Arkanoid

  • Έναρξη μίζας Έναρξη μίζας Alucard
  • Ημερομηνία έναρξης Ημερομηνία έναρξης
Το Arkanoid το εχω μεγαλη τρελα(Αrcade)δεν υπαρχει μερα που να μην παιξω το λιγοτερο μια με δυο ωρες.Θα ηθελα πολυ να εχω Trackball αλλα δυστηχως δεν εχω.Προσωπικο ρεκορ 1.124.450
 
kajwbtfe είπε:
Αλλο ενα εξαιρετικο review απο τον Alucard!!Thanks και μπραβο!!Το συγκεκριμενο παιχνιδι το ειχα λιωσει και εγω,οπως ολοι σας,πρωτα στον 6128 και εκτοτε σε καθε μηχανημα που ειχα.Αφου να φανταστειτε το ειχα τελειωσει σε ενα κινητο..Και στο DS ακομα που λεει και ο Pooky.Και που δεν βγηκε αυτο το παιχνιδι.Ας μην μιλησουμε καλυτερα για κλωνους του(κλωνος ειναι και το ιδιο) γιατι θα χασουμε το μετρημα.Η δυσκολια του ομως ειναι οντως εκνευριστικη καποιες στιγμες.
Εγώ τα πλήκτρα Ζ και Χ του 6128 τα είχα ξεβάψει ! Νομίζω ότι στην έκδοση για AMSTRAD δε μπορούσες να τα αλλάξεις, πήγαινες δεξιά-αριστερά μόνο με αυτά τα δύο...
 
Ασχετη λιγο η αναρτηση αλλα μιας και στο θεμα αναφερεται ο Martin Galway...εξεπλαγην με την τωρινη του επαγγελματικη δραστηριοτητα...

 
Απρόσμενο όντως, αλλά άμα σκεφτείς πόσοι καλλιτέχνες και επιστήμονες έγιναν ταρίφες για τα προς το ζην...Θα ήταν φοβερό βίντεο να του πάρει κάποιος συνέντευξη για την εποχή που έγραφε παιχνίδια και να τον οδηγεί ο Martin γύρω γύρω. 
 
Στον Amstrad τα γραφικά ηταν κοντά στο ηλεκτρονικό, όσο γίνεται δηλαδή με μικρότερη ανάλυση και το 1/100 των διαθέσιμων χρωμάτων. Με χαλαγε η κινηση της μπάλας που δεν ηταν καθόλου φυσική και τα περίεργα slowdowns με 1-2 εχθρούς στην οθόνη. Στον spectrum-c64 η κινηση της μπάλας ηταν φυσική και δεν ειχαμε αργοποριες. Θυμάμαι να παιζει και με joystick αλλά είναι και πολλά χρόνια που έπαιξα τελευταια φορά. Πάντως στον κωδικα δεν έκαναν καλη δουλειά για τους λόγους που έγραψα, μάλλον ηταν δουλειά της τελευταίας στιγμής.
 
Πιο καλό στον Amstrad ήταν το δεύτερο Arkanoid (Revenge of Doh). Είχε γίνει προσεγμένη δουλειά στον τεχνικό τομέα και είχε αρκετά εθιστικό gameplay.
 
Ναι είχε όμως αυξημένη δυσκολία σε σχέση με το ηλεκτρονικο. Είχε καλυτερα γραφικά και η κινηση της μπάλας ηταν φυσική και χωρίς slowdowns.
 
Δεν έχεις άδικο, βέβαια και το Revenge of Doh στην arcade έκδοση είναι αρκετά δύσκολο. Για την ακρίβεια πιο δύσκολο από το πρώτο. Τώρα που το σκέφτομαι, μετά από τόσα χρόνια, είχα αφιερώσει τόσο χρόνο σε αυτό το παιχνίδι στον 6128, που από κάποιο σημείο και μετά μου έμοιαζε πολύ εύκολο. Πλέον φαντάζομαι πως θα φτύσω αίμα να περάσω το 1ο επίπεδο.
 
To προβλημα στο Revenge of Doh ηταν η δυσδιακριτη μπαλα σε σχεση με τα παραφορτωμενα backgrounds. Νομιζω οτι ειχα και πιο αφυσικη συμπεριφορα.

Το αγαπημενο μου 8bit Arkanoid-οειδες οπως ειχα πει, ηταν το Batty και μια διασκευη του πρωτου Arkanoid που ειχε κανει ο Theo Devil. Δυστυχως δεν μπορω να βρω την κασσετα που το ειχα. Τον ειχα ρωτησει στο δευτερο τευχος του Phoenix 2 αν το εχει αλλα δεν...
 
Τα καλύτερα για μένα ήταν:

1. Krakout C64

2. Batty Spectrum/Amstrad

3. Arkanoid 1 C64/Spectrum

4. Arkanoid 2 Amstrad

Σε spectrum θα έπαιζα batty και Arkanoid 1. Το 2 είχε όντως μπερδεμένα backgrounds και εχανες τη μπάλα. Σε C64 ο βασιλιάς ήταν το krakout, σε Amstrad χμμ μάλλον Arkanoid 2
 
Πίσω
Μπλουζα