Arcade games longplays by Metalcandyman

Από τα ωραιότερα Arcade. Έτσι βλέπω εγώ το Pang. Απλό (σαν ιδέα), πολύχρωμο, διασκεδαστικό με μουσικούλες που σου μένουν για πάντα, και όπως το Bubble Bobble, δεν το βαριέσαι ποτέ. Το είδα πρώτη φορά σε μια λέσχη στην Αθήνα και το αγάπησα με την πρώτη ματιά. Δεν θα ξεχάσω ότι γύρισα σπίτι και πήρα τηλέφωνο έναν φίλο να του μιλήσω για αυτό και πήγαμε την άλλη μέρα με ότι χρήματα μαζέψαμε. Είναι φτιαγμένο από την Mitchell αλλά από προγραμματιστές της Taito. Μπράβο για την επιλογή σου Βασίλη. Αξίζει μια αναφορά στην πρωτότυπη ιδέα που είναι το Cannon Ball στον MSX το 1983 (Bubble Buster στον Spectrum).
Φοβερο το Bubble Buster το ειχα παιξει σε φιλο που ειχε spectrum πριν παιξω το Pang και μιλαμε δεν ξεκολουσα αν μπορουσα θα ηθελα να ειμαι ολη μερα στο σπιτι του φιλου μου και να παιζω.Στο MSX το επαιξα πολλα χρονια μετα σε emulator.Τα επομενα Longplays θα ειναι λογικα τα αγαπημενα sequels του pang το Super Pang και το Pang 3.
 

Super Pang - Longplay 1CC​



Pang! 3 - Longplay 1CC​


YΓ: Περιορισμο ηλικειας απο μονο του εβαλε το YouTube σε longplay του Pang! 3 μιλαμε οι ανθρωποι ειναι καθυστερημενοι δεν εξηγειται διαφορετικα :bash:
:bash::bash::bash:

 
Οι καλυτερες εποχες ...ακομα θυμαμαι την πρωτη φορα που ειδα ghost n goblins,commando διπλα διπλα ,ημουν κατω των 17 τοτε και καθομασταν λιγο στη ζουλα ...να χαζεψουμε .
ακομα κατα τη γνωμη μου το gng παραμενει το καλυτερο παιχνιδι που βγηκε ποτε ..
 
Οι καλυτερες εποχες ...ακομα θυμαμαι την πρωτη φορα που ειδα ghost n goblins,commando διπλα διπλα ,ημουν κατω των 17 τοτε και καθομασταν λιγο στη ζουλα ...να χαζεψουμε .
ακομα κατα τη γνωμη μου το gng παραμενει το καλυτερο παιχνιδι που βγηκε ποτε ..
Το Ghosts 'n Goblins είναι παιχνίδι με μεγάλο impact στην βιομηχανία των παιχνιδιών. Το αγάπησα στον C64 αλλά και σε arcade το τάισα πολύ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Νo death σε ένα πολύ δύσκολο arcade. Φοβερό play Metalcandyman!
 
Νo death σε ένα πολύ δύσκολο arcade. Φοβερό play Metalcandyman!
Δυσκολο και αγαπημενο οπως και το πρωτο παιχνιδι και με περισσοτερα αθλια οπλα που τα περισσοτερα ειναι για τα μπαζα.Ακομα και το τελικο οπλο κανει την δουλεια της ασπιδας/σταυρου απο το πρωτο παιχνιδι στην ουσια παλευεται μονο αν εχουμε και την χρυση πανοπλια γιατι μονο τοτε καλυπτει μια καπως καλη αποσταση γιατι με την κανονικη μας πανοπλια η οταν ημαστε ξεβρακωτοι γινετε και αυτο αθλιο οπως το τσεκουρι η το σπαθι για παραδειγμα.Eυτυχως λιγο βελτιωσαν το θεμα αυτο με τα οπλα στην παιχνιδαρα που ονομαζεται Super Ghouls n Ghosts και ειδικα με το τελικο οπλο που μοιαζει με αυτο του Ghouls n Ghosts απλα εχει ποιο γρηγορη κινηση και ριψη.θα ακολουθησει longplay και γιαυτο μετα την μεγαλη προκληση που ονομαζεται Ghosts n Goblins στο NES που αν μια φορα ειναι δυσκολο το Ghosts n Goblins στα Arcade στο NES ειναι ποιο δυσκολο για πολλους και διαφορους λογους.
 
.θα ακολουθησει longplay και γιαυτο μετα την μεγαλη προκληση που ονομαζεται Ghosts n Goblins στο NES που αν μια φορα ειναι δυσκολο το Ghosts n Goblins στα Arcade στο NES ειναι ποιο δυσκολο για πολλους και διαφορους λογους.
Το video που είδα μόνο είπα όχι εντάξει έλεος. Το παράκανανε. Μόνο με cheat να είμαι αόρατος μπορώ να το παίξω :fafoutis:
 
Το video που είδα μόνο είπα όχι εντάξει έλεος. Το παράκανανε. Μόνο με cheat να είμαι αόρατος μπορώ να το παίξω :fafoutis:
Eτσι ακριβως ειναι χαχαχαχαχαχαχαχα.Το παιχνιδι παιζετε με αλλο τροπο σε σχεση με την arcade εκδοση γιατι ασχετα που μιλαμε για το ιδιο παιχνιδι στην ουσια η συμπεριφορα των εχθρων και ολου του παιχνιδιου γενικοτερα ειναι διαφορετικη.Ολο αυτο σε συνδιασμο με της τεχνικες δυνατοτητες του NES,το framerate,το flickering και διαφορα αλλα κανουν το παιχνιδι πραγματικο εφιαλτη που ομως προσωπικα γουσταρω πολυ να παιζω.Εχω ανωμαλια πως να το κανουμε :headbangdude:
:headbangdude: :headbangdude: :headbangdude:
 
Όποιος περάσει την 1η πίστα σε Amstrad η Atari ST στο GnG θα τον παραδεχτώ
 
Προσωπικα εχω τερματισει το Ghosts 'n Goblins και το Ghouls 'n Ghosts και σε Αmiga και σε Atari ST και μαλιστα απολαυσα παρα πολυ την εκδοση του Ghosts 'n Goblins στην Amiga η οποια ειναι σχεδον arcade perfect αλλα και παλι οπως εχω γραψει και σε αλλο θεμα εχουν κανει δυο τραγικα σφαλματα.Το ενα ειναι πως δεν υπαρχει δευτερο Loop και δεν γινετε GNG χωρις δευτερο loop και το αλλο το τραγικο ειναι πως εχουν αφαιρεσει το χτυπημα προς την αντιθετη κατευθυνση μετα απο καποιο αλμα.Μιλαμε για γεγονος που αλλαζει ολο το gameplay του παιχνιδιου.Υπαρχει fanmade προσπαθεια που εχουν προσθεσει το χτυπημα προς την αντιθετη κατευθυνση ομως εδω μιλαμε για τα original παιχνιδια.Την Atari ST εκδοση δεν την σχολιαζω καν την θεωρω σκουπιδι γενικοτερα αφου οι ανθρωποι που το εφτιαξαν μιλαμε ειναι καρναβαλια.Εχουν αφαιρεσει της δυο τελευταιες πιστες του παιχνιδιου και το τελικο boss και το παιχνιδι τελειωνει στο δευτερο δρακο μετα την γεφυρα μιλαμε για τραγικα πραγματα.Το Ghouls 'n Ghosts επισης το τερματισα και στης δυο εκδοσεις ομως δεν προκειται να λερωσω το καναλι μου με longplays αυτων τον σκουπιδιων γιατι για μενα και οι δυο εκδοσεις ειναι τραγικες.Η μονη εκδοση που λογικα θα κανω Longplay καποια στιγμη ειναι η εκδοση του Ghosts 'n Goblins στην amiga η οποια οπως ειπα ειναι εξαιρετικη και την ειχα κανει και Longplay και στο παλιο καναλι.
 
Ναι αφαιρούσαν διάφορα (αρχικές οθόνες, πίστες, έβαζαν λιγότερα χρώματα πχ βλέπε Shinobi) για να χωρέσει σε 1 single sided δισκέτα (360 kb; Η τόσο) και διάφορες άλλες βλακείες. Επειδή το Atari ST το αρχικό είχε τέτοιο drive. Μετά στην Amiga όντως είναι σχεδόν arcade perfect αλλά μάλλον δεν έπαιξαν αρκετά για να καταλάβουν κάποια βασικά στο gameplay. Επίσης είναι από τα παιχνίδια που λόγω ακριβείας θέλει 2ο κουμπί για jump.

Υγ θυμήθηκα ένα γράμμα αναγνώστη στο Pixel που ρωτάει αν υπάρχει το GnG σε Amstrad να το πάρω και του λένε υπάρχει και είναι και εξαιρετικό conversion χαχα. Χάνεις με ένα άγγιγμα, σπαστη κίνηση, προβλήματα collision, φυσικά ούτε λόγος για την αλλαγή κατεύθυνσης στο jump
 
Τελευταία επεξεργασία:
Πίσω
Μπλουζα