Rakeesh
RetroDB Feeder
- Joined
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 4.581
- Αντιδράσεις
- 1.729
Παραγωγης 1991, απο τη γαλλικη εταιρεια Delphine, γνωστο και ως Out of this World στην Αμερικη, καθοτι Another World ειναι ο τιτλος μιας σαπουνοπερας!!! Διανεμηθη απο την Interplay και την US Gold.
Προκειται για ενα απο τα πιο παραξενα και καλοφτιαγμενα παιχνιδια που φτιαχτηκαν ποτε! Καποια screenshots που ειχα δει στο Πιξελ ηταν απογοητευτικα και απορουσα γιατι η τοσο υψηλη βαθμολογια. Αλλαξα ομως γνωμη μετα απο 2 χρονια οταν επαιξα λιγο. Το παιζω ποτε ποτε ακομα και προσφατα και πιστεψτε με, προκειται για κατι αγεραστο και διαχρονικο! Απορησα πως μπορει να ειναι τοσο εθιστικο και... immersive ενα τοσο 'φτωχο' παιχνιδι
Το απιστευτο ειναι οτι προκειται ολοκληρο για ενα δημιουργημα ενος ανθρωπου, του Eric Chahi, ο οποιος το δουλευε μονος του για 2 χρονια
Υποθεση
Ενας νεαρος επιστημονας, ο Lester Knight Chaykin (ε, αφου εμαθα το ονομα του, λεω να το παιξω εξυπνος) βρισκεται στο υπογειο εργαστηριο του, και πραγματοποιει ενα πειραμα επιταχυνσης σωματιδιων (η κατι τετοιο.. ποτε δεν ημουν καλος με το trekkiebabble) οταν ενας κεραυνος χτυπαει. Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τηλεμεταφερθει ο Λεστερ σε ενα αλλο πλανητη (η μια αλλη διασταση, δε θα μαθουμε ποτε) και μαλιστα, μεσα σε μια λιμνη!!
Αφου καταλαβετε που βρισκεστε και τι πρεπει να κανετε (δηλαδη να κολυμπησετε πανω για να βγειτε στην επιφανεια ) θα κανετε μια βολτιτσα στο εξωτικο περιβαλλον. Θα πρεπει να ξεφυγετε απο ενα θηριο, ενω θα συναντησετε τους ιθαγενεις. Για καποιο λογο ομως δεν εντυπωσιαζονται καθολου απο την εμφανιση του Λεστερ, και αποφασιζουν απλα να τον κανουν σκλαβο στα ορυχεια. Και εδω αρχιζει το κυριως παιχνιδι: να δραπετευσει
Ο Λεστερ θα καταφερει σχεδον ευκολα να δραπετευσει, και απο την αρχη κιολας, θα αποκτησει οπλο αλλα και ενα φιλο, εναν εξωγηινο που ηταν μαζι του στο κλουβι. Ο σκοπος του παιχνιδιου δε γινεται ποτε σαφης: στην αρχη πρεπει να βγειτε απο τη φυλακη, κατοπιν θα περασετε απο σπηλιες, γεφυρες, δωματια, αλλα οι εξωγηινοι ειναι παντα εκει. Ο εξωγηινος φιλος σας θα ακολουθει παραλληλα και θα σας βοηθησει καποιες φορες. Πρεπει να φυγετε αλλα δεν ξερετε πως. Και φυσικα ειναι αδυνατο να γυρισετε στη γη.
Παρολαυτα το παιχνιδι τελειωνει. Δε φτανετε καπου. Απλα ο Λεστερ αφηνεται σε μια κατασταση που δεν ξερουμε αν πεθαινει η ζει. Αυτο το πολυ παραξενο φιναλε ειναι που προσθετει στην αποκοσμη χροια του παιχνιδιου. ΠΑντως αν θελετε τη γνωμη μου, αν υποθεσουμε οτι το ποστερ του παιχνιδιου δειχνει τι εγινε 'μετα'. ΠΡοφανως ο ΛΕστερ επεζησε
Γραφικα κλπ
Τα γραφικα του παιχνιδιου κανουν αμεσως εντυπωση. Αν δειτε screenshots μπορει να πειτε τι μουφα ειναι αυτη, αλλα αν παιξετε θα δειτε οτι η πραγματικοτητα ειναι πολυ διαφορετικη. Τα γραφικα ειναι 100% vector, τους λειπει η λεπτομερεια, τα χαρακτηριστικα, τα χρωματα κλπ, αλλα στα σκηνικα εχει γινει πολυ καλη δουλεια. Μπορει να ειναι στυλιζαρισμενα, αλλα ειναι πολυ καλοφτιαγμενα, και μη ξεχναμε οτι τα εφτιαξε ολα ενα ατομο. Σε συνεπεια, το animation ειναι πολυ ομαλο και καποιες κινησεις ειναι πολυ ρεαλιστικες, αλλα οχι τοσο οσο του Prince of Persia (που εχει παρομοια γραφικα). Ετσι το παιχνιδι ειναι σχεδον ιδιο σε ολες τις πλατφορμες.
Ο ηχος αποτελειται απο εφφε, υποθετω digitized, τα οποια ειναι ο,τι ακριβως χρειαζεται. Η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη (εκτος απο το βηχα του Λεστερ στην αρχη ε αφου το προσεξα να μη το πω;; ) και αφου βρισκεστε σε αλλο πλανητη δεν υπαρχουν ομιλιες εκτος απο δυο-τρεις εξωγηινες λεξεις (ο ενας λεει 'Αβεστα! Μουτσέι'α! Ρα!' και ο αλλος λεει 'Ματσου'ααα'). Μουσικη υπαρχει μονο στον επιλογο.
Χειρισμος
Το παιχνιδι ειναι arcade adventure. Το πλανο ειναι πλαγιο και (οπως παρατηρησα οταν το καλοσκεφτηκα) προχωρατε σχεδον παντα προς τα δεξια.
Ειστε σε ενα εντελως αγνωστο περιβαλλον και μπορειτε μονο να εξερευνησετε και να αυτοσχεδιασετε. Γενικως το ολο αισθημα του παιχνιδιου ειναι πολυ ρεαλιστικο, και εφοσον δεν μπορειτε να μιλησετε δεν υπαρχει καποιο ειδος επικοινωνιας. Παρομοιως δεν υπαρχει inventory και χρηση πραγματων: Το μεγαλυτερο ρολο στο παιχνιδι τον κανει το οπλο που θα βρειτε το οποιο εχει τρεις χρησεις: πυροβολαει, φτιαχνει ασπιδα (που σας προστατευει απο τις αλλες βολες) και ριχνει μια σουπερ δεσμη, που καταστρεφει τοσο τους τοιχους, οσο και τις ασπιδες των αντιπαλων εξωγηινων. Το οπλο αδειαζει (αν το καταναλωσετε αδεξια σε πολλες ασπιδες και σουπερ-βολες) αλλα υπαρχουν δωματια οπου ξαναγεμιζει. Βλεποντας και κανοντας λοιπον, δοκιμαζοντας που να ριξετε, τι μπορειτε να καταστρεψετε και τι να αλλαξετε για να προχωρησετε, ειναι το μοναδικο που μπορειτε να κανετε
Γενικα ο χειρισμος προσαρμοζεται με το που ειστε. Οταν σας πιασει ενας εξωγηινος, αν πατησετε το fire θα τον κλωτσησετε. Οταν βρεθειτε στο κλουβι, τα αριστερα και δεξια θα αρχισουν να το ταλαντευουν κλπ.
Φυσικα και εχετε μονο μια ζωη. Καθε πιστα εχει κωδικο, καθοτι το παιχνιδι ειναικαπως μεγαλο για να τελειωσει μονορουφι
Προκειται για ενα απο τα πιο παραξενα και καλοφτιαγμενα παιχνιδια που φτιαχτηκαν ποτε! Καποια screenshots που ειχα δει στο Πιξελ ηταν απογοητευτικα και απορουσα γιατι η τοσο υψηλη βαθμολογια. Αλλαξα ομως γνωμη μετα απο 2 χρονια οταν επαιξα λιγο. Το παιζω ποτε ποτε ακομα και προσφατα και πιστεψτε με, προκειται για κατι αγεραστο και διαχρονικο! Απορησα πως μπορει να ειναι τοσο εθιστικο και... immersive ενα τοσο 'φτωχο' παιχνιδι
Το απιστευτο ειναι οτι προκειται ολοκληρο για ενα δημιουργημα ενος ανθρωπου, του Eric Chahi, ο οποιος το δουλευε μονος του για 2 χρονια
Υποθεση
Ενας νεαρος επιστημονας, ο Lester Knight Chaykin (ε, αφου εμαθα το ονομα του, λεω να το παιξω εξυπνος) βρισκεται στο υπογειο εργαστηριο του, και πραγματοποιει ενα πειραμα επιταχυνσης σωματιδιων (η κατι τετοιο.. ποτε δεν ημουν καλος με το trekkiebabble) οταν ενας κεραυνος χτυπαει. Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να τηλεμεταφερθει ο Λεστερ σε ενα αλλο πλανητη (η μια αλλη διασταση, δε θα μαθουμε ποτε) και μαλιστα, μεσα σε μια λιμνη!!
Αφου καταλαβετε που βρισκεστε και τι πρεπει να κανετε (δηλαδη να κολυμπησετε πανω για να βγειτε στην επιφανεια ) θα κανετε μια βολτιτσα στο εξωτικο περιβαλλον. Θα πρεπει να ξεφυγετε απο ενα θηριο, ενω θα συναντησετε τους ιθαγενεις. Για καποιο λογο ομως δεν εντυπωσιαζονται καθολου απο την εμφανιση του Λεστερ, και αποφασιζουν απλα να τον κανουν σκλαβο στα ορυχεια. Και εδω αρχιζει το κυριως παιχνιδι: να δραπετευσει
Ο Λεστερ θα καταφερει σχεδον ευκολα να δραπετευσει, και απο την αρχη κιολας, θα αποκτησει οπλο αλλα και ενα φιλο, εναν εξωγηινο που ηταν μαζι του στο κλουβι. Ο σκοπος του παιχνιδιου δε γινεται ποτε σαφης: στην αρχη πρεπει να βγειτε απο τη φυλακη, κατοπιν θα περασετε απο σπηλιες, γεφυρες, δωματια, αλλα οι εξωγηινοι ειναι παντα εκει. Ο εξωγηινος φιλος σας θα ακολουθει παραλληλα και θα σας βοηθησει καποιες φορες. Πρεπει να φυγετε αλλα δεν ξερετε πως. Και φυσικα ειναι αδυνατο να γυρισετε στη γη.
Παρολαυτα το παιχνιδι τελειωνει. Δε φτανετε καπου. Απλα ο Λεστερ αφηνεται σε μια κατασταση που δεν ξερουμε αν πεθαινει η ζει. Αυτο το πολυ παραξενο φιναλε ειναι που προσθετει στην αποκοσμη χροια του παιχνιδιου. ΠΑντως αν θελετε τη γνωμη μου, αν υποθεσουμε οτι το ποστερ του παιχνιδιου δειχνει τι εγινε 'μετα'. ΠΡοφανως ο ΛΕστερ επεζησε
Γραφικα κλπ
Τα γραφικα του παιχνιδιου κανουν αμεσως εντυπωση. Αν δειτε screenshots μπορει να πειτε τι μουφα ειναι αυτη, αλλα αν παιξετε θα δειτε οτι η πραγματικοτητα ειναι πολυ διαφορετικη. Τα γραφικα ειναι 100% vector, τους λειπει η λεπτομερεια, τα χαρακτηριστικα, τα χρωματα κλπ, αλλα στα σκηνικα εχει γινει πολυ καλη δουλεια. Μπορει να ειναι στυλιζαρισμενα, αλλα ειναι πολυ καλοφτιαγμενα, και μη ξεχναμε οτι τα εφτιαξε ολα ενα ατομο. Σε συνεπεια, το animation ειναι πολυ ομαλο και καποιες κινησεις ειναι πολυ ρεαλιστικες, αλλα οχι τοσο οσο του Prince of Persia (που εχει παρομοια γραφικα). Ετσι το παιχνιδι ειναι σχεδον ιδιο σε ολες τις πλατφορμες.
Ο ηχος αποτελειται απο εφφε, υποθετω digitized, τα οποια ειναι ο,τι ακριβως χρειαζεται. Η ποιοτητα ειναι αρκετα καλη (εκτος απο το βηχα του Λεστερ στην αρχη ε αφου το προσεξα να μη το πω;; ) και αφου βρισκεστε σε αλλο πλανητη δεν υπαρχουν ομιλιες εκτος απο δυο-τρεις εξωγηινες λεξεις (ο ενας λεει 'Αβεστα! Μουτσέι'α! Ρα!' και ο αλλος λεει 'Ματσου'ααα'). Μουσικη υπαρχει μονο στον επιλογο.
Χειρισμος
Το παιχνιδι ειναι arcade adventure. Το πλανο ειναι πλαγιο και (οπως παρατηρησα οταν το καλοσκεφτηκα) προχωρατε σχεδον παντα προς τα δεξια.
Ειστε σε ενα εντελως αγνωστο περιβαλλον και μπορειτε μονο να εξερευνησετε και να αυτοσχεδιασετε. Γενικως το ολο αισθημα του παιχνιδιου ειναι πολυ ρεαλιστικο, και εφοσον δεν μπορειτε να μιλησετε δεν υπαρχει καποιο ειδος επικοινωνιας. Παρομοιως δεν υπαρχει inventory και χρηση πραγματων: Το μεγαλυτερο ρολο στο παιχνιδι τον κανει το οπλο που θα βρειτε το οποιο εχει τρεις χρησεις: πυροβολαει, φτιαχνει ασπιδα (που σας προστατευει απο τις αλλες βολες) και ριχνει μια σουπερ δεσμη, που καταστρεφει τοσο τους τοιχους, οσο και τις ασπιδες των αντιπαλων εξωγηινων. Το οπλο αδειαζει (αν το καταναλωσετε αδεξια σε πολλες ασπιδες και σουπερ-βολες) αλλα υπαρχουν δωματια οπου ξαναγεμιζει. Βλεποντας και κανοντας λοιπον, δοκιμαζοντας που να ριξετε, τι μπορειτε να καταστρεψετε και τι να αλλαξετε για να προχωρησετε, ειναι το μοναδικο που μπορειτε να κανετε
Γενικα ο χειρισμος προσαρμοζεται με το που ειστε. Οταν σας πιασει ενας εξωγηινος, αν πατησετε το fire θα τον κλωτσησετε. Οταν βρεθειτε στο κλουβι, τα αριστερα και δεξια θα αρχισουν να το ταλαντευουν κλπ.
Φυσικα και εχετε μονο μια ζωη. Καθε πιστα εχει κωδικο, καθοτι το παιχνιδι ειναικαπως μεγαλο για να τελειωσει μονορουφι
Τελευταία επεξεργασία από έναν συντονιστή: