα, σαν παιδι... Ακόμα έχω εφιάλτες ότι με κηνυγάει το άλιεν. Είναι ύπουλο και κακάσχημο. Δεν είναι τυχαίο, ότι η μορφή του άλιεν, ήταν έμπνευση του H.R. GIGER -του το είχε παραγγείλει ο Σεναριογράφος της ταινιας - ειχε το σενάριο, αλλά όχι το τέρας. ("Ο Ρίντλεϊ Σκοτ, σκηνοθέτης της πρώτης ταινίας «Alien», ψάχνοντας για το τέρας που θα παρουσιαζόταν στην οθόνη, όταν είδε κάποια σχέδια του Giger από το «Necronomikon», φώναξε ενθουσιασμένος: «Αυτό είναι!»

[edit] dead pic [edit]

Ξεκίνησαν έτσι μια συνεργασία στηριγμένη στον αμοιβαίο θαυμασμό και τελικά έμαθε πολύς κόσμος ένα μικρό μέρος από το έργο του Giger. To Alien γεννήθηκε με βάση τις έμμονες ιδέες του για τα φίδια, τις ραβδώσεις της χιτίνης στα πιο σιχαμένα έντομα του πλανήτη, τα τρένα των φαντασμάτων που χάνονται σε σκοτεινά δωμάτια, το σκοτάδι και τη διαρρύθμιση του βλεννογόνου του κόλπου, το πέος που χώνεται σε κάθε προσιτή τρύπα του γυναικείου σώματος, τις εκκρίσεις των κορμιών όταν έχουν διεγερθεί." Πηγή:http://www.men.gr/63/giger/index.htm

Για την εποχή πρέπει να ήταν πραγματικά σοκαριστικό!

[edit] dead pic [edit]

[edit] dead pic [edit]

[edit] dead pic [edit]

[edit] O λογαριασμός YouTube με τον οποίον σχετίζεται έχει τερματιστεί εξαιτίας πολλαπλών ειδοποιήσεων από τρίτους για παραβιάσεις πνευματικών δικαιωμάτων [edit]




[edit] Αυτό το βίντεο διαθέτει περιεχόμενο από το χρήστη FOX, ο οποίος το έχει αποκλείσει για λόγους πνευματικών δικαιωμάτων [edit]

alien-movie-poster11.jpg
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Το πρώτο Alien αποτέλεσε και το καλύτερο φυσικά της σειράς.Ο Giger είναι ένας ξεχωριστός καλλιτέχνης (και εγώ περήφανος κάτοχος όλων των art books του :) )
 
Εδώ ήταν τα Αλλιεν και τα έψαχνα στο sci–fi! Συνγχαρητήρια για τα ποστ! Πάντως εγώ όταν λέω Αλλιεν εννοώ το αριστούργημα του Ρίντλευ Σκοτ και οχι το

᾽᾽οχι-ισάξιο-αλλά-αξια συνέχεια᾽᾽ Αλλιενς του Τ. Κάμερον. Τα αλλά τα θεωρώ ατυχεις στιγμές καλών σκηνοθετών. Πολύ θα ήθελα ο Γκίγκερ να είχε ασχοληθεί με το Ντιούν!
 
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή:
Πολύ ωραία όλα τα αφιερώματα του Alucard για τις ταινίες Alien, μπράβο! Το πρώτο παραμένει φυσικά το αγαπημένο μου, κι από τις αγαπημένες μου στο είδος sci-fi horror. Εκτός από την Weaver που της ταίριαξε πολύ ο ρόλος, μου άρεσε και η ερμηνεία του Ian Holm που τον θεωρώ έναν πολύ καλό ηθοποιό και μου άρεσε όπου και να τον έχω δει να παίζει.
 
Πίσω
Μπλουζα